pondělí 29. ledna 2018

Spotřebováno || Vlasy & Tělo

Hezký den! Dnes vás čeká pokračování článku o spotřebovaných produktech a je toho opět dost. To je tak, když vás tenhle typ článků baví, mě zas až tolik ne a odkládám ho až do doby, než mám doma několik pytlů s obaly a cítím akutní potřebu se jich okamžitě zbavit. :) I přes mou nechuť doufám, že vás bude i ten dnešní díl bavit, stejně jako ten minulý!


Minulý článek o spotřebované pleťové kosmetice najdete tady. Stejně jako minule vás v případě konkrétního zájmu o nějaké produkty odkážu na vyhledávač tady u mě na blogu. Začneme péčí o tělo a produkty, které bych si znovu koupila.

co bych si koupila znovu 

Balea sprchová pěna Sweet Cake a Balea sprchová pěna Vanilla Cream jsou pěny na tělo z nějaké limitky a obě měly nádherné sladké vůně, byly hezky krémové a popravdě, spotřebovali jsme jich tak deset balení. :) Hlavně tedy syn, kterému z nich děláme do plastového kornoutu zmrzlinu, při večerních hrách ve vaně. :) Pokud máte malé děti určitě zkuste, budou z pěn nadšené. Po technické stránce jsou tyhle pěny sice fajn, ale mírně vysušují a co si pamatuji, třeba pěny od Rituals jsou jemnější, krémovější, smetanovější a vůně na těle vydrží hodiny. Tyhle pěny Balea vydrží vonět jen chvíli.

Balea sprchová pěna Fresh & Fruity je ze stálé kolekce a má svěžejší a obyčejnější vůni, která mě neuchvátila tolik, jako dvě předchozí. Vlastnostmi je ale totožná, takže mohu doporučit a nejspíš ji ještě někdy koupím znovu.

Balea pěna na ruce Cake Pop voní nádherně, sladce a stojí snad jen dvacet korun. Opět musím říct, že nejvíc nadšený z ní byl hlavně syn. Nemá stejnou pumpičku jako pěny na tělo, ale spíš funguje jako pumpička u pěnového tužidla. Ruce umyje, ty moje vysušuje, syn byl nadšený. :) Takže koupím znovu, byť spíš kvůli zábavné složce, spíš než kvůli vlastnostem.



*Nuxe Huile Prodigieux parfémovaný sprchový olej s klasickou vůní suchého oleje je skvělý. Pokud máte parfemaci suchého oleje rádi samozřejmě. :) Není až moc olejový, takže nestéká. Díky oleji nevysušuje a obsahuje třpytky. Ty se samozřejmě po opláchnutí z pokožky smyjí, takže jsou tak trochu zbytečné, ale vypadá to hezky.

Nuxe Huile Prodigieuse OR suchý olej se třpytkami jsem spotřebovala během léta a teplých dní, kdy jsem se mazala právě touto třpytivou variantou, namísto té klasické. Suché oleje používám po mytí na vlhkou pleť a ta je pak jemná, vláčná, voňavá a v tomto případě i třpytivá.


*Aqua Mineral Total Silk Body Scrub Enchanted se dostal do mé nejoblíbenější tělové kosmetiky za rok 2017, takže je jasné, že budu jen chválit. Úžasná vůně, perfektní konzistence, dostatek olejové složky a velké, skoro půl kilové balení. Více v článku. Doporučuji všem alespoň jednou vyzkoušet a já už jsem si další balení sama koupila.

*Aqua Mineral Mineral Soap tuhé mýdlo bylo skvělé na ruce i štětce. Hezky hydratovalo a ruce (ani štětce), nebyly vysušené. Já mám tuhá mýdla moc ráda, hlavně tedy kvůli mytí štětců a nemám nic, co bych tomuto vytkla. Znovu bych si ho určitě koupila a chci také vyzkoušet jeho bahenní verzi (Mud Soap).

Jo Malone koupelový olej Orange English Pear & Fresia jsem si v miniatuře dovezla z Londýna a je skvělý. Není moc mastný, takže pak nemáte místo vany skluzavku, ale hydratuje. Vůně není příliš silná, je spíš jemnější, ale to mi při relaxaci vyhovuje. Jemnější ve smyslu, že není silná, nikoliv, že není cítit. Zvažuji koupit nějaké plné balení, ale chci si je jít všechny ještě jednou očichat. :)

Lush Snow Fairy sprchový gel mám spjatý s Vánočním obdobím stejně jako Rose Jam. Tohle balení jsem si šetřila snad až do letních prázdnin, což zní dost zvláštně, když si to takhle po sobě čtu. :) Proto ho vidíte ve spotřebovaných produktech až o rok později. :) Dostala jsem ho totiž k narozeninám na konci ledna. Za mě je to jedna z nejhezčích vůní z Lush, hned po Rose Jam.




Rexona Maximum Protection antiperspirant se objevuje v každých spotřebovaných produktech a já jsem samozřejmě nespotřebovala od minule jen jedno balení, byly myslím tak tři, nebo čtyři a zatím je to stále ten nejlepší antiperspirant, jaký jsem kdy měla. Opravdu zabraňuje pocení a tím pádem máte po celý den svěží vůni. :) Teď v zimě to s pocením asi není tak urgentní, jako během léta, ale stejně tak na něj nedám dopustit a málokdy používám jiný.

*Oribe Brilliance & Shine šampon  a *Oribe Brilliance & Shine kondicionér nejsou žádným překvapením. Oba produkty jsou bezkonkurenční napříč značkami a pokud si chcete dopřát několik luxusních kousků, zapátrejte u Oribe. Šampon a kondicionér dodávají vlasům extra lesk a dělají je hebké, jako to s mými vlasy dokáže máloco (a bohužel nic z drogerie, ha ha) Rozhodně si chci tyto produkty koupit znovu, ale zatím testuji další řady této značky. Teď používám zelenou na udržení hydratace a je stejně tak úžasná!

*Oribe Gold Lust Dry Shampoo a *Oribe Dry Texturizing Spray jsou další dva produkty značky Oribe, které jsem dostala v miniatuře v rámci spolupráce se značkou a jsou tak skvělé, že jsem si stihla pořídit plné balení obou produktů a půlku spotřebovat. Suchý šampon je snad jako jediný opravdu bezbarvý a přitom opravdu funkční a sprej na dodání textury vlasy zbytečně nezatěžuje, ale udrží vám během dne objem. A to suchým způsobem. :) Vlasy nejsou slepené, ani není na první pohled vidět, že bych použila nějaký přípravek.



*Maria Nila Sheer Silver šampon a *Maria Nila Sheer Silver kondicionér byly velkým překvapením na odbarvované vlasy. Udržet si studenou blond je velmi těžké a některé stříbrné šampony jsou sice funkční, ale za to mi k smrti vysušují vlasy. A to mým už tak suchým konečkům nedělá dobře. Sheer Silver produkty jsou skvělé, fungují a zároveň vlasy nevysušují. Naopak, dělají je jemné a hebké, 

Moroccanoil Treatment Light olejíček jsem teď nahradila dalším luxusním od Oribe. Popravdě, oba dva jsou výborné a mám je velmi ráda. Jsou si dokonce i velmi podobné, minimálně tedy tato Light verze, která je oproti originálnímu Moroccanoil tekutější a ne tak hutná. Do olejíčku se vyplatí investovat, zejména pokud máte suché, lámavé a zničené vlasy. Na těch uvidíte největší rozdíl. Moroccanoil Light má být na jemné a blond vlasy, originální verze na pevnější, nebo suché. Mně Light verze seděla velmi dobře, stačilo málo a vlasy byly pěkné a i v konečcích lesklé.



Batiste suchý šampon Blush v miniatuře přihazuji občas v DMku do košíku a mám ji v kabelce. Ačkoliv jsem se zamilovala do Oribe, nebudu snob a řeknu, že si stále myslím, že suché šampony Batiste jsou to nejlepší, co můžete v drogerii najít. Minimálně tedy, pokud máte blond vlasy a případný jemný bílý nános v nich není vidět. Překvapilo mě to, protože než jsem měla v ruce poprvé Oribe Dry Shampoo, myslela jsem si, že jsou Batiste také bezbarvé. :) Každopádně další nákup šamponů Batiste nevylučuji a spíš ho tu budete vídat i nadále. Já jsem spotřebovala Blush a Tropical. Tropical je moje nejoblíbenější vůně, protože voní jako pina colada po kokosech a tropickém ovoci.


co si znovu nekoupím

Aussie Miracle Moist šampon měl pro mě nepříjemnou parfemaci, ačkoliv mi jinak produkty Aussie voní, tak konkrétně tento šampon je v části nekoupit hlavně kvůli vůni. Po technické stránce je to průměrný šampon z drogerie a ačkoliv je z řady Miracle Moist, velké hydratace jsem se nedočkala.

Aussie Miracle Moist kondicionér a Aussie 3 minute Miracle Moist maska mě neohromily svou parfemací, ale naštěstí voněly jinak, než šampon z této řady. Kondicionér i maska jsou klasická drogerie a já se bojím, že po vyzkoušení značek jako je Oribe a Maria Nila, už mi v drogerii nebude sedět nikdy nic. :) Dávám je do kategorie nekoupím si znovu hlavně proto, že mi od Aussie mnohem víc sedí řada na zničené vlasy. Pokud tedy půjdu někdy pro vlasovou péči do drogerie, vyberu si nejspíš tu.

Aussie Mega Instant kondicionér mi neseděl vůbec, Také mi vadila jeho parfemace a svými účinky mi přišel mnohem slabší než Miracle Moist. Možná, pokud nemáte problematické vlasy, mohl by vám sedět, jinak mi nepřijde, že by něco extra dělal.


*Body Boom kávový peeling original a *Body Boom kávový peeling mint menší balení jsou v této sekci jen z toho důvodu, že jsem vyzkoušela jiné značky kávových peelingů a některé z nich mi přijdou o malinko lepší. Rozhodně to není tak, že by byl Baby Boom špatný, rozdíly jsou minimální. Kdybych si chtěla nějaký kávový peeling koupit, sáhla bych buď po Mark Scrub, nebo po Bodybe Scrub. Výhodou peelingu Body Boom je, že ho seženete v některých Rossmannech a nemusíte ho objednávat na internetu.


Rexona Motionsense antiperspirant ve spreji je průměrný antiperspirant. Ne že by byl špatný, ale oproti Rexoně Maximum Protection rozhodně nefunguje tak dobře a účinně. Na dny, kdy jsem pouze doma, se samozřejmě použít dá, pokud ale jdu ven, chci něco, co opravdu zabrání, abych se zpotila při běhání s kočárkem a synem po hřišti. Po antiperspirantech ve spreji se ještě budu koukat dál, protože bych chtěla nějaký dobrý najít. Hlavně kvůli tomu, že Rexona Maximum Protection se používá pouze na čistou pleť večer po koupání a nechci si tuhý deodorant dávat během dne na tělo.


Nevím, jestli jsem to někdy opravdu napsala, ale jako po každém článku o spotřebovaných produktech, kde je jich třicet a víc, si slibuji, že pokud chci tyhle články psát, musím to dělat pravidelně. Abych toho pak neměla moc a nestrávila nad tím celý den. :) Snad se mi to příště už opravdu povede. Ještě vás čeká jedno spotřebováno o dekorativní kosmetice a pak ještě jedno o textilních maskách na pleť, ruce i nohy. Snad se na ně těšíte. Dejte mi vědět, co jste naposledy spotřebovali vy a co už si znovu raději nekoupíte!. L.

31 komentářů:

  1. Balea Sweet Cake a pěnu na ruce Cake Pop také mám a jsou to perfektní voňavé produkty :)

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    tie peny od Baley zďaleka obchádzam, tá suchota na tele a rukách je pre mňa neznesiteľná. Bohužiaľ, mne sa tá vôňa zdá príliš umelá. Keď penu na sprchovanie, tak jedine od Nivey (tá zimná "limitka" vanilka + karamel je neodolateľná, na teplé dni zase citrusová) alebo Kneipp, tieto jediné ma nevysušujú.
    A čo sa týka rúk, tam používam úplne iné značky.
    Zhodnotila by som to tak, že nie som taká bohatá, aby som mohla používať Baleu v tejto verzii a potom naprávala škodu, ktorú mi bohužiaľ spôsobí na mne.
    A nakoľko sú deti alergici, tak im to už vôbec nedávam, tam by to bol príšerný pokus. Oni len Mixu s 10 % ovseným mliekom.
    Spotrebu mám priemer a myslím, že v posledných mesiacoch ani nebolo nič také, čo by bolo vyslovene zlé.
    Vlastne áno. Šampón a balzam zo špeciálnej kaderníckej rady od Welly proti krepateniu vlasov (presne to robili) a lak na vlasy od Elnett (nedal sa vyčesať a už vôbec nie vymyť, ani šampónom).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím že vysušují, ale Alexe to s nimi fakt baví a naštěstí ekzémy ani nic podobného nemá :) Ale na ty pěny od Nivea slyším samou chválu, tak je musím příště vzít :)

      Vymazat
  3. Mě Rexona moc nevyhovuje svými účinky. Myslím si, že neplní to co má. Já jsem zvyklá spíše na Dove. Batiste suché šampony já miluji a žádný jiný suchý šampon jsem nezkoušela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mě zase jako jediná přijde, že funguje ta tuhá varianta :)

      Vymazat
  4. O té limitce od Balei jsem vůbec nevěděla :D ale Oribe sakra Luci, toužím po něm díky tobě víc a víc :D

    OdpovědětVymazat
  5. Sprchovou pěnu Balea si budu muset zase pořídit, kdysi jsem jednu měla a byla super, myslím, že tu byla ta citrusová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že trochu vysušují, ale na hraní jsou fajn :)

      Vymazat
  6. Pre mňa boli sprchové peny fajn, ale ten krém na ruky, to bol pre mňa strašný odpad. Použila som ho asi 4x a vyhodila ho. Smrdel hnusne, sladko a vôbec nehydratoval :(
    https://silakrasy.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem až teď zjistila, že to byl krém na ruce :D takže asi tak :))

      Vymazat
  7. Ja mám ten Balea penový krém na ruky vo vôni malín a tá vôňa je síce trochu umelinková, ale na také malé prehydratovanie rúk v práci mi vyhovuje. A vy ho doma používate na umývanie?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. presne toto som isla napisat :D ved to je krem na ruky a nie umyvacia pena....

      Vymazat
    2. :D holky, já jsem vůbec nezaregistrovala, že je to krém na ruce :D myslela jsem že je to prostě pěna jako ty velké balení :))) takže díky za update, pokud to měl být krém, tak je to ještě horší, protože mi přišlo, že to dost vysušuje :D

      Vymazat
  8. Suché šampony Batiste zbožňuji a olej od Nuxe chci vyzkoušet :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Jak ty to jen děláš, že máš vždy tak krásné fotky! Sprchovou pěnu jsem nikdy nezkoušela, ale ráda bych :)

    OdpovědětVymazat
  10. Este nemam docitany clanok, ale musim Ti to rychlo okomentovat, ak to nikto nestihol predo mnou, aby som nezabudla :D Ta pena na ruky od Baley nie je mydlo, ale supluje krem na ruky! :D ja ju mam tiez, vonia krasne a ani ta hydratacia na mna nie je najhorsia...

    OdpovědětVymazat
  11. S Aussie Miracle Moist radom stopercentne suhlasim! Aj vona, aj ucinok. Dokonca sa mi zdalo, ze tie vlasy su este suchsie a staci ich umyvat kazdy treti den, aj ked zvycajne to robievam kazdy druhy. Na druhu stranu, s ich maskou pre lesk vlasov som spoko.
    Co som spotrebovala ja, som akurat dnes spisovala do clanku a teda ze toho bolo celkom dost! Ja clanky so spotrebovancami pisem pravidelne, ale teda vzdy si nad tym trham vlasy :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, protože na Aussie většinou slýchám jen chválu a přitom jsou některé ty řady strašné :) Já tyhle články popravdě nepíšu moc ráda, fakt mě to nebaví, ale kupodivu jsou to jedny z nejčtenějších :)

      Vymazat
    2. No uz len podla seba vidim, ze tie clanky su naozaj citane :D holt, najvacsia vypovedna hodnota :)

      Vymazat
  12. Tie Maria Nilla šampóny musím vyskúšať, lebo tiež mám skúsenosť len s takými čo strašne vysušujú vlasy. Inak no tie rexony v spreji som davno pouzivala a viac som z nich smrdela ako vonala :(.
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám právě dost toho vysušování, tak raději teplejší blond, nebo jiné produkty :)

      Vymazat
  13. Balea sprchovú penu mám momentálne taky doma a je super. Čudujem sa, že z nej ešte mám, pretože ju mám už nejaký čas a ešte stále v nej mám celkom dosť. A krásne vonia tá zmrzlinková. :)

    OdpovědětVymazat