pondělí 1. ledna 2018

Nejlepší dekorativní kosmetika 2017 || #2 Drogerie & dostupné značky

Snad mi odpustíte, že bude dnešní článek tak trochu ošizený. :) V drogerii jsem za poslední rok byla doslova párkrát a nemám toho mnoho vyzkoušeného. Za to se dnes dozvíte o mých dlouhodobých favoritech právě od levnějších značek, které občas dokonce překonají i ty dražší. Nejsem si úplně jistá, kolik jich bude, protože asi už doma nemám zástupce všech kategorií, i tak ale doufám, že v dnešním článku trochu té inspirace najdete!


Pokud jste nečetli minulý článek o nejlepší high end kosmetice a kosmetice z parfumerií, najdete ho tady. Kvůli článkům jsem si už delší dobu schovávala i produkty, které už mám spotřebované a popravdě se těším, až je vyhodím a pořídím si nové. :) Ale nejdřív dnešní hodnocení a nejlepší dostupná kosmetika za rok 2017!



Bázi pod makeup rovnou přeskočíme, protože ty od levnějších značek mi vůbec nesedí. Moc silikonové, moc mastné a ve většině případů nedělají nic. Za to vám chci ukázat svůj letošní objev a tím je makeup od Catrice HD Liquid Coverage. Má kapátko, což je první plus  a vy víte, že já kapátka můžu a druhý plus je, že je to velmi dobrý makeup z drogerie. Minimálně tedy na ty poměry, že stojí dvě stě korun. Není to tak, že bych vyzkoušela jeden a tvrdila, že je nejlepší, pár jich doma ještě pořád mám. Dva Burjois, L'Oreal, dva Rimmel, další Catrice.. Kapátkový mi ale sedí nejvíc a já mám pro vás nachystaný už i článek s porovnáním levnějších a dražších kousků, mezi kterými bude i právě tento makeup od Catrice.



Korektorů z drogerie už jsem také vyzkoušela poměrně dost a po důkladném zkoušení musím říct, že na pleť je pro mě nejlepší opět Catrice Camouflage Concealer v kalíšku a pod oči Maybelline Age Rewind (The Eraser Eye). Oba považuji za velmi slušné korektory, které plní svůj účel a stojí pár korun. Kdybych měla vybrat ještě nějaké korektory, které mi přijdou víceméně dobré, ačkoliv k nim mám nějaké výtky, byly by to Maybelline Fit Me korektor a Catrice Liquid Camouflage Concealer. Výtky jsou to především k výběru odstínů, respektive nedostatku odstínů a většinou také slabší výdrž a dost velká oxidace.



Pokud si budete chtít přihodit pár korun a pořídit si celou paletku výborných korektorů, doporučuji Zoeva Concealer Spectrum (článek). Mám tule paletku opravdu ráda a i když nejste zrovna profi vizážistka, najdete pro ni využití. Kromě toho, že jsou korektory příjemné svojí krémovou texturou (když už je nemáte vyschlé, jako já :), překvapí i pigmentace a výdrž, Já bych je doporučila především na pleť a už ne tolik pod oči, pokud máte oční okolí hodně suché. Během celého roku jsem si mohla namíchat svůj vlastní, dokonale padnoucí odstín, s paletkou se dá i konturovat a broskvové odstíny jsou skvělé na color correcting, třeba kruhů pod očima.



Vím, že mnoho uživatelek si vystačí s pudrem z drogerie. To ale bohužel není můj případ a v této kategorii nemám žádné favority, které by stály za to. Na pudry mám vysoké nároky a málokterý dokáže to, co od něj očekávám. Nepřesvědčil mě ani věhlasný Rimmel Stay Matte, který většina lidí zbožňuje a na mně vypadá příšerně cakey a ani mě nepřesvědčily dva další, které mám doma, Essence transparentní pudr a Catrice fixační pudr. Ale o těch až v nějakém dalším článku. V dostupné cenové kategorii bych ale chtěla jmenovat Sexy Mama pudr od theBalm, což je skvělý lehký a neviditelný matující pudr.

U značky theBalm zůstaneme, protože co se týče bronzerů, mám jasno. TheBalm Bahama Mama (článek) je skvělý bronzer a mohu ho doporučit úplně všem, komu se nechce dávat za bronzer tisícovku, ale zároveň chce kvalitní produkt. Podle mě se dá srovnat třeba s Hoola bronzerem, i když ten je o trochu méně teplý. Druhý levnější bronzer, který jsem si zamilovala nejen kvůli krásné vůni, je Physicians Formula Butter Bronzer. Perfektně se rozmazává, má nádhernou barvu... no a ta vůně prostě. :)




S tvářenkami je to těžké. Dlouhou jsem je nepoužívala vůbec a ačkoliv je teď už používám téměř každý den, potřebuji od nich něco extra a to mi prostě zatím levnější tvářenka nenabídla. Proto nebudu vybírat žádného favorita a naopak si od vás nechám poradit. Máte nějakou opravdu oblíbenou, možná i nejlepší tvářenku z drogerie?

Na poli rozjasňovačů mám také jasno a měli byste mít jasno i vy. :) TheBalm Mary-Lou! Nejlepší rozjasňovač vůbec a co si budeme povídat, nejspíš předčí i většinu těch dražších. Je to můj go to produkt na rozjasnění a sahám po něm víc než často. Za svoje oblíbené high end rozjasňovače bych ho vyměňovala s těžkým srdcem, ale je tak dobrý, že bych se s tím asi nakonec smířila. Rozhodně si myslím, že jestli nechcete utrácet za Becca rozjasňovače, Mary-Lou je výborná náhrada a navíc, má i dost podobnou texturu a lesk jako právě Becca. Do seznamu přidávám i další sestřičku, Bonnie-Lou, kterou mám sice jen  měsíc, ale kvalitou je stejně výborná jako Mary a odstín je velmi povedený.



U obočí z drogerie se na chvíli zastavíme. Hned první produkt je gel na obočí od Trend It Up a rozhodně se vyrovná Gimme Brow od Benefitu. Gimme Brow mám doma hned dvakrát, v odstínu 1 a 3, to jen tak pro formu, že mám opravdu srovnání. Dokonce mám doma i gel na obočí od Korff, Eseence Make Me Brow, Alverde gel, další gel od Benefitu, Ready set Brow a průhledný od Givenchy. Trend It Up je nejlepší. Samozřejmě za předpokladu, že najdete svůj odstín. Ty jsou zvláštně číslované, ale alespoň moje číslo 3 má hezkou studenou barvu, ačkoliv bych snesla o kapku světlejší odstín.



Primery pod oční stíny z drogerie přeskočím úplně. Skoro až závistivě poslouchám recenze, jak někomu báze za sto korun udrží stíny z drogerie na očích celý den. To tedy opravdu není můj případ. Za to báze pod oční stíny od theBalm Put a Lid on It (článek) je skvělá. Pokud jste ji ještě nezkoušeli, doporučuji. Hodně podceňovaný produkt, o kterém snad nikdo nemluví a přitom je to velmi kvalitní báze, která mi udrží stíny i na mých mastnějších víčkách a nestojí tisícovku.

Stíny z drogerie jsem začala vypouštět úplně. Většinou jsou strašně suché, prášivé, obsahují obrovské třpytky, opadávají, špatně se rozmazávají a trvá hodiny je navrstvit. Měla jsem doma slavné Liquid Metals od Catrice, Nude Drama paletku od Maybelline, Sleek paletky, Milani paletky a tak dále. Jediné co ujde, jsou Color Tattoo, ale tak nějak už ani ty nenaplňují mé vysoké standardy a raději sáhnu po stínech v tužce. Takže se opět vrátím ke značce theBalm, která vyrobila jednu z mých nejoblíbenějších paletek vůbec. Pro mé věrné čtenářky se nebude konat žádné velké překvapení, protože *paletka Meet Matt(e) Trimony (článek) je bezkonkurenční. Cena je vyšší, ale stínů je hodně, vydrží vám věky a obsahuje devět nádherných matných odstínů, které jsou skvěle pigmentované a výborně se rozmazávají. A pokud bych chtěla obsáhnout i lesklé a metalické stíny, které nestojí tisíce, vyhrává to Zoeva Rose Golden Palette a hlavně Cocoa Blend Palette.





Rychle vezmu i černé tekuté linky. Perfektní z drogerie jsou Dermacol Ultra Black Dip Liner, což ale nejsou klasické linky ve fixu/ se štětečkem, za to perfektně drží a dokonce přežijí mé slzení. Doporučuji je, pokud máte problém s výdrží linek, protože než jsem našla linky od Toma Forda, tohle byly ty nejlepší. Konkurovat jim můžou už jen tekuté linky Schwing od theBalm. Tyhle linky mají uživatelsky příjemnější aplikátor, se kterým se jednoduše a efektivně linky malují, jsou hezky černé a také dobře drží. Pokud zrovna nepláču. :)

Řasenka z drogerie vás asi taky nepřekvapí, nejlepší z nejlepších je Maybelline Lash Sensational, která dělá v podstatě to samé, jako má oblíbená Roller Lash od Benefitu, akorát stojí zlomek ceny. Vím, že některým z vás se obtiskuje, mně to ale nedělá a hezčí řasy z drogerie mi neudělá žádná jiná. V dostupné kategorii ale musím ještě zmínit jednu řasenku, kterou jsem objevila nedávno. S předplatným časopisu Elle mi přišla řasenka Gosh Rebel Eyes a já jsem se nestačila divit. Dělá mi úžasné černo černé  dlouhé řasy a perfektně je drží natočené a myslím, že je dokonce i lepší než Lash Sensational, ale na takové velké soudy ji mám doma příliš krátce. :)



A teď hurá na rtěnky, jedna z mých nejoblíbenějších částí líčení. Hned po bronzeru, ha ha. Pokud jste četli můj Lipstick TAG (článek), tak jistě víte, že z levnějších rtěnek mám ráda rtěnky Sleek a Milani. Jak jejich matné, tak krémové. Poměr cena výkon je velmi dobrý a rtěnky jsou příjemné a kvalitní. A navíc, je i dostatečně velký výběr odstínů. Jedinou nevýhodou je nutnost objednávat tyto značky na internetu, protože nejsou v kamenných obchodech.


Doma se mi teď sešla i nějaká kosmetika značek Lottie London a Gosh a popravdě se docela těším na jejich testování. Protože balíky přišly až před Vánoci, bohužel jsem je ještě nestihla ani vyzkoušet, takže je možné, že si nové oblíbence najdu právě u těchto značek. :) Opět jsem zvědavá, jak budete dnešní článek hodnotit vy! Jestli máme nějaké společné oblíbené produkty, nebo se naopak vůbec neshodneme a vy máte jiné tipy na skvělé produkty. Určitě mi o nich napište do komentářů, moc ráda se podívám a případně budu vědět, na co v drogerii mrknout. :) Krásný zbytek dne a těším se na vás u dalšího článku. L.

*Produkty označené hvězdičkou jsem dostala od zastoupení značek k recenzi a moc za ně děkuji!

47 komentářů:

  1. Ahoj,
    já se u tvářenek neustále vracím k Avonu. Mám ráda jejich Peach (v létě, když mám pocit, že bych možná mohla být skoro opálená) a celoročně odstín Deep Plum, někdy už jen Plum. Jsou tak akorát pigmentované, nemají v sobě třpytky, ale jen takový sheen a vydrží mi celý den.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Makeupy od Catrice mám ráda celkově, většinou na to, že jsou z drogerky a stojí pár stovek nejsou vůbec špatný :) Zamilovala jsem si i Revlon Colorstay, akorát s tou výdrží je to už mě zlý. Žádný takhle dostupný makeup mi nevydrží ani do poledne tam, kde má být. Tak jsem si konečně pořídila Estée Lauder a jsem spokojená :D Co se týká bází z drogerie, tak to už jsem úspěšně vzdala. Teď váhám mezi Benefit Porefessional a Smashbox takovým tím fialovým :) Catrice camouflage concealer používám a mám nejradši z těch všech. Mám ten nejsvětlejší odstín a máš pravdu v tom, že oxiduje, ale nějak zvlášť mi to tady nevadí. Já osobně si se svou super bledou pletí třeba u Maybelline neškrtnu :( Butter bronzer bych hrozně chtěla zkusit, kdepak se dá sehnat? :)A stíny.. Jediné, co se (aspoň u mě) tak nějak dá jsou paletky od Makeup Revolution.. :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialový Smashbox primer jsem nezkoušela, ale mám ten průhledný a je fajn, ale Porefessional určitě lepší :) Butter Bronzer jsem si dovezla z USA, tady se bohužel sehnat nedá :)

      Vymazat
  3. S make-upem i korektorem od Catrice souhlasím :) Cenově dostupný pudr mám ráda sypký od RCMA, poměr cena výkon vychází daleko líp než pudry z drogerie. Tvářenku doporučím Boirjois Rose ambre a Cendre de rose brune a Jordana Tawny beige a Rose silk, ale chci vyzkoušet paletku tvářenek od Anastasie. Primer na oči mi vyhovuje od Dermacolu a ještě nesmím zapomenout na moji nejoblíbenější řasenku 2000 calorie od Max factor a matnou rtěnku Gabriella Salvete, odstín Chardonnay.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. RCMA mám teď nově taky, přijde mi hodně podobný transparentnímu od Glazelu. Ten Dermacol primer jsem taky měla, mně stíny na očích neudržel ani dvě hodiny, bohužel :)

      Vymazat
  4. Na makeup od Cateice i jejich korektor koukám dost dlouho, tak to asi už konečně vyzkouším. Jinak máme stejnou oblíbenou řasenku od Gosh, řasy dělá nádnerný, ale občas mi přijde jakoby se na mě ta řasenka naštvala a nechtěla udělat ten efekt,který dokáže. Taky nechápu ten hype kolem Rimmel Stay matte pudru, ale když už ho mám doma tak ho dodělám a vrátím se ke svému Dermacolu. A Milani rtěnka, co mám doma mě docela zklamala.... Asi jsem čekala o něco víc, ale zase nepoužívám jí tolik, abych ji mohla úplně odsoudit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ten makeup zkus, za ty peníze není vůbec špatný :) Pudr Dermacol jsem měla ten minerální, nebyl špatný, ale takový obyčejný, průměrný, mi přišel. :)

      Vymazat
  5. Počítala som si, a to veľmi rada a opäť som zistila, že používame iný typ kozmetiky, lebo som, až na Catrice Make Up, nenašla nič spoločné. S Catrice maekupom som bola veľmi spokojná, i keď nájsť odtieň a najmä ho potom zohnať v drogérke bol občas problém, ale teraz keď už zostáva dolu úplný zvyšok, nesedí mi a zalieza do vrások. Nechápem prečo to robí keď to predtým nerobil. Nie som si istá či sa k nemu vrátim.
    Zhodli sme sa ešte v jednom produkte, a to korektor pod oči od Maybelline, je vážne dobrý a robí čo má.
    Bola som a vcelku aj som spokojná s Trend It Up na obočko, až na to, že ja ho mám dlhé a fixuje mi ho príliš na tuho, čo mi dosť vadí a čo napríklad Benefit nerobí. Tam som zase spokojná viac s drahšou značkou.
    P.S. Šťastný zdravý nový rok !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě, pokud nemáš mastnější pleť, budeme se hodně rozházet v produktech, které používáme, o to víc mě těší, že mě stále čteš :))) K tomu gelu na obočí, mně právě ten Gimme brow to obočí neudrží, roste mi směrem dolů a já ho chci mít rovně a vepředu nahoru :) Šťastný nový rok i tobě!

      Vymazat
  6. Super článek, takové miluju :)! Make-up Catrice mám a taky jsem s ním spokojená, naopak řasenky Gosh mě nějak nechytly. Celkově Gosh za mě nic moc, akorát štětce od nich stále mám a s těma jsem spokojená. Tak jsem zvědavá na tvoji recenzi, i na tu druhou značku :) Hezky novy rok!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc hezký je od Gosh ten jejich giant sun powder, jinak zatím docela průměr no :) Štětce jsem dostala dva teď k Vánocům, ale Ježíšek se moc netrefil s výběrem typů, takže moc toho neozkouším :) bohužel Hezký nový rok i tobě!

      Vymazat
  7. S Catrice makeupem naprosto souhlasím. Co se týče pudrů, tak sem v drogerii objevila sypký transparentní Maybelline, krerý mě oproti MUFE HD pudru nadchl. Tvářenku doporučuji od Trend it up v odstínu 050. Je úžasně univerzální. Konturování doporučuji od NYX ( bud paletku nebo odstín Taupe) ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho jsem v drogerii nebyla, ale na youtube jsem u zahraničních blogerek viděla sypký Fit Me pudr a ten mám rozhodně v plánu zkusit, jestli myslíš tenhle :)

      Vymazat
  8. na make up od catrice jsem slyšela samou chválu, tak jsem si ho taky koupila. Je boží! Opravdu mi hezky sedl. Ostatní produkty jsem (zatím) nezkoušela, takže nemůžu hodnotit. Každopádně fotky jsou opravdu nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, jako vždy. Makeup od Catrice mám taky, ale i když je celkem fajn, hodně mi zvýrazňuje suchá místa na pleti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Mně téměř všechny makeupy, které jsou určeny na mastnější/smíšenou pleť zdůrazňují suchá místa, to je asi běžné :)

      Vymazat
  10. DEKUJU,dekuju. super tipy. a s rasenkou, ktera byla jako darek u Elle souhlasim-je super.
    a urcite zkusim make-up od Catrice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky děkuji! :) Určitě zkus, za dvě stovky je dobrý makeup :)

      Vymazat
  11. Ahoj, zkus NYC pudr, je supr a dokonce i nejlevnější. Moje nej tvarenka roku 2017 je plummy od NYXu. ��
    Jinak tento článek mě bavil asi nejvic za poslední dobu, mám rada poklady z drogerky. ��
    Gabca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NC pudr jsem měla, ale bohužel mi nesedl :) A děkuji, jsem ráda, že se článek líbí!!

      Vymazat
  12. Co se týče make-upu, používám Catrice a Rimmel Lasting Finish ve skle, korektory jsem teď krom Catrice liquid camouflage objevila dva skvělé, jeden od L.A. Girl , druhý od Avonu, což mě dost překvapilo ... Pudr mám ráda od Dermacolu , ten sypký a od NYC transparentní , kompaktní. Rtěnky matné Trend It Up , též mi vyhovuje Milani a dále Rimmel, bronzer a rozjasňovač mám v paletce od Pupa, stíny mi vyhovují MRL, ale teď před Vánoci mi kamarádka půjčila MUA a padla jsem na zadek.
    Článek mě moc bavil :-) Mimochodem na to srovnání make-upů se sakra těším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sypký pudr od Dermacolu je moc fajn, kdysi jsem ho dlouho používala, měla jsem minimálně tři balení, ale už se mi omrzel a přešla jsem k ještě o trochu lepší a dražším :) Děkuji moc!

      Vymazat
  13. Ty paletky jsou překrásné :) rozjasňovač od theBalm mám také a zbožňuji ho.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  14. presne toto sú tie praktické články, ktoré človek reálne aj pomôžu :D super tipy ;)

    Viki Ceglédyová

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tvářenky mi stačí od Sleeku. Mám čtyři paletky a z toho jedna je na konturování a bronzování. Kdysi jsem je kupovala na nějakém bazaru za super cen, tak jsem vzala i zy odstíny, co jsem dřív nepoužívala a jsem dneska ráda, že je mám, protože jsem si je zamilovala. :) Nepotřebuji jiné barvy. Pak mám ještě paletku tvářenek od Zoeva a tu používám, když nevím, co dát na tváře, když chci působit přirozeně.
    Jinak postupně drogerii pomalu vyřazuji ze svého arsenálu, protože jsem asi zhýčkaná a netěší mi se s nimi malovat, když to má mizerné balení. :D Nicméně na obočí sem si docela oblíbila tužku od Nyx tu precizní a taky tu 3v1. A makeup Catrice je fakt peckovej. Nemám žádnej jinej makeup, u kterého mám druhé balení a pořád mi vyhovuje.
    Řasenky - mám štěstí, že mám přirozeně dlouhé a natočené řasy, takže mi stačí málo. Nicméně dost řasenek mi slepuje řasy, rozmazává se pod očima a pod obočím a nezahušťují. Já chci od řasenky odolnost, aby oddělovala řasy a taky chci objem. Krásné řasy mi dělá UD Pervertion, ale krásné řasy mi dělá i Dermacol Devilash a nově i Loreal paradise.
    Tužky na oči - Avon. Bez diskuze.
    Rozjasňovač mi dlouho vyhovoval od Catrice, ale časem omrzela. Teď mám paletku ze Sephory a mám jí ráda a z drogerky mi zatím nic neuchvátilo.
    Bronzer, konturování a bronzování je pro mě pořád jedna velká neznámá. Nicméně z drogerie nic, co bych si zamilovala. Mám paletku z Douglasu a s ní se mi zatím kontury líbí nejvíc.
    Linky jsem asi neobjevila z drogerie, které bych si zamilovala. Mám ráda Inglot gelové linky a Sephora ten s tenkým hrotem.
    A kategorie, která je zábavná, jsou rtěnky. Moji miláčkové jsou z Avonu ty jejich matné rtěnky. Mám doma šest odstínů a všechny jsou super. Pak je super 16h lipstick od Dermacolu.
    No a málem bych zapomněla na korektory. Pod oči mám ráda od Maybelline Fit me, Catrice liguid camouflage a nově mám nový korektor od Loreal true match. Na pupeny používám Dermacol coverage.
    Stíny postupně drogerii vypouštím a investuju do značkových paletek. Je z nich větší potěšení. Ale jako super alternativa mi přijdou od Makeup Revolution. U paletek to mám tak, že pokud se mi v paletce nelíbí jedna nebo dvě barvy, tak jí nekupuji. proč kupovat paletku, když z ní nebudu používat stíny. Asi to je důvod, proč jich doma nemám triliardu :D

    Kdybych musela, jako že jsem dřív neměla jiné možnosti, tak se dá v klidu líčit s kosmetikou z drogerie. V dnešní době se nenachází nějak extra velké průšvihy a v době, kdy je internet plných recenzí není problém na tom ušetřit. Ale kdo jednou zkusí dražší kategorii, tak je to nebe a dudy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenky Sleek jsem také měla, za mě to byl průměr, nejsou špatné, ale já od tvářenky čekám něco víc :) Zoeva tvářenky jsou také fajn, ale nepoužívala jsem je, tak jsem je poslala dál. Rozjasňovače mám právě ráda teplejší, ten od Catrice jsem měla taky, ale příliš se mi nelíbil odstín a taky šíleně prášil, pokud si dobře vzpomínám. Matné rtěnky jsou taky fajn, hodně podobné těm od Milani, ale mně Milani právě sedí o trochu víc. Určitě se dá nalíčit osmetikou z drogerie, každý má možnost výběru, co a za kolik si chce pořídit a někomu stačí produkt za stovku a někdo si chce dopřát :) obojí je v pořádku. :)

      Vymazat
  16. Pokud bych měla doporučit jen jednu věc z drogérie a máte mastná víčka, tak jednoznačně bázi pod oční stíny Rimmel Magnif´ Eyes. Je skvělá. Dříve jsem používala kalíškovou od Avonu, ale poslední dobou už mi nedržela, od Essence taky nefunguje, ale tato je skvost. Měla jsem v plánu kupovat si bázi od Nars, ale teď vím, že by to byly vyhozené peníze. Skvěle drží celý den a to mám opravdu mastná víčka. Za mě TOP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu bázi jsem ještě nezkoušela, pokud si vzpomenu, mrkni na ní v drogerii. :) Bázi od Avonu jsem měla a ta mi neudržela nic :)

      Vymazat
  17. Ďakujem za ďalšie tipy. Niečo už poznám, niečo sú novinky. Pomerne nedávno som si kúpila Zoevu Cocoa Blend a veľmi som si ju zamilovala. Fakt je úžasná. A bázu som tiež tento rok objavila výbornú, v kalíšku od Artdeco. Konečne mi niečo vydrží.
    Inak, veľmi sympatické mi je, že na fotkách máš v mnohých produktoch diery a vidno, že ich používaš. Mnoho blogeriek má tie veci takmer nedotknuté a niekedy im ťažko verím, že je to naozaj ich obľúbený produkt, ktorý používajú denno-denne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych se zastala svých kolegyň, vezmi si, že mám doma třeba třicet bronzerů, každý použiji desetkrát, to je 300 dní :) A deset použití na produktu prostě není vidět a jak pořád kupuji a dostávám nové věci, tak testuji ty nové a ty oblíbené sice používám často, ale ne každý den, pak se dělají díry v produktech velmi, velmi pomalu :) Ale jinak chápu co tím myslíš, když vidím úplně nový produkt a má být oblíbený, je to dost zvláštní :)

      Vymazat
    2. Ja v tomto teda problém nevidim, pretože napr. mne ked pride baliček na testovanie, alebo si kupim niečo nové, tak ja si to presne také nové ešte odfotim. A potom to začnem používat. Takže vobec by som to nemala za zle mnohým iným blogerkám, pretože to možno robia tak isto a neznamená to, že produkt nepoužívaju, len chcu mat produkty odfotené čisté, pekne a nie už používane, zafulane, či s ošuchanými pismenkami a nápismi.

      Vymazat
    3. Zuzko, já si myslím, že to Zuzanka myslela tak, že některé holky vyfotí kosmetiku do článku s oblíbenými po roce používání a ta kosmetika pořád vypadá jak nová a nepoužitá... :) Taky fotím kosmetiku když je nová a nedotčená, do článku s nákupy, když ale fotím do článku o nejlepší kosmetice něco, co už mám doma dva roky, nemám k tomu fotky třeba, nebo prostě jen nechci použít ty dva roky staré. Pak vyfotím současný stav a nemyslím, že by taková kosmetika musela vypadat "ofuflaně" :)

      Vymazat
  18. Makeupu od Catrice jsem ze začátku nějak nemohla přijít na chuť, protože mi na pleti vytvářel trochu masku. Teď už jsem ale vychytala dávkování, naučila jsem se s ním pracovat a kombinovat ho s různými pudry a oblíbila jsem si ho, teď jiný makeup nepoužívám. Řasenku od Gosh mám doma v zásobách, tak jsem zvědavá jestli mi bude taky sedět tak jako tobě. Já osobně mám z drogerie ráda paletky stínů od Gabrielly Salvete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem to úplně stejně, první použití to byla katastrofa, musela jsem s ním naučit a teď je to za mě to nej, co v drogerii je :)

      Vymazat
  19. No, tak tu nejakych tych spolocnych oblubencov teda mame :) mejkap od Catrice, Mary Lou, Maybelline riasenka, gel na obocie Trend It Up... to vsetko milujem a prisaham na to :). Prave dnes som publikovala clanok s oblubencami ja, ak chces, kuk sem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívám :) No to je hodně společných oblíbených :) aspoň je vidět, že co je dobré, je prostě dobré!

      Vymazat
  20. Bahama Mama je výborný, strašně se mi ten odstín zalíbil a používám ho pořád :) I Mary-Lou mě překvapil, svým přirozeným leskem :)) Zato korektor od Maybelline mě docela zklamal, ale možná tím, že jsem měla tmavý odstín, protože v drogerce moc světlé nebyly..

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak pokud jsi měla moc tmavý odstín, tak asi kvality moc neposoudíš... Mary Lou má podle tebe přirozený odstín? :) To slyším poprvé, mně přijde hodně výrazná teda :D

      Vymazat
  21. Souhlasim s bazi pod stiny od theBalm, mam i Too Faced, ale tahle je podle me lepsi. Meet Matt(e) Trimony spolu s paletkama od Zoevy patri k mym nejoblibenejsim. Bronzer Bahama mama me uplne neuchvatil, tak budu hledat dal. Rozjasnovac mam Cindy Lou a korektor tekuty od Catrice. Rasenky mam nejradsi Max Factor, konkretne Clump defy. Make-up pouzivam mineralni Lily Lolo, vyhovuje mi vic nez tekute. Zkousela jsi tvarenky od Alverde? Jedna z mych nejoblibenejsich je prave od Alverde Pretty terra, snad ji jeste maji. Mam i tvarenky od Benefitu, ale tu od Alverde mam asi radsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenky od Alverde jsem nezkoušela, já mám obecně problemt, že tvářenky mě moc neberou, tak je těžké mě oslovit :))

      Vymazat
  22. připadáš mi negativní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc mrzí. Rozhodně nejsem! :) snažím se být objektivní a jsem spíš realistka :)

      Vymazat
  23. Tiež mám rada korektory Catrice aj riasenku Maybelline, presne túto. Dosť podobná je aj Yves Rocher Sexy Pulp Up, ale tá je drahšia. Bázy z drogérie mi tiež vôbec nesedia. A púdre už akosi tiež nie, používam Mary Kay.

    OdpovědětVymazat