pondělí 19. března 2018

Novinky NARS II Natural Radiant Longwear Foundation & Wanted Paletka

Hezký den vám přeji! Snad se dnes máte stejně dobře, jako já! NARS v poslední době přišel hned se dvěma novinkami, které stojí za pozornost a tak si o nich v dnešním článku povíme víc a to včetně makeupu a líčení s novou paletkou a také vám ukážu dvě Velvet Matte Lip Pencil, které jsem si pořídila. :)


Nedávno mi dorazily k otestování dvě NARS novinky. Makeup Natural Longwear Weightless Foundation a krásná paletka Wanted. Makeup mám o něco déle a poctivě jsem ho posledních pár týdnů nosila. Už jsem vám i dávala vědět, že jsem s ním spokojená a to tak i zůstalo.

*Natural Eadiant Longwear Foundation je svojí konzistencí někde mezi Sheer Glow a All Day Luminous makeupy (recenze). Je extrémně lehký a na pleti o něm skoro nevím. Není pocitově silikonový, ale není ani vyloženě krémový a tak nějak si vzal to nejlepší z obou. Má hezké úzké balení a pumpičku.



Na mé pleti vypadá nádherně. Dělá dokonalý a bezchybný finiš a i když bych ho nenazvala zrovna přirozeným, rozhodně nedělá vrstvu ani masku. Úplně přirozený nemůže být podle mě proto, že je neskutečně krycí. Krytí je vyšší střední. až téměř plné a není k tomu potřeba makeupu mnoho. Nanášel se mi bez problémů jak štětcem, tak i houbičkou a prsty. A o aplikaci prsty dnes ještě bude řeč.

Možná víte, že NARS všechny své produkty (kromě pudrových samozřejmě) koncipuje tak, že nejlepších výsledků dosáhnete právě při aplikaci prsty. Já to moc ráda nemám a většinou mi štětce fungují, ale v tomto případě jsem ochotná udělat výjimku. Když jsem se s vámi totiž bavila o vydrží tohoto makeupu, hodně z vás mi psalo, že vám na mastnějších částech pleti nedrží.



Konzultovala jsem to s Terezkou a nechala si poradit. Takže moje rada zní, zkuste prsty! Já osobně jsem s vydrží nijak velký problém neměla, respektive lehké ztrácení makeupu jsem zaznamenala také, ale rozhodně ne po dvou, nebo třech hodinách. Spíš tak po šesti až osmi. A to mi přijde na makeup, který plně kryje a zároveň je lehounký, má krásný finiš a není cakey, dobrý výkon.

Odpouštím to takhle třeba i makeupu Guerlain Lingerie De Peau (recenze), protože ten finiš je tak hezký, že se raději během dne poupravím, než ho přestat používat. :) Podobně to mám i u NARS Natural Radiant makeupu. Nicméně, výdrž dvě, nebo tři hodiny, jak mi někdo z vás psal, mi přijde opravdu málo a tak jsem zkoušela nanášet makeup prsty, jestli se tím prodlouží výdrž a protože mi to doporučovala právě Terezka. A je to opravdu tak! Takže pokud už makeup doma máte, zkuste to také. A samozřejmě dobře zapudrujte. Nebála bych se ani použít labutěnku a pudr do pleti na mastnějších částech vtlači. Takhle mi pak vydržel celý den. Pokud ale máte pleť hodně mastnou, rozhodně bych si před nákupem sehnala vzorečky.



Odstínů se k nám dostalo opravdu velké množství a vybrat by si tak měl každý. Já jsem dostala v press kitu hned tři. Deauville, který má neutrální až žlutý podtón, Fiji, který je o trochu tmavší a víc do žluta a ještě o trochu tmavší Punjab, který je také spíš teplejší. Makeup neoxiduje, prý to dokonce ani není možné, protože samotné pigmenty jsou ve speciálním obalu, takže nepřijdou do styku s pletí ani vzduchem a nemohou tak změnit barvu.

S krásnými paletkami se poslední dobou roztrhl pytel. :) Je jich opravdu mnoho a *NARS Wanted patří mezi ně. Já jsem si na podzim koupila paletku Loaded Opulence (recenze) a byla to moje první zkušenost s NARS stíny. Doteď je to jedna z mých nejoblíbenějších paletek a kvalita je vynikající. O to víc jsem se těšila na Wanted. Ta má inovovanou texturu stínů a je snad ještě lepší.



Stíny jsou velmi jemné a krémové, s většinou štětců skoro nepráší a mají neuvěřitelnou pigmentaci. Největším benefitem je určitě aplikace stínů. Všechny se dají nabrat štětcem a to včetně těch metalických a pro extrémní intenzitu vlastně není ani potřeba namáčet štětec. Stíny se třpytkami při aplikaci opadávají jen trochu a všechny stíny se bezchybně rozmazávají a neztrácí při blendění intenzitu. Jediný stín, který je sušší, je tmavě hnědý Coconut Grove a tak také o trochu víc opadává, než zbytek paletky.

Nechci se moc opakovat, protože paletka mi stejně jako Loaded drží skvěle, neztrácí intenzitu a celkový dojem je velmi pozitivní. Přijde mi dokonce o trochu lepší než předchozí dvě paletky a hrozně se mi líbí i barevné spektrum stínů paletky. Vytvoříte s ní teplé červené líčení, klasické hnědé, tmavé kouřovky, jemné růžové líčení na den, ale i třeba výraznější khaki look.





Já jsem na líčení použila přes celé víčko světlý matný Biarritz, oba matné hnědé Seven Heaven a Shadow Hill do ohybu a přes celé víčko metalický červený Wicked Game. Doprostřed víčka jsem přidala třpytivý meruňkový Mendoza a vnější a vnitřní koutek jsem ztmavila lesklým hnědým La La. Do vnitřního koutku přišel ultra metalický Shooting Star. Ten je jako vyloženě rozjasňující stín do vnitřního koutku na můj odstín pleti tmavý, ale to vlastně ani nějak extra nevadilo a s výsledným lookem jsem byla spokojená. S paletkou se mi pracuje výborně a mými favority jsou stíny La La,  Wicked Game, Mendoza, Shooting Star a Fallen Star.



Řasenka je Elizabeth Arden Standing Ovation. Dělá krásně černé a měkké řasy a dodá objem i délku. Obočí je Benefit Ka-Brow v odstínu 01, který každé dva týdny musím naředit Inglot Duraline.. :)

Nakonec vám ukážu dvě Velvet Matte Lip Pencil. Dokoupila jsem dva odstíny, protože mám jen jeden tmavý, ale líbí se mi textura i jednoduchost a nenáročnost aplikace a používání. Stejně jako mám ráda Art Sticky od Bobbi Brown, skvělé mi přijdou i tyhle matné NARS pastelky. Mám i jednu Satin verzi, ale ta je krémovější a víc se mi líbí saténově matný finiš, který také lépe drží na rtech.

Rtěnky v tužce jsou vlastně taková konturka a rtěnka v jednom, což mi maximálně vyhovuje. Mohu si nanést rtěnku precizně a jednoduše zároveň. Ořezávání mi nevadí, naopak a Velvet Matte Stick rtěnky se při ořezávání nelámou a nemažou. Odstíny asi nikoho, kdo mě už nějakou dobu sleduje, nepřekvapí. Koupila jsem si krásnou světlou růžovou Roman Holiday a světlou meruňkovo růžovou Get Off.



Dnes to bylo opět dlouhé, ale chtěla jsem dohnat všechny resty a napsat vám o novinkách (obecně i v mé sbírce) hezky najednou. :) Napište mi, jak se vám líbí nový makeup a paletka a jestli budete něco pořizovat, nebo už jste pořídili. :) Paletka teď zrovna nebyla skladem, ale myslím, že se ještě pár kusů objeví, stejně jako to bylo s Loaded. Krásný den a budu se těšit zase příště! L.

14 komentářů:

  1. Predovšetkým, zaujal ma skvelý popis makeupu priam vyzývajúci vyskúšať ho. Jediná škoda je menšia dostupnosť na SK a, čo mne osobne dosť vadí, je tá predstava nanášania prstami :(.
    Za to tá paletka vyzerá byť skvostná, dala by som si povedať. Odtiene, ktoré si si naniesla, najmä Wicked game a Mendoza, aby som brala aj ako monotiene.
    Bohužiaľ, rúže sú pre mňa v týchto farbách pasé, ja len klasiku červené a odtiene červenej :).
    P.S. Alexov prstík je bonusom článku :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nánášení prsty mi taky vadí, ale tak nějak jsem si už zvykla asi.. :)Paletka je úžasná, ty odstíny jsou překrásné, v reálu ještě víc, než na fotkách :)

      Vymazat
  2. Paletka je na mě moc teplá, takže budu dál číhat, ale rozhodně bych některou chtěla doma mít i na základě tvého hodnocení kvality stínů :) Jinak mě zaujaly i makeupy a i Lip Pencil rtěnky určitě něco vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také čekám, kdy NARS přijde s nějakou studenou, i když Love Game vlastně byla taková neutrální až studená :)

      Vymazat
  3. Já jsem z paletky velmi nadšená, preferuji podobnou skladbu odstínů, ale zatím jsem neměla čas ji pořádně odzkoušet, pouze na ruce. Makeup mě zaujal, plnější krytí mám ráda, odstín Deauville by mi mohl sedět, potřebuji žlutý podtón. Tužka v odstínu Get Off je krásná, podobné odstíny mám velmi ráda. A líčení se ti moc povedlo. Celkově skvělý článek��
    @luciefashionkiller

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Lucko, zaujala mě rasenka, dekorativní a pleťovou kosmetiku Elizabeth Arden mám ráda.�� Paletku si pořizovat nebudu, nejsou to mé oblíbené odstíny. Ale tobě moc sluší. ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! A ta řasenka je kupodivu velmi dobrá, používám ji ráda!

      Vymazat
  5. tak tie rtěnky v tužce ma mega zaujali ! hneď ako budem mať nejaký zľavový kupón, tak kupujem na vyskúšanie

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou skvělý! Ale spíš tyhle matný, ne ty krémový :)

      Vymazat
  6. Ta paletka je PREKRASNA!!! Pokukujem po nej uz dlhsie, ale zatial si ju nechavam ujst... Mejkap vyzera tiez fajn. Ale tie odtiene "ceruzkoruzov" su uplne mimo pre mna :).

    OdpovědětVymazat
  7. Luci, mám to s make-upem úplně stejně. Moc jsem si nedokázala představit po x letech nevzít do ruky štětec, ale ono to prsty vážně funguje! Jsem z něj nadšená, takový krytí s jednou malou kapičkou make-upu? A na paletku se půjdu konečně podívat dnes, hodně jsi mě nalákala. Poslední dobou sahám po teplých odstínech víc a víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně moje slova! Já jsem taky nechtěla a bála se a pak to těmi prsty teda jako zkusila... no a nechápu, ale fakt to funguje. Makeupy mi drží líp, všechny... Nejenom NARS.

      Vymazat