pondělí 9. ledna 2017

Kosmetický wishlist 2017 || #topotřebuji

Nový začátek, nová předsevzetí, nová přání. Tohle všechno je taková ta naprostá klasika, když člověk pomyslí na nový rok. Na předsevzetí moc nejsem, ale někdy je prostě potřeba udělat si pořádek. V životě, doma, v kosmetické sbírce. Utřídit si jak myšlenky, tak přání a ohlédnout se, kde zrovna jste a kde jste byli před rokem. A konec starého a začátek nového roku je k tomu naprosto ideální. Než se tedy vrhnu na psaní článku s top kosmetikou za rok 2016, chtěla bych se s vámi podělit o můj kosmetický wishlist. A upozorňuji vás, že vstup je jen na vlastní nebezpečí.. :)

Moc pečlivě si wishlisty nepíšu, nebo jinak řečeno, psát si je nestíhám. Nerada čekám a potřebuji všechno hned. Proto než stačím přání někam zapsat, většinou už mám danou věc koupenou. I tak ale pár věcí po kterých moc toužím je a zatím na ně nedošla řada. Buď u nás ještě nejsou, jsou neustále vyprodané, nebo je jejich cena opravdu vysoká a já tak vyčkávám a pozoruji, zda po produktu opravdu toužím, nebo je to jen rozmar. Neobjeví se tedy klasické věci ze Sephory a ty lehce dostupné, které si prostě koupím, ale jen ty něčím výjimečné a speciální.


Bobbi Brown skincare mě prostě baví. Už jsem toho vyzkoušela dost a chci zkoušet znovu a víc. Za povšimnutí rozhodně stojí nová olejová séra Remedies, vyvinutá na veškeré problémy pleti, které můžete mít a ještě k tomu sérum, které napomáhá extrémní hydrataci? Ano prosím! Ze stejné kategorie je sérum a péče Extra, o jeho potřebě v mém životě uvažuji už delší dobu a hned jak bude nějaká příležitost, půjdu si pro něj. A vezmu k němu i rozjasňující masku, kterou jsem měla ve vzorečku a je naprosto úžasná, parádní a dokonalá. Je peelingová a prostě ji musím mít.




Tělové oleje, pleťové olejíčky a séra, květinové vody a florální parfemace. Přidejte k tomu ještě kapátko, designovou skleněnou lahvičku, nebo pravé krystaly na dno lahvičky a já to určitě budu chtít. Ne, chtít ne, budu to nutně potřebovat. Značku Onest pozoruji už nějakou dobu a na přelomu roku jsem se rozhodla, že to určitě není jen vyhajpovaná značka dobrým marketingem, naopak, že určitě bude stát za to, a tak chci v tomto novém roce nějaký jejich olej zkusit. Asi se zaměřím na ten klasický bílý, protože ten žlutý limitovaný bych si v případě velké lásky nemohla koupit znovu. 

Velkou novinkou je pro mě Jagaia. Nejsem poeta, nevěřím na homeopatii, ale za to poznám krásné věci. Opravdu krásné, úžasné, dokonalé, stylové a ještě k tomu přírodní a ručně dělané. Tělový olej s krystaly na dně, které si pak můžete navléknout na náramek a vytvořit si tak unikátní šperk? Olejíčky s okvětními plátky květin? Ručně dělané? České? Neříkejte mi, že to také nepotřebujete. Jediný důvod, proč jsem ještě nic nekoupila je ten, že mají téměř vše (asi po Vánocích) na eshopu vyprodané. Ale nebojte, už jsem psala zprávu a produkty by měly být naskladněny někdy koncem ledna. Takže já si píši: Růžová voda, pleťové i tělové oleje, nějaký parfém....


Co už vám je asi jasné, poslední dobou spíš toužím po skin care než po dekorativní kosmetice. Asi stárnu. :) Péče o pleť pro mě byla vždycky důležitá, ale je pravda, že jsem málokdy a spíš jen občas utrácela za krémy a séra velké částky nad několik tisíc korun. Jasně, měla jsem i pár hodně drahých, ale ty teď pro mě mají mnohem větší váhu a chci zkoušet další. Do luxusní péče jsem se doslova zamilovala až poslední rok a rozhodně je pár věcí, které na mém wishlistu jsou. 

O krémech Guerlain Abeille Royale jsem vám tu už psala několikrát, protože jsem si je mohla doslova osahat na tiskovce. Verdikt byl jasný. Potřebuji je a musím si je časem pořídit. Dokonalá textura, kvalitní složky, vůně i vstřebatelnost. V neposlední řadě také ten pocit, který při jejich používání máte. Proto jsou na mém wishlitu hned dva. Denní a noční a jakmile spotřebuji stoleté zásoby, které doma mám, půjdu si je pořídit za každou cenu. :) 

Posledním krémem, na který koukám už velmi dlouhou je klasický hydratační  krém Creme de la Mer. Už se tak trochu stal ikonou a je to jeden z produktů, do kterého vkládám velké naděje a věřím, že zklamaná určitě nebudu. Měl by v sobě mít klasický La Mer základ, který by měl léčit, regenerovat, hydratovat.. Jinými slovy, měl by být naprosto dokonalý, možná až kouzelný. Také občas litujete, že máte obličej jen jeden? :)

Ale dost bylo péče, teď je řada na dekorativní kosmetiku. Po vyzkoušení svého prvního kompaktu se čtyřmi stíny od značky Tom Ford jsem si uvědomila, že budu potřebovat další. Na mém seznamu je již nějakou dobu Cognac Sable, ale ten jsem ještě stále u nás neobjevila. Proto vybírám jiné dva a to Honeymoon (tady) a Cocoa Mirage (tady). Jsou to moje barvy a očekávám prvotřídní kvalitu. Z produktů na pleť bych si moc chtěla zkusit duo s rozjasňovačem Skin Illumination Duo, abych si naživo osahala konzistenci. A kdo sledujete Tati, určitě vám tekuté linky v peru budou povědomé a já je nutně potřebuji také. Prý jsou nejlepší a nic lepšího ani není. :)

Už nějakou dobu také chci zkusit Tom Ford štětce, jen ta cena je dost vysoká. Tenhle rok už bych si ale nějaký opravdu pořídit chtěla/měla. První na řadu přijde nejspíš ten na bronzer, protože já a bronzery. :) Druhý bude asi štětec na krémové produkty a třetí na tvářenku. Drahé štětce na obličej mám moc ráda a dokážu si jejich koupi odůvodnit a následné používání opravdu užít. Druhou kategorií jsou štětce Bobbi Brown, těch už doma mám několik a vím, že nebudu zklamaná. Hlavně si dělám zálusk na další Face Blender Brush, Eye Blender Brush a pak bych ještě chtěla zkusit Full Coverage. Určitě bych si jich vybrala víc, ale tyhle tři letos mají prioritu.


Kromě stínů Tom Ford bych si také chtěla vyzkoušet i nějaké další. Natasha Denona se stala velkým pojmem a už jsem přemýšlela i nad nějakou menší paletkou stínů, nebo třeba nad jednou ze dvou paletek, které mají 28 stínů. Pak ale přišla tahle kráska. Star Palette, která má moje barvy a už i moje srdce. Kvalita je na vysoké úrovni, stejně jako cena. Navíc se dá sehnat jen ze zahraničních eshopů, ze kterých já velmi nerada nakupuji. Čehož jste si možná všimli, protože to prostě nedělám. Nejde o cenu, ta je z Evropy pořád stejná, jen prostě nerada nakupuji ze zahraničí. Kvůli téhle krásce ale udělám výjimku. :)

Další z mých kousků na wishlistu je určitě nějaká paletka Viseart, konkrétně tedy matná. Nejhezčí barvy jsem objevila v matné čtyřce. A poslední paletkou dnešního článku, i wishlistu na tento rok, se stala Anastasia Beverly Hills Modern Reinessance, kterou po vyzkoušení Master Palette by Mario nutně potřebuji. Vlastně jako všechno v tomto článku. :)



Pokud důkladně sledujete YouTube, poslední produkty mého wishlistu vám asi neunikly. Je jím naprosto do-ko-na-lá tvářenka, v naprosto úžasné dóze. A ta tvářenka není ledajaká, je to tvářenka v plátcích růží (textilních, kdyby se někdo ptal) od francouzské značky Fards à joues Rose Ladurée. Tvářenku Les Merveilleuses Ladurée si naprosto přesně dokážu představit na SVÉM kosmetickém stolku. :) Jen se nenechte zmást, tu nádhernou pudřenku, do které tvářenkové lístky růže budete dávat, si musíte koupit zvlášť. :)  To samé platí třeba u překrásných klasických pudrových tvářenek, kdy kupujete refill a pudřenku zvlášť. Ale jsou krásné, to se jim musí nechat. Možná bych si měla pořídit i nějakou takovou, co říkáte? :)

A to je tedy z dnešního článku a mého wishlistu vše. Uvidíme, co si koupím a co si třeba časem rozmyslím. Své favority už mám a zajímá mě, jací jsou ti vaši. Co je na vašem kosmetickém wishlistu a jaké produkty mají první příčky? Mějte se krásně! L.

20 komentářů:

  1. Modern Renaissance Palette by mi měla přijít tento týden a už se nemůžu dočkat! Vlastně nechápu, proč jsem si ji objednala až teď. Tak dlouho jsem ji ignorovala a vůbec jsem ji nechtěla, jenže nedávno jsem zjistila, že vlastně nemám moc vínových stínů.. A každá Youtuberka ji měla v nejoblíbenějších produktech za rok 2016, že jsem si ji ihned musela objednat. Tak jsem zvědavá, od ABH jsem ještě nic neměla a doufám, že nebudu zklamaná. Něco od Tom Ford bych taky brala, ale momentálně mě více zajímá Charlotte Tilbury, pravděpodobně nejdřív vyzkouším nějakou rtěnku nebo konturku. Ráda bych zkousila i značku Jouer (jednu věc mám už objednanou :)), Pur, It Cosmetics a hodně mě láká Armani makeup. Nutně potřebuji i jednu Smashbox rtěnku, a líbí se mi i ty jejich nové malé paletky. A taky mono stín Cinnamon, ten je prostě dokonalý :). No a samozřejmě spoustu produktů z MACu, protože to je mooje srdcovka, která mě snad nikdy neomrzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji v USA nechala ležet, brala jsem Maria a říkala, si že Modern je na mě moc růžová, ale čím dál tím víc mám pocit, že to byla chyba, až se nakonec objevila u mě na wishlistu :))) na CHT makeup se podívám v Londýně, jedu tam v březnu a mám to na seznamu! :) MAC mám ráda také, ale poslední dobou to nějak chladně, jenom makeupy a pudrové produkty stále miluji, hlavně tedy jejich tvářenky, ty jsou pro mě jedny z nejlepších :)

      Vymazat
  2. Ahoj Luci, krásný článek, úplně radost pohledět, já si taky dala předsevzetí a to že musím zpotřebovat a pak teprv koupit - co se péče týče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem právě dělala celý listopad a prosinec! :) Mám v koupelně čtyři tašky Bobbi Brown plné odpadků :D Už bych to měla zpracovat do článku a vyhodit.. Nebo to vyhodím rovnou a bude :))) Děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  3. zrovna jsem si říkala, že by bylo záhodno vyzkoušet něco z péče od BB a zase jsi mě navnadila o něco více no a na Guerlain Abeille Royale se už také chystám dloho, jinak za mě stálice La Mer Moisturizing Soft Cream nebo i Gel je top of :-) a jako doplněk určitě doporučuji vyzkoušet i La Mer rozjasňující oční gel :-) skutečně rozjasní a mám pocit že i celkem vyživí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ten La Mer moc chci zkusit, ale obávám se, že nic nepřekoná Bobbi, ta je prostě skvělá :)) Každopádně se ještě musím rozmyslet, jestli půjde první AR od Guerlain, nebo právě ten La Mer :)

      Vymazat
  4. No já teprve kosmetický svět začínám teprv teď zkoumat ( ne není mi 13, ale letos 30) a ano, nevím, kde jsem předtím byla a dělala???!! ale teď mě kosmetika hodně baví. Teprve ojevuji různé značky, takže nemám zatím tak sofistikovaný a nákladný wishlist jako ty :) teď je na mém wishlistu třeba zoeva, jak paletky, tak i nějaký ten štětec, ale třeba tu Anastasiu bych také někdy chtěla zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je naprosto v pořádku! Já se o kosmetiku , tu drahou, začala zajímat až ve chvíli, kdy na to prostě byly peníze, do té doby jsem si s klidem vystačila s tou levnější :) Zoeva paletky můžu doporučit, mám Cocoa Blend a Rose Gold a jsem s nimi spokojená. :)

      Vymazat
  5. Musím říct, že Modern Renaissance je i na wishlistu i u mě. Čím častěji jí vidím u Youtuberů, tím více jí potřebuju. Má náááádherné odstíny v sobě a je absolutně geniální, jen si nejsem úplně jistá, že bych jí vážně používala tak často, aby se mi vyplatila ta investice :/ Ta tvářenka jako růže mi vyrazila dech už tak před půl rokem, když jsem jí viděla, ale upřímně.. podle mě je to jen požitek pro oči, bylo by mi velmi líto jí používat, protože je to hotové mistrovské dílo.

    Já na wishlistu mám teda ještě Naked Smokey, kamarádka jí má a já myslela, že bych ty odstíny nevyužila, ale půjčila mi jí k vyzkoušení a já změnila názor. Je nádherná a "nutně" jí potřebuju :D Pak ještě Trooper linky od Kat a tekuté rtěnky od Jeffreeho.. :) (ale je mi jasný, že zase proběhnou spontánní nákupy, kdy si musím vynahradit ty nervy ze školy :DD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta tvářenka s okvětními plátky je definitivně snobství a rozmar - ale na druhou stranu, občas se člověk musí umět odměnit. :) Kosmetický wishlist je takový seznam přání, o kterých po nocích sním, není to něco, co si nutně musím koupit všechno a bez rozmyslu :)

      btw o sponntáních nákupech mi povídej, ty se snažím omezit na naprosté minimum, pak si totiž můžu s klidem koupit pár těch dražších věcí, které mám na wishlitu :)))

      Vymazat
  6. Nádhera ! Nádhera ! Nádhera !
    Ja som si na svoj wishlist na tento rok napísala predovšetkým seba. A sa snažím, malými krôčkami, čistiť seba, svoje vnútro (psychicky), svoje vzťahy. Je to na dlho a na veľa. Ale verím a viem, že na konci roka, aj keď nebude všetko splnené, budem mať pár vecí odškrnutých, že budem spokojná.
    Čo sa týka kozmetiky, tak u mňa pôjde skôr o starostlivosť ako o dekoratívku. Čo sa týka sér a krémov, prešla som komplet na Filorgu, tak uvidím aké výsledky budem mať s ňou.
    Starostlivosť s Guerlain je momentálne nad moje finančné možnosti a najmä tá cena je fakt príšerná. Takže, aj keď ma neskutočne láka, za mňa v súčasnosti nie.
    Krásne fotky, ako vždy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S očistou těla i duše naprosto souhlasím, důležíté je být v pohodě a cítit se v pohodě a rozhodně to má přednost před makeupem ;-) Jak by si ho člověk mohl užít, kdyby v pohodě nebyl. Ty AR krémy od Guerlainu jsou tedy drahé neskutečně, v tom máš úplnou pravdu, i tak bych si je ale chtěla zkusit, proto jsou na wishlistu, není to krém z lékárny za pětikilo ;-) a tak budou muset chvíli počkat, než na ně přijde řada. :) Filorgu neznám, mrknu na to :)

      Vymazat
  7. Wish list je tak pozitivní záležitost! Já jsem si bohužel v loňském roce koupila snad všechno, na co jsem jen pomyslela, tak mám letos na wish listu všechno spotřebovat. První hřích už přišel s výprodejem v Sephoře, druhý na FeelUnique, ale držím se. :) Jediné co si nehodlám letos upřít jsou produkty Tata Harper, každý měsíc jeden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani už nic nepovídej, já si také většinou plním všechno z wishlistu nejlépe hned, ale také jsem si říkala, že bych se měla zaměřit na rozumnější nakupování, i když, nevím jak rozumné to rozhodnutí je :)))

      Vymazat
  8. Veľká inšpirácia, ďakujem:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jagaia mě taktéž láká :-) jinak bych si chtěla pořídit štětec od Wayna Gosse, můžu se zeptat, zda si již někdy objednávala z beautylish a jak je to tam z celními poplatky (prý jsou započtené již v konečné ceně?), díky a krásný rok 2017

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štětce od Wayne Goss mám taky na nějaké rozšířenějším seznamu :)) Při objednávání z Beautylish jsou veškeré poplatky zahrnuty v ceně a neměla bys platit žádné. Kdyby se náhodou stalo, že po tobě bude někdo přece jenom něco chtít, nech si všechnu dokumentaci a pošli ji Beautylish, peníze ti proplatí :) Ale podle mých zkušeností (a mých kamarádek) se to nestává a prostě opravdu nic neplatíš :)

      Vymazat
  10. Lucko, díky moc za odpověď a rady, zkusím to tedy a ještě si chci "splnit sen" s řasenkou od IT a Chikuhodo :-) jestli mohu otravovat, nevíš, jak dlouho trvá cca doručení? krásné pondělní den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, sama jsem v poslední době neobjednávala, tedy minimálně ne minulý rok, tak nemám aktuální informace, ale kamarádka nedávno objednávala a prý jí to přišlo za cca týden - netrvalo to nijak dlouho.

      Vymazat