čtvrtek 17. ledna 2019

Wishlist 2019

Je přesně půlnoc, mně se konečně podařilo doopravdy uspat obě dvě děti a já si v docela obvyklou hodinu sedám ke článku. Přes den nebyl čas a já vám ho opravdu moc chci napsat, protože jste si ho tolik přáli, až mě to vlastně překvapilo. Čímž odpovídám hned na několik otázek. Případných i reálných. Kdy to všechno stíháš? V noci! A proč to dělám? Protože je to můj relax, protože mě to baví a protože se díky kosmetice cítím líp a víc jako . Takže nás čeká celý jeden další rok a spousta nákupů kosmetiky. A přesně o tom si dnes budeme povídat. O kosmetice a dalších věcech, po kterých právě teď toužím a které bych si chtěla pořídit! Jen tak, pro radost. :)


Wishlist z minulého roku jste si mohli přečíst tady a já bych začala asi tím, co jsem si z něj pořídila a co ne a proč. Rozhodně jsem rozšířila svoji sbírku Jo Malone vůní a pořídila jsem si Mimosa & Kardamom a spoustu limitek. Mám i nové hodiny a hodinky, i když ne přesně ty, o kterých jsem ve wishlistu psala a místo svíček Meadows, které mi asi nejsou souzené, jsem si pořídila spoustu svíček Jo Malone a asi u nich i zůstanu. Pořídila jsem si i několik produktů Lumene, ale popravdě, zájem o tuhle značku mírně ochladl, ani nevím proč, antioxidační mist je super, jen teď právě objevuji jiné značky, které mě lákají o malinko víc.

Co jsem si ovšem nepořídila, ale moje kosmetické srdce po tom stále touží, jsou další stíny Natasha Denona, i když jsem se zařekla, že si další paletku pořídím až ve chvíli, kdy se mi povede vám napsat článek o Sunset Palette, kterou už rok mám doma. :) Podobně jsem na tom se štětci Wayne Goss, ty jednou prostě budou moje a snad už letos.


Další rest z minulého roku je značka Onest a opravdu se na ní už letos chystám, vlastně mám v plánu udělat objednávku hned, jak se mi podaří něco ze zásob spotřebovat a pokud to z nějakého důvodu letos opět nevyjde, bude čas jít dál, ha ha. :) Tím bych uzavřela rekapitulaci minulého roku a přejdu rovnou k věcem, které jsou právě teď na mém aktuálním wishlistu. Jako obvykle to není jen kosmetika, ale i několik doplňků, jak na sebe, tak do bytu.


Velmi, velmi vysoko na mém wishlistu je parfém Tom Ford Soleil Blanc, o kterém jsem vám několikrát psala a jehož verzi EDT mám doma. Tuhle teplou kokosovou vůni bych vlastně mohla v jakékoliv podobě a chtěla bych si letos dopřát i třeba tělový olej, nebo olej se třpytkami právě v parfemaci Soleil Blanc.

Stejně tak mě lákají tělové oleje Jo Malone, třeba v parfemaci Dark Amber & Ginger Lily je doslova božský a co si budeme povídat, v parfemaci Red Roses bych mohla mít úplně všechno a mohla bych
se tím polévat a mazat od rána do večera a co už opravdu nutně musím pořídit, je koupelový olej a novinku v podobě balzámu na rty. Na fancy lip balms si potrpím a hrozně ráda je zkouším, takže když jsem zjistila, že je u nás dostupný English Mint & Ginger, musím ho letos zkusit

S nohama trochu víc na zemi se dostávám k duu masek od značky Laneige, které se konečně objevilo i u nás v Sephoře. Hlavně maska na rty je totiž v zahraničí vyhlášená a já ji chci stoprocentně vyzkoušet. Podobně je to i s Bum Bum cream od Sol de Janeiro. Voňavé věcičky já můžu a v mém případě i vůně prodává, takže až spotřebuji nějaké tělové krémy a másla, Brazilian Bum Bum Cream bude první na řadě.


Jestli mě něco naprosto okouzlilo, jsou to lesky a balzámy na rty Dior. Jejich Lip Maximizer, Lip Sugar Scrub i Lip Glow patří k jedněm z mých nejoblíbenějších produktů na rty vůbec a v momentě, kdy jsem viděla jejich novou kolekci zabarvených balzámů Lip Glow To the Max, které vypadají jako bonbóny, měla jsem jasno. K tomu se navíc nově objevily i zabarvené Lip Maximizers, lesky na zvětšení rtů a já je mám na seznamu skoro všechny, ve všech možných barevných variantách. :)

Mimochodem jsem si uvědomila, že zrovna nepoužívám žádné sérum, jako opravdu sérum. Maximálně tak vitamín C, nebo olejová Kiehls, tak jsem přemýšlela, jaké sérum bych letos chtěla vyzkoušet a docela dost mě zaujaly Dior séra Capture Youth, takže plánuji pořídit některé z nich. Může za to hlavně ten odličovací olej, který je tak dobrý, že mám chuť zkoušet další Dior skincare.

Do třetice Dior na mém wishlistu zastupují štětce Dior Backstage. Vypadají krásně, kvalitně a užitečně. Navíc jsem fakt zvědavá, jestli něco překoná snad moje nejoblíbenější štětce od Bobbi Brown a Toma Forda. Kromě těch od Wayna Gosse samozřejmě. :) Ty budou určitě skvělé!


Vůně, kterou chci také pořídit co nejdřív, je niche EDT od značky Etro - Heliotrope. Jestli něco zbytného v životě doopravdy potřebuji, pak to je vonět po sladkých mandlích a Amarettu.  :) To je tak neskutečně krásná vůně, že ji musím mít a jestli jsem si nějakým nákupem z tohoto wishlistu jistá, pak jsou to lesky Dior a právě tahle vůně.

Já a krásné voňavé věci... Všiml si ještě někdo, že se u nás už prodávají svíčky Tom Ford v parfemacích vůní z private blend řady? Já ano! :))) Takže moje oblíbená Soleil Blanc ve svíčce je skoro povinnost, no ne? No dobře, povinnost ne, ale radost určitě a já se těším, až mi to bude doma vonět přesně takhle!

Svíčka ze sekce home deco volně navazuje na moc pěknou lampičku, která se mi líbí už od Vánoc a kterou jsem si dala i na svůj wishlist na dejmidarek a tak trochu si myslím, že mi ji snad někdo z rodiny koupí k narozeninám, které mám doslova za pár, ha ha. :)

A na úplný konec, chci si letos koupit další sluneční brýle. Ještě dva roky zpátky jsem byla přesně ten typ, co si kupoval každý měsíc jiné, z různých řetězců a doma jich teď mám desítky a stejně žádné z nich už dávno nenosím. V podstatě to mám stejně jako s kabelkami. Raději si koupím jednu pořádnou jednou za rok, než deset levných z HMka. Minulý rok jsem si koupila Dior a letos po nich koukám taky. I když.. i Gucci má pěkné. :) (fotky z eyerim.cz)



Je přesně 1:43 a já jsem dopsala můj wishlist. Nahrubo, ještě budu muset upravit text, opravit ty desítky nočních chyb, dohledat odkazy, přidat fotky a celé to zkompletovat. A už se moc těším, co nového letošní rok přinese a z jaké kosmetiky se budu těšit a pro co se rozbuší moje kosmetické srdce. :) Co máte na letošním wishlistu vy?



11 komentářů:

  1. Už asi 8 let miluji Dior Lip Maximizer, takže jsem musela ihned letět pro nový odstín. Konečně je to napadlo, říkám si to roky, ať jen je napadne udělat více odstínů :D Mám odstín Rosewood. Je na rtech vidět, ale stále přirozený. Odstín 001 Pink (to býval i ten původní) je skoro průsvitný a odstín Nude u nás není, což je škoda, o něj jsem také stála. Zatím po pár dnech používání přijde stejný jako původní, jen asi o něco více hydratační (díky kyselině hyaluronové). Zkoušela jsem v obchodě i balzámek ve stejném odstínu - strašně příjemný na rtech, dost výživný, ale na mě už asi moc růžový, takže zatím nevím. Asi ho budu muset jít omrknout ještě jednou, až bude denní světlo. Ale bez Maximizeru nedám ani ránu! Rty lehce přirozeně zvětší, vyživí, dokonce ani na cesty jiný balzám na rty s sebou neberu a to trpím opravdu na dost suché rty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to taky už dva roky říkala, proč to mají jen v jednom odstínu a Lip Glow ve čtyřech plus jeden matný :)) taky mi to udělalo radost a už jsem si i nějaké koupila :)

      Vymazat
  2. Na ty Dior věci na rty mám taky políčeno! Hrozně se mi líbí reklama s Bellou Hadid, tam jí to fakt sekne. Pár podobných věciček od Diora máma jsem spokojená :) Jinak ty štětce Dior Backstage mám (na pudr, plochý a klasický na make-up, vysunovací) a jsou perfektní, ten plochý je jeden z nejlepších plochých co mám. Vysunovcí je vcelku na úrovni většiny ostatních co mám, ale taky je super, určitě nebudeš zklamaná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě Lip Glow i Maximizer mám a konečně jsou v dalších hezkých odstínech! :) a děkuji za zkušenost se štětci! Teď je fakt budu muset pořídit :))

      Vymazat
  3. Já ani vlastně nevím, co bych chtěla. Mám pár knížek ve wishlistu a prstenec na svíci, ale jinak jsem dostala a nebo si koupila tak nějak vše, co jsem chtěla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělý! :) Člověk nemusí chtít stovky věcí aby byl spokojený :))

      Vymazat
  4. Hanbím sa, hanbím, ale nemám žiaden kozmetický wishlist.
    Ale, predsa jeden. Nájsť kvalitný makeup z drogérky, ktorý mi sadne a s ktorým budem spokojná viac ako 1 mesiac :)))). Taký ešte asi nevyrobili :).
    Vo wishliste má skôr knihy a zážitky, s manželom a deťmi.
    P.S. teším sa na to keď nám ukážeš Tvoje odškrtávanie z wishlistu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepotřebuješ wishlist :))) To je jen můj rozmar, že :)! A knížky a zážitky jsou určitě v mnoha ohledech lepší, jen já zrovna píšu o té kosmetice, tak je to tady takový, no, kosmetický, ha ha :D no a s tím odškrttáváním to bude rychlejší než jsem si myslela :)))

      Vymazat
  5. Jeee to je ale super seznam! A moc děkuji že jsi se se mnou podělila! Ráda se mrknu po čem touží ostatní :) A s tou mateřskou chápu a přeji ať si brzy něco hezkého pro radost pořídíš a hlavně, ať jsi s tím 100% spokojená :)

    OdpovědětVymazat