pondělí 28. ledna 2019

Styl & Beauty Workshop || Life

Stojím před skříní, zuřivě přesouvám ramínka z místa na místo, docela i spěchám, ale nemůžu se rozhodnout, co si sakra vezmu na sebe! V tomhle se necítím zase až tak dobře, tohle mi nesedí přes prsa, tohle přes zadek a tohle se mi vlastně zase až tak nelíbí... Připomíná vám to něco? :) Pokud je vaše odpověď ano, pak něco jako workshop stylu, nebo dokonce osobní stylista bude to něco, co ve vašem životě potřebujete. :) A já vám dnes povím o mých dojmech z workshopu Styl & Beaty.


Když mě na něj holky pozvaly, byla jsem moc ráda. Přemýšlela jsem o něčem takovém už delší dobu, ale znáte to. Nebyl čas, děti, práce, budu tam nejhůř oblečená.. ha ha :) Nakonec jsem šla a pokusím se vám předat moji zkušenost, abyste se případně mohli rozhodnout, jestli to třeba nezkusit také. 

Workshop pořádala Kateřina, modní stylistka, kterou možná znáte i z Instagramu a o beauty sekci mluvila Alex. S holkami se samozřejmě známe, nicméně článek vám chci napsat ze své vlastní vůle a o svých vlastních pocitech. Hlavně tedy o té fashion části, protože v kosmetice se možná vyznám, ale každé ráno před skříní mi potvrzuje, že v té fashion zase až tolik ne. :))

Kurz byl celodenní, nástup v deset ráno a konec před šestou odpoledne. Za mě ideální rozložení, protože už mi přišlo několik nabídek, zúčastnit se různých workshopů, ale většinou byly vícedenní, což podle mě není pro pracujícího/studujícího člověka úplně ideální. Workshop se konal v The Senses, kde je to prostě vždycky krásné a příjemné a kde jsem třeba byla na kosmetice.


Celý den by se asi dal rozdělit do třech částí. Základ šatníku, Beauty základy a Jak najít svůj styl + trendy. V základech šatníku jsem probíraly, co je to vlastně základ šatníku a jak se pro každého bude lišit. Protože není základ, jako základ. Probraly jsme kousky, které jsou opravdu základní i kousky, které jsou základní pro určité profese, povolání a styly... Už jen tohle povídání mi pomohlo si uvědomit, že když se mi prostě určitý prvek/kus oblečení na sobě nelíbí a nechci ho nosit, byť je uváděn jako základ šatníku, mít ani nosit ho nemusím. Kateřina navíc přidala i tipy na to, kde takové kousky pořídit a jaké střihy, nebo materiály jsou nejvhodnější.

Alex a její povídání o kosmetice mě bavilo, protože prostě kosmetika. :) Slíbila jsem jí, že jí do toho nebudu moc skákat, ale občas jsem se neudržela, ha ha. Jakmile mám možnost mluvit o čemkoliv beauty related, nemůžu si pomoct a mám potřebu zapojit se. :) Každopádně Alex moc hezky shrnula základy péče i líčení a dala tomu jasnou strukturu i záměr. Proč je důležité udělat si čas sama pro sebe, proč to není povrchní záležitost a jak to celé zrealizovat. Také nechyběly tipy a triky co se skincare týče a samozřejmě ani návod na opravdu jednoduché a efektivní líčení, které zvládne opravdu každý, plus tipy na oblíbené produkty. S Alex máme mnoho společných oblíbenců i postupů a názorů, takže když jsem jí neskákala do řeči, důležitě jsem přikyvovala hlavou, ha ha. :) 

Ve třetí části (i po celou dobu) byla spousta času na otázky a tak trochu i naše příběhy a obavy. Ono už jen to, když se svěříte se svým problémem, může pomoci ho vyřešit a myslím, že tohle příjemné povídání spoustě z nás otevřelo co se oblékání týče oči. Oblečení dost často reflektuje a dotváří to, kdo jsme, nebo to, jak chceme aby nás ostatní vnímali. Proto to třeba já osobně nevnímám jako banalitu, nebo povrchní záležitost, ale chci se v tom co mám oblečené cítit dobře, chci se cítit jako já.


Probraly jsme i jak a kde získávat inspiraci, jak inspiraci proměnit v to, co nakonec budeme nosit a jaké velké fashion influencery na Instagramu stojí za to sledovat. Mrkly jsme se i na to, jak co kombinovat a proč, co nikdy nevyjde z módy, trendy kousky a co jsou to sezónní trendy a nadčasové trendy.

I když mi velmi často chodí na Instagramu zprávy, že se hezky oblékám, rozhodně mi nepřijde, že bych bez zaváhání kupovala a ladila oblečení, natož abych dokázala popsat, jaký je můj styl. Já ten svůj styl stále hledám a bude to běh na dlouhou trať. Navíc, když můj styl není trvale udržitelný, ale vyvíjí se s časem, změnami, profesemi...

Co mně osobně workshop dal? Uvědomila jsem si, že oblečení dotváří kdo jsem a pokud jsem nešťastná sama v sobě, nikdy se sama sobě nebudu líbit. V ničem, ať to bude sebestylovější a sebekrásnější. To je podle mě krok číslo jedna, co si všichni musí uvědomit. Nemluvím tu teď v žádném případě o sebelásce, ha ha. :) Jen pokud se chcete hezky oblékat, chcete najít ty správné kousky a správně je nosit, musíte se odrazit od toho, kdo jste, jak se cítíte a jak se chcete cítit. Potkala jsem se se skvělými holkami /ženami a bavilo mě poslouchat co řeší ony a z jakých důvodů se chtěly workshopu zúčastnit. Už jen to mi dalo dobrý náhled na to, co vlastně chci já a jak toho dosáhnout.

Pokud od takového kurzu čekáte, že po jeho skončení budete přesně vědět, jaký je váš styl, jaké konkrétní kousky koupit, jak je k sobě nakombinovat a stanete se přeborníkem v současných i dlouhodobých trendech, pak určitě ne. Pokud ale nevíte kde vůbec začít, jak postupovat a chcete si ujasnit, co je vlastně váš cíl, pak ano. Zní to dost abstraktně, ale já jsem si v kurzu to svoje našla a až půjdu příště na nákupy, vím na co se zaměřit, protože vím, co vlastně hledám. Z praktické roviny jsem si pak také ujasnila, jaké materiály, jaké styly a jaké kombinace se mi líbí a budou mi dobře a dlouho sloužit a ty budu hledat. A budu svoje nákupy i šatník přizpůsobovat momentálním potřebám a přáním.


Na závěr kurzu jsme navíc dostaly dárkové tašky s kosmetikou a podle mě moc hezky poskládanou. Travel size kit produktů na vlasy od Alterny, skvělý krém na pleť Ginzing a noční hydratační masku od Origins a pak pěknou univerzální růžovou rtěnku a řasenku Smashbox. Moje oblíbené a podle mě kvalitní značky, takže za mě spokojenost a myslím, že je takový gift bag příjemný bonus, který spousta zúčastněných slečen a žen ocenila. Já se s vámi podělím o některé produkty v nadcházejících soutěžích, protože už je doma mám. Ne každý je ovšem blogerka, ha ha. :)


Doufám, že jsem na nic nezapomněla a rozumě a přehledně jsem vám sepsala to podstatné. Třeba zjistíte, že lepší varianta bude rovnou zkusit s modním stylistou třídění šatníku, nebo s ním vyrazit na nákupy, nebo jen vzít časopis a nechat se inspirovat. Třeba jsem vás navnadila, abyste se nebáli a na kurz příště taky vyrazili. Samozřejmě vám nemůžu bod po bodu vypisovat všechno, o čem se na workshopu mluvilo, ale hrubý náčrt teď už snad máte. :) Určitě mi dejte vědět, jestli máte zkušenosti se službami módního stylisty, jestli jste na nějakém takovém kurzu byli a co vám tyhle zážitky a zkušenosti daly! Budu se těšit!


7 komentářů:

  1. Na moje veľké prekvapenie, keď som nad tým rozmýšľala, normálne by som rada absolvovala niečo takéto, pokiaľ by to malo hlavu a pätu, čo evidentne podľa Tvojich slov tento deň spĺňal.
    Takže, skúsenosti nemám s ničím takýmto. Riadim sa tak nejak rozumom a citom k sebe v čom sa sama sebe páčim a čo sa mi hodí.
    Posledné dva roky som prešla zmenou či už v obliekaní alebo správaní. Zmenila som dosť podstatne šatník a konečne sa cítim v oblečení dobre. Ešte tak schudnúť 5-7 kg a všetko bude tip top :)))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím že to děláš skvěle podle toho co jsi napsala. Ne každý si to ale uvědomí a tápe a přesně pro takové je podle mě ten kurz ideální :)

      Vymazat
  2. Jo jo to je přesně ono, uvědomit si co se mi líbí, co chci nosit a co musím mít ve skříni, protože to potřebuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Když se zoufala podívám do své skříně, tak bych nějakého stylistu velmi uvítala.. :D Ale i tak si myslím, že to docela dávám.. :-) ale popravdě takovým workshopem bych nepohrdla.. :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já taky vím, co si obleču ráno :D ale chtěla bych mít víc pocit, že mám styl, což teda zatím nemám :D

      Vymazat
  4. Super fotky :)) ten kabát, který máš na sobě je boží! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat