pondělí 5. února 2018

Nákupy a PR balíčky || Leden 2018

Hezký den Vám přeji! První měsíc nového roku je za námi a to znamená, že je čas na malou rekapitulaci, co nového mám v mé skromné kosmetické sbírce. :) Popravdě jsem po Vánocích ani vlastně neměla v plánu moc nakupovat, ale jak je mým dobrým zvykem, nebude toho v dnešním článku zrovna málo, takže pojďme rovnou na to.



Nemohla jsem si odpustit jeden drobný nákup v parfumerii Fann, protože jak víte z mého wishlitu, mám v plánu letos prozkoumat mnohem důkladně značku Lumene. Začala jsem produktem, který si pochvaluje Nikol a to Lumene sprej s antioxidační mlhou. Už ji nějakou tu chvíli používám a zatím musím říct, že to bude velký objev. Kromě spreje jsem vzala ještě Lumene  3v1 Micelární vodu, která mě zaujala hlavně proto, že to není jen obyčejná micelárka, ale obsahuje i opravdové výživné a pečující složky, což jsem zatím, a klidně mě opravte, pokud se mýlím, u žádné jiné micelární vody neviděla.



Ve Fann jsem také vzala ještě Aqua Mineral Total Silk Body Scrub v parfemaci Enchantment. Tenhle olejový peeling už jste viděli v recenzi na tuto značku a také se dostal do nejlepší pečující kosmetiky minulého roku, takže vás nákup dalšího balení asi nepřekvapí.



Někdo chodí do drogerie, někdo do lékárny. Jako obvykle jsem se zastavila pro objednávku z Dr. Maxe, ve které jsem měla dvě věci pro děti. Bioderma Atoderm mycí olej a Boiderma Atoderm zklidňující mléko na citlivou dětskou pokožku. Mycí olej už jsem měla několikrát a vím, že je skvělý, ačkoliv já se raději myji v něčem voňavějším, pro děti je to přece jenom lepší varianta a krém jsem vzala pro syna, protože mi přišlo, že je teď v zimě jeho pleť citlivější než obvykle.


Pro sebe jsem vzala svoje obvyklé produkty, které kupuji pokaždé. Uriage Hyséac pleťová voda a La Roche Posay Adstringentní pleťové tonikum střídám, ale začínám se přiklánět mnohem víc k tomu, že mi výrazně lepší přijde tonikum od La Roche Posay. Také jsem vzala už asi šestou lahvičku Neostrata Oily Skin Solution. K tomu už snad není nic moc potřeba dodávat. :)


Kromě klasické lékárny a Sephory jsem ještě objednala dvě drobnosti, Schwarzkopf šampon pro studené blond vlasy, protože ten od L'Oreal je sice účinný, ale strašně vysušuje, tak jsem chtěla zkusit něco nového, cenově dostupného, jestli mi nesedne o trochu víc. Catrice HD Liquid Coverage makeup v odstínu 03 jsem dokoupila hlavně proto, abych se mrkla na odstín. Odstín 04 si sice jmenuje warm, ale jedna z vás mi psala, že jednička a trojka mají být teplé a dvojka a čtyřka studené, když jsem si stěžovala, že 04 je na mně strašně růžová. Tak uvidíme jak to bude a už brzy se můžete těšit na slibovaný článek high end vs. drogerie.



Slevy v Sephoře mě nechaly v podstatě chladnou. Skoro nic jsem si nevybrala. Jedinou výjimkou je další Too Faced Lip Injection Glossy v odstínu Milkshake, protože ty mám ráda a byl zlevněný skoro o půlku. Díky miniatuře jsem si oblíbila i Skinfood Black Sugar Scrub, který jsem si konečně koupila v plném balení.




Rtěnky #Lipstories vám asi taky neminuly, protože je jich teď plný Instagram. A ačkoliv jsem si říkala, že mě to vlastně ani moc nezajímá, nakonec jsem si do košíku hodila hned dvě, protože cena je přijatelná a odstíny moc hezké. Vybrala jsem si Sephora #Lipstories rtěnky v odstínech Take a bite a v odstínu Landing in Shanghai. Take a bite má matný finiš, který velmi mile překvapil a Landing in Shanghai je krémová. Popravdě, já jsem z nich upřímně nadšená, ale při výběru si dávejte pozor, protože už jsem dostala několik zpráv, že se kvalita rtěnek liší odstín od odstínu. Mám v plánu jich koupit ještě pár a napsat vám o nich článek, chtěli byste?



S Janičkou jsme objednávaly z Cult Beauty a já jsem si vybrala několik produktů od značky The Ordinary. Popravdě jsem myslela, že si je kupuji, ale nakonec jsem je dostala od Janičky k narozením. Překvapení! :) Vzala jsem The Ordinary Lactic Acid 10% + HA 2%, která má působit exfoliačně a čistit pleť, The Ordinary Niacínamide 10% + Zinc 1%, což je produkt na pleť s akné, které by měl redukovat a nakonec The Ordinary 100% rostlinný Squalane, hydratační sérum.




Kromě The Ordinary jsem dostala ještě jedno překvapení a tím byl Stilla rozjasňovač Heaven's Hue v odstínu Kitten, který má putty konzistenci, jak říkají zahraniční blogerky. Jinými slovy, je jakoby měkký a tvárný, trochu jako Play Doh :)). Jsem na něj moc zvědavá, protože odstín vypadá překrásně! Děkuji!



M.A.C přišel s nápadem, přidat parfemované Fix+ spreje do stálé nabídky. Konečně! Takže už se je nebudeme snažit ulovit v limitkách, ale prostě si je koupíme. Já jsem vzala kokosový Fix+, který mi nápadně připomíná ten z Fruity Juicy kolekce, ale ten už jsem spotřebovala, takže je nemůžu porovnat. :) Každopádně mám k němu stejnou připomínku, a to, že by prostě mohly vonět víc. Chápu, že je to takto záměrně, aby silnou parfemací nedráždily citlivým uživatelkám pleť, ale tak od toho je ten bez parfemace, no ne? :)


Doslova pře pár dny jsem spotřebovala dva produkty značky Medik8. Na recenzi se můžete těšit hned tento čtvrtek. Jaká to bude recenze vám asi napovídat nemusím, důkazem budiž to, že jsem okamžitě šla a spotřebované produkty si bez váhání koupila sama znovu. Takže druhé balení Medik8 Beta Moisturise, hydratačního krému na problematickou pleť a Medik8 Beta Gel, lokální péče na pupínky.



Značkou Medik8 jsem zakončila moje vlastní nákupy za minulý měsíc a teď nás čeká neméně zábavná (a zajímavá) část s PR balíčky. Moc za všechny děkuji a jsem ráda, že mám neustálý příliv nové kosmetiky k testování a nemám tedy čas zahálet, ha ha. :)

Od zastoupení značky Oribe jsem dostala dva poměrně zajímavé produkty na vlasy. Oribe Essential Antidote lehký kondicionér je poměrně tekutý, velmi lehký, neměl by zatěžovat vlasy a to ani ty velmi jemné a rychle se mastící a skvěle by se měl doplňovat s Oribe The Cleanse čistící šampon. Ten je zajímavý tím, že obsahuje velmi malé, foťákem téměř nezachytitelné, peelingové částečky a také by měl být exfoliační a hluboce čistící. Takže na ten jsem opravdu zvědavá, protože jsem nikdy žádný speciální šampon na důkladné odstranění všeho z vlasů neměla.


Od Káti z Glamglow jsem dostala tři produkty a všechno jsou to novinky, na které se můžete těšit. Značka Glamglow je dostupná nejen v Sephoře, ale i v Douglasu, kdyby náhodou. :) První mi přišel Glamglow Waterburst hydratační krém, který má holografické balení, světle modrou barvu a překrásně voní. Po příjemné zkušenosti s krémem Glowstarter se na něj moc těším. Další produkt je Glamglow Bubblesheet bublinková plátýnková maska, na kterou jsem zvědavá. Měla jsem zatím jen jednu od Tony Moly, tak budu mít alespoň jedno porovnání a nakonec jsem si nechala Glamglow Galacticleanse čistící gel na pleť. Já jsem v poslední době na různé čistící gely vysazená a mám potřebu je zkoušet, takže jich mám teď doma asi pět a jsem zvědavá, jak si který povede.




Značka Smashbox bude mít plno novinek, respektive předpokládám, že část z produktů, které jsem dostala, jsou novinky. :) Velmi zajímavý je makeup v tyčince Smashbox Studio Skin Shaping Foundation (v odstínu 0.5), který má na jedné straně makeup a na druhé pasující konturovací část. Nejsem si moc jistá odstínem makeupu, ale jsem zvědavá na tu konturovací část a texturu makeupu. 

Kromě toho jsem dostala i troje stíny Smashbox Photo Edit Eye Shadow Trio ve variantách Punked, Double Tap a Nudie Pic: Deep. Pokud jste četli článek o značce Smashbox (tady) víte, že stíny Smashbox považuji za velmi dobré a tentokrát jsem dokonce ještě víc nadšená z některých odstínů a těším se, až je vyzkouším. A jedno trio poputuje do soutěže, kterou brzy plánuji. :) Posledním produktem v balíčku byla Smashbox Always On Liquid Lipstick v odstínu Fair Game. Nádherná nude barva, přesně taková, jakou já ráda nosím a doufám, že i texturou bude stejně skvělá, jako červená verze, o které jsem vám psala nedávno v článku o červených rtěnkách.


Na obědě s Verčou, která má na starosti značku Maria Nila jsem dostala moji oblíbenou Pearl Silver masku na odstranění žlutých odstínů v blond vlasech. O tom, že je dobrá, už jsem vám několikrát psala, takže Verče děkuji za milou pozornost. Kromě masky jsem dostala i novinku od nové značky Urban Alchemy  a to Salt Scrub Cleanse šampon. Což je šampon, který má v sobě solné krystalky, a má důkladně vyčistit vlasy i pokožku hlavy a na ten jsem tedy opravdu zvědavá, protože textura vypadá neskutečně zajímavě.



A na závěr něco krásného, sladkého a růžového. :) Přišel mi dokonalý balíček v hezké krabici s růžemi od značky Jo Malone London. Valentýnský box s kolínskou Red Roses a Hand & Body Wash mycím gelem ve stejné parfemaci Red Roses, který už jsem vám ukazovala na mém Instagramu, kde máte všechny novinky hned za čerstva. :) Box je úžasný a ještě lepší je vůně Red Roses, Jestli nemáte rádi vůni růží, asi to nic pro vás nebude, ale pokud ano, doporučuji vyzkoušet! Sladká, voňavá, růžová, a ne moc zelená vůně a upřímně, hned po Dark Amber & Ginger Lily je to ta nejhezčí vůně, kterou jsem od Jo Malone zkoušela! Box je dostupný speciálně k příležitosti Valentýna v OC Chodov v obchodě Jo Malone, ale kolínskou Red Roses, nebo Hand & Body Wash seženete i v některých Douglasech v Praze.




Já vám děkuji za vaši pozornost a přečtení článku, protože jsme zdárně u konce. Leden byl krásný a bohatý měsíc a jak si tak píšu závěr článku, napadlo mě, že jsem zapomněla napsat o tom, co jsem dostala k narozeninám, tedy kromě kosmetiky od Janičky. Tak třeba příště v nějakém life style článku? Baví vás? A co pěkného jste si v lednu pořídili vy? Mějte se krásně! L.

25 komentářů:

  1. Úžasný článek, vždy se těším na nový :) A ten life style článek by byl super, moc mě baví. Já si v lednu koupila nový rozjasňovač ze Sephora Collection, v odstínu 02 Natural Glow a musím říct, že je vážně perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koupila jsem si dvě lipstories rtěnky, ale hrozně mě zklamal výběr v kamenné prodejně, rozhodně tam neměli všechny odstíny, ačkoliv prodavačka tvrdila, že ano. Hledala jsem tam totiž ten, co sis koupila ty a prostě ho tam neměli :-( ještě jsem přihodila jednu tekutou matnou rtěnku (resp. jsem vyměnila tu, co mi dal manžel k Vánocům. Chudák se trefil do jediného odstínu, který jsem už měla) a čistící ubrousky. Jo a jak jsem psala, že jedna ta rtěnka lipstories žmolkuje, tak jsem jí zkusila ještě víckrát a dobrý. Holt se pod ní nesmí dát moc balzámu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za info Luci, tak snad to bylo tím balzámem. A s těmi odstíny to je fakt super no.... Tak snad to brzy bude v Sephoře všechno :)

      Vymazat
  3. Pořád si říkám , že se musím dokopat k tomu, koupit si nějaký peelingový šampon. Jen se bojím, aby mi to pokožku hlavy nerozdráždilo, občas trpím na lupy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si je fakt oblíbila teď posledních pár dní, ale problémy s lupy nemám, tak to bohužel nemůžu posoudit :)

      Vymazat
  4. Neurazíš se když budu mít kritiku? Ale některý ty fotky máš šíleně přesvětlený, že to zastiňuje i produkty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec ne :) já s tím světlem mám problém, protože na každém počítači a v telefonu to vypadá úplně jinak. I Mac booku a na iPhonu to totiž přesvětlené není, ale ostatních (HP a tak) to je světlé trochu moc. Vím o tom, ale popravdě nevím co s tím mám dělat .. Zkusím se na to zaměřit. :) děkuji!

      Vymazat
  5. Milujem tvoje fotky, musí ťa to stáť veľa námahy a kreativity.. :)
    Nemám skúsenosť ani s jedným produktom okrem toho Catrice makeupu, ale s ním som nebola veľmi spokojná, tak snáď tebe sedí viac. Ale plánujem si niečo objednať od The Ordinary.

    deerly lost / blog instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Mně kupodivu, na to že je to drogerie, připadá ten Catrice makeup docela dobrý :)

      Vymazat
  6. Och, ten Jo Malone balíček ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Nejde mi odpovědět pod tvou odpovědí, tak to napíšu sem :) No myslím, že by ti pomohlo, kdybys nefotila tak moc na světlém pozadí, které odráží světlo samo o sobě. Některé produkty mají světlý obal, krabičku, a pak tam máš ještě světlé pozadí, chybí tomu krapet kontrastu, pak to totiž trochu splývá s pozadím. Jinak máš fotky fakt pěkný, ostrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím to podle mě není, to dělá ten můj nový objektiv, musím se s ním naučit líp pracovat :) nejsem fotograf, tak mi to bude chvíli trvat :)) ale i tak moc děkuji za přínosnou kritiku!

      Vymazat
  8. Wow, toho je naozaj požehnane a samé prekrásne veci! :) Ak by som si mala vybrať jednu, ktorá ma najviac zaujala, nikam by som sa nedostala :D Mňa osobne by veľmi zaujímalo, čo si dostala na narodeniny, taký článok by si mala určite spraviť :) Už teraz sa na neho teším.

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny odkazy na The Ordinary jsem si uložila, protože ten na akné se mi rozhodně bude hodit a za tu cenu! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Samé krásne veci, na značku The Ordinary by som sa aj ja ulakomila, ak by bola k dostaniu na SK, objednávať zo zahraničia sa mi nechce.
    Čo sa týka Biodermy, je fajn, ale mojej dcére viac vyhovuje značka Mixa /s 10 % ovsu/, cena podstatne nižšia a účinok lepší.
    Kampani na scrub od Aqua Mineral som neodolala ani ja a kúpila si ho vo Fann, tak uvidím aké zázraky ma pri ňom čakajú.
    A áno, Life Style články ma bavia, veľmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenka, The Ordinary kúpiš na eshope Natureal :) nemajú síce všetko, ale snáď si vyberieš. Ja som si kúpila z anglicka a až potom som zistila, že máme aj slovenský eshop :)
      Zuzka (Owl Heaven)

      Vymazat
    2. The Ordinary je super za ty ceny :) A pak dej vědět, co říkáš na ten peeling :) ale co si tak myslím, podle toho co už do dva roky píšeme, z něj budeš taky nadšená :)

      Vymazat
  11. Krásný článek Luci, opět a jako vždy. Díky tobě mám na wishlistu na tento rok tolik produktů, že si budu muset vzít ředitele zeměkoule :D abych na to měla
    P.S. z té první fotky asi umřu, je dokonalá, vždy mě něčím překvapíš :)

    OdpovědětVymazat