pondělí 24. září 2018

PR balíčky & První dojmy || Sephora, Too Faced, MUFE, Dermalogica a další...

Krásné pondělí! Dnes vás čeká spousta nově vyzkoušené kosmetiky, jak dekorativní, tak pečující a záplava mini recenzí a prvních dojmů z novinek, co jsem za poslední dobu dostala od značek na testování! Takže si třeba udělejte horký čaj, nasaďte teplé ponožky, pohodlně se usaďte a užijte si dnešní článek! :)

nákupy a pr balíčky elbeautyblog srpen

Předchozí článek s mými nákupy a prvními dojmy z nich najdete v tomto článku.

Dnes začneme trochou péče s Foamie *houbičkami se sprchovým gelem. Dostala jsem jich celý balík, některé pro sebe a některé jste mohli vyhrát v soutěži na mém Instagramu. Houbičky jsou super praktické na cestování, krásně pění a ještě lépe voní. Nevšimla jsem si vysušování a co se výdrže týče, protože na to jste se hodně ptali, vydrží mi zhruba stejně jako klasický sprchový gel, se kterým obyčejně nešetřím. Nejoblíbenější je rozhodně Moca Peel, jak kvůli vůni kávy, tak kvůli hrubší peelingové straně. Doporučuji!

sprchové houby foamie

houby na sprchování foamie

Značka Dermalogica přišla se dvěma novinkami Clear Start *Blackhead Clearing Fizz Mask a *Breakout Clearing Booster. Clearing Fizz Mask je teď tolik populární bublinková maska. Je světle žlutá, jemně krémová a voní lékárensky sírou. Mám tyhle zvláštní vůně ráda, protože pak mám pocit, že bude pečující kosmetika účinnější. :)) Masku jsem si popravdě docela oblíbila, ale ne hned, až tak po třetím, čtvrtém použití, kdy jsem si všimla, že mám pleť nějakou hladší, čistší, s méně pupínky. Hezky vyčistí póry a při dlouhodobém používání si myslím, že bude výsledek ještě lepší, protože právě zhruba po čtyřech použitích se mi začaly čistit póry a z velké části zmizely černé tečky.

novinky Dermalogica Clear Start Fizz mask a Breakout Booster

breakout booster a fizz mask recenze Dermalogica

Druhý produkt. Breakout Clearing Booster, je tekutější péče s jemnou vůni, která má do 15 minut zbavit pleť bakterií, které způsobují akné. Už po prvním použití jsem druhý den viděla, že jsou pupínky menší a méně červené. Výsledek na pleti se ale dostaví cca po týdnu, ještě lépe dvou, nebo třech. Ideál na problematickou mladší pleť.

Breakout Booster od Dermalogica

Z péče o vlasy tu mám Maria Nila *masky na vlasy Pearl Silver, které jsem dostala hned ve dvou vydáních, takže mám teď opravdu zásobu. Mám je totiž moc ráda a skvěle fungují na blond vlasy. Recenze tady.

maria nila pearl silver barevná maska na vlasy

Přesuneme se do Sephory, od které mi přišlo v srpnu hned několik balíčků. V první řadě mi dorazila roztomilá melounová kolekce i s pozváním na otevření největší české Sephory do OC Nový Smíchov. V balíčku jsem měla Sephora Collection *melounové čistící ubrousky na pleť. Přiznávám, že balení je ultra roztomilé v celé kolekci, super je i zavírání ubrousků a když není zbytí, použiji na odlíčení občas i ty. Není to ale moje preferovaná volba, protože mě z úplně všech ubrousků všech značek vždy trochu pálí pleť. Pokud tenhle problém nesdílíte, tyhle mají příjemnou melounovou vůni. :)

Součástí melounové řady je i *melounový balzám na rty, kterých není nikdy dost a tyhle ze Sephory jsou příjemné a *melounová maska po opalování, která je plátýnková, krásně voní a je na dvě části - na pleť a na dekolt. Už jsem ji konečně vyzkoušela, i když jdu tak trochu s křížkem po funuse, ehm, a je na pleti příjemná, chladí, trochu zklidňuje a lehce hydratuje. Po opalování ideální. Navíc, masek na dekolt jinak moc neseženete. Spolu s melounovou kolekci mi dorazil i melounový foťáček, který má vodotěsný case, ale ten jsem bohužel nikde v Sephoře nenašla a nevím, jestli vůbec šel koupit.

sephora melounová kolekce

sephora melounová maska, melounový balzám, melounové ubrousky

sephora balzám na rty melou, maska po opalování, čistící ubrousky meloun

Poslední skin care dnešního článku a velké překvapení jsou samolepky na pupínky *Anti Blemish Patches od Sephora Collection. Nečekala jsem vůbec, ale vůbec nic a přišlo mi to sice zajímavé, ale nevěřila jsem. Ale! Tyhle roztomilé nálepky (některé s obrázky, některé bez) opravdu fungují. Podle toho, na jaký pupínek ho nalepím, ho buď vytáhnou na povrch, abych se ho následně mohla zbavit, nebo ho naopak zklidní, zmírní začervenání a po pár dnech se vstřebá. Na cystické akné vám tyhle samolepky asi nepomohou, ale na klasické pupínky, i ty horší, ano! Jsem spokojená moc a dávám je na noc, na zhruba těch osm hodin. Ačkoliv se na nich píše obligátní věta na čistou a suchou pleť, já je lepím klasicky přes běžnou skin care a drží bezvadně bez jediného zaváhání. Navíc, za šedesát korun?!

Sephora Collection má také spoustu novinek z dekorativní kosmetiky. Třeba pudrový makeup *Matte Perfection Powder Foundation. Já mám odstín 24 Vanilla, světlý žlutý, zhruba na podzim / zimu. Je sametový, měkký a trochu práší, možná i trošičku víc, takže ho podle mě spotřebujte rychleji, než třeba velmi pevně slisovaný MAC Studio Fix Powder. Na druhou stranu, sametově hebká textura udělá moc pěkný finiš na pleti. Krytí je střední, menší než má MAC, takže pokud preferujete fotoshop, ale přirozenější, tenhle pudrový makeup je dobrý a rozhodně ho spotřebuji.

recenze makeupů sephora collection, makeupu MUFE a korektoru Too Faced

K pudrovému makeupu přibyl i klasický *makeup Matte Perfection Foundation který mám v odstínu 24 Honey. Je hodně hutný, krémový a konzistencí je při roztírání na pleti sušší. Má velmi vysoké krytí a stačí ho malé množství pro plné krytí. Na pleti není úplně suše matný, ale spíš sametově matný, po zapudrování je matný zcela. Finiš dělá moc hezký, což je také díky krytí, protože pleť vypadá bez chybičky, ale netvoří masku, To ale záleží i na množství makeupu, které použijete. Během dne jsem si všimla, že nepatrně zalézá do linek a vrásek, jinak je výdrž celodenní, večer už ale není makeup ve stoprocentním stavu a dala bych mu tak 80%.

Typově velmi podobný makeup je od Make Up For Ever *makeup Velvet Skin Fluid (odstín Y315). Slibuje sametově matný finiš, vysoké krytí a 24 hodin výdrž. Samozřejmě bych to nebyla já, kdybych nezkoušela na jednu půlku obličeje Sephora Matte Perfection a na druhou Velvet Skin Fluid. Musela jsem si trochu přizpůsobit odstíny, ale protože jsou si makeupy podobné obalem, slibovaným finišem, krytím i výdrží, musela jsem to zkusit.

tvářenka Sephora, Makeup Make up for ever, korektor Too Faced

I díky tomu jsem si všimla, že na straně Sephory mám makeup trochu víc usazený v linkách. MUFE to nedělal. Finiš je u něj také sametově matný, krytí je o trochu nižší než u Sephory, ale pořád velmi vysoké. Jen ho na plné krytí spotřebuji o malinko víc. Výdrž je skvělá, rozhodně celodenní a i večer ještě makeup vypadá reprezentativně. Pocitově se mi o trochu víc líbí na pleti, ale když jsem koukala zblízka, moc rozdílů jsem nenašla, takže je to možná jen má záliba v dražší kosmetice. :)) Na to, jak jsou oba makeupy krycí, nejsou na pleti příliš cítit, ani nedělají masku, takže za mě spokojenost u obou dvou. Lehký hydratační fluidní makeup se s nimi samozřejmě nedá v komfortu na pleti srovnávat. :)

Nová je i tvářenka *Colourful Blush, kterou mám v odstínu So Euphoric N°15. Obsahuje drobný sheen a mikro třpytky, kterou jsou vidět jen při pohledu zblízka. Tvářenka je dobře pigmentovaná, takže není potřeba zbytečně kroužit štětcem, stačí jen trochu. Odstín So Euphoric je hezký, šťavnatý a přesně můj šále kávy. Nedostaly jsme, jako blogerky, všechny stejný odstín a já jsem ráda, že mám konkrétně tento.

novinky v Sephoře srpen

makeup for ever makeup, makeup Sephora, korektor Too Faced swatche

na fotce nahoře zleva: 
tvářenka Sephora N°15, Too Faced korektor Snow, MUFE Velvet Skin Y315
Sephora Matte Perfection 24, Sephora Matte Perfection Powder 24

Posledním produktem na tvář dnešního článku, je Too Faced *Born This Way Multi Use Sculpting Concealer (odstín Snow). Podle názvu mého odstínu možná už tušíte, že jsem zatím neměla moc příležitostí ho vyzkoušet na pleti venku a možná někdy v hluboké zimě se mi ho podaří dát alespoň pod oči, ha ha. :) Je opravdu skvětlounký, se žlutým podtónem a dobrá zpráva pro bledulky je, že to není nejsvětlejší odstín a je ještě je světlejší s růžovým. Korektory mají být multifunkční a můžete je použít jako korektor, makeup, na konturování, znáte to... Tomu odpovídá i konzistence, kdy není korektor moc hutný a má zhruba střední krytí.

Sephora má nově i *sadu třech houbiček na makeup, ale ještě jsem je nezkoušela. Mají různé tvary a až je vyzkouším, dám vám vědět víc! 

makeup ze sephory, too faced, MUFE, Too Faced, Sephora Collection

Mezi novinkami jsou i dvě paletky na oči a já jsem dostala *Feline Instinct Palette ve verzi Dark Edition. Paletka má kovový obal a obsahuje drátěnku/ houbičku, o kterou si můžete během líčení očistit štětec, což se zdá být fajn, pokud nemáte ve své sbírce desítky stejných štětců na líčení oči. Paletku jsem nezkoušela, protože barevné spektrum není tak úplně moje oblíbené, #surprise :), takže poputuje do soutěže pro vás!

novinky v Sephoře, Sephora Collection, nálepky na pupínky, houbičky na makeup

Na konec článku jsem si nechala jeden z posledních srpnových PR balíčků, ve kterém jsem objevila celou sadu krémových *lesků Cream Lip ShineLesky na rty jsem si nechala v odstínech 01, 04 a 06.  01 je teplejší hnědý nude odstín, 04 studený nude/mauve odstín a 06 korálovo růžový odstín. Zbytek půjde jako obvykle do nějaké soutěže, jen si od nich teď dávám na malou chvíli pauzu, protože jich o prázdniny bylo docela dost. :) Ke krémovým leskům bych dodala, že je to přesně to, co jsem podle názvu čekala, hodně  pigmentované krémové lesky. Jsou na rtech příjemné a plně kryjí. Konturovací tužka, nebo alespoň dávat pozor při nošení, je nutnost, jinak skončíte s leskem okolo rtů, nebo úplně všude. :) Je to stejné, jako s hodně hydratačními krémovými rtěnkami, které jsou zároveň hodně pigmentované, občas je potřeba je poupravit a hlavně hlídat.

cream lip shine, lesky na rty

lesky na rty cream lip shine odstíny

cream lip shine lesky na rty odstíny a swatche

Na fotce nahoře zleva: Sephora Cream Lip Shine 04, 06, 01

Jsme na konci článku s PR balíčky a sama jsem překvapená, jak dobře se mi o produktech psalo a jak jsem s některými produkty spokojená! Velkým a milým překvapením je rozhodně Fizz Mask od Dermalogica, oba tekuté makeupy Sephora i MUFE a také ty roztomilé pidi samolepky na pupínky! Pomyslnou cenu za nejroztomilejší PR balíček letošního léta pak zaručeně vyhrál ten melounový. :) Moc všem značkám děkuji za produkty k recenzi a jsem upřímně ráda, že i když mi občas něco nesedí a nenapíšu zrovna glowing recenzi, stále mě a můj blog máte rádi. :) Krásný den!


*PR vzorky


4 komentáře:

  1. Jé ta melounová řada od Sephory je rozkošná :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Mám veľmi rada tento typ článkov, vždy sa nesmierne pokochám novinkami, poobdivujem, trošku pozávidím, že máte v ČR Sephoru a my nie. Niektoré veci by som vyskúšala veľmi rada, napríklad ma veľmi zaujala tá kávová hubka. To musí byť pôžitok sa s tým sprchovať, minmálne kvôli vôni a peelingovému efektu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To právě že je! Ta kávová je můj favorit a strašně příjemná! :) už ji mám spotřebovanou a nechala jsem si i jen tu houbu :)

      Vymazat