sobota 20. ledna 2018

Co mi nepřinesl Ježíšek || Lifestyle nákupy

Krásnou sobotu vám přeji! Zařazení life style článků mi většina z vás schválila a psali jste mi, že za ně i do budoucna budete rádi. Rozhodně nemám v plánu opouštět kosmetiku, ani fušovat life style a fashion blogerkám do řemesla :), ale pro oživení obsahu si také myslím, že pár takových, trochu odlehčených, článků za měsíc nebude na škodu. Takže rovnou začneme a já vám dnes ukážu, co mi nepřinesl Ježíšek a já si tak musela koupit sama. :)


Nevím, jak to dělají jiní majitelé koček, ale s vázami je u nás doma problém. Za poslední rok jsem si jich koupila tak deset a teď mám jen jednu. Tu co vám dnes ukážu a kterou jsem si koupila asi týden zpátky. V podstatě mi přijde, že nedělám nic jiného, než že vysávám střepy, což je výhra se dvěma malými dětmi. Naše tři kočky kytky milují stejně jako já. Je jim jedno, jestli si koupím růže, tulipány, Vánoční hvězdu, nebo pažitku, zaručeně se k ní pokusí dostat a sníst mi ji, ha ha. A pokud se ji zrovna nesnaží okousat, minimálně se pokouší pít vodu. Z vázy... Jak to dopadá je asi jasné. V tom lepším případě se váza jen převrhne a rozlije na stůl, v tom horší se rovnou rozbije o zem. Každopádně jsem to ještě nevzdala a pořídila jsem si další vázu z HM home a doufám, že mi vydrží déle než týden.

Do vázy samozřejmě patří květiny. Jak jsem vám už psala na Instagramu, žluté růže jsou aktuálně moje nejoblíbenější. To já jen tak, kdyby mi chtěl náhodou někdo koupit nějaké květiny. Žlutá je taková optimistická barva, sice se teď u skládání feedu zapotím, ale i tak z nich mám radost a jakmile mi je kočky sní, koupím si je znovu. :)



Když už jsem objednávala z HM home, přihodila jsem do košíku i další světle šedý svetr, protože těch není nikdy dost. Hodí se úplně ke všemu a tenhle je z merino vlny z premium řady. Z té jsem také v košíku měla kašmírovou šálu, ale ta mi nedorazila, protože ji vyprodali a pěkně mě tím naštvali... :) Takže, pokud máte tip na nějaké krásné kašmírové šály, rozhodně mi napište, chci si nějakou hezkou a kvalitní pořídit.



Strašně ráda si čtu články od Alenky a ta mě po Vánocích navnadila na kabát. Investovat do kvalitního a drahého kabátu z dobrého materiálu už chci dlouhou dobu, ale vzhledem k těhotenstvím a rapidním změnám váhy nahoru i dolů, to zatím odkládám. Od porodu už mám dole sedmnáct kilo a ještě tak dvacet dalších zbývá minimálně, abych se dostala na svou normální váhu. Proto nákup kvalitního kabátu zatím odkládám, ale nějaký nový jsem si pořídit chtěla. Proto jsem si vybrala velbloudí kabát z Answear, který je navíc ve slevě za výbornou cenu, v podstatě zadarmo. Má obrovskou kapuci i límec, ale jinak je úplně jednoduchý a perfektně mi sedí. Navíc je i docela teplý, takže ho budu celý jeden měsíc nosit, než začne jaro. :) A příští rok, pokud nebude móda šíleně over sized kabátů, pořídím jiný, snad už kvalitnější, který mi bude sloužit roky.

Omlouvám se, že je kabát na fotkách zmuchlaný. Snad mi to odpustíte, jsem kojící matka a to mě snad trochu omlouvá, ha ha. Navíc, po vánoční pauze jsem zase všichni nemocní, školky bych zakázala, takže jsem opravdu neměla čas zajít do čistírny. Nehledě na to, že jsem ho prostě začala hned nosit, když se konečně udělala trochu zima.





Podobný příběh jsou i růžové workery z Botovo.cz. Vlastně ani nevím, jestli se mi líbí a jak dlouho budou trendy, ale protože stály jen pár stovek, vzala jsem si je a budu dělat parádu aspoň v lese na procházkách s dětmi. Jsem jinak, co se oblékání týče, velmi konzervativní a i když mám skoro sedmdesát párů bot, většina z nich je černá, tmavě hnědá, nebo světle hnědá a tak podobně. Tyhle mají uvnitř růžový chlupatý kožíšek a když nic jiného, jsou příjemně teplé. :) Líbí se vám tenhle trend růžových worker boots, nebo kroutíte hlavou? Já ještě nevím, jestli bych si je vzala někam mezi lidi, ale tak nějak zvráceně se mi líbí. :))


Na Instagramu jsem se vás před časem ptala na tipy na hodinky. Vybírala jsem dlouho a asi jich prostě časem pořídím víc, ale nakonec jsem vybrala ty, které jsem měla vyhlídnuté už od minulého roku. Jsou od značky Rosefield a byl k nim v sadě i náramek. Chci si pořídit ještě minimálně jedny z těch, které jsem vám ukazovala v článku s mým wishlistem 2018. Ještě úplně nevím které a zatím se těším z těchto rose gold. Jsou spíš drobnější a pásek je jednoduše nastavitelný na vaši ruku. I náramek je docela hezký, jednoduchý, ale beru ho jen jako doplněk k hodinkám. I když to, že jsou hodinky takhle v sadě, bylo tím hlavním impulsem, abych si je konečně pořídila.





Od eshopu Blackbrick.cz jsem dostala diář na rok 2018. Nevím, jak moc to je, nebo není, tip i pro vás, protože tu za chvíli máme konec ledna a diáře už asi všichni máte. Stejně vám ho chci ukázat, protože jsem z něj nadšená. Má všechny ty klasické souhrny jako je roční, měsíční a týdenní, ale má i stránky na cíle, úkoly a motivaci a dokonce i odškrtávací políčka. :) A já miluji si něco odškrtnout. O tom jsem vám by the way psala v článku, jak zvládnout děti, domácnost práci a nezbláznit se z toho. Kromě toho, že je diář růžový (mají i černou a kapesní variantu), má i docela pevné listy, i když bych si klidně připlatila o stovku víc, kdyby byla gramáž papíru o něco větší, aby se nepropíjely ani fixy a podobně. Jinak nemám nic, co bych mu vytkla a aspiruje na nejlepší diář, který jsem zatím měla. Nejvíc nadšená jsem ale ze stránky na poznámky, která je za každým týdnem jedna celá, protože u diářů obvykle bojuji s tím, že mám málo místa na psaní věcí, které nejsou určeny konkrétnímu dni, ale spíš celému týdnu.






Co bych vám řekla na závěr? Asi že vám přeji krásný víkend, že jsem ráda, že jste mě v mém plánu s novým tipem článků podpořili a rozhodně přijímám vaše návrhy, tipy a konstruktivní kritiku. Samozřejmě bych si přála, aby vás moje články bavily a abyste je chtěli číst. :) Takže mi dejte vědět, jak se vám dnešní článek líbil a já se budu těšit zase příště, s velkou pravděpodobností opět u kosmetiky. :) L.

13 komentářů:

  1. Ahoj, sobotní lifestylový článek je super, dala jsem si k němu snídani a teď se půjdu vrhnout na focení věcí do článků (ale tak pěkné fotky jako ty zdaleka neumím) a na vaření:-) Já mám taky tři kočky a s vázama mám stejný problém. Hodně to řeší veliké vázy s pořádnou základnou, které mám z Jysku, a pak kovové džbánky z Ikey. Ty, když spadnou, tak se nerozbijou. Jsou bílé a mají je ve dvou velikostech, což je fajn. Mám jich doma asi šest:-) Taky si myslím, že žluté růže jsou nejlepší. Očividně jsem o tom mluvila i ve škole, takže jsem loni dostala od mojí maturující třídy ohromnou kytici žlutých růží:-) Jinak kabát i boty jsou podle mě skvělé:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je milý! Jsem ráda, že sis užila čtení! :) V Jysku se mrknu, nějak jsem tam zatím vázy opomíjela :) Žluté růže mají něco do sebe, vždycky když je vidím, mám radost :)) A děkuji za pochvaly!

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže :D v první řadě promiň, nechápu, proč se mi to s tvými komentáři stává, ale fakt to nebylo schválně. :))) Děkuji! Jsem ráda, že se ti článek líbil a ty hodinky jsou fakt pěkně, ve skutečnosti ještě hezčí než na fotkách, takže do nich klidně jdi. Jestli se za rok rozbijou se stejně teď v blízké době nedozvíme :))

      Vymazat
  3. Žlté ruže milujem !!! Že vraj je žltá farbou žiarlivosti. Neviem posúdiť a je mi to dosť jedno. Keď mám možnosť, čas alebo chuť, kúpim si ich aj sama, inak ma nimi zásobuje manžel. A čuduj sa svete, najdlhšie vydržia tie, ktoré kupuje v Lidli, či už tie malé alebo aj tie vysoké.
    Inak, veľmi preveľmi ma zaujala tá ružová kabelka. Prezraď prosím čo je to za kúsok a odkiaľ je, najmä značka a cca cena ma zaujíma. Presne takýto kúsok hľadám, i keď by som nepohrdla ak by bola o trošičku väčšia (ja do práce len veľké kabelky, neskutočné kvantum vecí sa mi tam musí zmestiť :)))) ).
    P.S.1 Fotky skvelé, ako vždy.
    P.S.2 Je to vlezlá otázka, viem, ale nebolo možné nevidieť, že komentár predo mnou bol odstránený administrátorom blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žluté růže jsou nádherné! :) Taky si je kupuji sama a nestydím se za to :) Kabelka je Karl Lagerfeld a stojí do sedmi tisíc, já ji za tuhle cenu kupovala v Londýně, ale obchod Karl Lagerfeld je už i v Praze a dají se sehnat i na internetu. Myslím, že na zootu jsem je viděla :)

      A k tomu komentáři, úplně chápu, já jsem taky zvědavá jako blázen, ale není to žádné velké drama :))) prostě je s prominutím debilní ta platforma blogger, na které provozuji blog a občas si omylem smažu komentář a ani o tom nevím, což se přesně stalo teď. Nic a najednou koukám, že smazaný komentář. Proto jsem začala odpovídat později, dělám to totiž zásadně jen na notebooku a ne v telefonu.

      Vymazat
  4. Jé to je super, takové články mám ráda. A název je docela vtipný, já jsem letos v lednu vzala obchoďáky útokem a pořídila jsem něco v těch povánočních slevách, tak taky dobrý.
    Žluté růže jsou krásné, já celkově jsem dost na květiny, ale moje nejoblíbenější jsou pravděpodobně slunečnice. U barvy se tedy shodneme.
    Ten šedý svetr se bude určitě hodit. Je to opravdu takový univerzální kousek.
    Botky bych mezi lidi klidně vytáhla, s tím bych neměla problém. Letošní zimu jsem viděla i mnohem horší výstřelky, věř mi. Něco co bych si na sebe neobula, ani kdyby mi za to zaplatili. Mně osobně se móda worker boots líbí, sama doma sice žádný pár nemám, ale kdyby mě někdo jako (chudého) studenta zasponzoroval, klidně bych několik měla.
    Hodinky jsou také moc fajn. Ta krabička je báječná. Já jsem loni dostala hodinky Cluse k maturitě a jsem za ně neskutečně vděčná. Jsou krásné a zatím slouží skvěle, tak snad budou i ty tvoje.
    Na diáře jsem docela úchyl a vždycky si potřebuji vybrat ten pravý. Letos jsem vsadila na Doller a zatím jsem také spokojená, tak snad to vydrží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Jsem ráda, že se ti článek líbil! Já zatím povánoční slevy ignoruji, kromě toho kabátu :) Doller jsem měla minulý rok a vůbec jsem do něj nepsala, jak nebyl datovaný, takže já už si ho znovu nepořídím, navíc se dost propíjely / prosvítaly fixy... :)

      Vymazat
  5. Na mackach som sa nasmiala, pozname :D Kedze sa ale viac bojim o macky /ze by mi "sezrali"nieco nevhodne/ nez o kvety alebo vazy, tak uz skladujem vsetku floru na balkone, kam fauna nechodi:D
    Clanok super, aj ked ja predsa len radsej tu kozmetiku:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se bála, proto jsem dala všechny živé kytky pryč, ale pořád jsou to všežravci a venku by snědli bůhví co, takže je snad tulipány nezabijou :)

      Vymazat
  6. na kašmírové šále som na HM poľovala tiež:DDD a bol to boj:) Najprv som čakala na nejakú zľavu a keď nechodila a odbúdali, konečne som sa rozhýbala. Ťaviu mi 2x zrušili, ale do tretice sa podarilo:DD Čiernu som ulovila aj so zľavou. A s tmavo šedou som sa už rozlúčila, lebo zmizla medzi prvými. Nakoniec som na ňu striehla toľko, že sa mi ju podarilo objednať aj pre mamu:DD...btw. neviem akú farbu chceš, ale momentálne je 1ks v svetlo šedej;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš, tak na to nemám čas to takhle šíleně sledovat :))) ale mrknu se až budu nakupovat příště :) třeba bude :)

      Vymazat