čtvrtek 12. ledna 2017

Nejlepší dekorativní kosmetika roku 2016

Dnes nás čeká jedno ze tří ročních shrnutí za minulý rok, které jsem si pro vás připravila. Jak už z nadpisu článku víte, bude jím nejlepší kosmetika roku 2016. Upřímně, nedokážu říct pět nejlepších makeupů, dokážu říct maximálně tak tři, protože všechny ty ostatní můžou být velmi dobré, ale prostě nejsou nejlepší... I tak doufám, že se trochu inspirujete a třeba se se mnou podělíte o to nejlepší, co potkalo v minulém roce vás!



Snažila jsem se tedy vybírat podle schématu, kdybych si mohla nechat pouze jeden makeup, vybrala bych si... :) Občas to nešlo, protože každý může mít třeba jiný finish, nebo mají úplně odlišné vlastnosti, i tak jsem svoji kosmetickou sbírku prošla do posledního produktu a vybrala jsem moje top kousky dekorativní kosmetiky, ať už jsem je minulý rok teprve objevila, nebo je používám již pár let.

Báze pod makeup

U bází jsem měla rozhodování velmi lehké. Z celkových patnácti kusů, které právě doma mám, jsem vybrala dvě, Guerlain Météorites bázi a MUFE Smoothing Primer. Musela jsem vybrat dvě, protože je každá úplně jiná a v podstatě se nedají srovnat. Tmavě šedý MUFE primer je prostě držák, vyhladí pleť, lehce ji zmatní a prodlouží výdrž makeupu i o několik hodin. Meteoritková báze je naopak velmi lehounká, jemná, princeznovská, pleť hydratuje, rozzáří, jemně pomůže makeupu s výdrží, ale hlavně, téměř všechny makeupy s ní vypadají na pleti hezky a přirozeně.

1. místo - MUFE Smoothing primer článek
2. místo - Guerlain Météorites Base článek


Makeupy

U makeupů mám ráda především vyšší krytí a hlavně celodenní výdrž. Zdravím všechny s problematickou pletí! Kdo by chtěl, aby makeup zmizel jako první (za dvě hodiny) zrovna z pupínků, nebo pigmentových skvrn? Asi nikdo. Takže můj jednoznačný vítěz na tomto poli je už několikátým rokem Estée Lauder Double Wear. Mám již asi čtvrtou lahvičku a jsem nadmíru spokojená! Kdybych si ovšem směla vybrat dva, hlavně pro dny, kdy moje pleť nešílí, byl by druhý makeup Guerlain Lingerie de Peau. Krytí je velmi slušné, výdrž dobrá, z tváře mizí rovnoměrně a přirozeně, ale nejhezčí je na něm ten finish, který na pleti dělá. Při slabší vrstvě ani nepoznáte (ani nikdo ve vašem okolí), že na sobě máte makeup. Je ultra lehký, ultra příjemný a nádherně voní.

1. místo - Estée Lauder Double Wear článek
2. místo - Guerlain Lingerie de Peau článek


Korektory pod oči

V této kategorii je jednoznačným vítězem Clarins Instant Light Concealer v odstínu 01, který nejen že krásně kryje a je zároveň lehký, ale také opravdu hydratuje, nevysušuje, nijak extra nezalézá do vrásek a celkově se moc hezky aplikuje i nosí. Kvůli krycím schopnostem je vhodný i na výraznější kruhy pod očima a suchou pleť. Já naštěstí na kruhy pod očima netrpím a mám je jen po opravdu probdělé noci. Proto dávám ještě častěji přednost projasňujícímu korektoru v peru. A ačkoliv je YSL Touche Eclat vyhlášený, osobně jsem se přistihla, že po tom od Guerlain, Precious Light v odstínu 01, sahám mnohem častěji. Trochu lépe mi drží, trochu více kryje (než YSL) a celkově je to můj go -to produkt.

1. místo - Clarins Instant Light Concealer článek
2. místo - Guerlain Precious Light článek


Korektory

Asi nebudete překvapené (po přečtení mého oblíbeného makeupu), ale na pleť miluji Estée Lauder Double Wear korektor v odstínu 2W. Jak už jsem psala výše, když chci zakrýt pupínek, chci ho zakrýt na celý den. Je mi tedy jedno, jestli bude korektor mírně vysušovat, vypadat trochu víc cakey, než by se mi líbilo, nebo že nebude lehký. Hlavní pro mě je výdrž a krycí schopnost. Oboje má právě Double Wear, a proto na něj nedám dopustit, Ze stejných důvodů už mám asi čtvrté balení MAC Pro Longwear korektoru, který mám ve dvou odstínech (NC 15, NC 20) a míchám si ho podle potřeby. Někdy i přidám kapku do makeupu, když chci extra krytí a výdrž někam na párty. Na pleti vypadá přirozeně, zasychá a hlavně - drží. Co ovšem musím zmínit také, je paletka korektorů Zoeva Concealer Spectrum. Naprosto jsem si je zamilovala a ačkoliv je to neuvěřitelné, tři odstíny už mám na dně. Tak moc je mám ráda. Pokud mám tedy pocit, že má pleť je sušší než obvykle, Zoeva je moje první volba pro svoji krčmovost i přirozenost, navíc se dá s paletkou i konturovat a bez problémů se dá použít i jako korektor pod oči.

1. místo - MAC Pro Longwear Concealer NC 15, NC 20 článek
2. místo - Estée Lauder Double Wear
3. místo - Zoeva Concealer Spectrum článek


Kompaktní pudry

Přiznám se, že na pigmentované/zabarvené pudry už jsem zanevřela. Transparentním dávám přednost a to hlavně proto, že pudrů prostě nikdy není takový barevný výběr, abych si s ním nezesvětlila/neztmavila makeup a navíc, mohu je používat celoročně, bez ohledu na současný odstín pleti. Mám dva velké favority a oba stojí za to. Prvním a dražším z nich je transparentní pudr YSL, který moc hezky zafixuje, zjemní makeup, nedělá nános, skvěle matuje a tak dále a tak dále.. Je bezvadný, ale přece jenom, jedná se pouze o transparentní pudr, který na pleti vlastně ani není vidět. Proto vám chci nabídnout svého druhého favorita, který na mé pleti dělá téměř totožnou práci, za třetinovou cenu (ale také ho je o kousek méně). Je jím transparentní pudr theBalm Sexy Mama, který mám již podruhé a podruhé spotřebovaný a to je co říct, vzhledem k tomu, že mám pudrů poměrně dost, používám hlavně ty sypké a přes den se téměř vůbec nepudruji.

1. místo - Yves Saint Laurent článek
2. místo - theBalm Sexy Mama článek


Sypké pudry

Opět vás asi nečeká žádné překvapení, protože La Prairie Cellular Treatment Powder už jsem vychvalovala na blogu až až. Konzistence je jemná, skvěle - až krémově se nanáší, matuje, ale není ploše matný, naopak je přirozený a určitě prodlouží výdrž makeupu. Kdybych si mohla nechat jen jeden, byl by to tenhle a žádný jiný bych až do konce života nepotřebovala. No dobře, to tak trochu lžu, ale chápete, ne? :) Pokud bych ale měla zabrousit do levnějších vod, nic nepřekoná sypký transparentní pudr Glazel, kterého už mám také druhé balení. Nenechte se zmást fotkami, pudr je normálně bílý/transparentní. Já jsem si ho ovšem koupila i ve žluté variantě a smíchala je, abych získala jemný žlutý nádech. Glazel pudr považuji za perfektní sypký setting powder a rozhodně si ho ještě někdy v budoucnu znovu koupím, Matuje, efektivně prodlužuje výdrž makeupu, vypadá přirozeně a seženete ho za rozumné peníze.

1. místo - La Prairie Cellular Treatment loose Powder 01 článek
2. místo - Glazel transparentní pudr



Bronzery

Člověk by řekl, že vybrat ze čtyřiceti makeupů dva nejlepší bude těžší, než vybrat ze třiceti bronzerů tři, ale není tomu tak. Já bronzery miluji a každý je pro mě něčím jiný, nebo speciální. Snažila jsem se tedy poctivě vybrat i v této kategorii a mám tu pro vás nakonec tři nejlepší. Prvním je kultovní Guerlain Terracotta 04 Sun Blondes, což je můj dokonalý letní a jemně nazlátlý bronzer. Musím vypíchnout hlavně odstín, který sedí mému typu pleti naprosto dokonale, hlavně tedy právě v létě. Z matných bronzerů je na první příčce Bobbi Brown Golden Lights. Opět úchvatná barva, dokonalá konzistence, rozmazávání, přirozenost, výdrž, všechno. Nejlepší bronzer ever. I tak ale musím zmínit alespoň ještě jeden a je jím jak jinak než Hoola od Benefitu. Mám ho ráda opravdu hodně a je jen malinký kousek za tím od Bobbi. I tak ale musím říct, že kdybych si měla vybrat jen jediný kus, byl by to matný Golden Lights.

1. místo - Bobbi Brown Face & Body Bronzing Powder Golden Lights článek
2. místo - Guerlain Terracotta 04 článek
3. místo - Benefit Hoola Bronzer článek


Tvářenky

V téhle kategorii bych chtěla vybrala tvářenku od Hourglass Ambient Blush (Mood Exposure), ale mám ji jen od konce listopadu a tak mi to nepřijde zas až tak fér. Konzistencí ani barvou nemá v mé sbírce konkurenci a zabrala definitivní první místo po všech stránkách. Právě kvůli velmi krátké době používání jsem ale vybrala ještě další dva kusy. Ze zástupců třpytivých a lesklých je to určitě Estée Lauder Pure Color Envy Blush (Peach Passion), která má také moc příjemnou konzistenci, nádherný odstín a solidní výdrž. Navíc je i velmi elegantní zlatavý lesk, který působí přirozeně a zdravě. Z matných zástupců jsou to pak už roky MAC tvářenky. Jsou skvělé, sametové, rozmazávají se jako sen a drží velmi dobře. Hlavně tedy Pro Longwear Blush a Sheer Tone Blush jsou moje oblíbené.

1. místo - Hourglass Ambient Lighting Blush 
2. místo - MAC Pro Longwear Blush článek
3. místo - Estée Lauder Pure Color Envy Sculpting Blush článek




Rozjasňovače

Opět jsem měla dilema, protože ten nejúžasnější a nejdokonalejší rozjasňovač jsem sehnala v Americe. Becca Shimmering Skin Perfector v odstínu Opal byla láska na první pohled a celoživotní láska na první dotek. Krásný kompakt, pro mě i dokonalý odstín. Na mé pleti je výrazný, krásný, lesklý a vydrží mi celý den! (Spadají sem i Champagne Splits od Jacklyn, oba rozjasňovače v nich jsou boží a stejně tak i tvářenky). Dokud jsem o Becca rozjasňovačích neměla tušení, mým číslem jedna byl skoro celý rok rozjasňovač Bobbi Brown Afternoon Glow se svou hedvábnou texturou a úžasným odstínem i výdrží. Podle mě jsou s Beccou srovnatelné, ale protože mám Beccu nově, jsem z ní definitivně nadšenější a používám ji častěji. Proto mi přijde fér přidat i produkty, které mám na prvních příčkách delší dobu, A ačkoliv je to možná už moc, musím přidat ještě svůj all time favourite rozjasňovač, ke kterému se zas a stále vracím, ať je v mém kosmetickém šuplíku schované cokoliv - Mary Lou Manizer od theBalm. K němuž asi není potřeba už vůbec nic říkat. :)

1. místo - Bobbi Brown Highlighting Powder Afternoon Glow článek
2. místo - Becca Shimmering Skin Perfector Opal
3. místo - theBalm Mary Lou Manizer článek


Báze pod oční stíny

Báze pod oční stíny je pro mě každodenní nutnost, jinak se mi stíny slijí v ohybu víčka a to i přesto, že nemám oční víčka vůbec mastná a používám kvalitní stíny. Ačkoliv mám doma primery od Too Faced, Urban Decay, Artdeca, Estée Lauder, Nyxu, MACu a tak dále, nejlépe ze všech mi stíny udrží báze od theBalm Put a Lit On It. Moc se o ní nemluví a já nechápu proč, když v mém případě je to nejlepší klasická báze ze všech mnou vyzkoušených. Na prvním místě by se umístila stoprocentně báze Glitter Glue od Too Faced. Ale je potřeba počítat s tím, že je to báze pod třpytky a pigmenty, takže se s ní musí pracovat trochu jinak a opatrněji než s klasickou bází, která není tak tuhá a lepivá. A samozřejmě udrží i třpytky nebo pigmenty naprosto výborně, ale to vlastně není zas až takové překvapení. :)

1. místo - Too Faced Glitter Glue článek
2. místo - theBalm Put a Lit On It článek


Oční stíny

Paletky a stíny jsou kategorie, kde prostě nelze vybrat jen jeden produkt. Nicméně jsem se je pokusila seřadit nikoliv podle obliby, ale podle kvality, protože naučit se s něčím pracovat je jedna věc, objektivní kvalita je druhá. Za mono stíny roku považuji Moondust od Urban Decay (Diamond Dog a Zodiac), nejkrásnější třpytivé stíny, které si rozumí s mým vkusem na výrazné a zářivé líčení očí. Z paletek musím zmínit moji milovanou Meet Matte Trimony od theBalm, která se umístila hlavně díky své krémové konzistenci, perfektnímu rozmazávání a barvám, které nosím nejčastěji. A nakonec jsou dvě paletky z Ameriky, které také nemohu vynechat, Anastasia Beverly Hills Master Palette by Mario, která má úžasnou a unikátní konzistenci, vynikající pigmentaci, výdrž a prostě i všechno ostatní. Ještě o kousek lepší (úplně ve všem) je paletka About Last Night od Marca Jacobse. Nejúžasnější textura, kterou jsem kdy viděla. Což jsem si o Mario paletce myslela do té doby, než jsem poprvé otevřela Marca. Ale abych byla fér, musím zmínit i stíny, které jsem minulý rok používala nejčastěji a jsou to ty z paletky Too Faced Sweet Peach.

1. místo - Marc Jacobs About Last Night
2. místo - Anastasia Beverly Hills Master Palette by Mario
3. a 4. místo - theBalm Meet Matt(e) Trimony článek
3. a 4. místo - Too Faced Sweet Peach Palette článek & článek
5. místo - Urban Decay Moon Dust 


Řasenky

Nejlepší řasenka a objev roku je pro mě Guerlain So Volume Mascara, což už víte z mého posledního článku o řasenkách. Pro moje řasy má skvělou konzistenci, dělá mi hezký objem i délku a je pěkně černá. Hodně podobně bych ale zařadila i řasenku Benefit Roller Lash, kterou jsem měla v miniatuře. Ta umí ještě k tomu všemu řasy udržet opravdu neuvěřitelně natočené, ale spíš než objem pouze prodlužuje.

1. místo - Guerlain So volume Mascara článek
2. místo - Benefit Roller Lash Mascara


Oleje a lesky

Lesky na rty moc nenosím. Klasické rtěnky mám radši, nebo ráda nosím olej/balzám. První místo v této kategorii mají Clarins olejíčky Instan Light (01,02,03), kterých se nemohu nabažit a to hlavně teď v zimě. Nahradí mi lesk i péči v jednom a ani moc nemám potřebu zkoušet nějaké další, protože s těmi od Clarins jsem nadmíru spokojená. V kategorii lesků na rty letos vyhrál opět Clarins. Možná i proto, že se nejedná o klasické lesky a zároveň rtům lesk dodávají. Instant Light balzámy (03,04,07) jsou příjemné, jemně pigmentované, na rtech kupodivu dobře drží (na lesk) a zároveň o rty pečují a dodávají jim šťávu, trochu podobně jako oleje.

1. místo - Clarins Instant Light Lip Comfort Oil článek
2. místo - Clarins Instant Light Natural Pefector článek



Rtěnky

Pro mě jedna z nejjednodušších kategorií na výběr. Nejlepší rtěnky minulého roku i vůbec jsou pro mě Estée Lauder Pure Color Envy a letos hodlám rozšířit sbírku. Krásně drží, nevysušují, jsou tak akorát krémové, prostě ideální kombinace. Hodně podobně jsou na tom i Vice rtěnky od Urban Decay, nejsou až tak komfortní a pohodlné a také nemají ten luxusní pečující finish, jako rtěnky Estée Lauder, ale i tak jsou výborné a já jsem s mými dvěma odstíny moc spokojená.

1. místo - Estée Lauder Pure Color Envy /Ombre článek
2. místo - Urban Decay Vice Lipstick (cream, comfort matt) článek





Tekutých rtěnek jsem vyzkoušela minulý rok opravdu dost, řekla bych, že takových dobrých deset značek určitě, a nemám jednoznačného vítěze, protože ty na prvních příčkách jsou na tom hodně podobně. Objevem roku na poli tekutých rtěnek se staly ty od Kat Von D. Jsou bezvadné, ultra lehké, téměř nevysušují a dobře drží. To samé bych ovšem mohla říct o tekutých rtěnkách theBalm, nebo Too Faced. Řekla bych, že mi všechny tři vysušují rty zhruba podobně a to velmi mírně. Nejlehčí texturu má určitě Kat Von D a hned za ní je theBalm. Výdrží je na tom nejlépe Too Faced, za to pohodlností vyhrává theBalm, možná právě díky dokonalé kombinace všech aspektů, které posuzuji. Raději ať mi tekutá rtěnka vydrží o hodinu méně, hlavně že bude příjemná.

1. místo - Kat Von D tekuté rtěnky
2. místo - theBalm Meet Matt(e) Hughes článek
3. místo - Too faced Melted Matte


Extra produkty

Tento rok jsem bohužel nepotkala produkt na obočí, který by mě nějak uchvátil tak, že bych ho chtěla zapsat na seznam nejlepších produktů a to samé platí o černých linkách a tužkách. Bohužel mě žádná nepřesvědčila a to bych přitom řekla, že jsem jich zkoušela celkem velké množství. I tak bych ale v poslední části ráda zmínila pár drobností, které jsou podle mě naprosto perfektní a stojí za pozornost. Jedním z takových produktů jsou třpytivé linky Heavy Metal Glitter Liner od Urban Decay v odstínu Midnight Cowboy. Dokonale drží, dokonale se třpytí, není z nich nepořádek a pokud chci na očích wow efekt, tyhle třpytivé linky ho zvládnou levou zadní. Používám je jak jako linku, tak i přes víčko jako bych použila třpytky.


Ačkoliv jinak moc na krémové produkty nejsem. zamilovala jsem si loni rovnou dva. Krémový bronzer Chanel Soleil Tan de Chanel je prostě perfektní, ale je pravda, že jsem jich jinak moc nezkoušela. Přesto se ale řadí k mým top produktům za rok 2016. Podobně je na tom i rozjasňovač Genuine Glow od Estée Lauder.  Krémových rozjasňovačů jsem zkoušela tak maximálně pět a až do minulého roku jsem si žádný neoblíbila natolik, abych o něm psala. Eyelighting rozjasňovači v odstínu 02 se to ovšem povedlo. Upřímně jsem to nečekala, ale používám ho skoro každý den. Ať už se jedná o jednoduché a rychlé líčení, kdy ho použiji místo pudrového rozjasňovače, tak i během dnů, kdy s líčením nešetřím a používám ho právě jako podklad pod klasický pudrový rozjasňovač. Houbičkou se perfektně nanáší, má krásný odstín a vypadá na pleti hezky a fresh.

Co by to bylo za roční shrnutí, kdybych nezmínila Meteoritky. Ano, rozhodně je považuji za jeden z nejlepších kosmetických výrobků loňského roku a rozhodně je to i jeden z těch nejluxusnějších a to nejen svojí cenou. Dokonalý dokončovací pudr, díky kterému se cítím krásná a rozzářená vždy a všude.

Urban Decay Heavy Metal Glliter Liner
Chanel Soleil Tan de Chanel článek
Estée Lauder Genuine Glow Eyelighting creme 02 článek
Guerlain Météorites stálá kolekce 03 článek




Pokud jsem nějakou kategorii nezmínila, není to proto, že bych zapomněla, ale spíš proto, že prostě nemám tak velkého oblíbence, aby si zasloužil místo v tomto článku. I tak si ale pečliví pozorovatelé všimnou, že tu chybí hned několik dokonalých a luxusních produktů, nebo produktů z limitovaných kolekcí. Je to záměr, protože druhá část ročního shrnutí budou objevy roku 2016, do kterých chci zařadit ty nejkrásnější a přepychové kousky, které možná nejsou vyloženě nejlepší, za to jsou dokonalé po všech ostatních stránkách a dávají pocit naprostého luxusu. Mimo to jsem do článku ještě zařadila opravdové objevy, což budou produkty, od kterých jsem nečekala moc a dostala jsem hodně. Prostě taková velmi milá a příjemná kosmetická překvapení, o kterých platí to samé, co o těch luxusních. Možná to nejsou nejlepší produkty pro technické stránce, ale něčím mě zaujaly. A jak jistě tušíte, třetí díl bude ten s top péčí o pleť, vlasy a tělo. Můžete mi třeba napsat, který z těchto dvou článků byste chtěli jako první a hlavně, jaké jsou vaše svaté grály z dekorativní kosmetiky za minulý rok! Mějte se hezky! L.

32 komentářů:

  1. Moc hezky jsi to napsala, hrozně mě tyhle přehledy baví a vždycky se ráda dozvím oblíbené produkty jiných blogerek. MUFE bázi jsem měla taky a byla fajn, ale už jsem ji vypotřebovala a zatím se k ní nevrátila. Pro Longwear korektor je opravdu skvělý, jen kdyby vylepšili tu pumpičku. Hodně jsi mě nalákala na Guerlain makeup. Double Wear mi bohužel nesedl. Budu si muset pořídit ještě minimálně jeden makeup, protože ted mám plet v hrozném stavu, a tak potřebuji o něco vyšší krytí. Pudr od theBalm jsem kupovala mamce k Vánocům, hrozně ho chtěla, protože o něm všude četla pozitivní recenze. Je z něj vážně nadšená, a pořád o něm básní :D. Becca rozjasnovače jsem si překvapivě nezamilovala a dala jsem je pryč. Kupovala jsem je v době, kdy jsem zbožnovala Jaclyn Hill, ale byla jsem docela zklamaná. Odstínově mi nepřišel nijak vyjímečný, a já na tyhle hodně nepřirozené a třpytivé rozjasnovače prostě nejsem. Mnohem raději mám ty krémové nebo tekuté, které vypadají na pleti hezky přirozeně a nejsou tolik nápadné. Když už chci výraznější rozjasnovač na party, tak raději volím Mary Lou, který mi vyhovuje mnohem více :).
    Nejvíc ti ale závidím Mario paletku, kterou bohužel asi neseženu. Ale už se nemůžu dočkat na Modern Renaissance paletu, doufám, že mě nezklame. Z tvého výběru bych ráda zkusila ještě UD rtěnky, EL rozjasnovač a Clarins olejíčky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu! :) Já se fakt divím, že ti Double Wear nesedí - já jsem z něj nadšená už roky a ještě nic ho nepřekonalo. :)Ale s velkou pravděpodobností ti bude sedět ten Guerlain, to je v podstatě opak DW. :) Sexy Mamu zkus taky, ta je moc příjemná. :)

      Vymazat
  2. Opravdu super inspirace, asi nejvic me navnadil rozjasnovac od Beccy, o kterem uz premyslim celkem dlouho a asi ho musim skutecne mit:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně sepsaný článek, mám zálusk na makeup Estéé a Clarins korektor a i Mufe báze mě delší dobu zajímá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tento článek jsem těšila moc a moc ! A abych to všechno vstřebala budu si jej muset pročíst asi ještě minimálně jednou :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Leno! :) To je milé, ale mám ty články dlouhé, neumím napsat jen dvě věty, jsem prostě vysvětlovací typ :)))

      Vymazat
  5. Článek ti musel dát zabrat ho sepsat. :) Makeup od Estée Lauder bych si chtěla pořídit, měla jsem ho vzorečku a nádhera! :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  6. skvělý článek na který jsem se těšila :) ty meteoritky jsou nádherné a já opravdu přemýšlím, jak to vypadá, když je mám/nemám - tedy jaký je rozdíl :) určitě mě ale z tvého přehledu lákají ještě ud rtěnky a anastasia paletky. Já zatím nemám snad žádné stálice a furt něco objevuji a zkouším, ale spíš v té drogérkové sféře. Opravdu ráda se nechám inspirovat kam sáhnout ve chvílích, kdy si chci dopřát něco luxusnějšího :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já u těch Meteoritek rozdíl vidím, obličej není tak viditelně matný a zapudrovaný, spíš takový jemný a hezčí, ale je pravda, že mám tendence všechno zkoumat hodně dopodrobna. :) Jsem ráda, že tě mohu třeba někdy inspirovat :)

      Vymazat
  7. Takžéé, chci zkusit od Mufe bázi. Pak teda čučim na tu Mamu z Baham od theBalm, to musim prubnout taky!!! Taky touzim po korektoru od MAC - ale takovy maly hajzlik a tolik penez, proste tady me to stale hrozne boli a radsi si vezmu Catrice, coz je muj trusty produkt a mam asi 1000 balení. Jinak vyčerpávající článek. Paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sexy Mama zkus, já jsem s ní moc spokojená a ten korektor od MACu je možná dražší, ale vydrží neskutečně dlouho, protože ho stačí opravdu malinko - jakože opravdu, je pigmentovaný jako blázen ;-) Strašně moc děkuji za pochvalu :*** Catrice je fajn, ale musím ho sehnat v tom žlutém odstínu, 010 mi nesedí, je moc růžový :)

      Vymazat
  8. Ahoj Luci..ta paletka MJ bože závidím /v dobrém ;) / krása veliká..z péče miluju přípravky od Clarins, krom oleje a Lip perfectoru teď v zimě hodně ten modrý balzám rose wax...článek jedna báseň ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta paletka je dokonalá no, já jsem to vlastně ani nečekala, vsázela jsem na ABH, ale Marc překvapil :) Děkuji, jsem ráda, že se ti článek líbí :)

      Vymazat
  9. Moc pěkně napsaný a nafocený článek :o) Některé oblíbence máme stejné, patří mezi ně: paletky Sweet Peach a Meet Matte Trimony, pudr od The Balm a Glazel, řasenka Roller Lash, Meteoritky, matné tekuté rtěnky od Too Faced (miluji odstín Queen B)a od The Balm - odstín Sincere, u nich se mi líbí příjemný chladivý efekt s vůní mátové čokolády - připomíná mi to čokoládky After Eight. Dále jsou to rtěnky od UD - mám čtyři odstíny z nové kolekce a úplně nejradši mám Backtalk. Bronzer u mě jednoznačně vede Chocolate Soleil od TF, rozjasňovač Shimmerbrick v odstínu Bronze od BB. U tvářenek je těžké vybrat, ale asi úplně nejradši mám Rockateur od Benefitu. Nej make up za rok 2016 je opět Bobbi a Born this way od TF. Už jsem vyzkoušela ve vzorečku ten od Guerlain a je boží, až dodělám některý make up, tak do něj půjdu. S podkladovými bázemi jsem to prozatím vzdala, když už výdrž MU prodlouží, tak mi na pleti dělá neplechu. Tu od Guerlain jsem ještě nezkoušela a docela jsi mě nalákala :o) Korektory pod oči míchám a to Reneweal od Bourjois a liquid camouflage od Catrice, tahle kombinace mi zatím sedí víc než drahé korektory,ale mám zálusk na Born this way od TF, který jsem ještě netestovala. Podkladová báze pod oční stíny byla jasná - UD v odstínu Eden. Tenhle rok jsem ale zkusila vychvalovanou od Narsu a je božííí, krásně vyhladí víčko, stíny na ní krásně drží, perfektně se "blendí", doporučuji ji zkusit.
    Moc se těším na další články, které připravuješ :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to máme opravdu hodně společných oblíbených produktů! Tvářenky od Benefitu i Chocolate Soleil bronzer od TF mám také ráda, ale jak jsem psala, nechtělo semi vypisovat v každé kategorii deset produktů :)) Shimmerbricky taky miluju, ale jsou to spíš takové hybridy, které mi jednoznačně neseděly do tohoto článku, určitě se ale objeví v tom druhém článku. :) Vice rtěnky si také chci koupit další, ale čekám na nějakou slevu v Sephoře a až bude Backtalk zpátky skladem :), Born this way jsem chtěla zkusit, ale pak jsem někde četla že vysušuje a je hodně hutný, což mi třeba DW nedělá, tak nevím a přemýšlím spíš o All nighteru od UD. :) A k té bázi, já to nechápu, mně prostě ty báze od UD stíny neudrží tak pěkné, mám doma všechny čtyři báze ve vzorku, tak je asi postupně zkusím, ale ta klasická, kterou mám v plném balení mi prostě nesedí. :) A nakonec ti samozřejmě děkuji, za podporu i moc hezký komentář! :)

      Vymazat
    2. Mně MU Born this way nevysušoval a třeba DW mi přijde hutnější. Dělal mi hezkou pleť a i v období, kdy byla hodně citlivá, tak mi vyhovoval, což některé krycí MU ne, protože mě po nich pálila kůže. Zkus ho třeba jen přes vzorek, třeba ti taky sedne :o) Klasická báze od UD mi taky moc nesedí, Eden víc stín drží a ještě sjednotí barvu víčka.

      Vymazat
    3. Díky za tip! Asi ho nakonec zkusím :)) A tu Sin vytahuji ze šuplíku, mám nějaké vzorky a taky na to mrknu :)

      Vymazat
  10. Krásný článek a dokonalé fotky! :) Z tvých nejlepších produktů jsem vyzkoušela olejíček na rty od Clarins. Kupovala jsem si ho na jaře, ale řekla jsem si, že ho rozdělám až na podzim. Uteklo to celkem rychle, byl najednou podzim a já na něj zapomněla :D Tak jsem ho rozdělala až někdy v listopadu nebo tak nějak :D Ale jsem z něj nadšená, je super! Moc se mi líbí jeho aplikátor, vždy si říkám, že je to jako medvědí packa, na kterou naberu med a dám si ho na rty (mám totiž medovou verzi) :D

    Veronika se rozhodla zemřít

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obdivuji tvoji pevnou vůli, já mám ten olejíček ráda po celý rok :) A ano, trochu to medvědí pacičku připomíná :)

      Vymazat
  11. Hledala jsem, co mame stejne a asi jsem dosla jen k Hoola. Od Becca muj jednoznacne nejevetsi oblibenec je tekuty rozjasnovac v champagne pop, to je pecka. Z paletek miluju cokoladovy, brousim si zuby na peach :). Paletky the balm mam zarazene do zaplacenych pozitivnich recenzi uz dva roky. Horko tezko se s nim dostavam a radsi davam penize do jinych znacek. Snad to nekdy prolomim :). Tesim se na dalsi clanky podobneho stylu, inspirace neni nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to si vůbec neuvědomuji, že bych četla nějaké zaplacené recenze o theBalm, já mám tuhle značku ráda už velmi dlouho a paletku jsem si vybrala sama, jako odměnu za článek se všemi mými, mnou zakoupenými, produkty theBalm, které mám doma, po kterém se mi ozvali, ať si něco vyberu - a bez ohledu na to, je skvělá! On je také rozdíl produkt "zdarma" a zaplacený pozitivní článek - to už se snad ani nedělá ne? ;-) Většinou dostanu nabídku ve stylu, chcete vyzkoušet nějaké produkty? A obsah recenze, nebo to, jestli to někam dám je na mně. Čokoládové paletky jsou fajn! Také je mám ráda, ale nechtěla jsem vypisovat třicet paletek :))) Děkuji a jsem ráda, že se článek líbí!

      Vymazat
    2. Rozhidne nemyslim tebe! Tomuhle blogu verim.

      Vymazat
  12. Aáááá další hřích, Guerlain Precious Light je na cestě. To jsou tak hezké fotky a produkty - sedím, klikám a vzdychám. :) Mě letos překvapil Guerlain L´Or - každý makeup s ním vypadá krásně. Výrobek s hodnocením 101 %.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pocit znám... :) L'Or je vysoko na mém seznamu a brousím si na něj zuby už delší dobu! :) Ale přesně to co popisuješ mám právě i s tou perličkovou, neřekla bych tedy úplně všechny makeupy, co jsem s ní zkoušela, ale většině přidá na kráse :)

      Vymazat
    2. Update: Guerlain Precious Light pero je skvělé. Mám odstín 00 a nechápu, jak jsem bez něj mohla žít. Často jsou teď dny, kdy naprosto nekorektně použiju jenom Precious Light pod oči, Genuine Glow olej od Estee Lauder na rty a jdu. A jsem krásná. :)

      Vymazat
  13. Vzhľadom na neskoršiu večernú hodinu som schopná napísať len ááááááááááááááách. Od Guerlain používam temer všetko, musím ešte prubnúť to pero.
    Inak z ostatných nič, čo nemení na kvalite a kráse fotiek, o obsahovej stránke článku nehovoriac !

    OdpovědětVymazat
  14. Tenhle článek mi moc pomohl při tvorbě wishlistu do USA. To se manžel bude divit, co všechno musí najít a dovézt.

    Skvělý přehled! Určitě chci ty Urban Decay rtěnky a tu peach paletku taky a také Becca opal. Měla jsem ho v ruce a nekoupila si pro sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale škoda, Opal si pořiď, je nádherný :) Máš hodného chlapa, můj by se na mě vykašlal, kdybych ho poslala lovit do Sephory :))

      Vymazat