čtvrtek 8. března 2018

Nákupy a PR balíčky || Únor 2018

Zdravím moji milí! Máme za sebou další měsíc nového roku a to znamená, že je čas na rekapitulaci, co je u mě v kosmetické sbírce nového. Únor je sice nejkratší měsíc v roce, ale podle množství nové kosmetiky byste to stoprocentně nedohodli. :) Takže se pohodlně usaďte, protože toho nebude zrovna málo.


Jako obvykle začnu lékárnou, kde jsem pořídila jeden z posledních produktů značky Neostrata, který jsem ještě nezkoušela. Sheer hydration s SPF na den, ale moc vám toho o něm nepovím, protože jsem ho ještě nezkoušela. Za to transparentní sypký pudr od Vichy ano. Já transparentní pudry miluju a mám jich doma celkem slušnou řadu a tak jsem chtěla vyzkoušet i tento. Co mě opravdu překvapilo, je složení. To je tak jednoduché, že se v něm neztratí vůbec nikdo. Talc a to je všechno. Ve složení se nevyznám, ale pudr z jedné jediné suroviny mě překvapil a měla jsem za to, že se mastek používá jako levné plnidlo. Tedy cena okolo pětistovky překvapila.



Pokračujeme Sephorou a jestli sledujete moje insta stories, asi vám neuniklo, že mi na začátku února přišel místo sady s miniaturami, Pixi Glow Tonic To Go. Tamponky napuštěné slavným Pixi tonikem. Jet na Pankrác se mi popravdě nechtělo a posílat je zpátky taky ne, takže jsem se rozhodla si je nechat. Ale sadu miniatur Pixi Best of Brights jsem si ujít nenechala ani tak a vzala ji při další slevě. Takže mám kromě tamponků i miniaturu Glow Tonic, čistícího gelu a masky.




Rtěnky #Lipstories jsem vám ukazovala v minulých nákupech. Chtěla jsem vám udělat samostatný článek a přikoupila jsem další dva odstíny, abych měla do článku alespoň čtyři. Vzala jsem odstín matnou Love Love a krémovou Carnival Fun. To jsem samozřejmě neměla ještě ani tušení, že mi přijde celá kolekce, ze které mám obrovskou radost a článek s ukázkou na rtech bude hodně výživný. :) Říkala jsem si, že bych vám jich ukázala tak dvacet. Co vy na to? :)

Se značkou Sephora ještě nekončíme. Po dlouhé době mě zaujal krásný rozjasňovač Sephora s reliéfem šupinek. Vzala jsem si odstín 02 Natural Glow, krásnou zlatou a co jsem tak viděla a slyšela, mám se na co těšit, protože všichni chválí.



Od rtěnky YSL Tatouage Couture jsem si slibovala hodně. Asi jsme se úplně nepochopily, protože rtěnka to není tekutá, ale jedná se spíš o Lip Stain. Neříkám, že jsem s ním vyloženě nespokojená, ale když si kupujete tekutou rtěnku a dostanete lip stain, které vlastně ani nemáte moc rádi, nadšení vyloženě nebudete. :) Což je moje chyba, přiznávám, měla jsem si dopředu zjistit, o jaký produkt se přesně jedná. Já jsem si vybrala odstín 11 Rose Illicite a čekala jsem, že bude světlejší a na mých rtech, po nějaké chvíli, dostává růžová spíš fialový nádech.


Manžel se za odměnu (moji, ha ha) zastavil v butiku Bobbi Brown a vzal mi dvě věci, které jsem si přála. Makeup ve sticku, v mém zimním odstínu 2,5 warm sand a taky skvělý štětec Full Coverage Brush. S makeupem si ještě budu muset chvíli pohrát, ale je štětci vám už teď můžu říct, že je perfektní!

K časopisu Elle byla minulý měsíc miniatura sprchové pěny Rituals. Mám je ráda, takže si připomenu, jak moc a porovnám je s těmi od Balea. A jsem zvědavá, jak velký rozdíl to bude, protože obě současně jsem je nikdy neměla.




Posledními dva nákupy jsou opět ze Sephory. Třikrát za jeden měsíc, tomu říkám nemoc. :) Jenže! Když ona konečně přišla kolekce Peaches & Cream od Too Faced a já si ji nemohla nechat ujít a vy si na ni recenzi přečtete hned v pondělí. Bylo mi jasné, že vás bude zajímat stejně jako mě a tak jsem poctivě testovala. Jak celo matnou paletku Just Peachy Mattes, tak na matující makeup Peach Perfect Matte Foundation a taky na krémový bronzer Bronzed Peach Melting Powder. Takže v pondělí! :)



Nikdo se nebude divit ani parfému, který rozšířil moji nemalou sbírku. Vzorky parfémů v časopisech jsou bezvadné. Už několikrát mi ušetřily cestu do parfumerie a naopak také mohou za nejeden můj nákup. V posledním Elle byl kromě pěny od Rituals i vzorek Thierry Mugler Aura. A ach-můj-bože. Zas a znovu porazil Thierry Mugler všechny moje oblíbené kousky a zařadil se na první místo. Miluju jeho vůně do jedné a Aura je teď můj velký favorit.


Stejně tak zábavná část, jako jsou nákupy, jsou i PR balíčky. Vždy mě potěší ty krásně upravené a zabalené. Líbí se mi, když si s tím dá značka práci a přidá do balíčku nějakou, klidně i nekosmetickou drobnost a udělá to radost jak mě, tak i neláká vás. :)) Mluvím o tom hlavně proto, že jsem pyšná na svoji dřevěnou panenku Bobbi Brown, kterou jsem dostala spolu s korektorem Instant Full Cover Concealer. Ten mám v odstínu Beige a bohužel, zatím se mi zdá docela suchý. Spolu s makeupem v tyčince ho určitě uvidíte v nějaké z příštích recenzí, takže si na testování dám ještě chvíli.



Svěcmi do soutěže jsem dostala od Verunky z Maria Nila i šampon a kondicionér z řady True Soft. Kondicionér jsem si před nějakou dobou koupila, zamilovala a spotřebovala ho, takže jsem ráda, že mám doplněné zásoby! A to včetně šamponu, který jsem ještě neměla, ale nepochybuji, že bude stejně tak dobrý, jako kondicionér.


M.A.C jen rychle prolétneme, protože jsem vám o produktech a hlavně líčení/ službě 1. 2. 3. psala tady. Během akce jsem si vybrala tři produkty, které jsem si mohla odnést. Můj milovaný a All time favourite korektor Pro Longwear v odstínu NC 20, protože doma mám jen hodně světlý NC15. A pak také bronzer Give Me Sun, který jsem si mimochodem oblíbila velmi a Extra Dimension Skin Finish v odstínu Beaming Blush, který se sice může tvářit růžově, ale na pleti je spíš zlatý.




Jeden nádherný PR balík jsem dostala i Sephory /Terezky, vrchní náčelnice NARS pro Českou republiku. :) Na testování jsem dostala hned tři odstíny nového makeupu Natural Radiant Longwear Foundation, který je unikátní v mnoha směrech. Extra léky, extra krycí a neoxiduje! Asi je zbytečné se rozepisovat víc, ačkoliv já už mám jasno, recenze pro vás teprve bude. :)



I od značek NUXE a Puressentiel jsem spolu s věcmi do soutěží pro vás dostala psát věcí i já. Od NUXE moje čtyři must have produkty, o kterých mluvím neustále a říkala jsem si, že bych na ně už konečně měla udělat samostatný článek, abych pak měla v případě potřeby kam odkazovat. Dostala jsem jak jinak než NUXE suchý olej, termoaktivní čistící masku, úžasný Reve de Miel balzám na rty v kalíšku a naprosto dokonalý zahřívací cukrový peeling.


Přišla mi také novinka, anti age krém na ruce, proti pigmentovým skvrnám a roll on maska ze stejné řady Nuxuriance. Osobně pro tyto dva produkty využití nenajdu, ale masku jsem zkoušela a byla moc příjemná, krémová a roll on je fajn oživení a co se krému na ruce týče, i ten je příjemný a velmi dobře hydratační. Předpokládám, že se mezi vámi najde někdo, koho by tyto dva produkty mohly zajímat. Takže hlásím, že masku, kterou už jsem měla někdy minulý rok, jsem darovala své mamce a ta je z ní nadšená a také se jí líbí roll on a s ním spojená masáž. A já vám pak třeba někdy podám report, co bude říkat na nový krém na ruce.

Jeden produkt Puressentiel přišel i Elence. Masážní balzám s esenciálními oleji na uklidnění před spinkáním. Už jsem ho jednou měla a příjemně voní, jen trochu lepí a na konzistenci jsem si musela zvyknout, na druhou stranu, Elenka si nestěžuje. :))



Po mém článku s porovnáním minerálních makeupů jsem dostala další zásobu od Annabelle Minerals. Ráda jsem je přijala, protože jsem si minerální makeupy kupodivu oblíbila. Zejména tedy na dny, kdy potřebuji jen rychle a jednoduše zakrýt pleť a běžet. Kromě krycího a matujícího makeupu jsem dostala i další dva štětce. Flat top kabuki a Short top kabuki, čokoládově hnědý minerální oční stín a o všem si ještě povíme.




Dorazily mi domů i dvě parfémové novinky. Respektive jeden parfém a jedna toaletní voda, Oboje už jsem vám ukazovala na svém Instagramu a zajímá mě, jestli jste je už byli očichat. :) Dolce & Gabbana The One Eau de Toilette je krásná, dospělá, květinově vůně, nic prvoplánového, tedy aspoň podle mého vnímání vůně. Hodně bílých květin (jasmín a lilie) a taky trochu ovoce a vanilka a přesto není vyloženě sladká.


Druhou vůní je Juicy Couture Viva La Juicy Soirée. Vůně inspirovaná večírky s dokonalým flakónem. Flakonky od Juicy Couture jsem obdivovala vždycky a ani nevím, proč jsem si nikdy žádný parfém nepořídila, už jen kvůli nim. :)  Soirée je sladká, hravá ovocná i květinová a lehce svěží. Ten typ vůně, co bude slušet všem, malým i velkým holkám. Není přeslazená, čemuž podle mě hodně pomáhají bílé květiny (můj oblíbený jasmín a zase jasmín :)) a kyselý rybíz. Kompozice mě mile překvapila, protože jsem od Juicy Couture čekala něco jednoduššího a tohle je opravdu moc příjemné.



Kromě parfémů jsem v balíčku objevila i řasenku Elizabeth Arden. Pro mě dosud neznámá značka, kterou mám spojenou s krémy na ruce a vůní zeleného čaje. Ani jsem vlastně nepostřehla, že má i řadu dekorativní kosmetiky. Takže možná nová informace i pro vás a řasenka vůbec není špatná. :) Neslepuje, dělá krásný objem a přitom měkké řasy. Už jste ji mohli vidět s líčením na Instagramu. Já budu ještě zkoušet a dám vám vědět víc.


Asi vám nemusím říkat, jakou radost mám z toho, že mi začaly chodit PR balíčky ze Sephory. Vlastně se to úplně bojím napsat nahlas, abych to nezakřikla. :) Proto jsem to minule raději moc nerozebírala, ale dnes mi to už nedá. Vážím si toho a je to takové jedno další ujištění, že to co dělám, dělám asi dobře a vy všichni to asi vidíte. To je to, co mi pomáhá se posouvat a být lepší a dává mi důvod se ještě o trochu víc snažit. Kvůli vám i kvůli mně. :)

V obrovské tašce ze Sephory se ukrývaly novinky Make Up For Ever, třpytivé Too Faced linky a taky obrovská krabice se třiceti odstín rtěnek #lipstories a těmi také začnu. To je tak, když si říkáte, že na článek koupíte alespoň čtyři kusy a pak vám domů přijde tahle kráska. Vybrala jsem jich celkem dvacet, které vám ukážu a tím pádem mi jich čtrnáct zbude, třeba někdy do další soutěže. ;) Nebudu zkoušet všechny, protože je mi líto je použít a pak nepoužívat, protože ne všechno jsou zrovna moje odstíny. To jen tak na vysvětlení. :)


Novinky MUFE jsou celkem tři. Dva lehké rozjasňující makeupy Ultra HD Perfector, které jsem dostala v odstínech 05 a 09 a budu si je muset nějak smíchat, protože ani jeden odstín mi zrovna nesedí. Za to tekutý rozjasňovač Ultra HD Soft Light má odstín překrásný. Můžete ho zamíchat do makeupu, dát pod,  nebo použít jako klasický rozjasňovač. Myslím, že tohle bude velký objev a stejně tak bude velký objev i 2v1 báze pod oční stíny a rtěnku Step 1 Eyes & Lips Primer. Překvapuje mě kombinace produktu pod stíny a rtěnku, ale vlastně proč ne, Víc vám prozrazovat nebudu a můžete se těšit na recenzi.

Linky Glitter Pop od Too Faced jsou třpytivě fialové v odstínu Fairy Queen. Zvláštní jsou v tom, že jsou peel-of, neboli slupovací. Jestli se ptáte,  čemu by to mělo být, jasnou odpověď na tuto otázku nemám. :) Možná kvůli odličování, možná jen tak. :) Rozhodně je zkusím a uvidíme.



Nakonec mi přišla obrovská krabice s kosmetikou Douglas Collection. Úplně nečekaná a o to větší mi udělala radost. O tom, jak miluji překvapení, už jsem vám určitě říkala, takže si představte, že čekáte řasenku. Jen a pouze řasenku a přijde vám dvaceti kilová bedna s pečující i dekorativní kosmetikou a roztomilý press kit s novinkovou řasenkou. :) #spoiled

Řasenka se jmenuje Lash Augmented a má kartáček, od kterého si hodně slibuji. Není umělý a má hodně husté a krátké štětiny, což preferuji, protože si při líčení u kořínků zbytečně nezašpiním víčko a dostanu se i k těm nejmenším řasám. Kromě toho byla v boxu i maska na spaní, kosmetická taštička, placky a taky čokoládové bonbóny. Jo! Opravdu čokoláda. :) Na unboxing můžete mrknout na mém Instagramu v uložených příbězích, stejně jako na všechny ostatní PR balíčky a nákupy.



S dekorativní kosmetikou Douglas Collection ale ještě nekončíme, protože jsem v balíku našla i třeba paletku s očními stíny, dvě rtěnky, moc povedený kit na obočí, o kterém vám určitě jste napíšu víc a taky tvářenku / perličky a krémové stíny v tužce. Zapomenout nemůžu ani na tři produkty z péče o nehty, ze kterých mám velkou radost. Cuticle Cream, krém na nehtovou kůžičku, Nourishing Pen péče o nehtovou kůžičku v peru a sprej na rychlé zaschnutí laku Spray Fixer.



V krabici jsem také našla spoustu pečující kosmetiky. Zejména řadu Aqua Focus a Body Focus. Moc se mi líbí hlavně masky Light As Air Mask a Good Night Gel Mask a zajímavá je také pleťová voda Facial Water. Co jsem tak koukala, tak řada Aqua Focus je určena dehydratované pleti, což se mi teď přes zimu opravdu hodí.

 Z péče o tělo překvapil hlavně Honey Body Balm, který má sice ze všech produktů nejobyčejnější obal, ale za to obsah je neskutečně voňavý a příjemný a také se mi líbí dvousložkový olej na tělo Dual Phase Body Oil. Moc se těším na testování a jestli chcete malý sneek peak, tak vám můžu říct, že pár dobrých kousků tam určitě najdete. :) Říkala jsem si, že bych udělala nějaký speciální článek na Douglas Collection, kde bych vám ukázala zejména věci, které mě opravdu zaujaly. Chcete? :)




Čím dál tím častšji si říkám, že se musím s nakupováním na chvíli zastavit a nejdřív vyzkoušet a zrecenzovat všechno, co mám doma. Začíná si mi to nebezpečně hromadit. :) Je mi jasné, že to většině z vás bude připadat jako pozitivní, mít tolik kosmetiky, ale já mám ráda ve věcech pořádek. Všechno hezky uspořádané, nalinkované, naplánované a hotové. V chaosu se mi nepracuje dobře. Takže jsem si říkala, že si v březnu nic kupovat nebudu a dám si takovou malou osobní stopku. Jenže jsem se rozhlédla po stole a došlo mi, že už jsem si stejně pár věcí koupila. Takže to necháme třeba na nějaký další měsíc a vy mi napište, jestli vám nějaká recenze chybí. :) Jestli jsem vám nějakou slíbila a ještě ji stále nemáte a taky mi napište, jak se vám líbil dnešní článek. :) L.

4 komentáře:

  1. :) Luci, neuvazovala si nad tym, ze by si NAKUPY a PR BALIKY dala do dvoch samostatnych clankov? Ja mam napriklad s tymito Tvojimi clankami obrovsky problem :D Tolko krasnych veci a krasnych fotiek pohromade, ze len co prejdem na dalsiu fotku, uz aj zabudnem, co bolo na tej predtym a popravde sa mi potom ani velmi nechce pisat komentar k nejakym konkretnym veciam, ked by som mala neustale rolovat mysou a pripominat si, co v clanku vlastne bolo :D
    Inak samozrejme okrem fotiek krasne podane nakupy a novinky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý nápad, asi :) jsem zvědavá jaká bude čtenost, když ty články budou zvlášť :) Zkusím to, taky jsem si říkala, že je to možná až moc dlouhý :)

      Vymazat
  2. Krásne vecičky, naozaj nádherné kúsky, ale súhlasím s predchádzajúcim komentárom, stratila som sa ... a už ani neviem čo sa mi páčilo a čo som len preletela ...
    Prosím, neber to v zlom, ale bolo toho tak brutálne veľa, že si nič už nepamätám, len Nuxe, ktoré produkty už všetky mám, len ešte potrebujem dokúpiť aj tie zelené produkty, ktoré si sem dala. Dosť ma zaujali.
    Teším sa s Tebou zo všetkých PR balíčkov, ktoré dostávaš, lebo to znamená ďalšie a ďalšie recenzie s fotkami :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje mamka je s tou zelenou řadou NUXE moc spokojená, tak myslím, že se bude líbit i tobě :) děkuji za připomínku! Já jsem to Bělá v plánu rozdělit už nějakou dobu, takže díky za postrčení :)) příští měsíc to rozdělím na dva články :)

      Vymazat