pondělí 30. července 2018

NARS Orgasm kolekce & Novinky || Léto 2018

Hezké pondělí! Jestli něco vzbudilo vaši pozornost, je to určitě nová letní Orgasm kolekce od NARS. I já se na ní opravdu těšila a když mi přišla ze Sephory domů, skákala jsem metr vysoko. Doslova, ha ha. :) A protože není času nazbyt a je o kolekci velký zájem, mám pro vás takové malé shrnutí swatche..



Hned na úvod bych chtěla říct, že rose gold balzám Orgasm už je vyprodaný a nejsem si jistá, jestli ještě bude. Přišlo jich prý jen velmi malé množství a protože už od tiskovky Sephory bylo jasné, že to bude must have, okamžitě se vyprodal. A vzhledem k tomu, co se stalo pod mou fotkou na Instagramu, bych chtěla dodat, že množství jakékoliv kosmetiky, které k nám přijde, ať už na prodej, nebo na PR, neovlivňuje naše Sephora. Což není obhajoba Sephory, jsou to fakta. Zákaznický servis je věc druhá a nesouvisející.

Všechno kromě balzámu a  setu mini Power Lip Pigment by v nějakém množství ještě mělo být dostupné, nicméně, stále je to limitovaná kolekce a tudíž se může stát, že když se něco vyprodá, už to nebude. U limitek NARS mám ovšem zkušenost, že se produkt občas ještě znovu naskladní. Třeba moje milovaná Loaded se naskladnila několikrát, i když zrovna v době, kdy jsem psala recenzi, na eshopu nebyla. :)


V letní kolekci kromě zmiňovaného balzámu najdete i duo mini Powermatte Lip Pigment tekutých rtěnek. Na eshopu Sephory je jen jedna, bohužel také zatím vyprodaná varianta Cool Nudes, ale možná by se ještě mohly objevit. Sady jsou Cool Nudes s novým odstínem Le Freak a stálý American Woman, Warm Nudes s novým odstínem  Hot Blooded a stálým Get It On a sada Hot Reds s novým odstínem Cherry Bomb a stálým Don't Stop.

Já jsem dostala odstíny *American Woman, *Hot Blooded a *Don't Stop. Powermatte Lip Pigment jsou matné tekuté rtěnky, které mají unikátní, jakoby olejovou konzistenci, zasychají tak z devadesáti procent, což s sebou nese dvě věci. Nejsou stoprocentně zaschlé, tudíž se trochu obtiskávají a pokud si nedám pozor, zvládnu si je i rozmazat po bradě, ha ha. :) Každopádně díky tomu jsou na rtech ultra lehké a skoro vůbec nevysušují. Výdrž není celodenní a po jídle je potřeba je poupravit, ale celkově drží čtyři, pět hodin. Pokud tedy nějaké odstíny chcete vyzkoušet, nebo toužíte po těch limitovaných, tyhle sety miniaturek by vás mohly zaujmout.



Orgasm limitka se také rozrostla o klasickou *Orgasm tvářenku, která má jako každé léto nový design obalu i samotné tvářenky. Balení je s růžovým nápisem NARS a uvnitř je tvářenka s vyraženým logem. Pokud ještě doma tvářenku Orgasm nemáte, ale chcete ji pořídit, teď ji seženete v tomhle povedeném designu. Vzhledem k tomu, že Orgasm tvářenku jsem si už před několika lety koupila, váhala jsem, jestli si mám tuhle novou nechat, ale hezký obal mě přesvědčil. :)



Další krásná novinka je *Orgasm Illuminating Loose Powder. Zářivý, rozjasňující pudr v rose gold Orgasm odstínu. Můžete ho použít jako topper na tvářenku, nebo rozjasňující tvářenku. Odstín je poměrně dobře pigmentovaný a pokud jste hodně světlé, bude to chtít měkký a ne moc hustý štětec, abyste si na tvářích neudělali Marfušku. :)) To ale nebude zase až takový problém, protože se tenhle rozjasňující topper hezky vpíjí do pleti a zanechává zdravou barvu a lesk.

Aplikace je stejná, jako u všech sypkých produktů. Nasypete trochu do víčka a vykoupete v něm štětec. Pokud chcete mít úplnou kontrolu nad intenzitou, sáhněte spíš po syntetickém štětci, nebo ho pořádně oklepejte. Na tvářích se vám pak objeví nádherný fresh finiš se spoustou lesku a většina z vás asi ani nebude potřebovat přidávat rozjasňovač. Jediné co bych tomuhle Orgasm pudru vytkla je fakt, že víčko nemá zavírací sítko, takže se vám bude během manipulace přesypávat.




Velkou novinkou jsou rozjasňovače. Do teď to byl pouze Albatross a rozjasňovače v limitkách. Teď jsou ve stále kolekci k sehnání u nás hned tři odstíny rozjasňovače. Zmiňovaný Albatross a nové Capri a Maldives. Já jsem dostala klasiku v podobě *Albatrosse, což je krásný zlatý odstín, který se v kompaktu tváří skoro až bíle. Co oceňuji, je perfektní vyvážení odstínu, protože takhle světlé a zlaté rozjasňovače na mně v létě vypadají až moc světle a moc bíle a Albatross to nedělá.

Kromě nových odstínů je nová i textura rozjasňovačů. Podle toho, jak hrubý štětec použiji, rozjasňovače i práší. Se syntetickými štětci vůbec, z přírodními minimálně. Textura je jemná, sametově hladká, ale ne zase až tak plastově hladká, jako u rozjasňovače Man Ray. Naprosto jsem se zamilovala a při nejbližší příležitosti pořizuji ještě odstín Capri!





Jestli si vzpomenete na článek z tiskovky Sephory, na které jsem byla, jedna z věcí, o které jsem věděla, že ji musím mít, byl právě *Orgasm Afterglow Lip Balm. Protože už je vyprodaný, nebudu vás zbytečně trápit, ha ha, a jen řeknu, že se podle mě vyprodal právem. Překrásný rose gold design obalu a balzám sám o sobě je na rtech extrémně příjemný a doslova cítíte, jak o rty pečuje už během prvního přetření. Zabarvený je jen jemně, ale nádech růžové a zlaté na rtech zůstane. Navíc, na to že se jedná o balzám, na rtech docela drží. Kdybyste ho náááhodou někde ještě potkali, nebo našli, neváhejte! :) Z mé zkušenosti, z produktů, co jsou na eshopu Sephory s tlačítkem: Dočasně nedostupné Upozornění na dostupnost, je ještě nějaká šance, že se ještě objeví :)




Äbych vám udělala radost, během dneška také vyhlásím na mém Instagramu soutěž o pár NARS produktů. Nebudou to sice věci z limitky, ale i tak si myslím, že budete mít radost, tak se nezapomeňte přijít mrknout a zkusit štěstí. :)

Pevně doufám, že naštvání z nedostatku balzámů v českých Sephorách, nepřeváží nadšení z téhle krásné kolekce a něčím si uděláte radost i tak. :) A pokud neplánujete žádný kousek pořídit, tak jste si alespoň odpočinuli u čtení článku a prohlédli si nějaké ty kosmetické novinky. :) Napište mi, jak se vám NARS s letními novinkami trefil do vkusu a bez čeho od této značky nemůžete žít! :) Krásný den! L.


12 komentářů:

  1. Strašně toužím zkusit Orgasm tvářenku, ale ten nový rojzasňující pudr vypadá taky božsky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt krásný! Orgasm je taková klasika, já se přiznám, že jsem si k tomuhle odstínu hledala cestu, mám přece jen radši teplejší tvářenky, ale na opálené pleti vypadá luxusně :)

      Vymazat
  2. Hroozně se mi tato značka líbí! A už dlouho si chci pořídit nějaký univerzální odstín tvářenky od NARS, ale ještě jsem se nerozhoupala ke koupi, tak snad brzy! :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenky jsou kultovní, a je jich fakt velký výběr, určitě si vybereš :)

      Vymazat
  3. Značka mi je maximálne sympatická, ale skúsenosti chabé - ako som už písala, zatiaľ len RCC korektor, ktorý mám ale veľmi rada. Holt, nulová dostupnosť v slovenských parfumériách ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím no, to je hloupé.. Mně to vůbec nedochází, jak mám v Praze Sephoru na každém rohu a eshop s poštovným nad 1500 zdarma.. Třeba se to zlepší časem a budete mít alespoň funkční eshop, když už nic jiného..

      Vymazat
  4. Ahoj Lucko, Nars limitka vypadá božsky, ale mám pro tebe dotaz trošku jiný - který gel na obočí bys mi doporučila? již jsem měla po dvakrát Charlote Tilbury a jsem spokojená moc, ale ráda bych vyzkoušela asi jiný - mám obočí dosti husté a jen je gelem "dočešu", zvažovala Tom Ford, protože máš ráda jejich oční linky (na ty se taky chystám, ale přeci jenom je nenosím každý den a zdá se mi, že jsou až předraženy, aspoň Douglas, ale jestli je prodává ještě někdo jiný?), Lashfood nebo ByTerry....díky moc za info a pěkný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ti asi moc neporadím, od Tom Ford ani By terry jsem na obočí nic moc neměla. Já teď miluju Brow gel od Givenchy, je průhledný ale dělá "nadýchané" obočí a perfektně ho drží na místě, jestli ti to k něčemu bude :)

      Vymazat
  5. Viem, že by som veľmi rada vyskúšala túto značku a bola ochotná ju zaplatiť. ALE nedostupnosť značky na SK a moja nechuť objednávať zo Sephory z CZ spôsobuje, že sa k nej tak skoro nedostanem. Škoda, lebo viem, že by som bola spokojná.
    Takto sa len kochám Tvojimi fotkami a článkom. Vďaka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba časem, když bude chuť, nálada, nebo až bude u i vás Sephora :))) A samozřejmě moc děkuji! Vždycky mi tvoje komentáře udělají radost!

      Vymazat