neděle 14. října 2018

Poklady z mé sbírky || Znovu objevená kosmetika!

Hezký den! Pointou celé série o kosmetickém konzumu samozřejmě nebylo jen si uklidit, nic nekupovat a vše nepotřebné vyhodit a prodat, ale také najít věci, které jsem měla ráda, ale v množství kosmetiky jsem na ně prostě zapomněla. A přesně takové, znovu objevené poklady z mé sbírky vám dnes ukážu a něco málo vám o nich povím!

oblíbená kosmetika recenze

Co miluji a pravidelně používám nechávám v horních šuplících a i přes to, že svoji kosmetickou sbírku považuji za dobře uklizenou a zorganizovanou, stejně se mi podařilo na pár věcí zapomenout. Takže jsem je během úklidu a třídění kosmetiky zase hezky oprášila a zkusila se znovu zamilovat. Některým věcem se to povedlo okamžitě  a o těch bude dnes řeč. Celkem jich je osm a všechny stojí za to!

Jako první tu zmíním antioxidační mlhu od Lumene. Nádherně voní, na pleti je příjemná a má pleť chránit. Doslova jsem na ní zapomněla a před dvěma týdny mi ji dovezl manžel ze skladu, spolu s krabicí dalších zapomenutých věcí... To je mimochodem důvod, proč nesnáším stěhování. :) Jakmile jsem ji uviděla, došlo mi, jak moc mi chyběla právě ta vůně, i pocit na pleti. Já ji používám před makeupem, spíš jako skincare. Dělá tak další bariéru a taky na ní makeup dobře drží. Něco jako Smashbox Primer Water, ale víc pečující.

lumene antioxidační mlha recenze

oblíbená kosmetika recenze blog

Když už je řeč o bázích, povedlo se mi zapomenout i na Guerlain Meteorites bázi. (Na eshopu Sephory jsem ji nenašla a obávám se, jestli už náhodou nebyla nahrazená tou bez perliček..) Nevím jak se to stalo, ani proč, ale je to tak. A přitom je tahle báze neskutečně příjemná! Lehce pleť hydratuje, připraví ji na makeup, má rozjasňující účinky, vypadá božsky a ještě lépe voní! Ta vůně! Už jen kvůli té miluji všechno, s čím Guerlain přijde!

Předchozí články ze série Kosmetický konzum


guerlain meteorites báze pod makeup recenze

meteorites báze perličková guerlain recenze

Bronzery miluji a od té doby, co se mi do rukou dostala tekutá Laguna (recenze), jsem byla věrná té a také krémovému bronzeru Too Faced (recenze) a úžasnému bronzeru Tea To Tan od By Terry (recenze). Takže je asi pochopitelné, že jsem do pozadí odsunula Soleil Tan de Chanel krémový bronzer, byť je skvělý! Dřív jsem ho používala jako jediný krémový produkt v mém líčení, kromě makeupu samozřejmě. :) Teď už jsem benevolentnější (a taky jsem se s krémovými a tekutými produkty naučila pracovat, ha ha) a zkouším spoustu skvělých věcí každý měsíc. Chanel Soleil Tan De Chanel je ale jen jeden. Pořád má krásnou vůní, perfektně se rozmazává a je tak univerzální, že mi sedí od jara do zimy, kdykoliv ho vytáhnu! Rozhodně stojí za větší pozornost. Moji, i tu vaši. :)

recenze chanel soleil tan de chanel bronzer zkušenosti

Když jsem nedávno hledala, jakou tvářenku použiji, abych se nelíčila pořád stejně, úplnou náhodou jsem sáhla po NARS *Outlaw. Tahle nenápadná, nepatrně lesklá červeno hnědá tvářenka vypadá na mé pleti tak krásně a přirozeně, jako bych prostě jen měla zdravou barvu v tvářích. Neobsahuje velké třpytky, jako některé NARS tvářenky a i když jsem si našla cestu k Orgasm, Outlaw je mi rozhodně blíž a nosím jí teď skoro pořád. A to jsem před pár týdny ani nevěděla, že ji vlastně mám..

nars tvářenka outlaw recenze

oblíbená kosmetika blog 2018

Na Estée Lauder x Victoria Beckham kolekci jsem samozřejmě nezapomněla. Krásné obaly na mě vyskočí pokaždé, když otevřu šuplík. V létě jsem ale používala hlavně Bobbi Bronze Glow, pak jsem nenápadně přešla k Tom Ford duu rozjasňovačů (článek) a u toho jsem skončila a nosila ho úplně každý den až donedávna. Po dlouhé době jsem otevřela právě rozjasňovač Modern Mercury a znovu se zamilovala. Dělá na pleti krásný finiš, i když mi v zimě asi úplně nebude slušet, protože je to přece jen tmavší odstín, ale o to hezčí. Netypický, neutrální, zlatý, možná trochu růžový... Znovu jsem se si ho oblíbila a je mi líto, že vám dnes ukazuji něco, co už se dávno nedá sehnat, ale musela jsem. :)

rozjasňovač Estée Lauder Victoria Beckham Modern Mercury recenze

rozjasňovač Estée Lauder Victoria Beckham Modern Mercury

Když jsem před pár týdny dokončovala své líčené s rozkošným Guerlain Voyage pudrem, uvědomila jsem si, že jsem už několik měsíců nepoužila nic jiného, než Meteoritky od Guerlain, nebo právě Voyage! A také jsem si uvědomila, že jsem Hourglass Ambient Lighting Powder v odstínu Dim Light označila za nejlepší finishing powder minulého roku! Jakmile jsem ho znovu použila, vím proč! Krásný, sametově hebký finiš, rozzářená pleť, která vypadá zdravě a prostě pěkně... Podobně, jako to dělá Guerlain, s tím rozdílem, že u Hourglass jsem si vybrala konkrétní odstín, který mé pleti neskutečně lichotí!

recenze oblíbené kosmetiky blog

hourglass pudr ambient lighting powder dim light recenze

hourglass pudr ambient lighting powder dim light recenze

Dostaly jsme se k líčení očí a i tady jsem objevila něco, na co jsem tak trochu zapomněla a znovu začala s radostí používat. Paletky Tom Ford vám jistě nemusím dlouze představovat. Čtyři luxusní stíny, saténově hebká a lehká textura, která přilne na víčko, skvěle se rozmazává, parádně drží... Konkrétně mluvím o variantě Honeymoon. Po dlouhé době jsem sáhla po něčem jiném, než jsou paletky Wanted (recenze) a Just Peachy Mattes (recenze) a dobře jsem udělala! Jakmile jsem se s ní nalíčila, začala jsem od svých kamarádek dostávat komplimenty, že moje líčení vypadá o trochu lépe než obvykle (díky holky! :) a moje trenérka a kamarádky Iri mi pochválila rovnou i krásný vínovo červený stín. :) Musím je používat častěji!

tom ford oční stíny quad Honeymoon recenze

oblíbenci kosmetika říjen 2018 blog

Honeymoon swatche, Modern Mercury, Hourglass swatche

Na fotce nahoře zleva: Hourglass Ambient Lighting Powder Dim Light, NARS tvářenka Outlaw, Estée Lauder x Victoria Beckham rozjasňovač Modern Mercury, Tom Ford paletka Honeymoon

Na konec článku už zbývají jen Ombre Black Star, krémové stíny v tužce od By Terry. Jsou skvělé, intenzivně pigmentované, krásně metalické, velmi dobře drží na víčku i bez báze a jako podklad pod stíny se mi nehnou z oka celý den. Tak moc jsem si je znovu zamilovala, že se mi podařilo spotřebovat hnědý odstín Bronze Moon. Ach jo.. :) Tyhle tužky jsou skvělé! By Terry a Bobbi Brown rozhodně dělají ty úplně nejlepší a připomíná mi to, že si potřebuji koupit nějaké další odstíny. Mimochodem, pokud jste z Prahy, nebo máte občas cestu, doporučuji zastavit se v salonu L'Eclat! Příjemné prostředí, vybrané luxusní značky kosmetiky a můžete si tam osahat právě třeba všechno od By Terry, včetně novinek, ještě než se objeví v Sephoře!

krémové oční stíny v tužce By Terry recenze zkušenosti

swatche chanel bronzer, By Terry oční stíny, guerlain swatche

Na fotce nahoře zleva: Guerlain Meteorites báze, Chanel Soleil Tan De Chanel bronzer, By Terry Ombre Black Star stíny v tužce Bronze Moon a Ombre Mercure

Pokud se chcete podívat i k Míše, co znovuobjevila ona, najdete i u ní na blogu další článek z této série. Tímto se také blížíme ke konci a musím říct, že mě tahle naše společná challenge opravdu bavila! Už na vás čeká jen úplně poslední článek a ten bude o našem zářijovém wishlistu. Jinými slovy o produktech, po kterých jsme během září, když jsem měly zakázáno nakupovat, toužily a chceme si je v nejbližší době pořídit. :) Zatím přeji krásný den a budu se těšit příště!


*PR vzorky




6 komentářů:

  1. Jéé, nejvíce mě zaujala ta tvářenka od Nars. Nějaký univerzální odstín si chci už delší dobu pořídit :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Zas tie tvoje krásne fotky ♥
    Veľmi rada by som vyskúšala rozjasňovač od Hourglass

    OdpovědětVymazat
  3. Milujem bázu od Guerlain a istý čas som ju používala veľmi často. Bohužiaľ, neskutočne som sa leskla, jednoducho toto nie je produkt pre mňa. Nemám chuť byť ako diskoguľa, čo je veľká škoda, lebo počínajúc vôňou, pokračujúc aplikáciou a končiac pocitom je to neskutočne úžasná vec !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, ona je opravdu rozjasňující a hydratující, takže to chápu... A ten pocit, vůně, všechno...! Mohli by přijít s podobným produktem na smíšenou :)

      Vymazat