pondělí 15. ledna 2018

Wishlist 2018

Když jsem nedávno koukala na svůj wishlist ze začátku roku 2017, byla jsem překvapená, kolik jsem si toho zvládla koupit a jak jsou moje přání stálá a konzistentní. Vlastně jsem hned po napsání wishlistu zapomněla, že jsem ho napsala a co v něm je a přesto jsem zvládla pořídit si z něj většinu produktů. Trocha toho kosmetického bilancování nás čeká i letos a je znovu potřeba udělat si v přáních i životě pořádek.



Můj kosmetický wishlist za rok 2017 si můžete připomenout tady. Několik věcí z něj jsem dostala jako dárek, paletku Anastasia Beverly Hills i štětec Tom Ford. Další štětec Tom Ford jsem si sama koupila a věhlasný krém de la Mer jsem dostala od českého zastoupení na jednom z představení novinek značky La Mer. Takový malý splněný sen. :) Pořídila jsem si i paletku Natasha Denona a, překvapení, dnes na mém wishlistu najdete další. Také jsem si koupila skvělé Tom Ford linky a další Tom Ford paletku. Nezapomněla jsem ani na skin care Bobbi Brown a koupila si pár věcí, po kterých jsem toužila, naopak jsem si nakonec nic nekoupila od značky Jagaia, protože vždy, když jsem koukala na eshop, bylo vše co jsem chtěla vyprodané. Tak trochu jsem zapomněla i na značku Onest, ale tu mám pořád v plánu zkusit.

Pobavilo mě, jak píšu pořád stejně a jak bych popsala celou situaci úplně stejně i o rok později, úplně stejnými slovy. :) Wishlisty psát nestíhám, po čem toužím, to si většinou také záhy pořídím, proto zde ani dnes neuvidíte běžně dostupnou kosmetiku třeba ze Sephory. Naopak si dávám předsevzetí, že to, co se na mém wishlitu objevilo minulý rok a objeví se i teď, bych si už tento rok opravdu pořídím.

Také jsem se rozhodla do dnešního článku přidat trochu life style věcí, které se mi líbí a které bych si chtěla koupit do bytu a na focení. Vím, že vás sice kosmetické články baví nejvíc, ale jenom na kosmetice se blog moc stavět nedá, jak jsem během uplynulého roku zjistila. Chce to nějaké malé oživení a třeba se vám bude můj styl líbit, nejen co se týče kosmetických produktů. :)

Značku Onest jsem už zmiňovala a opravdu se musím polepšit. :) Kdybych neměla doma tolik pečující kosmetiky, šla bych do toho hned! Takhle si bude muset česká značka s líbivým minimalistickým designem ještě počkat, ale časem na ni rozhodně řada dojde! Láká mě jak jejich Balance Face Mask čistící pleťová maska, tak oleje 15 Face Oil a squalanový Squalane Face Oil. A samozřejmě chci zkusit i balzám na rty Rose Lip Balm. Počkala jsem si a mají růžový, ten totiž minulý rok ještě nebyl. :)


Další značkou, která mě teď velmi láká, je Lumene. V roce 2017 se značka znovu objevila u nás, celá přestavěná, s hezčími obaly a s trendy myšlenkou o přírodě... A zjevně se jim to povedlo, protože já teď několik věcí musím zkusit. Séra mě lákají snad všechna od všech značek a ta od Lumene vypadají skvěle a chtěla bych zkusit i další produkty. Detox Shot Intense Protecting Serum na hydrataci s antioxidanty. Esence, která se dává pod séra, Glow Boost Vitamin C Hyaluronic Essence s vitamínem c na hydrataci a rozjasnění pleti a dvoufázový hydratační olejíček Arctic Berry Cocktail Brightening Vitamin C Hydra-Oil, který podle popisu vypadá neskutečně dobře a olejíčky já prostě můžu. Uvidím, co mě osloví nejvíc a co nakonec na svůj typ pleti vyberu, ale nejspíš pořídím i oba spreje s výživnou mlhouGlow Refresh Hydrating Vitamin C Mist je hydratační a cokoliv, v čem je vitamín C, se mi líbí a Detox & Protect Antioxidant Mist je antioxidační mist s vitamíny a minerály a ten mě zajímá snad úplně nejvíc.


Jo Malone u nás mi udělala radost. Něco už jsem doma měla, něco jsem dostala od českého zastoupení a už je láska na světě. :) Musím si nutně dokoupit ještě dvě kolínské vody, které jsem zkoušela při rituálu péče o ruce. Božskou kolínskou Dark Amber & Ginger Lily, což je taková těžší dřevitá vůně s trochou květin a pak Mimosa & Kardamom, kterou bych podle názvu snad ani nezkoušela a přitom je nádherná, svěží a lehká, trochu jako šampaňské s kořením. A protože miluji koupání a koupelové oleje a miniaturu, co jsem si koupila v Londýně už jsem dávno spotřebovala, chtěla bych si koupit právě i koupelový olej a láká mě svou vůní Nectarine blossom & Honey.


Už z minulého roku mi tu zbyly štětce Wayne Goss The Face Set. Pořád po nich toužím, jen mě odrazuje cena 250 dolarů a clo a daň... Každopádně mám takový pocit, že na ně letos stejně dojde. Když už je chci zkusit minimálně třetím rokem, měla bych se konečně odhodlat. :) Druhou položkou s vysokou cenou je Natasha Denona Lila Palette. Koupila jsem si verzi Sunset a tak nějak jsem nabyla dojmu, že nutně potřebuji i právě tuhle Lila. A možná i nějaké další. Každopádně už ani nemám moc chuť zkoušet Viseart, protože Natasha mi bohatě stačí.


Kromě kosmetiky chci tento rok zkusit i nějaké nové svíčky. Třeba svíčky Meadows. Říkala jsem si, že bych rovnou vyzkoušela všechny, když mají tak hezký balíček - Dárková kolekce Meadows. Jsem na ně zvědavá, protože luxusních a drahých svíček není nikdy dost a navíc je to značka česká a svíčky se vyrábí v Praze, pokud se nepletu. Vlastně jsem si říkala, že si rozšířím sbírku svíček obecně. Na to, že jsem blogerka, jsem měla jen dvě Diptique a jen dvě Jo Malone. :)))


Dostali jsem se k nekosmetické a spíš life style části mého wishlistu. Už nějakou dobu sháním hodinky. Vlastně jsem si už jedny koupila, ale ty vám ukážu někdy příště. :) Každopádně stále hledám další a tak jsem si na wishlist přidala dvoje, které bych si během roku opravdu chtěla pořídit. První jsou hodinky MOCKBERG Sigrid petite, černá a zlatá je naprostá klasika a hodinky MOCKBERG Alice, které jsou větší a líbí se mi šedá a rose gold barva kovových částí.


Kromě doplňků pro sebe si chci pořídit i nějaké doplňky do bytu. Vlastně spíš do nového bytu, protože se budeme stěhovat. Což je pro mě další impuls udělat si ve věcech pořádek a protřídit to, co mám doma a samozřejmě naopak, další impuls k nákupům a sestavování wishlistů. :) Rozhodně si musím koupit hodiny a vlastně proč ne dvoje... :)) Nemůžu se rozhodnout, které se mi líbí víc, ale nakonec to asi vyhrají Betonové nástěnné hodiny Nod, i když rose gold Nástěnné hodiny Mr. White vypadají taky skvostně. Už několik týdnů nemáme ani konferenční stolek, protože ho Alex rozbil (skákal z něj a upadla mu noha, stolku, nikoliv Alexovi :), takže sháním nový a oznámení o stěhování mi tak udělalo radost, protože to je vždy důvod, nakoupit nový nábytek. Strašně se mi líbí Odkládací stolek Graceful XL. a mám v plánu ho po nastěhování také pořídit. Nakonec lžičky. Na focení, ehm. :) Zjistila jsem totiž, že když fotím flatlays, nemám k tomu žádné hezké nádobí a příbory, takže i to časem budu chtít napravit a tyhle Čajové lžičky Ox si rozhodně píšu na seznam!


Dejte mi vědět, co máte na svém wishlistu pro rok 2018 vy! Ať už kosmetického, nebo nekosmetického. :) Měli jste nějaký wishlist i minulý rok? Kolik věcí z něj jste si pořídili a na kolik věcí jste úplně zapomněli a už je vlastně ani nechcete? Také budu velmi ráda za váš názor na to, že bych na blog občas přidávala i tak trochu víc life style články. Bavily by vás? Případně co třeba vůbec nechcete, co ano a jak často by vás takový článek bavil. :) Mějte se krásně a těším se zase příště! L.



24 komentářů:

  1. Na vůně Jo Malone se musím už konečně podívat, jsem na ně strašně zvědavá :)

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Od značky Onest bych také chtěla zkusit jejich novou masku, moc se mi líbí, že jako ostatní jílové nezaschnou úplně a nemá tolik pnout a stahovat obličej. Balzám na rty Rose mají od začátku, možná byl jen vyprodaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to děkuji za info, já myslela že byl jen ten základní a že ten Rose přidali :)

      Vymazat
  3. Na ty betonové hodiny se taky dívám hodně dlouho, strašně se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Značka Onest mě hodně láká, jejich jednoduché obaly jsou pěkné. A taky jsem četla plno dobrých recenzí. :) Jo Malone mě také velmi láká. Hodinky bych si také ráda pořídila, protože mám jen jedny a je třeba to napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Onest je hlavně i česká značka, to je vždycky super a ty obaly jsou třešnička :)

      Vymazat
  5. Nuž, ako tak rozmýšľam, nemám žiaden wishlist napísaný ani v hlave vyformovaný, len by som rada pokročila v starostlivosti o svoju pleť, telo a vlasy.
    Ale, v prvom rade, o svoju dušu a myseľ :). Viem, že to znie vágne, ale tak nejak vekom som dospela, že toto je podstatnejšie, momentálne, aspoň pre mňa.
    A tak chodíme s manželom aspoň raz do mesiaca do súkromného wellnessu, len my dvaja, na oddych, od práce a detí :).
    Teším sa na všetky nové články od Teba !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře děláš :) Nejdůležitější je být v pohodě sám se sebou, až pak můžou nastoupit materiální hodnoty a žádný wishlist k tomu není potřeba. Já bych ho taky asi jen tak pro zábavu nepsala, kdybych neměla blog :)))

      Vymazat
  6. Ahoj,
    jako vždy skvělý článek:-) Vůně Jo Malone mám na seznamu též a myslím, že letos si nějakou pořídím. Ještě svůj wish list nemám dokončený, ale dál bych v něm chtěla prozkoumat některé produkty z přírodní kosmetiky (např. Mylo balzám na nohy nebo tonika od Karla Hádka). Z doplňků do bytu bych chtěla nějaké pěkné hodiny do ložnice a taky budík.A pořád sháním novou záclonu do obýváku, která by splňovala moje estetické požadavky a nestála mě jako půlka letní dovolené.Určitě by bylo fajn, kdyby se objevily třeba sobotní lifestylové články, to by se mi moc líbilo!!! těším sena další článek:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji a jsem ráda, že se jsi pro life style články :) Popravdě nevím, jestli by to bylo na tak časté publikování, ale určitě zkusím něco vymyslet. A k těm závěsům, když jsem je kupovala naposledy, byla jsem zděšená, kolik ty pěkné stojí, trefně jsi to nazvala půlkou dovolené :)))

      Vymazat
  7. Veľmi zaujímavý wishlist. Na pár vecí si ma navnadila :-) Inak čo sa týka tých life stylových článkov tak za ne budem určite rada :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pekny wishlist. Prvni tri znacky mam i na svem. Take bych je chtela vyzkouset. Lifestylove clanky mam rada. Jen smele do nich! 🙂


    Bella z radosti-a-starosti-by-bella.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj já bych chtěla asi úplně všechno ,a už jsi vyzkoušela kyselinu hyaluronovou a Squalane od firmy Saloos ? úplně boží a cena je skvělá. Jinak zase pěkné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ne, nezkoušela, ale podobné produkty mě lákají od the Ordinary... :) tak uvidíme

      Vymazat
  10. Příští rok bych chtěla určitě vyzkoušet stíny od Toma Forda a Marca Jacobse. Dále skincare od Drunk Elephant, zkusit víc produktů od the Ordinary. Pořídit si vůni od Jo Malone a víc prozkoumat Charlotte Tilburry :). A Lumene bych take chtěla dát šanci. Těším se na další články v novém roce :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny Tom Ford a Marc Jacobs jsou skvělé! Drunk Elephant je taky zajímavá značka, ale vadí mi ta dostupnost no... Charlotte Tilbury mě zklamala obaly ale taky asi něco budu chtít a Ordinary mám objednané :)) děkuji za podporu! :)

      Vymazat
  11. Ahoj, tady je můj wishlist:
    Deramacol - řasenka s efektem prodloužených a oddělených řas
    Ziaja - hydratační tělové mléko s bambuckým máslem
    Jaký je tvůj nejoblíbenější produkt od Dermacolu a od Ziaji?
    Zuzka

    OdpovědětVymazat