čtvrtek 4. ledna 2018

Co jsem dostala k Vánocům 2017

Dnes mám pro vás článek, na který se spousta z vás těšila už pár dnů. Minimálně tedy podle toho, co jste mi psali. :) I já ráda tenhle typ článků čtu a ráda koukám na videa, takže vás nemůžu připravit ani o ten svůj vlastní. Strašně ráda vánoční dárky dávám, ale i dostávám a moc ráda vám o nich i napíšu a podělím se o radost.


Můj názor na dávání dárků a o jejich ideální hodnotě už jsem vám psala v článku o pokrytectví a materialistických Vánocích, takže už není žádný jiný disklejmr potřeba a můžeme se rovnou vrhnout na to. :) První a hlavní dárek dnes neuvidíte, protože jsem ho zapomněla vyfotit, ale fotek s ním uvidíte víc než dost. Dostala jsem totiž nový objektiv, který mi ze všech vánočních dárků udělal snad tu největší radost. Konkrétně jsem dostala Canon 50 mm USM f1/4 aka pevnou padesátku (tuhle) a jsem z něj nadšená! Konečně můžu fotit i když zrovna nesvítí sluníčko, nebo je dokonce úplně zataženo.

Další dva dárky, také téměř ryze praktické, mi manžel koupil u Louis Vuitton v Pařížské. Nebudu vám tvrdit, že když jsem pod stromečkem viděla velkou oranžovou tašku, nečekala jsem nic jiného, než kabelku. :) Kabelka to bohužel nebyla, za to jsem dostala popruh Bandouliere Epi Leather  na Almu a také šátek Monogram Confidential Bandeau na ucho kabelky.





Kamarádka to shrnula moc pěkně větou, počkej, on fakt šel do Vuittona, koupil popruh a nekoupil ti k němu kabelku? Ha ha. :) samozřejmě mám z obou věcí radost a myslím, že vybral opravdu pěkně. Ani jsem nečekala, že se mi bude ten šátek tolik líbit. No a popruh? Už jsem poučená, že si před Vánoci nemám stěžovat, že nemám volné ruce, když jedno dítě za ruku držím a druhé v ní nesu a v jaké mám prý mít kabelku. Zjevné nepochopení situace.. :) Ale aby někdo neřekl, samozřejmě mám z dárků radost a co si budeme povídat. Popruh se vždycky hodí. :) Teď už jen musím natrénovat, jak zavázat co nejlépe ten šátek a jak udělat pěknou mašli.






Dárků od rodiny jsem dostala spoustu. Věci jako set na špagety, lžičky na kanapky, mlýnek na sůl, povlečení, čokolády, svíčky a tak podobně, jsem vám nefotila, ale vybrala jsem dárky, méně praktické, za to o to hezčí. Třeba povlaky na polštářky z HM home, jednorožčí mističku na prstýnky (díky mami! :)), nebo dokonalý růžovo zlatý tácek. Kosmetiku už mi raději nikdo nekupuje, vůbec netuším proč, ha ha. Takže z kosmetiky jsem toho pod stromečkem moc nenašla. Jednu sadu na ruce, tuším, že z Bella Rose, odličovací ubrousky od Yves Rocher a dvoufázový odličovač očí od L'Oreal. Ten strach mi kupovat kosmetiku, je skoro hmatatelný. :). Poslední dárek, tak trochu kosmetický, jsou štětce od Gosh. Bohužel jsou to oba dva typy, které příliš nepoužívám, ale i tak je samozřejmě zkusím a případně vyzkouším i nějaké další. Každopádně má Ježíšek body za snahu. :)






Kromě dárků jako takových jsem dostala i dva vouchery. Jeden do Bella Rose, druhý do Nordic Day. Hned po Vánocích jsem si vybrala pár drobností pro sebe, i něco ještě jako dárek. Asi vás nikoho nepřekvapí, že jsem sáhla po nádherném mramorovém prkénku a malé čtvercové mramorové misce. A taky jsem se zamilovala do zlaté sady příborů, která vypadá nádherně.





Blogerskou knížku Love Style Life vám taky asi nemusím dlouze představovat, chtěla jsem si ji prohlédnout už dlouho a nakonec jsem vzala ještě růžový zápisník Notes a papírový pytel, do kterého jsem hned strčila jedinou přeživší květinu, kterou doma mám. Snad přežije i v papírovém pytli, případně do něj umístím nějakou umělou... Tak už to u nás chodí.






I od kamarádek jsem dostala spoustu krásných dárků a všechny mi udělaly obrovskou radost. Hlavně proto, že se neuvěřitelně trefily do mého vkusu a koupily věci, co mě bude těšit ještě dlouhou dobu. Perfektní dárek je kožešinová stolička, kterou mi dala moje nejlepší kamarádka. Jsem z ní nadšená a perfektně se bude vyjímat jak v našem interiéru, tak na fotkách. :)



Je hrozně milé vidět, jak mě moje kamarádky znají a jak podporují moji sběratelskou vášeň doplňků do bytu, protože jsem od Jany dostala mramorový tácek z Rituals, spolu s balzámem na ruce a mýdlem na ruce s vůni Sakury. Překrásná vůně mimochodem. Kromě toho jsem dostala ještě týdenní plánovač, který je prý správně blogerský a pro který rozhodně jako blogerka najdu využití. Moc za dárky děkuji Jani!





Od kamarádky Káti jsem dostala sadu skleněných flakónů na parfém a nejspíš tekuté mýdlo. Jsou úžasné, růžovo zlaté a jsem z nich nadšená! A abych ten na tekuté mýdlo nemusela schovávat v koupelně, dala jsem si do něj antibakteriální gel na ruce a do toho na parfém jsem nalila tělový sprej a mám je položené na kosmetickém stolku, kde mi dělají společnost. Jako vtipný dárek mi přišla i krabička s mýdly ve tvaru oliv. V první chvíli jsem si totiž myslela, že jsou to opravdové olivy, po otevření krabičky mi to ale naštěstí došlo a tak neskončily v lednici, ale v šuplíku s prádlem. Jak asi víte, tuhá mýdla mám moc ráda, myji si s nimi ruce, ale i třeba štětce a tahle nádherně voní!




Snad jsem na nikoho a na nic nezapomněla a vám se snad líbil můj článek. Já Ježíška moc chválím, udělal mi radost a já si užila hezké Vánoce s Alexem a Elen, i když ta ještě tolik ty Vánoce nevnímala. Vlastně vůbec nevnímala, ale já ano a jsem vděčná, že jsem je s nimi mohla prožít. Což mi připomnělo jeden dárek, který jsem zapomněla vyfotit, ale když jsem si ho rozbalila, zamačkávala jsem slzu dojetí. Dostali jsme ručně dělané ozdoby na stromeček s našimi jmény a já se nemůžu dočkat, až si je společně příští Vánoce pověsíme na stromek!

Všem vám přeji hodně zdraví, štěstí, spokojenosti i mnoho úspěchů v novém roce a abyste ho prožili tak, jak si přejete! Moc vám děkuji za další rok, který jste se mnou strávili u článků a na sociálních sítích. Děkuji za Vaše milé komentáře a zprávy, za Vaši podporu a za to, že se vám u mě líbí! Také  děkuji všem značkám, se kterými spolupracuji a milým lidem, kteří za nimi stojí, za skvělý rok a příjemné jednání! A vy mi napište, co pěkného jste měli pod stromečkem vy a co vám letos o Vánocích udělalo největší radost. To materiální i nemateriální :). Těším se! L.

23 komentářů:

  1. Nádherné, prenádherné, užila som si čítanie tohto článku !
    Myslím, že Tvoj muž má veľký zmysle pre humor, i keď to určite tak vtipne nemyslel, len to tak vypálilo :)))).
    Ja som dostala ďalší šperk od návrhárky Petry Tóth (Ježiško dostal mail s presnými pokynmi ktorý chcem - dala som dokonca 3 na výber :). A na hanbu sveta ako posledná z rodiny čítačku kníh v zlatom prevedení (som najväčší čitateľ v rodine, ale odolávala som a zásadne kupovala všetko v tlačenej podobe, ale do lietadla potrebujem už niečo viac spratné ako tony kníh). A samozrejme, knihy, parfém Bottega Veneta, tú telovú vôňu od Nuxe som si dopriala sama, lebo som chcela aj tú sviečku ako darček :)))). A k tomu kopec drobností a milučkých vecičiek od dcér :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jo jo, zasmála jsem se. :) Dávat i dostávat krásné dárky je přece hezká věc a nejdůležitější je, když z nich všichni mají upřímnou radost :) Dostala jsi také nádherné dárky! :)

      Vymazat
  2. Ten objektiv je super, taky by se mi hodil! Byt máme na západ a teď přes zimu tu bývá pěkně šero :-/ Ještě že existují všechny ty prográmky a appky na úpravu fotek :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, fajnový článek! Objevila jsem Tě nedávno a nadšeně sleduji! Míša z www.shoppersmiky.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Clanek je pekny a bavil me. Diky, Luci!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten článek se mi vyloženě nelíbí. Naopak ten jednorožec je k sežrání, parádní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šátek, ne článek :D achjo, jsem přepracovaná

      Vymazat
    2. Ty jo, už jsem se lekla, že se ti nelíbí článek :D to by mě upřímně mrzelo mnohem víc, než že se ti nelíbí ten šátek :D Mně se popravdě ten šátek taky moc nelíbil na první pohled, ale na té kabelce už se mi líbí, hodí se to k tomu stylu Almy, ale každý máme jiný vkus a to je v pořádku :)

      Vymazat
  6. Moc krásný článek :) Dostala jsi krásné dárky, jde vidět, že tě Ježíšek opravdu dobře zná :)

    ELIS MINAROVÁ

    OdpovědětVymazat
  7. Krasne darceky, uprimne som sa pobavila na manzelovi a Vuittonovi :D
    Ako som uz tusim na Insta napisala, moj najvacsi darcek bolo nove skrabadlo pre macky...teda vlastne dostali ho macky od mojej polovicky...cize ja som vlastne od neho nedostala NIC, hmmm... :DDD
    No a tiez mi kozmetiku uz nikto nechce kupovat :D napriek tomu sa bratranec s frajerkou hecli a k novemu lustru pribalili krem na ruky a balzam na pery Yves Rocher:) a potesili...ako aj vsetky darceky do jedneho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme kupovali kočkám škrabadlo, ale dostat ho jako dárek k vánocům, radost bych z něj teda neměla :D

      Vymazat
    2. A tak to ja zas jo! Hlavne, ked som videla, aku radost maju z neho macky, to mas ako s detmi :D

      Vymazat
  8. Ty joo!! Dostala jsi dokonalé dárečky :))

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Strašně se mi líbí "blogerský" plánovač od kamarádky a set od Rituals. A taky ta mramorová prkýnka jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné dárečky jsi dostala <3

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, takové nádherné dárečky! Ta stolička nebo Kabelka? Všechno je tak nádherné ♥

    OdpovědětVymazat