pondělí 12. března 2018

Too Faced Peaches & Cream kolekce || Recenze

Krásný den vám přeji! Žhavou novinkou v českých Sephorách je rozhodně Peaches & Cream kolekce od Too Faced. Těšili jsme se na ní velmi dlouho, nebo tedy alespoň já určitě a tak jsem neváhala ani vteřinu a několik kousků si pořídila. Samozřejmě paletku Just Peachy Mattes, matující makeup a nesmí chybět ani bronzer. Ale ne pudrový, krémový!


Asi nic mě od Peach paletky nezaujalo od značky Too Faced tolik, jako právě kolekce Peaches & Cream. Trochu mě naštvalo, že se k nám prý nedostane sypký pudr (ještě uvidíme, jestli je to opravdu pravda, doufám), protože po tom jsem koukala hned po paletce snad nejvíc. I tak se k nám ale dostalo novinek dost a kromě těch, které vám dnes ukážu, se chystám ještě na primer, setting spray a možná i ten pudrový bronzer. Naštěstí je to stálá kolekce, tak není kam spěchat. :)

Pořád broskvová, ale úplně jiná je paletka Just Peachy Mattes. Je celá matná, jak už název vypovídá a je nádherná. Nic takového snad doma ani nemám. Nebo minimálně ne v paletce. Ráda bych vám řekla, že pokud doma máte paletku Sweet Peach, tuhle už nepotřebujete, ale není to tak. Odstíny jsou originální a neopakují se a pokud se vám líbí barevné spektrum, neváhejte.



Stíny jsou v paletce Peachy Mattes sametové, krémové, trochu práší. Nic, co by mi vadilo. Při správném zapracování stínů do štětce a oklepání, pod oči neopadávají. Nenašla jsem stín, který by byl špatný, nebo podprůměrný. Stíny jsou povedené všechny a ačkoliv jsem nekoukala na složení oproti ostatním paletkám Too Faced, přijdou mi matné stíny v paletce Peachy Mattes lepší, než jsem u Too Faced zvyklá. Jsou krásně pigmentované a výborně se ztrácí. S vydrží stínů Too Faced jsem nikdy neměla žádné větší problémy a stejně je to i tady.



Líčení už jsem vám ukazovala na stories, dokonce víckrát a jedno jsem vám i vyfotila. K paletce je přiložený i letáček se třemi looky a já se rozhodla následovat jeden z těchto mini tutoriálů a vytvořit líčení podle něj. Vybrala jsem si Peach After Dark a myslím, že vypadá pěkně a nalíčit se podle téhle knížečky zvládne každý.

Překvapila mě technika, kdy začínám v ohybu oka a rozmazávám nahoru dva různě tmavé odstíny a přes víčko rovnou dám další odstín. Zase se mi potvrdilo, že se vyplatí zkoušet si líčení podle tutoriálů, protože já bych začínala stínem přes celé víčko a do ohybu bych dávala barvy úplně jiné. Kdybych chtěla líčení výraznější, dala bych na víčko ještě nějakou tmavou krémovou tužku.

Stíny se opravdu skvěle ztrácejí a zůstávají barevně věrné. Pracuje se s nimi velmi dobře a nebude s nimi mít problém ani začátečník. S bází mi stíny vydrží na víčkách celý den. Paletka navíc příjemně voní. Ne tak intenzivně jako Sweet Peach paletka a trochu jinak. Já z ní opravdu cítím šlehačku a fíky. :)







Krémový bronzer Bronzed Peach Melting Powder má zvláštní krémovo pudrovou texturu a není matný. Má lehký zlatý odlesk, téměř neviditelný na pleti, ale je tam. Barva se opravdu povedla a na mém teplém podtónu pleti je neutrální až lehce studená, takže působí opravdu jako kontura a zároveň bronzer. Odstín se velmi povedl, žádná oranžová, ale jen opravdu hezká hnědá.

Při doteku se zdá být bronzer krémový, na pleti dělá sametově pudrový finiš. Bronzer mě překvapil jak kvalitou, tak odstínem a tím, jak se pohodlně nanáší. Bez problémů a fleků se dá rozmazat a ztratit a to jak na makeup, tak i na už zapudrovaný makeup. Za to nejspíš může právě jeho textura. Jen je potřeba ho spíš na pleť zaťupkávat, než roztírat, abyste si zbytečně nesetřeli makeup pod ním, pokud už jste ho stihli zapudrovat. 

Bronzer mi na tvářích drží bezchybně celý den, jak už to u většiny krémových produktů bývá a výhodou je i lepší výdrž pudrového bronzeru, pokud ho budete chtít přidat přes něj. Bronzed Peach ale vypadá krásně i jen sám o sobě.




Nakonec jsem si nechala makeup Peach Perfect Comfort Matte, který podle ohlasů hodně zajímá i vás. Bohužel tady to už moc pozitivní nebude. Mám s ním hned několik problémů a tím prvním je odstín. Já mám Vanilla, což je třetí nejsvětlejší. Na mně je o odstín tmavší, než bych teď v zimě potřebovala a se studeným podtónem. Zvládnu ho nanést tak, aby byl nositelný. Podtón mi vyhovovat nebude v zimě žádný, protože všechny tři světlé odstíny ho mají neutrální až růžový a první odstín s teplým podtónem je až Warm Nude a ten by byl podle swatchů tmavý už opravdu moc.

Druhý problém, který s makeupem mám, je jeho finiš. Ten by měl být sametově matný, hebký  a to prostě na mé pleti není a nevím, kde se stala chyba, protože spoustě uživatelek prý tohle přesně na pleti dělá. Je mi to líto, ale mně tenhle makeup nedělá hezkou pleť, lehce zvýrazňuje texturu a tak nějak zvláštně sedí. Respektive, není to nic strašného, ale v téhle cenové relaci mám desítky jiných makeupů, které mi dělají pleť výrazně hezčí.




Kromě toho má být matný a já si nemůžu pomoct a matný mi nepřijde. Spíš tak polo matný, rozhodně ne sametový. Samozřejmě jsem zkoušela různé primery i jsem ho nanášela na pleť bez báze. Iri mi doporučila zkusit ho nanést místo štětce na pleť beauty blenderem, ale ani to mu moc nepomohlo. Naopak byl ještě o trochu méně matný a delší dobu lepil. Mimochodem Iri je právě jedna z těch, komu dělá sametově matnou pleť. Má pleť spíš normální až suchou, já normální, místy smíšenou. Takže komu bude tenhle makeup sedět, podle typu pleti, nedokážu odhadnout.

Abych nebyla jen negativní, musím říct, že mi Peach Perfect makeup perfektně drží celý den. Není to výdrž jako u Double Wear ale blíží se tomu. Nikde mi během dne výrazně nezmizí a ani není večer cakey. Dokážu si představit, že pokud máte pleť jemnou, bez pupínků a textury, bude na vás vypadat lépe než na mně.



K mým favoritům makeup rozhodně patřit nebude, za to paletka stínů i krémový bronzer jsou perfektní a jsem ráda, že jsem si je koupila. Napište mi, co z kolekce láká vás, jestli už jste něco zkoušeli a jak jste spokojené. Případně co je podle vás must have, který ještě mám zkusit a zrecenzovat! Děkuji za přečtení a těším se na vaše komentáře! L.

16 komentářů:

  1. Mám pocit, že se teď úplně míjím s kolekcemi od Too Faced - jednorožci, holografické efekty, na mě je to jednoduše moc :D Už se těším na It Just Comes Naturally, to je spíše můj šálek kávy. Ale uznávám, že paletka je teda boží a tyhle barvy zbožňuju! <3 Ke Tvé barvě očí ladí také naprosto dokonale :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednorožci a holografické věci mě také míjí, tuhle kolekci jsem ale chtěla hned od začátku. :) A děkuji!

      Vymazat
  2. Co se mi na této značce líbí, je balení to je tak dokonalé. :) Paletka mě zaujala nejvíce, ale nevím zda bych využila všechny odstíny. :) Tobě takové odstíny velmi sedí. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za článek. Paletka je božská, líbila se mi i ta druhá white peach, ale viděla jsem na ní špatnou recenzi.:/ Ten bronzer vypadá taky moc pěkně, ale jsem spíše na sypké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem na White Peach nečetla moc dobrých recenzí :) Takže ji asi nepotřebuji ani zkoušet :)

      Vymazat
    2. Já mám doma většinu věcí z téhle kolekce a paletky white peach se musím zastat, stíny vypadají krásně a dobře se s nimi pracuje. Za to ten bronzer, tvářenka a rozjasňovač, ty budou moje smrt. Zaboha mi to nedrží na make upu obličeji, buď se jakoby nechytne nebo si tím make up zničím nebo se to někam během pár hodin vypaří. Zvládnu to nanést jenom na obličej bez make upu...

      Vymazat
  4. Než jsem si přečetla článek, byla jsem si jistá, že paletku nechci. Mám přece už jednu broskev... No jenže teď si myslím, že ji využiji a dokonce skoro nutně potřebuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :)) Ty broskvové paletky jsou každá úplně jiná a tahle se fakt povedla :)

      Vymazat
  5. Právě jsem si objednala bronzer Sweetie Pie a moc se na něj těším, podle recenzí je taky super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ak by som bola nadšenec až fanatik, hneď by som do kolekci išla. Takto môžem len skonštatovať, že je to nádherné až gýčové, mňam mňam ňuňuňu, ale zrejme nič pre mňa, čo by som nejak extra potrebovala.
    V každom prípade fotky, klasicky, nádherné !

    OdpovědětVymazat
  7. Asi najskor paletku by som zuzitkovala, vyzera to ale vsetko velmi prudko k sezrani :)
    Inak, off topic poznamka, ale mas pekne nechty :) mne osobne to sedi viac asi na kazdom, nez dlhe "drapky" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To každopádně, také bych ji nejradši snědla :D A děkuji moc! Před půl rokem jsem sudnala akrylové a nebudu lhát, měla jsem je deset let a chybí mi, ale trendy už jdou jinam, tak je asi musím následovat :D

      Vymazat
  8. Tak toto líčenie je naozaj nádherné! Paletka má fakt krásne farby, takéto odtiene momentálne na očiach nosím často namiesto klasickej hnedej :) A tie tvoje fotky! Radosť sa pozerať :)

    OdpovědětVymazat