pátek 12. října 2018

Vánoční tisková konference Sephora || Novinky podzim / zima 2018

Hezký den vám přeji! Kdo se spolu se mnou těší na spoustu novinek, které nás teď na podzim a v zimě čekají? Já se těším určitě a některé, hlavně tedy ty vyloženě Vánoční limitky, mě chytly za srdce, tak se spolu se mnou pojďte podívat na Vánoční Sephora tiskovou konferenci! :)



Vánoční Sephora tiskovka je takový malý splněný sen a jsem ráda, že jsem se mohl znovu zúčastnit. A že to, stejně jako minule, stálo za to! Značky si pro nás nachystaly spoustu novinek. Některé už jsou dokonce na eshopu, takže co jsem našla, jsem vám nalinkovala a pokud vás zajímá ještě víc a chcete se mrknout třeba i na nějaká videa z tiskovky, koukněte se na můj Instagram, přidala jsem vám na svůj profil jeden nový výběr, speciálně z Vánoční tiskovky.

Sephora Collection

O novinkách a vánočních limitkách Sephora Collection by se dalo napsat snad i několik samostatných článků. :) Bude toho opravdu hodně a letošním vánočním motivem bude sovička. Lišce z minulého roku tak přibude kamarádka. :)) Samozřejmě nebudou chybět různě velké paletky očních stínů i paletky na tváře. Mě zaujal, jak jinak, než zlatý třpytivý kompakt s tvářenkami a bronzery a i paletky stínů nevypadají vůbec zle. Kromě toho se opět objeví sady štětců a tentokrát v tmavě modrém designu a holografickém designu. Ty růžové, co mám z minulé tiskovky, jsou překvapivě dobré a jsem zvědavá na ty vánoční!

Se sovičkou bude i třeba maska na spaní, nahřívací polštářek a spousta dalších sad s maskami, skincare, ale dekorativní kosmetikou, laky na nehty, vánoční balení solí a pěn do koupele a taky spousta crackerů - papírových bonbónků s miniaturami i plnými produkty uvnitř. Myslím, že bude z čeho vybírat. :)

sephora collection vanoční balíčky a dárky

sephora collection vanoční balíčky a dárky

sephora collection vanoční balíčky a dárky

NARS

Jedna z mých oblíbených značek si nachystala opravdu velké množství kosmetických novinek a to nejen těch vánočních. Budou nové mono stíny, které jsou magnetické a určené na sestavení vlastní paletky, Full Vinyl Lip Laquer, což jsou vysoce pigmentované a ultra lesklé lesky na rty, některé třpytivé a některé krémové bez třpytek a také musím zmínit metalické Power Matte Lip Pigment rtěnky.

Vánoční limitka bude v tak trochu punkovém duchu a v pevných plastových krabičkách najdete sety miniatur. Mini tvářenku a rozjasňovač v odstínu Capri, dvě mini rtěnky v červeném a hnědém odstínu a také mini sadu s Orgasm rtěnkou a Orgasm tvářenkou. Kromě toho bude také limitovaná rtěnka s překrásným grafickým designem v tmavě vínovém odstínu. A samozřejmě je velkou novinkou i řasenka Climax, o které vám velmi brzy povím v článku. :)

nars novinky vánoce 2018

nars novinky orgasm

Urban Decay

Urban Decay byl na tiskovce zastoupen pouze jednou velkou novinkou a to je jak jinak než Naked Cherry. Paletka plná růžových a fialových odstínů, typově podobná paletce Heat, jen samozřejmě v jiném barevném duchu. Podle swatchů do vypadá na klasickou kvalitu UD a paletka v reálu nepůsobí ani moc teple, spíš neutrálně, takže pokud máte už dost teplých paletek a máte rádi růžové a fialové stíny, víte, na co se jít podívat.

urban decay naked cherry

Too Faced

Jako obvykle, Too Faced si s Vánocemi a roztomilostí dokáže pohrát. Čeká nás trojdílná paletka ve tvaru stromečku, která se dá rozložit a najdete v ní jak paletku na pleť, tak paletky na oči a v setu je i Better Than Sex řasenka. Kromě toho nebudou chybět ani limitované vánoční Melted Matte rtěnky. Budou čtyři odstíny a to včetně jednoho krásného růžového nude. Všechny čtyři voní tak nádherně, že je prostě budu muset mít všechny. Nebo aspoň dva. :)) Jednou z nejroztomilejších věcí se pak stal třpytivý pudr na tělo s obrovskou měkkou labutěnkou s mašlí.

Make Up For Ever

Značka MUFE bude mít na Vánoce tři balíčky. První ve tvaru knihy se čtyřmi tekutými matnými rtěnkami v limitovaných odstínech, druhý se setem třpytek a třetí s taštičkou mini must have produktů. Takže nechybí Smoothing báze, sypký HD pudr, rtěnka v plném balení a mini multifunkční tužka v nude odstínu.

too faced vánoční limitka vánoce 2018

Benefit

Minulé Vánoce sněhové koule, pokud se tomu tak říká, letos dortíky. To bude čekat fanoušky Benefitu pod stromečkem. :) Dortíků bude několik, menší i větší a z těch větších bude jeden obsahovat péči, druhý miniatury a třetí plné produkty oblíbené dekorativní kosmetiky

Co zaujalo mě, je růžová semišová taštička ve které jsou také bestsellery, a to zejména kvůli té rozkošné hebké tašce, ehm, a pak také set na obočí, kde najdete pět plných produktů a štěteček na obočí a cena bude někde okolo dvou tisíc. Což je za pět produktů na obočí od Benefitu super. Nechybí ani paletka s dekorativní kosmetikou, kde najdete řasenky, stíny i bronzer.

benefit sady vánočních dárků 2018

benefit sady vánočních dárků 2018

Anastasia Beverly Hills

Možná už jste někde zahlédli limitovanou paletku Sultry od Anastasia Beverly Hills. Kvalitou vypadá ze swatchů dobře a milovníci hodně měkkých, hodně třpytivých a hodně dobře pigmentovaných stínů zaplesají. Kromě toho má paletka třpytivý i obal. :) Nové budou i třpytky, které jsou neskutečně lesklé a krásně odrážejí světlo. #nofilterneeded 

Lesky na rty od ABH už jsem zahlédla před nějakou dobou a doba třpytivých lesků už také nějakou dobu trvá a i u nás se na ně můžeme těšit. Stejně tak na krémové rozjasňovače, které budou ve třech odstínech a dělají na pleti skoro až mokrý glow efekt.

anastasia beverly hills sultry paletka novinky 2018

Kat Von D

Přiznávám, že asi nejsem cílovka značky Kat Von D a její gotické obaly mě nechávají chladnou. Dokonce se mi vlastně spíš nelíbí. Nicméně, třeba její stíny mám doma a přijdou mi kvalitní a příjemně se s nimi pracuje. Co se mi ale líbí moc, je set miniatur rtěnek, já vím, já vím... Zase ty miniatury! :)) Na Vánoce ale kromě setů s miniaturami seženete i dvě oválné paletky - menší s produkty na tvář a větší s očními stíny. Kromě toho jsou nové i tekuté linky a budou i barevné rozjasňovače.

kat von d novinky vánoce 2018

Winky Lux

Značku Winky Lux možná už znáte díky gelovým rtěnkám s květinou uvnitř. Na vánoce jsou nachystané balíčky i crackery a pokud se nepletu i nějaké nové klasické rtěnky. Mě nejvíc zaujala novinka Glitter Balm - průhledná rtěnka, která se zabarvuje podle pH, ale hlavně! Obsahuje v sobě spoustu třpytek! :)

Eisenberg

I značka Eisenberg si připravila výhodné sety. Dva pro dámy, jeden zaměřený na hydrataci a rozjasnění a druhý anti age s krémem, který obsahuje kapsulky s vitamínem C a jeden pro pány, pro lehkou hydrataci a péči během i po holení. 

dárkové sady vánoce 2018

Becca

Novinky Becca si nenechávám ujít a nedávno jsem pořizovala bronzer. Teď se nově objevily i rozjasňovač Volcano Goddess, lehké makeupy Skin Love Weightless Blur Foundation a plně krycí korektory Ultimate Coverage Longwear Concealer. Kromě toho přibyl i rozjasňovač v tyčince Skin Love Glow Glaze Stick a také hydratační a rozjasňující sérum Skin Love Glow Elixir, které asi nejvíc zaujalo mě. Navíc se můžeme těšit ještě na další novinky, krásné lesky na rty a také odstínově povedenou paletku!

Dr.Jart+, Lanolips, Mercy Handy, Thisworks a další značky si na Vánoce připravily balíčky a crackery, kde najdete výhodné sety produktů a miniatur. Já jsem například Lanolips balzámy ani krémy ještě nezkoušela a už se konečně chystám! PIXI beauty má připraveno pár zajímavých setů a některé produkty už jsou na eshopu tady. Také se musím podívat blíž na značku Saturdayskin, která u nás už možná nějakou chvíli je, ale zatím jsem ji ještě nezaregistrovala.

becca vánoce 2018 dárky a balíčky

Tiffany & Co.

Nová Verze parfému Tiffany & Co Intense mě za srdce vzala mnohem víc, než původní varianta. Ta mi přišla až moc jednoduchá, za to Tiffany Intense je mnohem víc můj šálek kávy. Výraznější, bílá květinová vůně, která ale už není zase až tak jednoduchá, ale pořád velmi čistá. Navíc se teď dá sehnat i v limitovaném balení Tiffany Skyline s nádhernou krabičkou s panoramatem New Yorku. Jestli je ve vašem okolí milovnice Tiffany, s touhle překrásnou krabičkou jí určitě potěšíte.

dárkové sady kosmetika Sephora

Viktor & Rolf

Oblíbená značka u nás doma, nebo minimálně co se týče pánské verze Spice Bomb Extreme oblíbená, si připravila v pěkné kovové dóze set Spice Bomb EDT pro pány a Flower Bomb s tradičně novou vánoční mašlí pro dámy.

100BON

Jedna ze dvou nových značek vůní je 100BON. Vyrábí stoprocentně přírodní parfémy a tělové produkty v plnitelných flakónech, takže kromě toho, že má hezký čistý design a je přírodní, je zároveň i ekologičtější. Parfémy bych označila za čisté a to, co si přečtete ve složení, pak také cítíte,  ale bez přidané typické sladkosti, jen čisté složky. 

BKR

Láhve na vodu BKR v Sephoře mě nepřekvapily zas až tolik. Navíc, když jsou takhle pěkné a stylové. Ekologičtější, protože jsou skleněné, ale hlavně proto, že si nebudeme kupovat plastové a v různých velikostech a designech. Idea značky je, že krása přichází zevnitř. Z našeho hydratovaného zevnitř. :) Já asi budu jednu nutně potřebovat... :)

kosmetika sephora vánoce 2018

Etat Libre D'Orange

Velmi zajímavě vypadající značka, Etat Libre D'Orange, přišla s novým parfémem I Am Trash a na tiskovce jsem si nechala značku i novou vůni představit. Pokud ji neznáte, rozhodně se na ni zaměřte, protože parfémy v sobě ukrývají netradiční složky a unikátně kombinace. Nebo ještě lépe řečeno, nečekané kombinace. O stereotyp se určitě nejedná a i já už mám svého favorita! La Fin du Monde je pro mě extra zajímavá a přesně popsaná - sladká, pudrová dřevitá.

A značkou Etat Libre D'Orange jsme se dostali na konec článku! Doufám, že jsem na nic nezapomněla, na žádné fotky, ani na produkty, o kterých jsem vám chtěla napsat. :) Pokud ano, Rendy ve svém článku mi to určitě připomene, ha ha. :) A co mě osobně zaujalo ze všeho nejvíc a co si budu chtít pořídit? Překrásný je rozjasňovač od Becca i paletka Sultry od ABH a v podobném obalu i kompakt na tvář Sephora Collection. Rozhodně si chci zajít v klidu ještě přivonět k parfému La Fin Du Monde, i všem ostatním a co nutně potřebuji, budou voňavé matné Melted rtěnky! Dejte mi vědět, co zaujalo vás a na co se chystáte! Krásný den!


12 komentářů:

  1. Super post! Škoda, že jsi nezmínila, že to bylo v Kaiserštejnském paláci :) pracuji tam

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo! Tiskovky Sephory jsou rozhodně největší a nejvíc nabité :)

      Vymazat
  3. Chtěla bych všechno :), ale asi nejvíc parfém od Tiffanyho :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ooo muj bože. Chci všechno. Nemůžu mít všechno. Mám lištičku z loňské kolekce. Šťastná já. Děkuji... No a snad mi letos ž Orgasm rtěnka neuteče!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Já budu lišce pořizovat kolegyni sovu určitě.. Pro děti, že ano :D

      Vymazat
  5. Och toľko krásy pokope. Niektoré veci si určite kúpim 😉

    OdpovědětVymazat
  6. JEŽKOVE OČI !!! Som v nebi ! A satčí mi na to len pohľad na fotky, vážne. Pár kúskov, najmä od Benefitu by bolo fajn mať doma.

    OdpovědětVymazat