čtvrtek 5. července 2018

NÁKUPY & PR BALÍČKY || Červen 2018

Krásný den vám přeji! Ani jsem se nestihla otočit a jsou tu prázdniny, léto, červenec. Ani nevím, kde je červen a co se během něj dělo. :) To samozřejmě není tak úplně pravda, protože minimálně kosmetiku mám hezky všechnu nafocenou a z části i vyzkoušeno a v dnešním článku se dozvíte nějaké mé první dojmy z novinek a podíváte, co je u mě nového. :)


Asi vám neunikla limitka značky Clarins. Během festivalu péče a líčení, kdy je na všechny produkty ve FAnn parfumerii sleva dvacet procent, jsem pořídila bronzer s plameňáky, který oběhl celý Instagram. Bronzing & Blush Compact Edition je skvělý nejen tím, že si můžete namíchat intenzitu odstínu, ale i barvy jsou perfektně zvolené a já musím říct, že jsem spokojená.

K bronzeru jsem přibrala i Clarins olej na rty v jednom z novějších odstínu 04 Pink Candy. Dva tyhle olejíčky jsem totiž spotřebovala a chtěla jsem doplnit zásoby. Ještě si dělám zálusk na mátový a možná i Tangerine. :)


Přesně jeden den předtím, než mi domů dorazil PR balíček s produkty ModelCo + Karl Lagerfeld, jsem si sama nějaké koupila, protože jsem o balíčku vůbec nevěděla a chtěla jsem něco zkusit. Nejvíc mě lákaly produkty na rty a jak jste mohli číst v článku s recenzí, měla jsem docela dobrý odhad. :) Proto jsem si koupila Karl Lagerfeld lesk na rty v odstínu Karl 7 a Karl Lagerfeld Ultra Lip Treatment Collectable Karl Head Balm v růžové verzi Metallic Pink a stříbrné Silver.


Od parfumerie Douglas jsem dostala překrásnou Douglas Naturals kolekci v rozkošném boxu, ve kterém byla spousta produktů, které by měly mít přírodnější složení a být tak pro naši pleť ještě o trochu víc pečující a prospěšné. Mimo jiné najdete v této kolekci i produkty, které jsem dostala já, ale bude jich víc. :)

Detoxikační masku, která má vyčistit pleť, odličovací olej s růží, hydratační pleťovou kokosovou vodu ve spreji, od které jsem čekala víc kokosovou vůni, ale je spíš opravdu přírodní a svěží, čímž dostojí názvu řady Naturals, exfoliační prášek, nebo sypký peeling, chcete-li, ve kterém najdete extrakt z růže a nakonec i speciální hydratační produkt Energizing Liquid Care s moringou. Popravdě, tahle řada vypadá zajímavě a některé produkce budou stát za to!



Obrovskou radost mi udělal balíček z L'Eclat Salonu (tady), kde se mimo jiné nachází i značka By Terry. Dostala jsem naprosto letní a naprosto krásnou paletku Sun Designer Palette v odstínu číslo 5 Happy Chic. Jedná se podle popisu o paletku rozjasňovačů, tvářenek a bronzerů, v mém případě spíš jen rozjasňovačů a tvářenek. :) Konzistence paletky je neskutečná, měkká, skoro až krémová, perfektně se rozmazává a je tak akorát pigmentovaná a myslím, že tohle bude velká, nejen letní, láska! Odstín si můžu přizpůsobit a protože na tvářenku i rozjasňovač používám spíš menší štětce, nevadí mi ani rozložení paletky, což by pro někoho, kdo používá velké štětce, mohlo být malé mínus.

Ale upřímně, paletka je tak krásná, že bych jí to odpustila pro její texturu, efekt co dělá na pleti a odstíny. :) Rozjasňovače mohou být jemně až středně lesklé a tvářenky/bronzery jsou v základu spíš jemnější, ale dají se jednoduše a rychle navrstvit, což vidím naopak jako velkou výhodu.



Na večeři se zástupci Notino a L'Oreal jsem dostala několik tašek s dárky a mezi nimi byl i Notino box, o který jste mohli před pár dny soutěžit, parfém značky Chloé Chloé de Parfum, což je mimochodem jeden z mých oblíbených parfémů a už ho doma v jednom vydání mám a podobně je na tom i Lancome La Vie Est Belle L'Eclat. Mám doma klasickou La Vie Est Belle, ale co jsem zkusila L'Eclat, jsem nadšená ještě trochu víc, protože tahle toaletní voda je prostě skvělá a má v sobě od všeho trochu. Je krémová, orientální, květinová, ovocná i kořeněná. Nic z toho ale není až moc, naopak, na léto tak akorát, jemné lehké a svěží. :)

Od značky Lancome jsem dostala i Génifique Light Pearl oční sérum a Monsieure Big Řasenku a oba produkty ráda zkusím. Monsieure Big by podle recenzí měla být přesně taková řasenka, jakou mám ráda. Měla by dělat husté, objemné a obalené řasy.




V další krabici od Notino byla i moje oblíbená značka vlasové kosmetiky, kterou nově také seženete na Notino. Konkrétně šampon, kondicionér a masku z řady Sheer Silver od značky Maria Nila, které jsou určeny pro blond vlasy a já vám o téhle řadě už i psala a je skvělá! Na Notino seženete i Beauty Blender a jeden klasický růžový jsem také dostala a to spolu s čističem na Beauty Blender.



Od značky Benefit tu budu mít věcí víc. Jeden balíček mi dorazil ze Sephory a druhý přímo z Benefitu a jak už to tak bývá, přišly oba hned po sobě. :) Hlavním hitem je zbrusu nový makeup Hello Happy Soft Blur Foundation. Má mít zhruba střední krytí, být na pleti lehký a opticky minimalizovat nedokonalosti. Já jsem dostala odstíny 01, 02 a 06, což je teď můj odstín a není ani trochu růžový, naštěstí. :) Makeup jsem zkoušela zatím párkrát a nevypadá to vůbec špatně, dlá na pleti sametový finiš, je příjemný a krytí je pro mé potřeby dostačující.


Kromě makeupu jsem dostala i dva produkty na obočí. Precisely My Brow, automatickou a precizní tužku na obočí v odstínu 03 a 3D Brow Tone, gel na obočí, který mu má dodat objem a v mém případě i fialový nádech. :) Upřímně, fialové obočí by se určitě líbilo všem našim dětským doktorkám  a  učitelkám ve školce, ha ha, takže ho přidám do soutěže, spolu s dalšími produkty a určitě udělá někomu z vás radost. :)

V balíčku jsem ještě měla Porefessional Pearl Primer, moji oblíbenou vyhlazující bázi pod makeup v nové, rozjasňující verzi, kterou chci zkusit stoprocentně a měla jsem v plánu si ji koupit a pak také řasenku Bad Gal Bang, na kterou jsem dost zvědavá. Nakonec i něco z péče Benefit, Smooth it off Cleansing Exfoliator, odličující přípravek, ve kterém jsou jemná zrníčka a je jich spousta, což jak jistě dobře víte, mám moc ráda!




U skincare ještě chvíli zůstaneme a ukážu vám produkt, který mě chytl za srdce. Je od značky Dermalogica a je to jejich nové sérum s vitamínem C. Už ho používám zhruba měsíc, takže už se bohužel blížím ke konci a nemůžu se ho nabažit! Nezatěžuje pleť a přesto vidím zlepšení tónu i rozzáření pleti. Určitě o něm ještě v brzké době uslyšíte.



I moje oblíbená značka vlasové kosmetiky má novinky a mně domů přišly hned dvě. Oribe Mystify Restyling Spray, takový malý zázrak na vlasy, který slibuje obnovu účesu z předchozího dne / dnů a znovu oživení přípravků, které jste během uplynulých dní použili. Zatím ho mám jen krátce, ale po prvních pár použití musím zase a znovu zatleskat značce Oribe, protože co produkt, to naprostý skvost a možná bych měla dodat i perfektně funkční skvost. :)

Druhým produktem je vosk ve spreji, Flash Form Dry Wax Mist, extra lehký, extra jemný, co nemá vlasy slepit, zatížit, nebo bránit jejich rozčesávání, ten jsem ještě nezkoušela, ale napravím to a pak se ho pokusím předat i s instrukcemi manželovi, protože já laky, tužidla a podobné produkty příliš často nepoužívám. Naopak ale, pro chlapa by to mohl být výborný pomocník!



Od drogerie Rossmann jsem dostala balíček s dekorativní kosmetikou Makeup Revolution. Paletku očních stínů Soph X, konturovací paletku, sypký transparentní pudr na baking, tekutý zlatý rozjasňovač v kapičkách a světlý korektor v odstínu C1. Celý balíček jsem vám nachystala do nějaké budoucí soutěže, tak sledujte můj Instagram! :) Značku Makeup Revolution seženete právě v drogeriích Rossmann a v současné době už asi na skoro každé pobočce. :)


Jako poděkování za spolupráci se značkou Jo Malone mi přišel milý balíček od Káti. Našla jsem v něm kolínskou Lime Basil & Mandarin. Tahle kolínská rozhodně není pro mladé slečny, naopak si ji dokážu představit na dospělých sebevědomých ženách, které se chtějí cítit výjimečně. Asi to nebude vůně pro každého, protože je unikátní a určitě ne mainstream. Pro mě je to vůně spíš na večer, na důležitou večeři nebo schůzku. 


Úplně nakonec tu mám novinky od Pupa Milano. V červnu jsem dokonce dostala hned dva balíky se dvěma kolekcemi. Summer in LA mě baví o pořádný kus víc. V téhle limitce (prohlédnout si ji můžete tady a navíc je zrovna ve slevě.. :)) jsou překrásné mono stíny, které i perfektně drží a mají super měnící se odstíny, matné rtěnky na rty v zářivých odstínech, tužky na oči, dva klasické laky a spousta neonových. Kromě toho jsem dostala i dva produkty na tvář, které jsou v tyčince s houbičkou a produkt máte ve víčku. Přiznám se že tahle tvářenka a rozjasňovač mě oslovily asi nejméně, dokážu si je představit v kabelce nějaké mladší slečny, která chce po návštěvě bazénu dodat tvářím trochu barvy a třpytek, já je ale asi pošlu dál. Za mě jsou jednoznačně skvělé laky a mono stíny. :)




V druhém, sportovnějším balíčku jsem našla spoustu tekutých očních stínů Made To Last Liquid Eyeshadow, které mají být voděodolné a velkou novinkou je i řasenka Vamp Explosive Lashes, která má pro mě zajímavý kartáček a těším se, až ji vyzkouším. Kromě dekorativní kosmetiky jsem dostala i čtyři skincare produkty. Dva produkty na pleť, Super Face Cream SPF 50 a Super After Sun Face Cream, což je krém po opalování, který má podpořit opálení, a dva produkty na tělo Sport Addicted Sun Care, neviditelný sprej s ochranou SPF 50+ a Body Coach mátové tělové mléko, které má bojovat s celulitidou.



Samozřejmě a jako obvykle, pro vás teď chystám spoustu soutěží z čistě prozaických důvodů, ha ha. :) Nenechám si tedy všechno a ráda se s vámi podělím, za prvé občas dostanu i produkty, nebo odstíny, které vím že nebudu používat a je zbytečné je pouze vyzkoušet a nechat ležet v šuplíku a za druhé, můj makeup stolek není, bohužel, nafukovací. :) Takže se můžete těšit na soutěže o produkty Pupa, Benefit, Makeup Revolution a mám připravenou i speciální taštičku s produkty Nars, takže se máte na co těšit. :)

Dejte mi vědět, co vás zaujalo, ale i co vás nezaujalo a co jste si v červnu pořídily vy nového. :) Mějte se krásně a užívejte prázdnin a volna! L.

7 komentářů:

  1. Skvelé vecičky, inak od pupy som este nikdy nic neskusila. A momentale vlastnim Precisely my brows od benefitu a milujemtu ceruzku.. pouzivam u kazdy den a predtym som mala Ka-Brow, ktory som tiez dost pouzivala :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka By Terry je fakt skvostná :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozne sa mi páči ten bronzový tieň na oči od Pupy Summer in LA, do toho asi pojdem. A samozrejme vitamín C od Dermatologici, ale priznám sa, že keď som videla tú cenu skoro som spadla zo stoličky :) (a to nemám problém kupovať aj drahšie značky,ale toto je už na mňa moc :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty stíny Pupa jsou fakt skvělý, v dobrém mě překvapily :) Cena séra je dost vysoká, to máš pravdu, ale zrovna za skincare jsem ochotná si připlatit :)

      Vymazat
  4. Tak tomu vravím ozajstná nálož kozmetiky :).
    Veľmi ma zaujali vecičky od by Terry, Benefit a Jo Malone. Myslím, že táto vôňa by mala byť ako mňa. Zrela sebavedomá žena, ktorá sa chce cítiť výnimočne :).
    Krásne fotky, mimochodom ...

    OdpovědětVymazat