sobota 29. září 2018

Top 10 Beauty Must haves || to nejlepší za rok 2018

Krásný a úspěšný den vám přeji! Září je za námi a s ním i beauty restart. Vás ale ještě čeká pár dalších článků na toto téma a to včetně toho dnešního. V tom množství kosmetiky, které mi doma leží a které mi každý měsíc prochází rukama, je občas těžké se zastavit a vrátit se zpět k věcem, co mám ráda. Proto je součástí našeho no buy september i výběr oblíbené kosmetiky a na mých top 10 za rok 2018 se můžete podívat právě teď!


Už na začátku této série září bez nákupů jsme s Míšou avizovaly, že vás čeká nejen článek o našich kosmetických sbírkách, ale právě i oblíbená kosmetika. Roční výběr té nejlepší kosmetiky vás samozřejmě nemine, ale dnes se to bude týkat pouze kosmetiky dekorativní a ještě k tomu jen té, kterou jsme poprvé objevily v roce 2018 a abychom to neměly moc snadné, daly jsme si limit deseti produktů.

Ačkoliv jsem hrdinsky prohlašovala, že deset mi bude úplně stačit, jakmile jsem si věci donesla na focení, zjistila jsem, že jich je patnáct. A udělat z patnácti deset, nebylo vůbec tak snadné, jak jsem si myslela. (A i když je to možná tak trochu cheat, na konci článku vám aspoň řeknu, jakých pět kousků nemělo to štěstí. :))

První kosmetický produkt, který si místo v mých top 10/2018 vybojoval, je Origins *Pore Perfecting Cooling Primer. Je to tak zejména proto, že v letních měsících byl tenhle primer extra příjemný, chladivý, dokonale připravil pleť na makeup a jemně vyhladil póry. Všimla jsem si jak hladší pleti, tak lepší přilnavosti makeupu a tím pádem i o trochu delší výdrže. Navíc mě baví textura, sprej, bublinky i vůně!


Když jde o makeup roku 2018, mám jasno. NARS *Natural Radiant Longwear Foundation. Kdybyste jen věděli, kolik mám ze všech třech odstínů už spotřebováno a jak málo ho ve skutečnosti stačí. :) Miluju jeho finiš, krytí a komfort na pleti. Uznávám, že třicítky na mé pleti nedával, ale kdykoliv nebylo venku jako v pekle, Natural Radiant byl moje první volba! Recenze tady, nic se od ní nezměnilo, nebo možná jen to, že ho mám ráda ještě o trochu víc.


Primer a makeup bychom měli, takže ze základu už zbývá jenom pudr. Vy už možná tušíte, že pro pudry mám slabost. Hlavně tedy pro ty dražší a hodně kvalitní a přesně to splňuje By Terry *Hyaluronic Hydra Powder. Nejen že pleť nevysušuje, ale je tak jemný, že s ním uděláte dokonalý photoshop na pleti. Jen pozor, opravdu je potřeba ho do pleti zapracovat, nestačí jen poprášit a jednou, dvakrát přejet štětcem. Více jsem se k tomu rozepsala v recenzi v tomto článku.


Nevím jak se to stalo, ale bronzery tu mám rovnou tři. Vlastně tedy vím, jak se to stalo, všechny tři miluju a používala jsem je celé jaro a pak léto. :) První z nich a rozhodně nejvíc univerzální, je Guerlain Terracotta Light z letošního léta. Zase a znovu se vracím k bronzerům Guerlain a zase a znovu se utvrzuji v tom, že jsou to ty nejhezčí a nejlepší bronzery vůbec. Nebo tedy aspoň jedny z nejlepších. Proto se také tahle Terracotta dostala i do článku s mými letními nezbytnosti a nosím jim strašně ráda!


Když mě na konci léta poprosila Romča (@naskokvkuchyni), jestli bych jí do jejího magazínu nemohla napsat pár vět o nějakém svém oblíbeném letním kosmetickém kousku, první co mi přišlo na mysl byl *Tea To Tan od By Terry. Tenhle luxusní tekutý bronzer je na vodní bázi a kompletně celý je z přírodních čajových výtažků. Jestli chcete opravdu luxusně vypadající zlatavý bronzer, po jehož použití se vás lidé budou ptát, kde jste se byli o víkendu opalovat i uprostřed zimy, je to právě tenhle. Více najdete ve zmiňovaném článku s recenzí na By Terry.


Třetí bronzer je krémový, abychom to měli hezky všechno a ze všech kategorií. Vlastně to podle mě není tak úplně bronzer, ve smyslu, že si uděláte zdravý opálený nádech, jako spíš kontura, protože má příjemné neutrální/studený podtón. A to i přes to, že v něm najdete jemný zlatý sheen - není prostě úplně matný.. Nemluvím o ničem jiném, než o zlato hnědé broskvi od Too Faced Bronzed Peach Melting Powder. Tenhle krémový bronzer překvapil. Má skvělou texturu, dobře se nanáší a to i na už zapudrovaný makeup, perfektně drží a hezky voní! Více v recenzi tady. Nevím proc, ale z českého eshopu Sephory zmizel, snad je to jen dočasné, protože bych vám ho opravdu doporučila alespoň vyzkoušet. :)



Od bronzerů se přesuneme rovnou k očím. Paletky stínů tu mám dvě a obě jsem je používala stoprocentně nejvíc. V podstatě bych si vystačila i jen s nimi. Too Faced Just Peachy Mattes v sobě ukrývá krásné teplé matné stíny výborné kvality. Pigmentace, blendění, ztrácení intenzity během dne, výdrž, to všechno je v naprostém pořádku. Pro mě je to vlastně taková teplá basic & go to paletka na každý den. Recenze tady.


Nars *Wanted je kvalitou samozřejmě někde trochu jinde. Mnohem dál vlastně, ale to je i tím, že se jedná spíš o slisované pigmenty, takže pigmentace je prvotřídní. Jako bonus se se stíny velmi jednoduše pracuje, snadno udělám efektní líčení během chvíle a hlavně snadno. I přes vysokou pigmentaci se krásně rozmazávají a intenzita zůstává, rozhodně jedna z nejlepších paletek, co doma mám. Pokud vás zajímá podrobnější recenze s líčením, pak ji najdete tady. Bohužel je to ale jako obvykle limitka a už dostupná není. Já se na každou další paletku od Nars těším, protože Loaded (recenze) i teď Wanted jsou moje favoritky!


Jestli jsem si opravdu oblíbila nějakou řasenku, pak je to *Bad Gal Bang od Benefitu. Dělá super krásný efekt a pořadí si i s mými ne úplně dlouhými a hustými řasami. Natočí a udrží řasy nahoře, extra je prodlouží a v prvních dvou vrstvách neslepuje.je trochu mokřejší, ale díky menšímu kartáčku s kratšími štětinkami se mi s ní pracuje velmi snadno a bude to oblíbená řasenka nejen za rok 2018. Objevila se i v recenzi na spoustu novinek Benefit.


Jsme u produktů na rty. Mám tu jednoho zástupce od YSL a není to nic jiného, než Tatouage Lip Stain. Já tuhle matnou rtěnku nepovažuji za stain, ale právě za tekutou rtěnku. Na rtech mi vydrží několik hodin a je super příjemná, v podstatě o ní ani nevím. Zjistila jsem, že jsem je nosila úplně nejčastěji celé léto a Crazy Tangerine byl můj nejoblíbenější oranžovo červený odstín. Nemusím ji na rtech hlídat, protože drží a nerozmaže se jako klasická krémová rtěnka, když si nedám pozor, ale zároveň se jako tekutá rtěnka nechová - nedělá nános, nevysušuje, rovnoměrně mizí.. Ze začátku jsem měla nějaké výhrady, ale ty jsou všechny pryč. :)



Protože jsem byla omezená počtem deseti míst v článku, nevešly se mi sem moje oblíbené balzámy s leskem / třpytkami, které by si tu místo zasloužily. Nars Orgasm Lip Balm je ale vyprodaný, Dior Lip Glow mám jen chvilku, By Terry Sun Designer Palette, i když ji miluju a taky Dior Backstage makeup, protože i ten man jen chvíli a chci si s recenzí a doporučením dát ještě chvilku. Míša mi tohle malé doplnění promine a vy se nezapomeňte podívat i na její článek a její oblíbené produkty roku 2018!


Příště už se v této sérii můžete těšit na shrnutí a spotřebovanou dekorativní kosmetiku a já se budu těšit na všechny vaše komentáře! Pokud mě ještě nesledujete na Instagramu, budu ráda, když se se mnou spojíte i tam, nebo mrknete na můj Facebook. Hezký zbytek dne vám přeji!


*PR vzorky



10 komentářů:

  1. YSL rúže vyzerajú veľmi lákavo :) neplánuješ recenziu?

    OdpovědětVymazat
  2. Riasenka Bad Gal Bang od Benefitu je taktiež mojim TOP produktom za rok 2018, doteraz som nemala riasenku ktorá by s mojimi riasami dokázala takéto zázraky :) Alebo potom mám rada ešte riasenky od Douglasu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme úplně stejně! Jak s Bad Gal Bang tak s řasenkami od Douglasu :)

      Vymazat
  3. Krásný výběr, samé skvělé kousky. Tento bronzer od Guerlainu mám také a miluju ho. Všeobecně mám Guerlain bronzery nejraději, kvalitou i odstíny jsou pro mne nejlepší. A ten nejsvětlejší odstín č.00 používám lehkou rukou i na podzim a v zimě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím! Guerlain bronzery jsou rozhodně jedny z mých nejoblíbenějších ♥️

      Vymazat
  4. Musím uznať, naozaj skvelý výber (minimálne podľa recenzií, ktoré si už písala). Z tohto som vyskúšala len riasenku Benefit. Za mňa moc mokrá, aspoň spočiatku používania, ale potom vážne skvelá. Celkovo riasenky od Benefitu sú vážne skvelé !
    Čo by som vážne rada vyskúšala, je niečo zaujímavé od By Terry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. By Terry rozhodně doporučuji, minimálně za vyzkoušení tahle značka stojí!

      Vymazat