pondělí 8. ledna 2018

Nejlepší pečující kosmetika & parfémy 2017

Krásný den vám přeji! Pečující kosmetiku recenzuji poctivě, protože bez hezkého základu nevypadá žádné líčení dobře, takže o všem, co jsem tento rok používala, už jste u mě asi četli. Nicméně, jak se říká, opakování je matka moudrosti. :) V tomto případě tedy alespoň té kosmetické a tak jsem vám sepsala i moje nejoblíbenější produkty v péči o pleť, tělo a vlasy roku 2017. A jako malý bonus, na závěr se dočtete i o mých nejoblíbenějších parfémech, protože jsem na ně v minulých článcích jednoduše zapomněla. :)


Na péči rozhodně nešetřím a moje pleť i vlasy mi to vrací. Ačkoliv stále bojuji s hormonálním akné kvůli nerovnováze po těhotenství a během kojení, musím říct, že je stav mé pleti výrazně lepší, než třeba před půl rokem. Bude to z části tím, že se mi vyrovnávají hladiny hormonů tím správným směrem a také tím, že se mi povedlo najít výbornou a funkční kosmetiku. Nebudu se zbytečně opakovat a vyjmenovávat všechny produkty, které stále dokola používám, jako je termální voda Uriage, a spíš se zaměřím na jednotlivé nejlepší produkty na specifické problémy a potřeby pleti a vlasů.

Moje pleť je v tuto chvíli normální/smíšená, velmi lehce mastnější v t-zóně, nemám problém s rozšířenými póry ani černými tečkami, jediné co mě trápí, je občasné akné na hraně čelisti a bradě. Proto jsou má doporučení určena především těm, s podobným typem pleti a podobnými problémy. Nicméně mám plno oblíbených produktů, které jsou vhodné na všechny typy pleti, protože hydratace je základ.

Článek s nejlepší high end kosmetikou za rok 2017
Článek s nejlepší kosmetikou z drogerie za rok 2017

Už nějakou dobu praktikuji double cleanse, neboli dvojí odličování. Začínám vždy produktem na olejové bázi a naprosto zbožňuji Estée Lauder Advanced Night Micro Cleansing Balm, který mám už nějakou dobu spotřebovaný. Před nějakou dobou jsem si pořídila i odličovací balzám od Clinique Take the day off a... je také dobrý. V podstatě stejný, jako ten od Estée Lauder, jen nevoní po levanduli, což mi trochu chybí a pocitově mi přijde o malinko víc olejový. Oba vřele doporučuji a ani s jedním nešlápnete vedle. Za mě ale pořád zůstává o trochu lepší Estée Lauder.


Druhá fáze odličování je čistící gel. Naprosto miluji *Pore Cleansing Gel od Medic8 (článek). Doporučuji přečíst recenzi, protože tenhle gel je opravdu výborný a při pravidelném používání už ani nevím, jak vypadají černé tečky a póry jsou téměř neviditelné, protože jsou důkladné vyčištěné. Nikoliv menší, jak se občas říká. :)

Už dlouho jsem věrná olejíčkům od Kiehl's, které dávám po vyčištění pleti, toniku a termální, nebo růžové vodě. Používám Midnight Recovery Concentrate na noc a Daily Reviving Concentrate ráno (článek). Nejen že nádherně voní a do vlhké pleti se výborně vstřebávají, ale zároveň ji nezatěžují a neucpávají póry.




Noční krém jako takový, kterých bych vyzdvihla mezi to nejlepší, nemám. Za to musím zmínit celou řadu produktů Neostrata. Používala jsem je jak večer tak ráno a pokud bojujete s mastnou pletí a akné a měli byste si koupit na moje doporučení jen jeden jediný produkt, je to určitě tonikum Oily Skin Solution (článek). Myslím, že jsem si koupila už asi pět lahviček a kdybych teď nezkoušela jiné dermo kosmetické značky, rozhodně bych si koupila opět celou další sadu péče na pleť od Neostraty.


Na den a pod makeup, když zrovna nesahám po kosmetice na problematickou pleď, mám dva favority. Oba jsou svým způsobem jak hydratační péče, tak zároveň připravují pleť na nanášení makeupu. Říkala jsem si, jestli nemám vybrat jen jeden, ale ačkoliv oba mají dělat to samé, jsou každý úplně jiný. Velká láska letošního roku je Bobbi Brown Vitamin Enriched Face Base. Krásně krémový, voňavý, příjemný, hydratační... Jiného hodnocení netřeba. :) Druhým objevem je produkt, kterého bych si nejspíš ani sama nevšimla a o to víc jsem z něj nadšená. Glamglow  *Glowstarter (článek) je jemně zabarvená hydratační péče, která pleť udělá prostě hezčí, má dokonalou vůni, která je jednoduše úžasná a způsobuje závislost. :) Kdybych si musela vybrat jen jeden z nich, zvolila bych Bobbi Brown, o trochu víc se mi líbí konzistence a hydratační účinky, na druhou stranu, Glamglow Glowstarter dělá viditelně hezčí pleť díky zabarvení a lesku... a teď babo raď... ha ha.



Nedávno jsem také protřídila svoji sbírku pleťových masek a nechala si takový pěkný a prověřený základ. Asi patnáct kusů... Takže je jasné, že nejsem schopná vám tu říct jednu jedinou nejlepší. Vybrala jsem tři a ani jedna vás nepřekvapí. Termo-aktivní maska NUXE je oblíbená už doslova roky. Je to must have úplně pro všechny a já se k ní stále vracím. Druhou maskou je bílá Glamglow Supermud, také velké překvapení a třetí je Bobbi Brown Radiance boost peelingová maska. O všech jsem nedávno psala tady (masek v článku najdete víc a všechny jsou oblíbené). Obecně musím říct, že masky Glamglow by nejspíš pokryly mé veškeré potřeby, protože i černá Youthmud, která je exfoliační, je výborná a zelená Powermud také.



Na konec tu mám poslední dva produkty v péči o pleť a oba je považuji za produkty, které  nutně potřebujete. První je *medový peeling z řady Reve De Miel od Nuxe. Je sice na tělo, ale používám ho hlavně na pleť obličeje, krk a dekolt. Sladká medová vůně, trochu jiná, než na jakou jsem u řady Reve De Miel zvyklá, akorát tak hrubý na obličej, je s oleji a cukrem a, panebože, je zahřívací! :) A vy víte, jak já hřejivé gely, masky a teď i peelingy miluju! Takže jestli nějaký peeling chcete zkusit, zkuste tenhle!



Poslední produkt ve skin care kategorii, který si mě v roce 2017 získal natolik, abych ho umístila v kategorii nejlepší pleťové péče, je *Estée Lauder čistící kostka Micro Algae (článek). Až ji spotřebuji, což už bude bohužel brzy, v dohledné době si pořídím další. Takový ten typ produktu, od kterého moc nečekáte a pak vás velmi mile překvapí. Dělá takový ten vrzavý pocit na pleti, ale moje pleť není vysušená, jen dokonale čistá a zbavená mastnoty a póry jsou čistší. 

Z péče o tělo musím zmínit *suché oleje NUXE a vlastně ani nevím, jestli bych je měla označovat hvězdičkou, protože jsem jich za svůj život koupila sama tak třicet, samozřejmě nejen pro sebe. :) Poslední dobou mě zásobuje české zastoupení v čele s milou Pavlou tolik, že bych si je mohla napouštět do vany místo vody. :) Za což jsem opravdu vděčná, protože NUXE suché oleje jsou prostě klasika všech klasik a už tak nějak patří k mému rituálu po koupání.


Před suchým olejem je nutný i olejový peeling. :) Nejlepší peeling na tělo, který jsem v roce 2017 objevila,  je *Aqua Mineral Body Scrub s minerály z Mrtvého moře (článek). Jsem nadšená, že jsem ho dostala k recenzi, protože je dokonalý a kromě toho, že je ho nadstandardně velké množství, má neskutečně příjemnou vůni a je tak akorát hrubý a hustý a nemám jednu jedinou věc, kterou bych mu vytkla. Také si ho naprosto zamiloval i manžel, který stejně jako já olejové peelingy miluje. Na fotce je už jen prázdný obal, který jsem si speciálně kvůli tomuto článku schovávala, ale další nové balení už je koupené a na cestě k nám domů. :)


Poslední pečující kategorií jsou vlasy. Ani tady asi nebude nikdo z vás překvapený. Vyhrály u mě na plné čáře dvě značky. První je značka Oribe (článek a článek) a konkrétně musím vyzdvihnout tři produkty. *Featherbalm (článek) je lehounký balzám na objem, co udělá moje vlasy prostě a jednoduše hezčí a nadýchanější a rozhodně budu potřebovat další balení. Opravdu výjimečný kondicionér, vlastně taková až skoro maska, kterou jsem si okamžitě zamilovala, je *Conditioner for Brilliance & Shine a do písmene dělá to, co slibuje a nakonec pěna, Grandiose Hair Plumping Mousse. Nikdy jsem nic takového neměla a nikdy bych nevěřila, že si tolik oblíbím pěnu na objem. Klasická pěnová tužidla ve mně dodnes budí skoro až hororové představy, ale tohle je úplně něco jiného. Vlasy vůbec, ale opravdu vůbec nezatíží a dodá jim objem, o jakém se vám ani nesnilo. A když říkám objem, tak myslím OBJEM! :)



Maria Nila si také našla místo v naší koupelně. Konkrétně *Color Refresh maska Pearl Silver, která bojuje proti žlutému nádechu v blond vlasech (článek a článek) a teď nově i vynikající kondicionér True Soft. Fantastický poměr cena výkon a hebký, jemný výsledek. Oribe kondicionéry jsou o kousek lepší a jejich účinky dlouhodobější, ale na druhou stranu, Maria Nila stojí přece jen o dost méně. Navíc si myslím, že je dobré péči o vlasy obměňovat, když používám stejnou péči několik měsíců za sebou, vlasy si zvykají. Oribe se jen tak nevzdám, ale i Maria Nila rozhodně stojí za pozornost ve své cenové kategorii.


Nakonec jsem si nechala parfémy. Parfémy v pečující kosmetice asi překvapí, ale má to jednoduché vysvětlení. :) Zapomněla jsem je zmínit v části s dekorativní kosmetikou a na samostatný článek to prostě není. Parfémy jsou individuální, což už všichni víme, tak vám tu aspoň povím o těch, které jsem si zamilovala během roku 2017 já. První je Tom Ford Santal Blush. Tohle je hodně sofistikovaná a vkusná vůně a celkově doporučuji zajít do Douglasu a nějaké parfémy z řady Private Blend vyzkoušet. Velkým objevem byly i toaletní vody Jo Malone. V Londýně jsem si očichala snad všechny a domů jsem si přivezla Peony & Blush Suede. V té době u nás Jo Malone neměla obchod, ani jste ji nenašli v parfumeriích. Teď už je dostupná v Douglasu a má i vlastní obchod v OC Chodov. Takže asi tušíte, kam bych vás za vůněmi poslala příště. :)

Posledním parfémovým objevem je *Guerlain Mon Guerlain. Já jsem se naprosto zamilovala. A když říkám naprosto, tak tím myslím, že téměř vůbec nenosím jiný a nejraději bych se v něm koupala. Jakmile ho spotřebuji, půjdu si okamžitě koupit nový. Možná jste na mém Instagramu ve stories viděli moji sbírku parfémů a v tomto množství je skoro nemožné nějaký spotřebovat, ale Mon Guerlain mám už jen půlku. Za tři měsíce. Tomu se říká láska a Thierry Mugler zůstal jen na večerní příležitosti a na každý den po celý rok tu mám Mon. #srdíčko :)


Moc vám děkuji za váš čas a opět se těším na vaše komentáře. Co máme společné a co z péče jste si v roce 2017 zamilovali vy? Jaký parfém jste objevili a jakou novou značku jste zkusili? Jsem ráda, že se vám tahle série s nejlepšími produkty minulého roku tolik líbila a také doufám, že vám je třeba i užitečná, při výběru nových produktů, které chcete zkusit. Všechny produkty z těchto článků jsou skvělé a myslím, že ani s jedním z nich nešlápnete vedle. :) Krásný den a těším se zase příště! L.

*Produkty označené hvězdičkou jsem dostala od zastoupení značek k recenzi a moc za ně děkuji!

20 komentářů:

  1. Medic8 mě celkem zaujal, protože mě trápí černé tečky hlavně na nose. A Nuxe kosmetiku bych ráda vyzkoušela. :) Měla jsem pár vzorečků a chválím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medik8 určitě vyzkoušej, a Nuxe taky, oboje jsou bezvadné produkty!

      Vymazat
  2. Určite sa zhodneme s čistiacou radou od Clinique, len ja namiesto balzamu používam ten olejíček + aj vodu na dočistenie. Som veľmi preveľmi spokojná. Krémy používam, vrátane sér, od švajčiarskej kozmeceutickej značky Larens, čo je zase objavom roku pre mňa.
    Ten peeling si určite kúpim, musím nájsť kde sa u nás dá kúpiť. Zatiaľ používam najmä Nuxe vrátane ich masiek.
    Medic 8 mám chuť vyskúšať, len mojou lenivosťou som si nenašla niekoho kto by mi odborne poradil čím začať a čo je pre mňa vhodné. To isté platí ja na Oribe.
    Čo sa týka parfému, ku koncu roku ma zaujala novinka od Bottegy Venety a tak sa ku mne pripojila, čím narástol počet aktuálne používaných parfémov z tejto značky na 3 kusy, samozrejme, rôzne druhy-verzie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten olej od Clinique z téhle řady chci taky vyzkoušet, mám ráda odličovací oleje :) Larens vůbec neznám, ale zatím jsem s tím co mám, spokojená :) Děláš dobře, že si chceš nejprve zajít na kosmetiku, než si něco ze skin care vybereš, to je určitě nejlepší řešení! Já už si snad budu muset koupit nějaký parfém od Bottega Veneta, když o tom pořád všichni mluví :)))

      Vymazat
  3. Společný máme asi jen Clinique balzam, ktery miluju. Já jsem v roce 2017 začala objevivat znacku The ordinary a poridila jsem si Azelaic acid solution, AHA peeling solution a pak jeste par veci, ale z techto dvou jsem nadsena. Nemam nejaky velky problem s akne, spis ucpane pory ale v menstruacnim obdobi je to naopak docela spatny... a od te doby co pouzivam Azelaic acid kazdy vecer v tenke vrstve pod krem (bez kremu je to trochu suche) tak se mi ted 2 mesice nic neudelalo snad ani. Byla jsem nejdriv prekvapena z te textury, ale nakonec jsme si fakt sedli. Jinak jsem si tento rok zamilovala tonikum od Clarins a Mario Badescu rose water spray:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si asi tři produkty od the Ordinary koupila teď z cult beauty a jsem na to moc zvědavá :) a Mario Badescau ty spreje i drying lotion už mám na seznamu delší dobu! Taky to snad časem napravím :)

      Vymazat
  4. Tak to bych potřebovala poradit, jak dát pleť po porodu do stavu, který popisuješ. Já jsem po porodu 2 měsíce a s kojením se mi pleť zhoršila tak, že vypadám spíše jako dlouhodobý uživatel pervitinu, než čerstvá máma :D bohužel už mi ty boláky nezakryje ani Double Wear :( nechala jsem si teda koza předepsat HA, které plánuju po dobrání platíčka vysadit, ale kazit se mi začala už předtím. A to nepoužívám žádnou špatnou kosmetiku. Čistící gel Neostrata, tonikum od Medic8, pleťové krémy od Kiehls. Lékárenská kosmetika mi nefunguje. Ještě plánuju vyzkoušet gel od Medic8 a jestli se to ani potom nezlepší, pomůže už asi jen burka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouhodobý uživatel pervitinu, to je přesné :-D no já popisuji stav, kdy sice nemám černé tečky, ale pořád mě to hormonální akné trápí, to se neboj. Hodně mi pomohly značky Medik8 a Neostrata a taky každý večer odlíčit na dvakrát, jednou olejem / balzámem a pak čistícím gelem :) držím palce, mít akné v dosoelosti je strašně nepříjemné. Věř mi, že vím jak se cítíš a jsem na tom stejně :)

      Vymazat
  5. Já si na tvoje doporučení koupila tu zahřívací masku a ach můj bože, mně se skutečně rozzářila pleť. Nechápu to. Já chodím do práce bez make-upu, to je něco. Nuxe hodlám prozkoumat extra pečlivě. Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná, viď?! :) proto o ní pořád mluvím, taky jsem z ní nadšená :) není zač!

      Vymazat
  6. Jéé, v tomhle článku je tolik produktů, které plánuji někdy zkusit. Tak doufám, že aspoň malou číst vyzkouším letos :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, ať ti všechno sedí stejně hezky jako mně :)

      Vymazat
  7. Překrásné fotky, vždy se tak ráda kocháááám :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krasny clanocek aj s fotkami ako vzdy :). Z tohto mame spolocnu asi len Nuxe termoaktivnu masku, ktoru skratka milujem. Ale konecne by som mala vyskusat aj kultovy suchy olej, ku ktoremu som sa este nikdy nedokopala, take beautyblogerske foo paaa :D hanba mi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ta maska je úžasná :) suchý olej taky, a ten peeling jako?! To je láska :)

      Vymazat
    2. Ja som skusala ten v tube, ten mna osobne az tak do kolien nedostal, tusim teraz v pondelok som dala recenziu. Ale ten v kelimku by mi sedel asi viac... Milujem olejove peelingy :)

      Vymazat
  9. Hodně jsem se na tenhle článek těšila jelikož tvoji kosmetiku miluju a obdivuju kolik toho vlastně máš :D sama mám zálusk za několik věcí, ale jdu na to pomalu, přecejenom cena kolikrát není za hubičku, ale za kvalitu se holt platí :D btw.. krásné fotky jako pokaždé :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To děláš dobře :) určitě není potřeba kupovat úplně všechno o čem píšu, spíš si vybrat, přečíst si recenzi a rozhodnout se, co z toho opravdu chceš :)

      Vymazat
  10. Objevila jsem tyto parfémy:
    Karl Lagerfeld - tento parfém mně moc nevoní, vnutila mně jej prodavačka v parfumerii, nevím proč, ale připomíná mně kov.
    C-thru Lime magic - je to taková svěží vůně
    Yves Saint Laurent - Black opium floral shock - obyčejná, sladká vůně
    Avon - Infinite Moment
    Avon - Attraction - sladká vůně

    OdpovědětVymazat