pondělí 2. ledna 2017

Nákupy || Prosinec 2016

Prosinec je pro mě produktivní měsíc, kdy se musí zařídit neuvěřitelné množství věcí a ještě k tomu zůstat v klidu a nejlépe i s úsměvem na rtech. A přesně v tyhle měsíce mám největší chuť se odměňovat právě za tu produktivitu. Když k tomu přidáte ještě moji neschopnost koupit jeden dárek jednou, protože já to všechno samozřejmě potřebuji také, vyjde nám z toho nákupní článek za prosinec, který jsem vlastně ani neplánovala. Říkala jsem si, že toho moc nebude a spojím to s dárky od Ježíška. :) To bohužel nevyšlo a já mám pro vás další nákupy a pak si dáme opravdu na pár týdnů pokoj. :)


Začnu hned zkraje prosince, kdy jsem zvažovala nějaký nákup v M.A.C.u, kvůli Nutcracker kolekci. Minimálně designově se totiž podle mě moc povedla. Nakonec jsem si vybrala jen rtěnku, Saucy Little Darling, a přidala k ní ještě jednu, pro změnu z Mariah Carey kolekce a to v odstínu Dahhlinggg. Upřímně, rtěnky M.A.C. mi sedí čím dál tím méně a tohle byl jeden z posledních pokusů, které jsem ochotná jim dát. Nevím, jestli se zvětšují mé nároky, nebo jsem prostě už jen líná přetírat rtěnku co půl hodiny a hlídat, jestli ji nemám na bradě, ale úplně uchvácena jimi nejsem. I tak se mi ale moc líbí obaly a jako sběratelské kousky jsem si jejich nákup obhájila. 



Při nákupů věcí na nehty jsem objevila kolekci OPI, Breakfest at Tiffany's a jakmile jsem uviděla dokonalý tmavý vínovo hnědý lak, věděla jsem, že musí být můj. Když pominu naprosto dokonalý odstín, uchvátil mě i jeho název - I can't read without my lipstick. Víc slov asi už ani není potřeba. Měla jsem ho nalakovaný celý prosince, s výjimkou Štědrého dne. :) Nehty už jsem zkrátila, takže doufám, že nikoho nepohorším. Čistě z lenosti jsem je prostě nezkracovala a během listopadu a prosince slušně narostly. :)

V kosmetické taštičce, kterou jsem měla na dovolené, jsem také objevila zapomenuté miniatury Benefit produktů. Řasenky They're Real! a Porefessional matující báze pod makeup. Focení vzorečků už jsem vzdala, ale tyhle pěkné miniatury jsem vám vyfotila a řasenku hned začala zkoušet.






Za nákup Chanel krému La Solution 10, může kolektivní vina. Pokud byste náhodou váhali, co to má znamenat, jednoduše vám to vysvětlím. Je to přesně to, když jdete s někým do Marionnaud, dotyčná si moc chce koupit krém od Chanelu, ale má výčitky svědomí. Následně vás tedy navede, abyste si ho koupili také, protože když si ho koupíte obě, nebudete se tak moc cítit vinné. Ženská logika prostě. :) Ale aby nedošlo k omylu, stejně jsem přemýšlela o zařazení nějakého jednoduchého hydratačního krému do péče, hlavně na ráno, protože ačkoliv Neostratu miluji, s některými makeupy si nerozumí.

Opět po měsíci jsem tedy potřebovala doplnit zásoby Neostraty a stavila jsem se v lékárně. Tam jsem se kupodivu udržela a koupila jen věci, které opravdu potřebuji a které mi došly. Můj svatý grál v podobě Oily Skin Solution vodičky nesmí chybět a už nebude chybět asi nikdy. Nepoužívám ho na celou pleť, jen na místa, kde se mi dělá akné, což je v podstatě jenom čelist a dělá zázraky. Další produkt jsem chtěla zkusit a je to hodně tekutý Gel Plus, který má intenzivně odstraňovat starou a ztvrdlou kůži, což v podstatě znamená, že pleť bude bez jakéhokoliv ucpaného póru. Třetím a posledním produktem z lékárny je moje oblíbená Termo aktivní čistící maska od Nuxe, kterou si stále dokola kupuji už několik let. A v zimě jsou zahřívací masky doslova slast. :)





Z mého pohledu není masek nikdy dost a jestli něco v péči miluji víc než pleťová séra a oleje, jsou to právě masky. Střídám jich minimálně dvě desítky a asi jich nikdy nebudu mít dost. Nedávno jsem vám na Instagramu ukazovala set masek Glamglow, který byl za cenu jedné masky v kalíšku, po kterém jsem skočila bez zaváhání. Obsahuje čtyři známé masky - Supermud, Gravitymud, Thirstymud a Youthmud. V Sephoře jsem také do košíku přihodila Sephora noční masku, pár klasických látkových, masku na rtypleťové tonikum také značky Sephora, které přišlo se zlomenou pumpičkou. #storyofmylife




Nákup v Lush a Yankee Candle už se stává prosincovou tradicí. Nejen že potřebuji všechny možné i nemožné vánoční kolekce koupelových radostí, ale také potřebuji, aby náš byt voněl po cukroví, i když zrovna nepeču. Vybrala jsem si tedy asi dvacet vosků a další aroma lampu. Se smutkem ale musím konstatovat, že letošní aroma lampa se mi vůbec nelíbí, takže jsem se snažila ji ani moc nefotit (tady). Je skleněná a ve skutečnosti vypadá mnohem hůř než na fotkách a mističku nemá stříbrnou, ale zlatou. Vosky mi ale udělají radost vždy, rozhodně víc než svíčky, které mi bohužel celý byt neprovoní. Mezi mé nejoblíbenější vánoční vůně vosků patří Candy Cane Lane, Sugared Apple, Snowflake Cookie a klasická Cinnamon Stick. Vzala jsem i nějaké další vanilkové, makronky, vánoční nápoj a tak dále.

Z Lushe jsem jako každý rok sáhla po Rose Jam sprchovém gelu, který voní jako ten nejsladší sirup z růží a voní mi i víc, než třeba Snow Fairy, se kterým ho střídám. Také jsem po roce musela vyhodit scrub na rty a vzala jsem si vánoční švestkový Sugar Plum Fairy který má naprosto úžasnou vůni. Vybrala jsem si i několika produktů do koupele, hlavně znovupoužitelné pěny mám moc ráda a tak jsem si vzala klasickou Magic Wand s vůní Snow Fairy a skořicovo pomerančovou Magic of Christmas. Koupelové bomby také nesmí chybět a mám ráda, když i hodně hydratují a božsky voní. Jako třeba ButterBear, Rose Jam Bubbleroon - se stejnou vůní jako má stejnojmenný sprchový gel a Candy Mountain, známý také jako jednorožčí roh a nakonec, na mytí rukou i štětců, tuhé mýdlo Honey, I washed the kids.





Jak už jistě víte, spolupracuji se značkou Talika a o sérum na obočí jste si mohli nedávno zasoutěžit. Dostala jsem jedno i pro sebe a k mému velkému potěšení jsem obdržela i sérum na řasy Talika Lipocils Expert, ze kterého mám velkou radost. Miniaturku už jsem dávno spotřebovala a chtěla jsem ho používat i dál. Také jsem dostala plátýnkovou masku Pro Enzyme Mask, miniaturku séra Photo Hydra a pytlíček s náplastmi pod oči Eye Therapy Patch, které jste v akci mohli vidět u mě na Instagramu. Za všechny produkty jsem moc ráda a jsem také ráda, že jsem společně s Talikou mohla udělat radost i pěti z vás. :)

V prosinci jsem se také poprvé seznámila se značkou PurEssentiel, což je francouzská značka lékárenské kosmetiky, která je nově i v naších lékárnách. Používá hlavně přírodní složky a velmi silné esenciální oleje, které najdete třeba ve sprejích, které mají vyčistit vzduch v místnosti, zrelaxovat vás, nebo zbavit bydlení mikrobů (pokud si nepletu to, co způsobuje alergie s něčím jiným. :)) Jinými slovy, ideální pro moderní, čistou a svěží domácnost. Zní to zajímavě a uvidím, co časem ještě vyzkouším. Zatím mám antibakteriální gel na ruce a relaxační roll on, který voní úžasně po levanduli a měl by uklidňovat.






Poslední odstavec dnešního článku bude věnovaný nejhezčímu dárku/PR balíčku, který jsem kdy dostala. Přišel mi jako poděkování za spolupráci v roce 2016 a byla jsem upřímně dojatá. Celé rozbalování jsem natočila na IG stories, kde jsem se překonala a dokonce i mluvila. :) Balíček jsem samozřejmě čekala, ještě se mi nestalo, že by mi někdo něco bez ohlášení poslal, ale rozhodně jsem nečekala tak pěkný obsah. Našla jsem v něm Hydrating Bronze Gel Cream, bronzující krém na pleť značky Michael Kors v odstínu 01 Permanent Vacation, rtěnku z řady Pure Color Envy Ombre v odstínu 02 Rose + Rebel od Estée Lauder a hlavně, krásnou multifunkční paletku z Vánoční kolekce Estée Lauder, ve které jsou nejenom stíny, ale také lesk na rty, tužky na oči a šest tvářenek, z nichž některé půjdou použít jako bronzer. Z paletky jsem nadšená, ačkoliv zatím moc nemohu hodnotit po stránce kvality, protože nebyl čas ji pořádně vyzkoušet. I tak z ní mám obrovskou radost a jsem ráda, za tak milé spolupráce, které jsem během minulého roku měla.







Pokud vás něco z dnešního článku zaujalo, a chtěli byste recenzi dříve než později, napište mi do komentářů a určitě mi také dejte vědět, jestli jste nakupovali během po vánočních slev a co pěkného jste si pořídili. :) Já jsem zatím zkontrolovala jenom výprodej v Sephoře, který jsem ještě nestihla nafotit, a tak si ho nechám do příštího článku. Mějte se krásně! L.

29 komentářů:

  1. Pořídila sis hezké věci, hodně se mi líbí MAC rtěnky :). Já je naopak miluju a vždycky se k ním ráda vracím. Jen teda nesnesu Cremesheen a dávám přednost těm matným. A konturky od MAC miluju ještě více, jsou mé nejoblíbenější. Glamglow masky jsem kdysi měla dvě a nebyly vyloženě špatné, ale znovu bych si je asi nekoupila.
    Já překvapivě v prosinci nenakupovala, ale nakonec jsem neodolala slevám na MAC eshopu a nakoupila pár věcí. Plus jsem si chtěla koupit rtěnku v douglas, ale bohužel ji neměli. Klasika :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cremesheen se mi rozmazávají po obličeji, když si nedám pozor a vydrží tak max hodinu hezké.. :)A matné zase docela vysušují - zkoušela jsi UD Vice ty nové? To je totiž nebe a dudy. Ale MAC si stejně občas koupím, kvůli limitkám a obalům :)

      Vymazat
  2. Krásné:-) Já miluju Lush, prostě pro tu radost, kterou to v koupelně přináší❤Miluje ho i Jiřík;) Jinak jsi opět nakoupila/dostala nádherné věci. Já jsem si teď díky tobě odškrtla z wishlistu bázi Meteorités a slisované koule od Guerlain;-) Mám z obojího radost jako malá holka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to tak s Lushem taky :) Pak mi napiš, jak jsi s bází a meteoritkami spokojená, jsem zvědavá. Děkuji za pochvalu, jako vždy <3

      Vymazat
  3. No já nestačím koukat, tolik nádherných věcí sis pořídila! :) NO hlavně ten OPI lak na nehty má dokonalou barvičku! :) I ta paletka od Esteé Lauder nevypadá vůbec špatně! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten OPI laky mě právě úplně dostal barvou! Děkuji :)

      Vymazat
  4. Krása. Nádhera. Som úplne v šoku, toľko krásnych vecičiek, a tie fotky !
    Ja som si v Yankees Candle kúpila vecičky na Vianoce tiež, len ja zbožňujem ich klasické sviečky, najviac vianočnú Snowflake Cookie, ktorej zásobu som si už doplnila aj teraz v povianočných výpredajoch.
    Z ostatných používam termomasku od Nuxe, je úžasná. A tá pleť potom !
    Zaujala ma značka Neostrata, určite pozriem, najmä na tú vodičku na "pupáky na brade" :))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem svíčky přestala kupovat, měla jsem asi dvacet těch největších celkem v různých vůních. Žádná mi neprovoní celý být tak, jako to umí vosky. Vosky obecně jsou o hodně intenzivnější, takže poměr cena výkon mi přijde lepší než u svíčky. Navíc nemusím čekat, až se mi udělá jezírko. :)

      Neostratu zkus, nebudeš zklamaná! Já stále píšu článek :)

      Vymazat
    2. Aby som nezomrela ako blbá, ako presne používaš tie vosky ? Konkrétne v čom ? Ja som to ešte asi nikdy neskúsila, nejak ma to nepokúšalo :).
      Na ten článok o Neostrate sa veľmi teším !

      Vymazat
    3. Mám klasickou aromalampu - jsou třeba na yankeesvicky.cz a do toho kalíšku nahoře dáš ten vosk a zapálíš pod ní svíčku, on se úplně rozpustí a voní velmi intenzivně. Používám jeden vosk třeba třikrát, někdy a některé pětkrát (použiju pod ně pět čajových svíček) a pak když svíčka dohoří a vosk ztuhne, hodím celou lampu do lednice a vosk jde bez problémů vyloupnout :)

      Vymazat
    4. Ďakujem moc za podrobné a detailné vysvetlenie, teraz už konečne viem čo a ako. Už len vybrať aromalampu, ktorá sa mi bude hodiť dizajnovo:).

      Vymazat
  5. Nádhera, máš opravdu cit pro fotku

    OdpovědětVymazat
  6. Pri pozeraní tvojich fotiek mi až srdce zaplesá. Nádhera a toľká krása. Inak balíček od EL je úžasný, tíško závidím. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Lucinko, takže je po Vánocích a člověk má pocit, že na delší dobu nic nepotřebuje...pak si přečtu Tvůj článek a už mě štveš už si tu píšu, co vlastně ještě bych jako chtěla :0 já si YC kupuji jak zrovna se mi chce..vosky, svíce, je pravda, že jediná svíce co z mého pohledu má grády je Spiced orange, jinak mi to přijde na pohodu. Teď jsem si k blížícím narozkám udělala radost a koupila Sugared apple a Red berry &cedar. Jak píšeš o rtěnkách já Mac nemám ani jednu, ale napodzim jsem si kupovala UD z vice řady odstín Violate, nejdřív jsem si říkala - ty jo co sis to koupila? A teď jí nosím pořád ;) a předtím odstín Disobedient a taky bomba! Na článek o Neostratě se samo těším ;) ale jako samouživatel čekám jak jinak než chválu ;)
    PS: ten set masek nakonec závidím, protože mi ho nakonec vůbec neposlali :(
    Paa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za hezký komentář! Vždy si ráda počtu, co je nového u vás :)) My máme poměrně dost velký byt cca 100, a všude mám otevřené dveře kvůli kočkám a jedna svíčka YC prostě nestačí a v podstatě ji cítím jen v místnosti, kde je zapálená, jinde už ne. Vosk mi většinou provoní větší část bytu, proto je preferuji, ale občas si udělám radost a koupím nějakou sběratelskou vůni - třeba Hazelnut Coffee jsem měla už dvakrát a ta je celkem dobrá a ta vůně!!! Článek o Neostratě bude snad to nejpozitivnější, co jsem kdy o skincare napsala, takže tipuješ dobře. :)

      Já jen doufám, že všichni berou moje články jen jako inspiraci a nemáte pocit, že si musíte koupit všechno co pochválím. Tak trochu spoléhám na svoje statistiky, které hlásí, že moje majoritní skupina čtenářek je mezi 25-45 lety, tudíž dospělé a rozumné ženské :)

      Vymazat
  8. To určitě, to je jasné a směruješ správným směrem, jedině pak se lze vyhnout těm pubertálním komentářům, které někdy berou dech :0 jen tak dál, mě zaujala ta maska Nuxe a celý článek byl krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Díky! Ta maska Nuxe je bezva, kupuji si ji už "roky" :)

      Vymazat
  9. Tvoje nákupy sú vždy zaujímavé a nabité parádnymi kúskami, o fotkách ani nehovorím a navyše vieš úžasne písať :) Máš fakt veľký talent!
    Veľmi ma zaujímajú produkty od Taliky, rada by som niekedy vyskúšala ich sérum na rast obočia. Už sa teším na tvoju recenziu :) Produkty od Lush vyzerajú neskutočne dobre a tá zásoba YC voskov je teda luxusná! Termo aktívnu čistiaciu masku od Nuxe by som si mala už konečne aj ja kúpiť. A balíček s EL paletkou a MK krémom je nádherný, veď si si ho aj zaslúžila, tak krásne a do detailu prepracované články má málokto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Klaudy :) Určitě si ji tu masku kup, já ji miluji!! Vosky mi krade manžel, bere si je do kanceláře, kam si od mně nechal pořídit lampu :D Recenze na Taliku bude, ale chci tomu dát pár měsíců, sama to znáš :)

      Vymazat
  10. Moc pekny clanek, krasne fotky:-) Nejvice me z nakupu zaujal krem od Chanelu, na ktery bych si rada precetla recenzi. Jinak uz mam konecne meteoritky a jsou uzasne:-) A ta jejich vune, jako fialkove bonbonky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) No jo, Chanel táhne :))) Jůůů, to jsem ráda, že jsi spokojená! také si připadáš jako královna? Ta vůně je bo-ží!

      Vymazat
    2. Už jen, když si vezmu dózičku, hned si tak připadám :o) Balení luxus a to samé obsah :o)

      Vymazat
  11. Já musím naopak říct, že mac rtěnky mám nejraději, tedy jejich matné rtěnky. Mám celkem suché rty a jejich matné rtěnky mě nikdy nevysušují prostě! Mám pocit, že jsou snad i hydratační :D A hlavně mi vydrží fakt celý den a přežijí i jídlo. :) Please me je pro mě ta nejkrásnější růžová vůbec! :D Zkoušela jsem i nové UD Vice rtěnky, jejich matná verze mi ale bohužel nevyhovuje, je pro mě strašně mazlavá a krémová a pak mám rtěnku všude kolem, jen né na rtech a vypadám jak Joker. :D Ani MUFE ty nové rtěnky u mě mac nepřekonaly, holt jsem asi divná no. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matné rtěnky MAC nejsou špatné, ale mám to úplně naopak co ty. Creamsheen se mi rozmazávají úplně všude, za to UD cream ani comfort matt vůbec a drží mi jako přibité :) Možná to bude taky konkrétními odstíny. Naopak bych řekla, že matné MAC sice drží stejně jako comfort matt od UD, ale vysušují mi rty.. :))) Jak jsem psala, možná to bude odstín od odstínu :)

      Vymazat
  12. Ja toho moc nenapusu, ja se tu jen zase kocham fotkama��

    OdpovědětVymazat