pondělí 22. ledna 2018

Spotřebováno || Péče o pleť

Krásný den vám přeji! O spotřebovaných produktech jsem vám už nepsala několik měsíců, takže jsem se těšila, až vyhodím ty dvě obrovské Sephora tašky s prázdnými obaly. Konečně se mi to podařilo dotáhnout do zdárného konce a dnes mám pro vás první část spotřebovaných produktů s pečující kosmetikou. Příště to bude péče o vlasy, péče o tělo a mám i plnou tašku spotřebované dekorativní kosmetiky.


O většině dnešních produktů už jsem zde na blogu psala článek, takže jsem to vzala stručněji. Záměrně nepíšu stručně, znáte mě. :) Protože o nich dnes neslyšíte poprvé, ani podruhé, nedávala jsem už ani odkazy a pokud vás něco zajímá blíž, stačí napsat název značky, nebo produktu, do vyhledávacího políčka v postranní liště napravo. Nebo v telefonu na hlavní stránce dole pod články. :) Protože se vám rozdělení na co bych koupila a co ne líbilo, pokračujeme v něm i dnes a já vám přeji hezké čtení!

co bych si koupila znovu 

La Roche Posay Effaclar astringentní pleťová voda a další dvě spotřebované lahvičky v tomto článku asi mluví samy za sebe. Výborné tonikum na normální, smíšenou, nebo mastnou pleť, která má sklony k nedokonalostem. Je mikro exfoliační, díky čemuž zůstane pleť opravdu čistá a póry jsou méně ucpané. Další balení už mám koupené. 

Uriage Hyséac Deep Pore Cleansing Lotion je obdobná záležitost. Další skvělé tonikum z lékárny, které jsem si oblíbila a které jsem si koupila znovu. Váhám, které mi přijde lepší, jestli Uriage, nebo La Roche Posay a nejsem schopná jedno vybrat. Proto je střídám a pleť je díky nim velmi dobře vyčištěná.

Uriage termální micelární voda. Vzala jsem si na zkoušku a jsem spokojená. Pokud potřebuji rychle odlíčit a nemám chuť, nebo čas na double cleanse, hodí se mít doma micelární vodu a tahle nevysušuje, i když je určena na mastnou pleť a hezky odlíčí. Na oči ji nepoužívám, ale na pleť je skvělá.


La Roche Posay adstringentní micelární voda v miniatuře. Měla jsem už asi tři tyhle cestovní balení a vždy jsem je dostala jako dárek k nákupu na eshopu Dr. Max. Mám v plánu si časem na zkoušku koupit plné balení, protože mi tahle micelární voda přijde velmi dobrá. O něco jemnější než zelená Uriage Hyséac, ale dělá stejnou službu.

Dr. Muller pleťové tonikum Tea Tree Oil jsem používala několik let. Možná je to věkem, ale přijde mi, že je možná účinné až moc. Rozhodně dobré tonikum na mladší mastnější pleť s nedokonalostmi, která není příliš citlivá. Já teď raději používám tonika od La Roche Posay a Uriage, ale i tohle mohu s klidem doporučit. Navíc je tohle pleťové tonikum díky obsahu oleje z čajovníku ideální po manuálním čištění pleti.

*Medik8 PoreCleanse Gel je báječná věc, o které jsem už psala v tomto článku. Dokonalý čistící gel, stačí ho troška, balení mi vydrželo několik měsíců, hezky pění, perfektně čistí a opravdu po nějaké době dokáže předcházet černým tečkám a ucpaným pórům a další balení je už doma.

Neostrata Oily Skin Solution je vodička/tonikum, které dávám po klasickém toniku a miluji ho. Také ho u mě nevidíte poprvé (recenze), protože je to již asi pátá spotřebovaná lahvička. Jestli něco dokáže opravdu pomoci s ošklivým akné, je to právě tohle a období, kdy ho nepoužívám, je na první pohled poznat na mé pleti. Hormonální akné nevyléčí žádný přípravek stoprocentně, pokud je problém uvnitř těla, ale výrazně pomoct dokáže právě Oily Skin Solution.

Neostrata Face Cream Plus je další z řady výborných krémů této značky. Měla jsem ho poprvé a byla jsem spokojená. Jeho benefity jsou určitě výborná hydratace, výrazná exfoliace pleti a její zjemnějí a zároveň je poměrně jemný k pleti. Rozhodně to není krém pro extrémně citlivou pleť, ale moje pleť si na účinky krému zvykla brzy a nebyla po jeho používání citlivá.


Uriage termální voda ve spreji se objevuje pokaždé a je to moje nejoblíbenější termální voda vůbec. Příjemná minerální vůně a jemná mlha zaručena. :)

*Medik8 Hydr8 B5 sérum je velmi příjemné hydratační sérum, se kterým jsem byla velmi spokojená a na pleti je jeho použití znát, hlavně tedy ráno, kdy je viditelný rozdíl oproti dnům, kdy ho nepoužiji. Nezatěžuje, je velmi lehké, trochu lepí, ale protože na něj dávám krém, nevadí mi to a rozhodně si ho chci v budoucnu pořídit znovu a to i proto, že se dá kombinovat i s dalšími séry a já mám hlavně v zimě (a během kojení) problém s hodně dehydratovanou pletí.

*Medik8 CE-Tetra sérum dávám do koupila bych znovu, byť to teď zrovna nemám v plánu. Není to proto, že by sérum nebylo dobré, ale proto, že je to prostě sérum na vrásky a těmi já zatím ještě nijak výrazně netrpím. Všimla jsem si ultra jemné a vyhlazené pleti, více než obvykle, ale myslím, že to bylo i celkově kombinací péče této značky. Za to bych se nebránila vyzkoušet i jiná další séra a tohle mohu starší, zralejší pleti určitě doporučit na vyzkoušení.


Estée Lauder Advanced Night Repair Micro Cleansing Balm, můj velký objev a láska a rozhodně si tenhle balzám budu pořizovat časem znovu. Krásně odličuje, dá se velmi jednoduše z pleti smýt vodou a nezanechává mastný film. Stejně tak mi neucpává póry a zvládne stáhnout i líčení očí, ale na oči, když mám výrazné líčení, stejně raději používám šetrnější dvoufázový odličovač.

*Medik8 Retinol 1TR noční krém je pro ty, kdo chtějí začít s retinolem. Neobsahuje retinolu mnoho, takže je ideální na pleť nad dvacet pět, nebo která už má drobné linky. Já jsem s ním byla moc spokojená, hezky hydratoval, pleť vypadala zdravě a byla jemná. Do budoucna bych si ho klidně pořídila znovu.



Glamglow Powermud je výborná maska, pečuje, čistí a vysušuje tak akorát. Při smývání se mění na olejovou a pleť tak dokonale dočistí a zároveň ji ošetří.
Glamglow Supermud ten samý případ, akorát je mírně agresivnější, více čistí, lépe bojuje s pupínky a akné a podle mě je to nejúčinější maska na problematickou a mastnou pleť vůbec.
Glamglow Youthmud je maska exfoliační a také ji mám velmi ráda. Obsahuje velké množství peelingových částeček a pokud milujete hrubý a pořádně účinný peeling, bude se vám maska zamlouvat stejně jako mně. Jen pozor, na extra citlivou pleť to určitě nebude.

Nuxe Termo aktivní čistící maska. Jak už jistě víte, jedna z mých nejoblíbenějších masek vůbec. Čištění pleti, hřejivý efekt a peeling v jednom. Naprosto skvělá maska!


*Talika sérum na růst řas a sérum na řas obočí. Tyhle dva produkty vám mohu doporučit a asi bych si je i koupila znovu, ale je potřeba k nim říct pár slov. Jestli čekáte dvojnásobně dlouhé řasy a okamžitě husté obočí, budete zklamaní. Tahle séra neobsahují růstové hormony, takže nefungují tak dobře jako některá jiná, na druhou stranu, sérum na řasy mi díky tomu nedráždilo oči a mohla jsem ho používat, i když mám jinak oči extrémně citlivé. Řasy mi po několika měsících zesílily, nebyly tak slabé a jemné, přišlo mi, že tolik nepadají a také mi přišlo, že se jemně točí směrem nahoru. Pro někoho to může být málo, já jsem byla spokojená. Rozdíl na svých velmi krátkých a rovně rostoucích řasách jsem viděla. Co se obočí týče, tam to bylo velmi podobné. Obočí určitě rostlo rychleji a po několika měsících používání musím říct, že mi dorostlo i pár chloupků navíc. Řekla bych, že se spíš než o séra na růst, jedná spíš o kondicionéry na řasy a obočí, které je zpevní a uzdraví, pokud se lámou a vypadávají

*Estée Lauder Genuine Glow Eye Balm byl příjemný oční krém, nepálil, nedráždil mi oční okolí, jemně opticky rozjasňoval a lehce hydratoval. Na hodně suché oční okolí mi nestačil, ale většinu roku, kdy mám pleť okolo očí víceméně normální, byl tak akorát a ráda jsem ho používala.


Skinfood Black Sugar Scrub miniaturka a naprosto skvělý produkt. Rozhodně budu tenhle cukrový peeling potřebovat v plném balení. Pokud se nepletu, funguje jak na bázi mechanického obrušování, tak obsahuje i enzymatický peeling. Peelingy mám ráda hrubší a v kombinaci s enzymy je tenhle od Skinfood účinný a poměrně hrubý, což mám jednou za čas ráda. A navíc hezky voní.

co bych si znovu nekoupila

Mixa micelární voda Anti Imperfection na problematickou pleť mi vůbec neseděla. Špatně odličovala, měla nepříjemnou zatuchlou vůni, jak to občas micelárky mívají a navíc mi přišlo, že moji pleť stahuje a zbytečně vysušuje.

Yves Rocher dvoufázový odličovač s chrpou buď milujete, nebo nenávidíte. :) Já jsem ho spotřebovala na mytí štětců. Bohužel, s mým líčením očí si neporadil, odličování trvalo dlouho, byl nepříjemně mastný a ještě jednou bohužel, opravdu nepříjemně mě pálil v očích a celkově mi je dokázal podráždit.

Avéne termální voda není špatná, v podstatě asi dělá to, co má, ale vadí mi na ní hrubý rozprašovač a chybí vůně, jakou má Uriage. Měla jsem již několik balení různých velikostí a dělají to víceméně všechny. Nejvíc právě tyhle miniatury. Uriage termální voda je podle mě rozhodně mnohem lepší a tak už od Avéne kupovat nebudu.



Chanel La Solution 10 krém mi neseděl vůbec (článek). Kdyby nestál několik tisíc, řekla bych, že je to průměrný hydratační krém. Kupodivu jsem ho na pleti cítila, v ne zrovna pozitivním slova smyslu a pro mě tak byl velkým zklamáním a znovu bych si ho už určitě nekoupila. Jsem ale zvědavá a musím zkusit nějakou další Chanel skin care. :)

Saloos francouzský bílý jíl a francouzský zelený jíl. Popravdě nevím, co jsem si myslela, když jsem si je kupovala. Za prvé mě nebaví si to míchat, za druhé jsem vždy spotřebovala neuvěřitelné množství, než se mi podařilo namíchat tu správnou konzistenci a za třetí mi přišlo, že masky samy o sobě nic moc nedělají. Zkoušela jsem do nich přidat kapku Tea Tree oleje, ale vlastně mi přišlo, že jsem pak měla spíš podrážděnou pleť. Nevím, jestli jsem něco dělala špatně, ale míchání masek z jílu mě vůbec nebaví a zůstanu u těch komerčních, namíchaných, co mi fungují a nemusím s nimi nic moc vymýšlet. :)

*Talika Eye Detox Specific není špatný oční krém. Hydratoval, jemně vyhladil oční okolí a měl chladivou masážní kuličku, kterou se krém hezky zapracoval do pleti okolo očí. Že by mi po něm mizely kruhy pod očima jsem si nevšimla. Znovu bych si ho nekoupila, protože mě okolo očí občas pálil. Nedokážu specifikovat proč se to stávalo jen někdy, ale byly momenty, kdy mi okolo očí nebyl příjemný. Mám oči velmi citlivé a občas se mi to s očními krémy stává. Balení vypadá futuristicky, ale vadila mi jeho funkčnost. Pumpička občas nefungovala a ke kuličce se nedostával žádný krém, naopak se mi občas stalo, že krém skrz kuličku vystříkl, když jsem se snažila z něj krém dostat.


NIP+FAB exfoliační tamponky s kyselinou glycolovou. Exfoliačně sice působí, ale pleť dokážou také velmi podráždit. Většina krémů, třeba od Neostraty, obsahuje kyseliny, pleť exfoliuje a zjemňuje a přitom ji nijak extra nedráždí. Tamponky jsem používala na noc a přišlo mi, že se mi po jejich použití tvoří pupínky a akné, takže jsem zbytek vyhodila a rozhodně nedoporučuji.

Missha Black Ghassoul Peel Off Nose Pack slupovací černá maska na póry, která nedělá téměř nic. Popravdě, většina podobných masek toho nedělá mnoho. Tohle nebyla výjimka. S maskou se špatně pracuje, je hrozně hutná a táhne se, trvá dlouho, než se vám ji podaří nanést na nos v jednolité vrstvě, smrdí a neskutečně dlouho trvá, než úplně zaschne. I když jsem měla pocit, že je úplně zaschlá a po dvou hodinách ji zkusila sloupnout, zůstala mi částečně na pleti. Jako největší problém vidím to, že bez použití žínky nešla smýt. Spousta práce a času a póry jsem měla ve stejném stavu jako před použitím.



Avon Planet Spa Čokoládovou masku jsem měla několikrát, ale spíš než kvůli účinkům, tak kvůli čokoládové vůni a konzistenci. Účinky nejsou vyloženě špatné, ale myslím si, že když se namažu vrstvou hydratačního krému, bude na tom moje pleť stejně, jako po použití téhle masky.

Avon Planet Spa Olivová maska už nevoní tak pěkně jako předchozí, za to je o trochu víc hydratační. Dá se sehnat za pár korun a vlastně není vyloženě špatná, ale není ani ničím speciální. Masky Planet Spa jsou levné, takže říkám proč ne, ale já asi už žádnou další, (kromě úžasné modré zahřívací Vulcanic Iceland), určitě nepotřebuji.

La Roche Posay SPF 50 péče na opalování na pleť obličeje ve spreji je výborná věc. Můžete ho použít během dne klidně i přes makeup, nebo i pod něj. Já mám bohužel s takto vysokými faktory problém, protože mi způsobují velmi nepříjemné, hluboké akné a nepomůže ani každodenní pečlivé odlíčení olejovými přípravky. Jakmile faktor vysadím, pleť se zase vrátí do normálu. Takže tenhle sprej budu i nadále kupovat pro manžela, ale já se mu raději vyhnu.


Mana Shea Butter, bambucké máslo vyhazuji, protože začalo podivně smrdět. :) Vlastně jsem ho nakonec ani moc nepoužívala, občas na rty, ale jiné a lepší využití jsem pro něj nenašla, takže ani nemám důvod, proč bych si ho pořizovala znovu.

Korres Plum Lip Butter už mám doma tak dlouho, až se skoro stydím, Myslím, že ještě z nějakého Lady Boxu. :)) Nicméně jsem ho vlastně ani nikdy nepoužívala, takže je to úplně jedno. Vůbec mi totiž nevyhovuje, že produkt, který má být hlavně pečující, je zároveň takhle hodně pigmentovaný a barevný. Odstín tmavá švestková a konzistence doslova jako máslo. Jemná, krémová, hodně hydratační, ale tím pádem ji máte všude okolo pusy a vypadáte jako klaun. Což je věc, po které primárně netoužím. :)


Balzámem a máslem jste se úspěšně dostali na konec dnešního článku, já vám děkuji za jeho přečtení a budu moc ráda, když se se mnou podělíte o vaše zkušenosti. Zkoušeli jste něco z dnešního článku a jak vám to sedělo? Shodli jsme se, nebo naopak kroutíte hlavou nad mojí zkušeností? :) Mějte se hezky a já se na vás budu těšit v komentářích a u dalšího článku! L.

21 komentářů:

  1. Vďaka Tebe som objavila pre dcéru v teenage veku La Roche Posay Effaclar astringentní pleťovú vodu, ktorá spolu s umývacím gelom tejto istej značky tvorí dennodennú starostlivosť.
    Chcela som doplniť aj Neostratu, ale na tú nemám v Nitre veľké šťastie, lebo ja viem čo presne od nich chcem a nemám chuť v salónoch riešiť aj iné veci (neodbytnosť mi občas vážne lezie na nervy).
    Čo by som chcela veľmi vyskúšať, je Medik8, len neviem presne čím začať, čo je škoda, lebo na túto značku som zatiaľ čítala len samé pozitívne veci.

    P.S. Ak máš chvíľku čas, vieš mi napísať ako presne aplikuješ od Nuxe masku z článku ? Na suchú, vlhkú alebo mokrú pleť ? Po nanesení nechávaš pôsobiť alebo masíruješ? A ako dlho ?
    P.S.2 Súhlasím s Avonom maskou Vulcanic Iceland. Fantázia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medik8 je úžasný! Ale úplně chápu, já popravdě také chodím na kosmetiku nerada, ani nevím proč. :) Tu Nuxe masku dávám na čistou suchou pleť. Vmasíruji a nechám chvilku působit, pět až deset minut, pak ji znovu promasíruji, když je tam ten peeling. A sundám teplou žínkou :)

      Vymazat
    2. Vmiesam sa k vam do debaty, ak mozem :D Myslim ze ta maska Nuxe sa odporuca davat na plet navlhcenu... Ale teda masirujem tiez :) najma pri konci, ked ju davam dole. A teda ja ju mam tiez az 20min, podla Tvojho odporucania, Leni ;)
      Tu masku od Avon mam tusim doma, mala by som ju teda konecne vyskusat, ked hovorite! :D
      Inak super clanok ako vzdy ;)

      Vymazat
    3. Claire s tou maskou, ona se má dávat na vlhkou, to nepopírám :))

      Vymazat
    4. Ano :) Kazdemu podla svojho gusta samozrejme :) akurat teda moj osobny pocit, ked ju davam na plet navlhcenu, zda sa mi, ze viac hreje.

      Vymazat
  2. skvelý článok a fotky :) asi prvý krát som narazila na produkty, z ktorých som ani o jeden ešte ani len nezakopla :D

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tom spíš to asi mohlo být zajímavé, když nic z nich neznáš :) Díky!

      Vymazat
  3. Medik8 na ten čistící gel už jsem se na internetu dívala, takže snad přiští týden objednám. :) Jinak mě vůbec termální voda od Avené nevyhovovala, nevím přijde mi, že je to prostě obyčejná voda :D A Saloos bílý jíl mám a s ním jsem spokojená, se zeleným jsem spokojená nebyla, protože jsem byla po něm červená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak je možné že to s tím zeleným se mi stalo taky, myslela jsem si že to podráždění mám z toho tea tree oleje, ale když ty jsi byla taky červená, tak je to spíš tou maskou asi...

      Vymazat
  4. Ahoj, ty výrobky Medik8 vypadají fakt dobře. Až dodělám Kiehls, který momentálně používám, tak je asi vyzkouším:-)Už se těším na další článek!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, jako vždy :) od Medik8 bych chtěla něco vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a mně se fotky v tomhle článku fakt nelíbí :D ale chtěla jsem se toho rychle zbavit :))) Medik8 doporučuji!!

      Vymazat
  6. Já jsem byla se zeleným i bílým jílem velice spokojená! Vždy mi udělaly plet krásně hebkou, extra vyčištěnou a stáhly přebytečný maz a dělaly se mi méně pupínky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si už v péči o pleť jedu jen přírodku, tak mě troche zarazilo že ti nevyhovovala jílová maska. Jaký je třeba rozdíl mezi Glamglow jílovou a samotným jílem? Já jsem ještě GG nezkoušela, právě proto že jsem si říkala že to přece musí mít obdobný efekt :-) Promiň za "blbou" otázku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já složení vůbec nerozumím, to říkám vždycky :) takže jen čistě uživatelsky, mně ty jíly prostě nedělaly nic a po jednom z nich jsem měla pak červenou pleť, což se mi tedy běžně neděje. Bílá GlamGlow odstraní viditelně část černých teček, to ty jílové teda nedělají určitě :) a celkově mi přijde, že tomu prostě něco chybí :)

      Vymazat
  8. S tou druhou maskou od Avonu mám zkušenosti, dříve jsem jí měla ráda, ale teď jsem zjistila, že jsou na trhu mnohem lepší masky a raději dávám přednost jiným (hlavně s lepším složením) :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Na ten Medik8 si ma parádne nalákala :D ja mám ešte nejaké flaštičky 5% kyseliny mandľovej tak možno potom. Mne ílové masky (hlavne tie čo si musí človek sám rozrobiť) vôbec nesadli. Používam vulkanickú masku od I`m from. :) Rozmýšlam ale nad avokádovým krémom a sérom pod oči od kiehl`s. Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medik8 za vyzkoušení určitě stojí, za tím si stojím já :) S jílovými maskami máme stejnou zkušenost. Avokádový krém od Kiehls je na mě moc hutný pod oči ale jinak mám péči moc ráda :)

      Vymazat