pondělí 23. července 2018

Jílové oční stíny Annabelle Minerals || Líčení & Recenze

Krásný den! Už jste slyšeli o jílových očních stínech? Já jsem si popravdě nedovedla představit, jak takové jílové stíny budou vypadat a jak se s nimi bude pracovat. Vlastně se jedná o minerální sypké oční stíny, do kterých je přidaný jíl a dnes si o nich povíme a také vám je ukážu přímo v akci. :)


*Jílové oční stíny seženete na eshopu Annabelle Minerals v devíti nových odstínech, spolu s minerálními očními stíny. Jsou ve stejné plastové dózičce se zavíracím sítkem. To je fajn, pokud se stíny chcete cestovat, nebo je neskladujete položené. Ačkoliv je obal plastový, popravdě nemám se žádnými produkty Annabelle problém. Plasty jsou pevné, nepůsobí lacině a design je jednoduchý a minimalistický, což se pozitivně odráží zejména na ceně.




Já jsem dostala tři odstíny k recenzi, Milkshake, Smoothie a Margarita. Odstíny jsou pojmenované po nejen letních drincích, ale nápojích obecně a přišly mi stylově v tumbleru, nebo jak u nás doma těmhle sklenicím s víčkem říkáme, v zavařovačče. :)) Milkshake je světlý, pastelově fialový odstín, Smoothie je světlý meruňkový odstín a Margarita je krásný světle fialový/vínový odstín, který na očích vypadá nádherně. Všech devět odstínů jílových stínů je v nositelných, poměrně přirozených a neutrálních barvách, ideálních přes celé víčko samostatně, nebo třeba jako přechodový stín do ohybu.

Co jsem tak koukala, všechny jílové odstíny, včetně těch mých, jsou matné. Na kůži se zapracují skoro až do krémové textury, jak jen to u pudrového produktu jde. Jsou extra jemně namleté a sametově hebké. Přijde mi, že jsou jemnější a krémovější než klasické minerální stíny, ale ty mám pouze ve variantách s jemným leskem a mini třpytečkami, což může pocit jemnosti výrazně ovlivnit.



Na fotce nahoře zleva: Margarita, Milkshake, Smoothie

Ani s pigmentací jílových stínů nemám problém, na to, že mám doma tři v podstatě hodně světlé a pastelové odstíny, je dokonce pigmentace nadprůměrná a málokdy seženete takhle světlé pastelové odstíny takhle dobře pigmentované. Stejně tak se dobře rozmazávají a během chvíle máte hotovo. Nenechte se zmást mým líčením, kde jsem volila výraznější a ostrý přechod. Chtěla jsem zkusit něco nového a díky vysoké pigmentaci a výborné přilnavosti na kůži, mi na to stačil jeden klasický shader brush, menší plochý štětec na oční stíny.

Při práci s minerálními, sypkými, nebo v tomto případě jílovými stíny, se musí počítat s tím, že budou při aplikaci trochu opadávat, pokud si opravdu dobře neoklepete štětec. Ono je to také logické, když nemáte stíny slisované a na štětec naberete výrazně větší množství stínu. Základem je, stejně jako u minerálních makeupů, zapracovat stíny dovnitř štětce. Takže si odsypu do víčka a snažím se stíny dostat mezi štětiny a následně štětec důkladně oklepu. Větší fall out mám, když se snažím stíny nanášet blendícím štětcem. Takže doporučuji hustší štětce a ploché štětce, kterými nejdřív stíny na víčko vtlačím a na případné rozmazání přechodu si beru čistý blender.

Související články:
Jak nanášet minerální makeup a recenze štětců na minerální makeup
Porovnání minerálních makeupů Annabelle Minerals
Porovnání Annabelle Minerals, Lucy Minerals a Bare Minerals



Co se týče výdrže, minerální stíny obecně mi velmi dobře drží. Ty klasické minerální mi dokonce drží bez báze, pokud tedy venku není zrovna třicet stupňů, jílové mi drží o trochu hůř, zhruba půl dne. Bez báze bych je nenosila, ale tu já používám stejně při každém líčení. Pokud nemáte tak mastná víčka, nebo nemáte hooded eyes, nejspíš bázi pod oční stíny potřebovat nebudete. Ani intenzitu jílové oční stíny během dne neztrácí, naopak, v průběhu dne mi občas lehce ztmavnout a zvýrazní se, což přikládám tomu, jak se mi potí/mastí víčko během dne. S čímž jde ruku v ruce i fakt, že při aplikaci to chce mít víčka všude stejně suchá, nebo mít všude bázi. Stíny jdou ale bez problému vrstvit, takže jsem s tím neměla žádný větší problém.

Upřímně, mezi minerálními očními stíny a těmi jílovými nevidím příliš velký rozdíl a nevím, jakou úlohu hraje, nebo by měl hrát zrovna jíl. :) Každopádně jejich vlastnosti, ať už pigmentace, rozmazávání, nebo výdrž, jsou naprosto v pořádku.

A teď už k líčení. Přiznám se, že mi trvalo asi tak minutu a půl a protože šel stín moc hezky nanášet a ukázala se plná a celistvá pigmentace moc hezkého odstínu Margarita, ani jsem se už nesnažila stín rozmazávat a zvolila jsem tak trochu grafický look a výsledek se mi hodně líbí. Ostrý přechod jsem namalovala menším plochým štětcem a přidala jsem oční linku, řasenku a dokreslila obočí. Stín mírně opadal, ale šel bez problémů oprášit štětcem na pudr. Super rychlé a super jednoduché a pokud se rozhodnete líčení rozmazat do ztracena, budete mít stíny na každodenní nošení.




Jílový oční stín Annabelle Minerals odstín Margarita
Tekutá linka ve fixu Tom Ford Eye Defining Pen
Řasenka s růstovým sérem By Terry Terrybly Mascara
Tužka na obočí Benefit Precisely My Brow odstín 03
Gel na obočí Givenchy Mister Brow Groom



Dejte mi vědět, jak se vám líbí tahle jílová novinka a hlavně, jak se vám líbí líčení! I když chápu, že tohle není look do práce a pro každého, na nějakou letní párty, nebo večeři s přáteli, proč ne. :) Máte zkušenost s minerálními stíny ? Dejte mi vědět do komentářů a já se budu těšit zase příště! L.

*Tento článek vznikl ve spolupráci se značkou Annabelle Minerals. Děkuji!

3 komentáře:

  1. tahle značka je hodně oblíbená a dle tvých fotek i článku už chápu proč! :)
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  2. Tento produkt a táto značka na mňa pôsobí maximálne luxusne a kvalitne. Presne vedia čo a ako robiť.
    Ak by som sa raz rozhodla pre tento štýl a spôsob makeupu a líčenia celkovo, za mňa volím len túto značku.
    Neviem ako inak to napísať, len tak, že na mňa pôsobia neskutočne dôveryhodne.

    OdpovědětVymazat