úterý 3. července 2018

Summer Essentials aneb Letní nezbytnosti || Léto 2018

Hezký den vám přeji! Co neodmyslitelně patří k vašemu létu? Za mě rozhodně voda, hodně sluníčka, opalovací přípravky, kokosové vůně, sluneční brýle, červeno oranžové rtěnky a spousta, spousta bronzeru. S mnoha z vás jsme se na tom shodli, když jsem se vás na mém Instagramu ptala, takže pro vás dnešní článek nebude překvapením, ale zároveň vám ukážu konkrétní kosmetické kousky, bez kterých se tohle léto neobejdu.


Když jsem občas někde zmínila, že mi SPF faktor na obličeji nedělá dobře, v direktu mi přistály desítky zpráv, co tedy používám. Našla jsem jen velmi málo pleťových krémů s relativně vysokým faktorem, které by mi na pleti nedělaly ošklivé akné. Jeden z nich, který právě každodenně používám, je Neostrata Sheer Hydratační s SPF 35. Není to sice zrovna padesátka, ale do města na běžný den to podle mě bohatě stačí. Lehká hydratace a ochrana pleti před sluncem, navíc, skvěle sedne mojí normální pleti se sklony k akné a rozumí si i s makeupem. 


Makeup, na který nedám dopustit posledních pár měsíců a nic se nezměnilo ani teď v létě, je Nars *Natural Radiant Longwear Foundation. Já se teď nacházím někde mezi odstíny trochu Fiji a trochu víc Punjab. Makeup je velmi krycí a přesto lehký a dělá nádherný finiš na pleti. Už jsem vám o něm psala v tomto článku. A pokud vám nedrží tak dlouho, jak byste si přáli, vážně ho zkuste nanášet prsty! Občas ho sice střídám s minerálním makeupem, ale pokud mě tohle léto někde potkáte, v devadesáti procentech případů budu mít právě Nars Natural Radiant Longwear Foundation.



Když jsem jsem.v úvodu psala, že si léto nedokážu představit bez spousty bronzeru, myslela jsem to vážně. Navíc, v létě s ním šetřit nemusíte a můžete to svést na sluníčko..:) Mezi mé absolutní letní must have patří bronzery s leskem. Velmi jemný nazlátlý má moje oblíbená Laguna od Nars, ale když se řekne léto, dostávám chuť na Terracotta Light od Guerlain a teď nedám dopustit na novinku v mé sbírce Guerlain Terracotta Light 2018.


Já mám odstín 03 Naturel Doré a díky teplému hnědo červenému a moc povedenému odstínu s ním nafingujete opálení jako od moře a nahradí vám i tvářenku. A jestli hledáte nějaký levnější dupe, Sephora má v nabídce nové bronzery a ten, který mám já, *Shimmering Bronzing Powder v odstínu Moyen, je také dobrý a Terracottě podobný. Velmi povedený odstín, příjemná textura, dobrá výdrž a ačkoliv to není Terracotta Light, ta je totiž jenom jedna, má hezký jemný lesk, na tváři vypadá bezvadně a také vcelku příjemně luxusně voní.

*swatche zleva: Guerlain Terracotta Light 2018 03 Naturel Doré, Terracotta Light 2015 04 Sun Blondes, Sephora Shimmering bronzer 02 Moyen



No a jak už asi tušíte, teď přichází chvíle těch zmiňovaných červeno oranžových rtěnek. V některých případech možná i oranžovo červených. Ty pro vás mám dvě a tohle jsou moje oblíbené odstíny. YSL Tatouage Couture 02 Crazy Tangerine sice na mých rtech nevydrží celý den a stain dělá spíš jen na kontuře rtů, po jídle ji prostě musím opravit, co se odstínu týče, je nádherná! Krásná oranžová červená, lehounká, nevysušuje a prostě zbožňuji ten aplikátor, díky kterému můžu být precizní.


Stejně tak jsem se zamilovala do červeno oranžové *rtěnky #lipstories od Sephora Collection. Dvacet rtěnek z této kolekce jsem vám ukazovala na rtech v tomto článku a tahle kráska mě uchvátila už tehdy a teď v létě přišla její velká chvíle. :) Odstín First Class je v matném finiši, na rtech je příjemná, vysušuje na matnou rtěnku minimálně a velmi dobře mi drží. Navíc, i cena je víc než příznivá, takže spokojenost na všech stranách. Nové teď zkouším další červeno oranžovou od Pupa Milano, a také to vypadá dobře, ale o té zase někdy  příště. :)


Ve chvílích, kdy nechci řešit rtěnku, sahám po lesklé sheer rtěnce od Bobbi Brown. *Extra Lip Tint v odstínu Bare Pink Sparkle dodá lehkou hydrataci a jemnou broskvovou barvu. Díky mini třpytkám se krásně leskne, dělá šťavnaté rty a trochu mi připomíná Lip Color Shine od Toma Forda v odstínu Smitten, který je také plný různobarevných mini třpytek a vypadá na rtech krásně.

*swatche zleva: BB Extra Lip Tint Bare Pink, YSL Tatouage 02 Crazy Tangerine, #Lipstories First Class


A co jiného zmínit na závěr článku, než mé oblíbené letní vůně. Mám v poslední době oblíbené tři a všechny tři jsou pro mě synonymem pro léto. Tom Ford Eau De Soleil toaletní vodu, lehkou, citrusovo kokosovou vůni, do města i na pláž. Dolce & Gabbana *Light Blue Italian Zest, hodně citronovou a sladce cukrovou vůni, která ve mně vyvolává vzpomínku na citronovou limonádu s cukrem, a v neposlední řadě limitku Jo Malone a *Tropical Cherimoya. Což je pro můj nos netypická vůně, ale zamilovala jsem si ji pro její tropický, květinově ovocný nádech proto, že je prostě trochu jiná.


Oficiálně nám začaly letní prázdniny a ať už se někam chystáte, nebo musíte zůstat doma, přeji vám krásně prožité léto a spoustu zážitků! Žádný rozteklý makeup, rozmazané oči a spálená záda, znáte to, ha ha. :) To jsou samozřejmě ty nejmenší starosti, takže vám prostě přeji bezstarostné léto a pokud se vám bude chtít, napište mi vaše oblíbené produkty, bez kterých se tohle léto neobejdete a třeba i to, kam se chystáte na dovolenou. :) Hezký první prázdninový týden! L.




18 komentářů:

  1. Skvělý článek, ten makeup od Nars bych ráda zkusila. Moje nezbytnosti jsou určitě tělové spreje mám ráda např. od Avonu a BB cream :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Tělové spreje od Avonu jsem milovala :) ještě pořád jich mám doma tak deset :)

      Vymazat
  2. MU od Narsu jsem dávala plno sanci, nanasela prsty, BB,různými stetci.Zkousela s bazi i bez, výsledek je stejný, nejprve doslova nádherný finish, ale po několika hodinách mi slejza, leze do poru, zvyraznuje supinky, hrůza:-( Moc mě to mrzí, že na mě nefunguje, protože ten efekt, co dělá na začátku je krásný. Z Mu teď moc rada používám nový Mufe,lehké krytí, pleť vypadá nenamalovana, ale hezčí, v kombinaci s pudrem od Bobbi je to super vysledek :-)A jasna letní nezbytnost je bronzer a rozjasnovace :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to mě mrzí, já ho právě miluju kvůli tomu finiši, ale mně prostě drží. Líp, když ho nanesu prsty a pak zapracuji štětcem až... Popravdě nevím, jak je to možné, že někomu takhle vůbec nedrží ... :( Ten nový mufe jsem myslím taky zkoušela, jestli myslíš ten Perfect, taky jsem s ním spokojená, je opravdu přirozený ale většinu času chci větší krytí :)

      Vymazat
  3. Zkusila jsem i prsty a pak zapracovat štětcem jak jsi psala, nic ... Ale je fakt, že jsem ho zkoušela jen ze vzorku, ty jsi psala, že vzorek ti též nesedl, ale plné balení ano. Jen se mi nechce risknout koupit plné, s tím, že výsledek bude děs :( Jj, myslela jsem Perfect - je skvělý. Já teď v létě mám radši lehké krytí v zimě zase "přitvrzuji" :o)) Tedy krom výjimek, kdy potřebuji celý den vypadat fakt dobře, pak si vezmu můj milovaný EL DW, ten prostě nezklame - můj svatý grál mezi krycími MU. Přiznám, že jsi mě hodně namlsala na bronzery od Guerlain, ještě žádný od nich nemám, asi se na ně půjdu podívat :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch vzorcích jsem ti psala o Sheer Glow, problém je, že jak jsou Nars makeupy hodně tekuté, tak je nutné je pořádně zamíchat a když si bereš vzorek, nemusí v Sephoře zamíchat tou lahvičkou a máš tam v podstatě je silikonovu vodu v tom vzorku - to se stalo mně. DW jsem si teď po dlouhé době dala a držel jako blázen :)) ale ten finiš prostě není takový jako od Nars, tak si ho nechám zase na zimu :))

      Vymazat
  4. Já teď mám moc ráda Dior backstage, je skvělý. Děkuji za tip na krém s faktorem, běžím ho koupit :) A nezbytnost samozřejmě sluneční brýle...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten plánuji pořídit, hned jak bude sleva v Sephoře :))

      Vymazat
  5. Ja som si tak pochutnala na tomto článku, pokrochnila si, zasnívala sa, jaj, dobrú náladu si mi urobila.
    Veľmi rada by som mala a vyskúšala tú novinku od Dolce and Gabbana, ale do Fann nedorazila :((((( a nikde inde som ju nevedela zohnať. Škoda.
    A súhlasím s Terracottou od Guerlain, je to miláčik na leto.
    Dovoleniek bude toto leto veľa a na záver to ukončíme na konci augusta (srpna) u vás v Prahe na pár dní :). Ktovie, možno ťa niekde uvidím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta dolce & Gabbana je pouze v Sephoře jsi limitka :) Tak třeba když se půjdete projít někam do obchodního centra :D Terracotty jsou všechny skvělé! :) No vidíš! Třeba se potkáme v Sephoře nebo Douglasu :D

      Vymazat
  6. Už dlho chcem skúsiť NARS makeup a asi sa ž k tomu odhodlám! Môj mi už došiel a som teraz aj trošku opálená, takže aj tak nemám žiaden vyhovujúci:)))

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ty bronzery jsou opravdu velcí krasavci!! :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Já také trpím na akné a moc mi vyhovuje krém na denní nošení od Biodermy Hydrabio Perfecteur s SPF 30 :) Jinak ten makeup od Narsu me velice láká :) Ale nevím, zda bude lepší než muj milovaný Nars Sheer Glow :D

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě je lepší než Sheer Glow, protože dělá neskutečně krásný finiš a víc kryje :)) ale znáš to, každému bude vyhovovat něco jiného :)

      Vymazat
  9. Pre mňa určite bronzer, ten v lete zbožňujem a potom osviežujúce kvetové vody, teraz používam hydratačnú od Havlíka, je to fakt prvá pomoc :)

    OdpovědětVymazat