čtvrtek 22. března 2018

Marie Claire Beauty Box || Jaro 2018

Krásný čtvrtek vám přeji! Ačkoliv to tak venku rozhodně nevypadá, máme tu jaro a a ním přišel i nový Marie Claire Beauty Box. Tentokrát to bylo opravdu překvapení, protože jsem popravdě ani nezaregistrovala, že vychází a ani jsem netušila, že mi přijde domů. A vy víte, jak nám ráda kosmetická překvapení!


V první řadě tedy děkuji Marie Claire za zaslání boxu a já se s vámi podělím o svoje dojmy z krabičky a produktů, které ukrývá. Na ty se jako obvykle můžete podívat předem, tudíž předejdete zklamání z nepotřebných produktů.

Začnu produkty péče o pleť a vlasy. V balíčku je maska Kocostar na vlasy, kterou už nám doma, protože jsem si přála ji vyzkoušet. Jsem na ní moc zvědavá a uvidíme, co plátýnková maska na vlasy s mými vlasy udělá.

V boxu je ještě i jedna textilní maska, ale tentokrát na pleť. Je od korejské značky Package. Z pečujících produktů je zastoupený také dvoufázový odličovač očí a pleti od značky Nivea a pěnivý čistící gel na plet korejské značky Whamisa. Ten by měl být přírodní a bez jakýchkoliv škodlivých složek. A nesmí chybět ani mini balení termální vody Avène. Ta, pokud se nepletu, je v boxech poněkolikáté a popravdě by mi nevadilo, kdyby bylo v boxu místo ní něco nového.



Produkty na rty jsou v boxu dva. Balzám Crazy Rumors s příchutí Banana Split a miniatura NYX Lip Lingerie tekuté rtěnky v krásném odstínu Cheekies. Balzámy na rty Crazy Rumors mám ráda a pár jich doma mám, nicméně příchuť banánů mě opravdu nepotěšila. Nesnáším cokoliv v kosmetice, co má banánovou vůni/příchuť, což samozřejmě není chyba samotné krabičky. :)) U tekuté rtěnky hodnotím velmi kladně odstín, který se mi opravdu líbí. Rtěnku jsem ráda vyzkoušela a díky boxu zjistila, že si žádnou Lip Lingerie už pořizovat nebudu. :)

Z dekorativní kosmetiky je v boxu ještě miniatura nové a hodně vyhajpované řasenky od Benefitu Bad Gal Bang, kterou s radostí vyzkouším a vzhledem k tomu, že jsem ji chtěla kupovat v plném balení, jsem za miniaturu ráda.



Dalším produktem v boxu je gelová maska na nehty od Sally Hansen. Nanáší se na čisté nehty a nechá se působit přes noc, což mi přijde jako fajn nápad a je to jeden z produktů, ze kterých mám radost a těším se na zkoušení. Kromě kosmetických produktů je v krabičce i kartička se slevou 20% do obchodu i eshopu NYX a součástí je šesti měsíční předplatné časopisu Marie Claire. Předplatné podle mě dost vylepšuje poměr ceny krabičky krásy, která je vysoká. Jak už jsem vám říkala během unboxingu na IG stories, 849,- je dost a pokud by ke krabičce předplatné nebylo, cena by se mi zdála neadekvátní.

Krabička je převážně pečující a jako poslední produkt v ní najdete krém na ruce značky Dr. Hauschka. Takže také přírodní a poměrně dobře recenzovaná značka a krém nejen na suché ruce se hodí vždy.


Box je plný spíše pečující kosmetiky, což není vyloženě na škodu. Já moc ráda zkusím obě masky, na vlasy i pleť a ráda jsem i za péči Sally Hansen na nehty. Z miniatury řasenky mám vyloženě radost, miniaturu Lip Lingerie jsem ráda vyzkoušela a krém na ruce neurazí. Celkově box asi není špatný, ale dokázala bych si ho představit i trochu zajímavější. O trochu víc se mi líbí ten předchozí, zimní, který mi přišel a zase se vrátil, když jsem ležela na podzim v porodnici. :) Mimochodem, je ještě také pořád na eshopu a poměr cena výkon mi u něj přijde o trochu lepší, než u tohoto jarního.

Pokaždé, když napíšu, že se mi krabička líbí, najde se někdo, komu ne. A stejné je tomu i naopak. :) Ačkoliv mi jarní Marie Claire beauty box přijde slabší, než ty předchozí, najdete v něm dost produktů a některé s radostí vyzkouším i já. Velkým plusem je pak předplatné. Šest měsíců je dost a pokud si stejně občas Marie Claire koupíte, pak se box určitě vyplatí. Jen nevím, jak je to v případě, pokud má o box zájem někdo, kdo už předplatné má. Pokud to víte vy, určitě mi napište do komentářů a dejte mi vědět, jak se líbí obsah boxu vám. :) Krásný den! L.

10 komentářů:

  1. Ja, samozrejme, som neodolala a kúpila si zatiaľ každý Marie Claire box. Popravde, som na vážkach, pretože aj keď je box vcelku vyvážený, viem si predstaviť aj lepšie minutie peňazí než tento konkrétny box.
    Mne prišiel od Nyxu brutálne hnedý odtieň, ktorý som nemala ani chuť skúsiť a rovno som ho posunula ďalej.
    Čo považujem už skôr za vtip, je výrobok od Avene a Nivey. Vážne ??? Ako, ja ich spotrebujem, ale toto už bolo asi všade a niekoľkokrát, preto sa mi to zdá len do počtu.
    Použila som a ďalej používam krém na ruky od Dr. Hauschky (skvelý!), riasenku od Benefitu (bomba riasy, ale brutálne mokrá),Crazy Rumors (veľmi dobrý, ale príchuť mám inú ako ty, myslím, že zázvor či čo),čistiaci gel (Whamisa, mne nepenil a úplne obyčajný sa mi zdal).
    Ostatné veci ešte len čakajú na vyskúšanie.
    Predplatné je fajn, ale obišla by som sa bez neho.
    Za mňa boli najlepšie boxy so Sephorou, aj z hľadiska rozostavenia výrobkov, aj vyššej, nie drogérkovej kvality.
    Za mňa, tento raz za 2- až 3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně s tebou souhlasím, za mě je to taky průměr a výrobky od Avene a Nivea bych vynechala úplně. Jenže asi musí něčím zaplnit to místo v boxu... A taky mám radši ty ve spolupráci se Sephorou, luxusnější značky mám radši :)

      Vymazat
  2. Mě celkem takový box nepřišel moc dobrý, některé produkty celkem fajn. Mě se líbí Lookfantastic box :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    měla jsem předchozí box, který byl ve spolupráci se Sephorou, a ten mi přišel mnohem lepší. Tady jsem jsem dlouho přemýšlela, jestli objednat nebo ne. Nakonec jsem to neudělala a jsem ráda. Nivea a Avene mě moc nezaujaly. Oba produkty mám vyzkoušené, dokonce je mám i doma (bývají velmi často jako dárek na obálce časopisu, třeba právě MC). U Lip Lingerie se bojím odstínu, protože nude barvy téměř nenosím, moc mi nesluší. Řasenku bych ráda vyzkoušela, ale kvůli jedné miniatuře, dvě plátýnkovým maskám, krému na ruce a čistícímu gelu si to objednávat nebudu. Jsem zvědavá, jaký bude ten další box:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu úplně rozumím a souhlasím. :) Miniaturu vody avene mám pravidelně v Elle nebo MC, to je taky fakt. :) Třeba ten box bude příště zase parádní :)

      Vymazat
  4. Pekne vecicky a zuzitkovala by som, ale asi nic, co nutne POTREBUJEM K ZIVOTU... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak to tak pozoruju na blozích a soc. sítích, tak tenhle box fakt dost záleží na dané edici. Ale je fajn, že se ví dopředu, co tam bude. Jednou si ho objednám, až tam budou věci, co za tu cenu stopro využiju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě :) když se ví dopředu co tam bude, tak pak vlastně nemůžeš být zklamaná :)

      Vymazat