čtvrtek 18. ledna 2018

NARS makeupy All Day Luminous & Sheer Glow || Recenze + Round Up

Rok 2017 bych mohla kosmeticky nazvat rokem NARS. Až na pár výjimek jsem jsem tuhle značku neměla nijak prozkoumanou a vyzkoušenou a to se minulý rok změnilo. Našla jsem mnoho svých nynějších oblíbených produktů a nekonal se žádný velký fail, což pro mě samotnou bylo překvapením. Je úplně normální, že si každý u každé značky najde produkty, které mu sedí a i ty, které ne, ale u NARS jsem zatím nenašla nic, o čem bych mohla říct, že je to vyloženě špatné. A dnes vám povím o dvou velkých objevech.


Z názvu článku už víte, že se bude jednat o makeupy a to konkrétně o All Day Luminous Weightless Foundation a Sheer Glow Foundation. Dva různé makeupy, ale oba velmi dobré. Jen každý trochu jinak. Oba jsem je dostala od Terezky, která je hlavní makeup artistkou NARS a také trenérkou pro tuto značku a právě díky ní jsem objevila produkty, které bych jinak zbytečně opomíjela. Opomíjela proto, že názvy NARS makeupů jsou pro mě docela zavádějící. Pod pojmy jako je luminous a sheer glow jsem si totiž vždy představovala lehké a málo krycí makeupy a to jak už asi tušíte, není úplně můj šálek kávy.

*NARS Sheer Glow Foundation je z dnešní dvojice kupodivu krémovější svou konzistencí, ale i tak je vhodné ho před použitím protřepat. Což si myslím, že je vhodné udělat s každým tekutým makeupem,  který máte doma by the way. Prodává se bez pumpičky a tu si můžete dokoupit. Problém ale, že pak máte jen pumpičku a nemáte k němu víčko. Já mám teď v zimě odstín Deauville, který má hezký žlutý podtón a třeba u MAC bych ho přirovnala k NC20 a u Estée Lauder je něco mezi 1W2 a 2W1. To jen kdybyste potřebovali porovnání


Finiš je po zapracování do pleti přirozený, není matný, ani není moc lesklý. Zcela tak dostojí svému názvu. Krytí je střední a dá se navrstvit dle libosti. Což mě popravdě překvapilo, protože jsem Sheer Glow měla zafixovaný jako makeup s lehkým krytím. Tak to určitě nemá, ale samozřejmě záleží i na množství které použijete a také čím ho aplikujete. S flat topem bych se nebála říct, že má hned ze startu krytí vyšší střední. Na celý obličej mi na téměř plné krytí stačí tři pumpičky, když mám lepší den a čtyři, když ne. :) Houbičkou, nebo prsty, krytí není tak vysoké, ale za má makeup hezký zdravý, jemně lesklý finiš.



*NARS All Day Luminous Weightless Foundation je hodně tekutý a protřepat ho musíte důkladně, aby se spojily všechny tekuté složky a pigmenty. Stejně jako u tekuté Laguny doporučuji, abyste ho protřepávali s nasazeným víčkem. :) Odstín mám také Deauville a je o malý kousek tmavší než stejný odstín u Sheer Glow. To je podle mě tím, že během usychání prostě o trochu víc ztmavne. Někde jsem slyšela, že během dne oxiduje úplně jakýkoliv makeup, ty od NARS to dělají téměř neviditelně. Jen právě při roztírání a zasychání o trochu ztmavnou. Je to maximálně půl odstínu, což dělá většina makeupů. Přes den už mi nepřišlo, že by tmavly víc, nebo výrazně oxidovaly.


Vzhled pleti po nanesení All Day Luminous je sametově matný, pocitově pleť trochu víc lepí. To mi přijde zajímavé hlavně proto, že bych řekla, že víc mokrý bude krémovější makeup Sheer Glow. Po chvilce zaschne a je téměř suchý i na dotek. Já pudruji vždy a celý obličej. Možná bych tedy měla říct fixuji makeup, takže po zapudrování už bude stejně každý makeup suchý. :) Krytí je u All Day Luminous vyšší střední, hodně podobné tomu u Sheer Glow, ale potřebuji ho na celý obličej tak o pumpičku víc. Což není dané mírou pigmentu, ale spíš konzistencí, která se víc vsákne do štětce nebo houbičky. I s All Day Luminous můžu dosáhnout krytí téměř plného. Obrovskou výhodou je ale fakt, že díky své ultra lehké a tekuté konzistenci a vysokému krytí, můžu vrstvit a v podstatě je nemožné, abych měla na pleti makeupu moc a vypadal cakey kvůli množství hned po nanesení.




Nanášet by se prý měly NARS makeupy prsty, že pak udělají nejhezčí finiš a nejlepší službu. :) Já to popravdě nepreferuji, ale zkusila jsem. Použití rukou udělá velmi přirozený finiš na pleti, ale nikdy se mi prsty nepodařilo dosáhnout takového krytí, jako to umí flat top kabuki, nebo i navlhčený Beauty Blender. Pokud také jako já máte radši štětce, můžu vás ubezpečit, že to s nimi jde také a neměla jsem problémy s tím, že by makeupy nešly rozetřít, dělaly fleky, nebo štětec zanechával stopy. Pokud ale máte doma houbičku na makeup, s tou je výsledný vzhled makeupu nejhezčí, hned po těch prstech. :)

Nakonec jsem si nechala vysušování a samozřejmě výdrž. Co si budeme povídat, pokud máte na pleti suchá místa, většina tekutých makeupů je během dne zvýrazní. Chce to nepodcenit přípravu a hydrataci pleti. Já jsem nosila oba makeupy hezky vedle sebe, abych měla porovnání a popravdě, jsou si hodně podobné. Minimálně tedy na mé normální / smíšené pleti. Ani jeden z nich se téměř vůbec neslévá do vrásek a to i v případě, že šetřím s pudrem. Suchá místa zvýrazní o malinko víc All Day Luminous, ale je to jen nepatrný rozdíl a je to nejspíš tím, že má trochu matnější finiš. Po šesti hodinách vypadaly makeupy v podstatě tak, jak jsem je nanesla. Po deseti už bylo vidět, že mám makeup na pleti deset hodin. :) Tedy lehká únava vzhledu makeupu a drobné onošení na nose, který se mi jako jediný trochu mastí.




Co musím vyzdvihnout je, že ani po deseti hodinách nevypadal ani jeden makeup cakey, nebyly nijak výrazně usazené v pórech a linkách, což je skvělý výkon. U mě vyhrál o malý kousek All Day Luminous, protože je matnější a také mi přišlo, že na konci dne vypadá lépe, respektive déle drží. Z pleti se oba ztrácejí víceméně rovnoměrně, jen právě z mastnějších částí je to o trochu rychlejší. Pořád bych ale oba označila za dlouhodržící. Není to výdrž jakou má Estée Lauder Doublewear, ale za to vypadají na pleti výrazně přirozeněji a skoro je na pleti necítíte.

Co se bází týče, nezaznamenala jsem jejich extra velký přínos. Nemám pro to žádný faktický důkaz, ale pocitově mi přijde, že dokonce oba makeupy vypadají lépe bez báze pod nimi. Výjimkou jsou báze hydratační, tam jsem viděla, že si s makeupy rozumí. Úplně nejvíc se mi osvědčil Bobbi Brown Vitamin Enriched Face Base, ale to v podstatě není báze jako taková, ale spíš skin care. Vyhlazující báze víceméně fungují, ale nedávala bych je zbytečně na celý obličej, ale jen na místa, kde s póry nebo texturou bojujete nejvíc.



Oba makeupy jsem měla ve vzorku doma ještě dřív, než jsem se potkala s Terezkou a nebyla jsem z nich vůbec nadšená. Přišlo mi, že hrozně oxidují, vůbec nekryjí a je to jen silikonová/mastná voda. Nevím, jestli měli v Sephoře staré testery, nebo nebyly protřepané, ale přijde mi, jako bych tenkrát zkoušela úplně jiné makeupy. To jen tak pro info, pokud máte stejnou zkušenost se vzorky, jako jsem měla já. 

Jako bonus pro vás mám ještě swatche NARS Radiant Creamy Concealer, hned ve třech odstínech. Odstín Custard je teplý, ideální na pleť k odstínu makeupu Deauville. Na rozjasnění pod očima se skvěle hodí Creme Brulee, který má meruňkový nádech, takže dobře kryje i tmavší kruhy pod očima. Jediný odstín, pro který moc nemám využití je Vanilla. Je na mě moc světlý a růžový. Určitě mrkněte i na další recenze, pokud vás zajímá značka NARS víc, nalinkovala jsem vám dole všechny mé články. :)



Další NARS články




Za mě jsou oba makeupy skvělé a pokud máte podobnou pleť a preference jako já, budete z nich nadšení. Jasným vítězem je pro mě All Day Luminous, hlavně kvůli výdrži a tomu, jak je na pleti ultra lehký. Dejte mi vědět, jestli NARS makeupy máte, nebo jste je zkoušeli a co na ně říkáte! Krásný zbytek dne. L.

13 komentářů:

  1. Vyzkoušela jsem teď Sheer Glow, protože jejich odstín Siberia (ano! skoro bílej :-) ) je pro mě na zimu skvělý match. Jenže, snad žádný makeup mi tak nezvýrazňuje texturu pleti- v negativním slova smyslu - jako tento :(. S bází, bez báze, je to jedno. Stále to dělá. A to si na přípravě pleti před aplikací dávám záležet. Tak jsem dost zklamaná, protože odstín je fakt skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To je mi teda líto... A popravdě to nechápu, mně to tedy nedělá. Ale je pravda, že kromě pravidelného peelingu používám Medik8 a Neostrata péči a většinou je všechno exfoliační díky obsaženým kyselinám, takže se šupinkami nemám problém. Texturu jako takovou bohužel neskryje žádný makeup, pupínky jsou prostě 3d a jsou vidět vždycky. Naštěstí mi je tyhle dva makeupy nějak extra nezvýrazňují. Jaký máš typ pleti?

      Vymazat
  2. Nemám a neskúšala som, vzhľadom na nedostupnosť tejto značky na SK.
    A ako som pozerala, práve ten vanilkový NARS Radiant Creamy Concealer by bol pre mňa farebne ako stvorený.
    Ďakujem, za článok, ale predovšetkým za nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som od NARSu ešte nikdy nič nevyskúšala, ale nejaký dobrý makeup by sa mi hodil. Inak ďakujem za radu, že všetky makupy by bolo fajn pretrepat pred použitím! Ja som si minule kupovala lesk od dioru a dali mi vzorku makeupu od nich, tak skusim či aj ten mi nebude vyhovovať.. ja mám skr rada jemnú konzistenciu, mám suchšiu pleť a nemám ani rada hrubé vrstvý hutného makeupu, skôr ľahšie krytie

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže máš ráda přesný opak toho, co já :)) Rozumím, já mám ráda plné krytí a nevadí mi, když makeup na pleti cítím :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky, jako vždy. Jinak nemám zkušenost .)

    OdpovědětVymazat
  5. Se značkou Nars nemám žádné zkušenosti, ale v nejbližší době to hodlám změnit a to tím, že si plánuji koupit tvářenku :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a zrovna tvářenky mi přijdou "normální" :)))

      Vymazat
  6. Ahoj, Sheer glow už mám dlouho ráda a mám ho ve stejném odstínu jako Ty. Teď jsem v témže odstínu pořídila i Velvet matte stick, tak jsem na něj zvědavá. Terezka mi ho právě taky doporučila. Celkově miluju značku NARS... Nevím proč, ale opravdu si mě získala, o čemž svědčí má stále se rozšiřující sbírka. I mé klientky mají rády, když na ně NARS použiji :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,měla jsem Nars sheer glow,skvělý odstín,po aplikaci v Sephoře mi připadalo,že jsem našla dokonalý make up,ale doma,bohužel,...neskutečně mi zvýrazňoval suchá místa.O pleť pečuji poctivě,zkoušela jsem s bází i bez..tak makeup putoval k sestře,kde snad poslouží líp.Ale musím Ti poděkovat za tip na můj top makeup a to Guerlain,na který jsem u Tebe četla recenzi a to je můj favorit.

    OdpovědětVymazat