úterý 27. února 2018

FAnn Parfumerie & Gosh || Recenze

Krásný den vám přeji! Recenzi značky Gosh už vám slibuji nějakou dobu. Vlastně od chvíle, kdy mi domů před Vánoci přišel krásný balíček od českého zastoupení. Konečně se mi podařilo vše otestovat a mám tu pro vás shrnutí. Rozhodně se máte na co těšit, protože mezi průměrnými produkty jsem objevila i několik skvělých, které prostě musíte zkusit i vy!


Ještě než začneme s kosmetikou, chtěla jsem vám říct, že pokud si ve FAnn Parfumerii založíte účet, ceny, které jsou bez přihlášení na eshopu, budou o 10 % nižší. Myslela jsem si, že o tom všichni ví, ale když jsem se o tom bavila s mojí mamkou, která mi kupovala Gosh štětce k Vánocům, zjistila jsem, že to nevěděla. A teď už zpátky ke kosmetice! :)

Začnu tím, co mě příliš neoslovilo. Černá *houbička na makeup sice po namočení oproti původnímu stavu opravdu hodně změkne, ale stále se svou měkkostí nevyrovná Beaty Blenderu, ani Real Techniques houbičce. Použít se dá, ale finiš prostě není tak pěkný, jak bych si představovala. Jsem v tomhle poměrně konzervativní a protože mám na makeup raději štětce, u houbiček zůstávám stále věrná originálu.



Co se týče štětců, které jsem dostala k Vánocům, ty mě naopak docela překvapily. Menší plochý syntetický štětec Precision používám na metalické stíny a pracuje se s ním dobře. Klasický plochý štětce na makeup příliš často nepoužívám, ale tenhle je kvalitní, hustý a dobře se s ním makeup roztírá bez toho, aniž by na pleti zanechával stopy. Moje první volba asi vždycky bude flat top kabuki, ale překvapení je hlavně to, že štětce jsou velmi kvalitní a precizně zpracované a podívám se nejspíš po dalších.



V balíčku od značky jsem měla dvě paletky očních stínů. Rozhodla jsem se nechat si jen jednu a jednu vám dát do soutěže, protože jednu paletku 9 Shades už doma mám (recenze) a tři nepotřebuji. Paletky se liší různými finiši. Fialová To Enjoy In New York má všechny stíny lesklé a *9 Shades 004 To Be Cool In Copenhagen, kterou jsem teď zkoušela, má všechny stíny matné v šedém/ mauve spektru. (Metalickou 005 To Party in London jsem vám nechala do soutěže). Matné stíny jsem si nechala záměrně, protože mě zajímala jejich textura.

Ta je jemná, měkká a stíny trochu práší. Záleží, jaký štětec na stíny používám. Během aplikace nijak výrazně neopadávají a velmi dobře se rozmazávají. Narážím s nimi na stejný problém, jako u lesklé fialové paletky. Rozmazávají se tak dobře, až se během rozmazávání ztratí a tak musím vrstvit, pokud chci výraznější barvu na víčkách. V recenzi na paletku jsem to rozepisovala velmi podrobně, tak v případě zájmu můžete mrknout tam. :) Spousta z vás mi také napsala, že jste s paletkou spokojeni a já tomu úplně rozumím. Tyhle paletky za tři sta šedesát rozhodně splní svůj účel a díky tomu, že jsou středně pigmentované a perfektně se rozmazávají, budou vyhovovat všem, kdo si dává ráno jeden dva stíny přes celé víčko a takových uživatelek mám ve svém okolí naprostou většinu.



Výdrž i u matné paletky je průměrná, bez báze mi na očích nedrží, s bází je to výrazně lepší, ale večer už nejsou tak intenzivní, jako na začátku dne. Za velmi příjemnou cenu získáte devět matných stínů, které zvládne nanést úplně každý, takže pokud se líčíte jemně a líbí se vám barevné složení paletky, říkám proč ne.

U líčení očí ještě chvíli zůstaneme, protože jsem našla naprosto dokonalou řasenku, za pár korun. Dokonce je možná i levnější, než moje oblíbená Maybelline Lash Sensational! Řasenka Rebel Eyes je ale mnohem lepší. Dělá mi úžasné řasy, krásně černé, natočené, zahuštěné, prodloužené. Během dne se nedrobí pod oči a nikde se mi neobtiskáváuje. Já jsem z ní nadšená a je to v současné době moje nejoblíbenější řasenka v této cenové kategorii. Pokud jste jí ještě nezkoušeli, určitě to napravte!



Já jsem tu první tubičku Rebel Eyes měla myslím u nějakého čísla Elle a nosím ji od té doby skoro pořád, pokud zrovna nemusím testovat nějakou jinou, ha ha a na Lash Sensational jsem si už ani nevzpomněla. Rebel Eyes může trochu slepovat, pokud nanášíte hodně vrstev, ale v těch první dvou, třech je podle mých měřítek bezchybná.

Druhou řasenkou od Gosh je *Catchy Eyes, která mi potvrdila, že Gosh řasenky prostě umí. Když jsem ji nanesla poprvé, říkala jsem si, že mezi touhle a Rebel Eyes není zase až takový rozdíl. Ten jsem viděla až v momentě, kdy jsem se nalíčila s oběma. Catchy Eyes dělá podobný efekt, ale je mokřejší, nebo tak alespoň působí, také je černo černá a natáčí řasy. Zahustí a trochu prodlouží a bude sedět spíš těm z vás, kdo svoje řasy máte hezké a nechcete je mít slepené ani trochu. Rebel Eyes totiž dělá větší objem a delší řasy a celkově výraznější efekt, právě díky tomu, že řasy hodně obaluje.

Catchy Eyes neobalí řasy tolik, takže je přirozenější a téměř vůbec neslepuje a i na mých řasách je moc hezká. Jen neudělá takový wow efekt jako Rebel Eyes. Každopádně z obou řasenek jsem nadšená a s klidným srdcem vám je mohu doporučit obě dvě.



Na konec jsem si nechala dva velmi dobré kompakty. Ceny už jsou oproti paletkám a řasenkám vyšší, na druhou stranu dostanete kvalitní multifunkční produkt. Konturovací *Contour'n Strobe Kit ve verzi 001 Light obsahuje rozjasňovač, tvářenku a dva bronzery. Nejslabší je rozhodně rozjasňovač a spíš než opravdu rozjasňovač dostanete rozjasňující pudr. Takový ten, který můžete štětcem nanést v podstatě na celé čelo, tváře, bradu, abyste dodali matné pleti trochu rozjasnění. Pokud doma máte pudry od Hourglass, nebo Guerlain, nadšeni nebudete. 

Tvářenka je příjemná a spolu s oběma bronzery má skvělou měkkou sametovou konzistenci a to je vždycky dobré znamení. Křídové produkty mají většinou špatnou, nebo nerovnoměrnou pigmentaci, dělají fleky a na pleti nedrží. Ničeho z toho se tady bát nemusíte, protože textura je opravdu velmi dobrá a vyrovná se i mnohem dražším značkám. Pigmentace u tvářenky a obou bronzerů je střední, u produktů tohoto typu akorát. Bronzery se dají navrstvit a oba mají moc pěknou, spíš teplejší barvu. Jeden je s velmi jemným zlatým leskem, druhý je matný a oba se dobře rozmazávají i drží na pleti. Tvářenka je dobře barevně zvolená, dělá moc hezký a přirozený efekt, které bude sedět většině z vás.



Rozjasňující *Strobe'n Glow Kit ve verzi 001 Highlight je kompakt se čtyřmi rozjasňovači. Co mě zaujalo, je skořicová vůně, kterou z nich cítím. Mají příjemnou konzistenci, ale nejsou úplně měkké, spíš sametově jemné. Rozjasňují tak středně, dají se nanést i jemněji, ale vrstvit moc nejdou. Intenzitu rozjasňovačů jako od theBalm, nebo Becca nedostanete.

Ačkoliv jsem teď v zimě docela světlá, mohu použít všechny čtyři odstíny, díky spíš jemnější pigmentaci i lesku. Nejvíc se mi líbí dva spodní, bronzový a zlatý. Vrchní zlatý je už poměrně světlý a málo výrazný na mé pleti. Bílý, s růžovo fialovými odlesky se mi zase příliš nelíbí, nemám ráda studené růžové highlighty, přijde mi, že to na mé výrazně žluté pleti vypadá lacině. Což je samozřejmě otázka osobních preferencí. :) Výdrž je dobrá, ale úplně celý den mi rozjasňovače na pleti nedají. Večer už jsou vidět o trochu méně. Celkově je to ale příjemná paleta s povedenou texturou, která minimálně zvýrazňuje texturu pleti.



Pokud byste se mě ptali, jaké produkty od značky Gosh pořídit, rozhodně bych vám doporučila vyzkoušet řasenky a pak konturovací paletku, protože z těch jsem nadšená. Výborná kvalita a příjemná cena. Jak se vám líbí produkty Gosh a už mátě nějak doma? Co na ně říkáte a na co se chystáte? :) L.

15 komentářů:

  1. Já tuto značku vůbec ještě nezkoušela. Co se mi líbí jsou řasenky hned ta první má opravdu zajímavý kartáček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten kartáček je právě bezva na moje krátké a rovné řasy :)

      Vymazat
  2. Ja od Gosh tuším nemám vôbec nič, ale zaujal ma contouring a aj highlights :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám riasenky tiež rada ale majú výborné aj rúže =).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenky jsem nezkoušela, kromě těch z paletek :)

      Vymazat
    2. Myslela som rúž na pery =) určite vyskúšaj.

      Vymazat
  4. Pri paletke som sa takisto stretla s tým problémom, že sa mi pre blendovaní tiene stratia, preto musím vrstviť, inak na bežné denné líčenie sú skvelé!:) Ja mám od Gosh veľmi rada tekuté matné rúže, nevysušujú veľmi pery a majú perfektnú výdrž!:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je podle mě problém levnějších paletek, které se dobře rozmazávají, že se prostě rozmazávají až moc dobře :)))

      Vymazat
  5. Ja by som rada skúsila makeup, zatiaľ som si ešte nevybrala. Mala som Catchy Eyes riasenku a mne veľmi nesedela, mám radšej viac dramatický efekt a ona robila veľmi prirodzený. Ale mám jeden tekutý rozjasňovač Lumi Drops a ten je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak Catchy je přirozenější, ale za to vůbec neslepuje :)

      Vymazat
  6. Konečne aspoň cez víkend mám čas dohnať resty a prečítať všetky Tvoje články, ktoré si vydala.
    Súhlasím, Gosh je fajn kozemtika, ja som síce už nikede inde, trošku, ale majú produkty, ktoré používam opakovane, a to sú najmä obe Tebou zmienené riasenky.
    Obe na mne vyzerajú skvele, každá inak, ale skvele.
    Jediné čo mi je ľúto, je, že na SK vo Fann nebývajú také skvelé akcie na tieto produkty ako u vás.
    Ďalšie skúsenosti s produktmi, ktoré si uviedla, už nemám.
    Za mňa v niektorých ohľadom skvelá kozmetika za fajn ceny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty řasenky mě fakt překvapily, jak jsou dobré, ty si rozhodně budu kupovat i nadále, protože porazily většinu těch co mám právě doma, hlavně i kvůli té ceně!

      Vymazat
  7. Ako som uz spominala, od GOSH mam skusenost s asi len jednou multifunkcnou paletkou, ktoru som dostala v ramci spoluprace a v sucasnosti z nej vyuzivam akurat tak bronzer. Na tu riasenku cislo 1 si ma ale celkom namlsala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta řasenka je bezvadná s vzhledem k tomu, že není drahá, rozhodně zkus! Já jsem s ní moc spokojená!

      Vymazat