pondělí 21. ledna 2019

Beauty Haul & spousta nové kosmetiky! || Prosinec 2018

Snad už poslední throwback do minulého roku, článek s Nákupy a PR balíčky je tady. :) Leden byl zatím ve znamení článků s různými souhrny. Nejlepší a nejhorší kosmetikou, Vánočními dárky, oblíbenou kosmetikou za prosinec a já jsem v tom všem úplně zapomněla na starý dobrý článek s prosincovým haulem. :)


Jednohlasně jste se shodli na tom, že mám obě části dát do jednoho článku a že vám jeho větší délka nevadí. Lidově řečeno jste se nevědomky upsali ďáblu, protože nemáte tušení, co vás dnes čeká, ha ha. :) Uvidíme, jestli bude tenhle článek tím nejdelším vůbec, každopádně si užijete opravdu pořádnou dávku kosmetiky a nějaké ty první dojmy z nich. 

Co jsem z mých nákupů tak trochu nezvládla vyfotit, byly dva dárkové balíky z Lushe. Ukazovala jsem vám je ve stories, tak možná tušíte, že jsem pro sebe a pro děti vybrala jeden set pouze s koupelovými bombami a druhý s motivem Snow Fairy, kde byla hlavně naše oblíbená kouzelná hůlka, sprchový gel Snow Fairy a bomba do koupele. Jako každý rok se mi potvrzuje, že k našim Vánocům prostě Lush patří. :) A protože byla půlka věcí pryč pár dní po Vánocích, ilustračně vám sem přidám fotku z minulého roku, ha ha.

V koupelně nám také přibyla zásoba, ne tak železná, jak jsem si myslela, sprchové pěny ve tvaru kytičky Ritual of Holi. Vzala jsem rovnou čtyři kusy, protože děti jí naprosto zbožňují a já taky. :) Nevysušuje, nicméně ji spíš používáme na zabavení dětí, na samotné mytí mám pro děti radši mycí olej Atoderm.




Prosinec byl co se nákupů týče krátký, člověk se ani nenaděje a nákupy v podstatě končí patnáctého, kdy člověk přijde o jistotu, že mu balíky dorazí včas a do krámů se dobrovolně a s radostí vydává jen málokdo. Takže tu mám už jen můj poslední skromný nákup ze Sephory. Dva moje oblíbené olejové odličovače, Clinique Take The Day off balzám a Dior Hydra Life Oil To Milk cleanser. Oba mi došly a oba jsem je chtěla do článku s nejlepší skincare roku 2018.


Nově jsem pak vzala Dior Lip Glow v matné verzi, což je trochu oxymóron a já zatím nevím, co si o tomhle produktu mám myslet. Klasický lesklý Lip Glow miluju, ale tenhle matný budu muset ještě párkrát zkusit, než si na něj udělám názor. Za to FrankBody kávový scrub na rty byl vítěz hned po prvním použití! Vůně, konzistence, efekt, všechno prostě. :)



Nákupy zakončím lahví na vodu od BKR, po které jsem toužila a psala vám o tom tady a konečně jsem si ji pořídila. Vybrala jsem variantu Nude Spike a nosím ji pravidelně do posilovny. Je půl litrová, což mi na trénink bohatě stačí a je extra stylová, což dovedu ocenit. :) Takže zatím spokojenost!


Nastává čas na PR balíčky, za které samozřejmě mnohokrát děkuji všem značkám i lidem, co za nimi stojí a o to víc si jich vážím proto, že mi přišly s krásnými vánočními přáními a vzkazy jako vánoční dárky a poděkování. :)

Vítězi za nejoriginálnější vánoční dárky vyhrávají Estée Lauder (a M.A.C). Holky, co mají na starost PR mají skvělé nápady a mně z Estée Lauder dorazil *Vánoční stromeček v květináči, na kterém kromě ozdob byly i miniatury ikonických kosmetických produktů Estée Lauder, mini Advanced Night Repair sérum Supreme + krémy, oční krémy, miniatury lesků a rtěnky, a ještě k tomu všemu byla *vánoční sada rtěnky, tužky na rty a lesku v přirozeném tělovém odstínu. Mimochodem, víte, že má Estée Lauder oficiální eshop? Tam právě exkluzivně najdete třeba výhodně *dárkové sety,




Krásné přání a dva nádherné a luxusní produkty jsem dostala i od značky Oribe. Božsky voňavý *sprchový gel Cote d Azur, který se bude skvěle doplňovat s krémem na ruce, ha ha a pak přípravek, který jsem velmi dlouho chtěla zkusit. *Imperial Blowout Transformative Styling Cream. Extra zajímavý produkt, který mění svoji texturu v různých fázích aplikace. Krémový produkt nanesete do vlasů, kde se změní na olejíček a následně se při tepelné úpravě promění na prášek, takže zastoupí mnoho jiných produktů v jednom jediném kroku. Už ho pravidelně používám a prozradím vám, že jsem si ho velmi oblíbila.


Bioderma mi před Vánoci poslala milé překvapení s živým věncem a tou nejroztomilejší kosmetickou taštičkou, ve které jsem objevila *řadu Atoderm, můj milovaný sprchový olej, skvělé hydratačních mléko a výživný Atoderm krém. Pro mě asi největším překvapením byl pak Atoderm balzám na rty v tyčince. Ten je totiž perfektní, skvěle rty chrání a hydratuje.


Z concept store The Senses jsem mimochodem také dostala přání k Vánocům a vánoční dárek, marble termosku a pokud to náhodou nevíte, v The Senses si můžete nejen pronajmout prostory, ale také zajít na kosmetiku Dermalogica, nebo zkusit nějaký ajurvédský rituál.


Na začátku prosince mi spolu s věcmi pro vás do soutěže přišlo pár novinek Nars. V hlavní roli *mono stíny, které jsou podle mě úplně skvělé! Dostala jsem odstíny Strada, Bengali, Earthshine (článek), a protože mě Terezka zná a viděla, jak žalostně spotřebovaný mám *bronzer Laguna, poslala mi nový, z čehož mám velkou radost a ještě větší ze štětce z pro řady *Small Sculptor, který je boží na nanášení intenzivní vrstvy stínů.



I o tři *dárkové balíky Maria Nila jste mohli před Vánoci soutěžit a já jsem dostala jednu i pro sebe, abych vám ji mohla nafotit. Vybrala jsem si moji nejoblíbenější řadu True Soft a v dárkovém balení je šampon, kondicionér a tekuté mýdlo Meadow. K sadě True Soft mám nově i *masku True Soft a ta přišla dokonce spolu se svíčkou! Kdo také nevěděl, že Maria Nila dělá i svíčky? :)

Kromě toho mi přišla i moje oblíbená *maska Pearl Silver, která by neměla chybět na poličce žádné blondýnky a novinka, která je jedním slovem skvělá! Maska řady Color Refresh v *novinkové verzi Lavender. Ta, jak už název napovídá, zabarvuje vlasy do lehce levandulové. Není tak fialová, jako maska Violet, ani růžová jako Pink Pop, je méně intenzivní a dodává vlasům trendy studený fialový nádech.




Od značky Sensai jsem na vyzkoušení dostala celulární oční krém *Eye Contour Cream, který by měl být nejen výživný a hydratační, ale také by měl chránit oční okolí a co si budeme povídat, kvalitních hydratačních krémů na oči není nikdy dost. :)


Elizabeth Arden měla na Vánoce limitovaný obal jejího ikonického *Eight hour Cream. Tenhle hutný krém / mast si probojoval cestu do mých nejoblíbenějších produktů a za další balení se vůbec nezlobím. Jestli potřebujete zahojit drobné ranky, stroupky, popálení, nebo dát do pořádku ošklivě popraskané rty, tohle bude i váš zachránce.



Parfém značky Zodag & Voltaire mi udělal ohromnou radost a překvapil hlavně svojí vydrží. Vůně *Girls Can Do Anything je tak akorát sladká, ovocná, vanilková a velmi příjemná. Já z ní cítím hlavně sladkou vanilku a hrušku.


Na předvánočním vyhlášení Sephora Dior Fragrance Master, kde mi byla jednou z finalistek vybrána vůně na míru, jsem také dostala překrásný vánoční Dior dárek. Luxusně zabalenou krabici s *produkty péče o tělo v parfemaci J'Adore, tělový krém, tělový olej, deo spray, a i klasický parfém J'Adore. Přiznám se, že tahle krabička plná krásy a luxusu mi udělala doopravdy velkou radost! V těchto krabicích byly také letošní vánoční sety, takže jsem zvědavá, jestli někdo z vás tuhle krabici našel pod stromečkem. :)



Smashbox a jeho vánoční limitky možná ještě můžete v Douglasech sehnat. Třeba *sadu syntetických štětců s abstraktním motivem a stejně tak sadu třech vyhlášených produktů v miniaturách - *Primer Water, *Photo Finish primer a *Primerizer, hybrid hydratačního krému a báze pod makeup. Na testování Primerizeru se obzvlášť těším a v limitce jsou i limitované balení *metalických tekutých rtěnek.



Glamglow má obvykle před Vánoci velmi výhodné sady a pokud chcete něco pořídit, v sadě se to určitě vyplatí o trochu víc. Já jsem k Vánocům od Glamglow dostala hned dvě, naprosto *rozkošnou sadu mini Gravitymud a Becca rozjasňovače, o kterých jsem vám říkala snad už desetkrát, protože odstín se povedl a je překrásný! V druhé sadě jsem našla v plném balení výborný hydratační krém *Waterburst a miniatury hydratační masky Thirstymud a gelového cleanseru Galacticleanse.




Před Vánoci jsem se byla vánočně naladit ve Fragranza parfumerii, ve které najdete značky, které jsou jinde těžko k sehnání a osahání naživo. Třeba Alterna, Olaplex, Maria Nila, Dermalogica a samozřejmě a hlavně - skvostné niche parfémy různých značek, včetně třeba Byredo, Amouage, Escentric Molecules, Etro a spousta dalších. Z Fragranza parfumerie jsem si odnesla vánoční dárek, ve kterém jsem našla mimo jiné i cestovní sadu produktů *Dermalogica a *Alterna, skvělý *štětec na pudr s přírodním chlupem a čističem na štětce Fragranza a spoustu miniatur různých vůní, včetně roztomilé miniatury Boucheron Quatre.




Poslední PR balík dnešního článku je od Pupa Milano. V prosinci mi dorazila *limitka ptáčka se spoustou makeupu, která už dělá radost holčičkám mé nejlepší kamarádky a také dvě *multifunkční palety Shiny Golden Fever a Matt Velvet Mood, ve kterých je vše, od rtěnek, stínů, tvářenek až po korektory a primer. Také mi přišla kompletní *limitka Rock & Rose s rozjasňovačem, který vypadá slibně, třemi mono stíny, dvěma laky na nehty a metalickými rtěnkami.




Dnešní článek je úspěšně za námi a bylo toho za prosinec opravdu dost. :) Snad jste si článek užili a omrkli novou kosmetiku a třeba se inspirovali a já vám přeji k tomu všemu i pěkný den a budu se těšit na vaše komentáře, jak obvykle. :)


*PR vzorky











11 komentářů:

  1. Vždycky hrozně ráda koukám, na co krásného zase natrefíš :D mě se to všechno tak líbí, ale teda ten Lush na začátku, to vypadá úžasně :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Na tvoje nákupy a novinky sa vždy teším najviac! :D Ja som si zaobstarala akurát tú vianočnú limitku Smashbox s primermi, je dokonalá! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a jako ten primerizer? Ten je úplně boží!!! :)

      Vymazat
  3. Já se taky odličuji ve sprše a právě ty tuhé oleje netečou, v tom jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tento článok môžem napísať iba jediné. Ja sa kocháááááám :).

    OdpovědětVymazat
  5. Já chci taky kosmetiku od Lush.. už jenom kvůli ní se chci do Prahy dostat co nejdříve. Potřebuji si ty jejich produkty očichat :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat