čtvrtek 17. listopadu 2016

Guerlain Météorites báze // recenze

Moje obsese vůněmi je vám již jistě známa. Navoňte cokoliv jako parfém a já to potřebuji. Nalijte to do nóbl skleněné lahvičky a samotný produkt vytvarujte jako perličky uvnitř té lahvičky (!) a já vám dám všechny svoje peníze a peněženku zahodím do kouta. Už ji totiž nebudu potřebovat, když mám tenhle produkt. Že ano. :) A teď vážně, chtěla bych vědět, kolik z vás by si koupilo tuhle Météorites bázi jen kvůli tomu obalu?


Jakmile jsem ji viděla, prostě jsem neváhala. Bez recenzí, bez znalostí samotného produktu, protože to je přece Guerlain, protože ten design.... Přiznávám se, že to zavání tak trochu kosmetickým snobstvím, jenže ono to v poslední době jinak ani nejde. Naštěstí se ale žádné velké zklamání nekonalo, dokonce naopak. 

O balení už toho bylo řečeno poměrně dost, tak bych asi zmínila už jen funkční a praktickou pumpičku, která umí dávkovat i menší množství. Na celý obličej mi bohatě stačí jedno zmáčknutí, takže vlastně ani dávkování nijak neřeším. Jedno je prostě akorát tak pro mě. Konzistence není pocitově ani silikonová ani mastná, spíš velmi lehká a vodová. Vodová rozhodně v tom dobrém slova smyslu. Na pleti obličeje se pěkně rozprostře a splyne s ním. Rozhodně je již při aplikaci a chvíli po ní cítit, že báze je hydratační, nebo minimálně dokáže hydrataci pleti velmi dlouho udržet.



Báze si rozumí se všemi makeupy které jsem zkoušela a vypadají všechny hezky. O trochu lepší pocit jsem měla z lehčích makeupů, které spolu s bází tvořily opravdu přirozený, neviditelný a přesto bezchybný podklad. Nejlépe si báze ze zkoušených makeupů sedla s Lingerie de Peau (článek), což vlastně ani není překvapení, protože se jedná o makeup stejné značky. Prodloužení výdrže makeupu není zas až tak dechberoucí v tom slova smyslu, že by z makeupu, který vám bez báze vydrží pět hodin, udělala dvanáct. To bohužel báze nedělá a vlastně to ani není potřeba. Báze pomůže makeupu udržet si čerstvý vzhled poměrně dlouhou dobu. Samotné prodloužení výdrže bylo tak o hodinu až dvě, než bez báze. Také jsem si všimla, že se makeupy ztrácí rovnoměrněji. 

Do jisté míry báze opravdu zabraňuje vysušování pleti a naopak jí dodává zářivý vzhled, o který se stará velmi jemný shimmer. Rozzářený mi makeup vydrží minimálně dvě třetiny dne. Díky ultra lehké konzistenci si myslím, že báze by se mohla líbit všem typům pleti. Nevšimla jsem si, že bych se během dne leskla, nebo naopak měla šupinky suché kůže. To ale platí jen tehdy, pokud důkladně hydratujete a občas si uděláte peeling. Jinak vás žádná zázračná báze nespasí. :)





Kromě hezky vypadajícího produktu s krásnou fialkovou vůní dostanete hlavně primer, který zlepší vzhled vašeho makeupu, bude lehce hydratovat a jemně pleť prozáří, aby vypadala zdravě a odpočatě. U této báze považuji prodloužení výdrže jako druhořadé, ačkoliv nějaké viditelné rozdíly jsou a to hlavně způsob, jak makeup dlouho vypadá hezky a jak se ztrácí. Pokud tedy preferujete spíš pohodlí a vzhled pleti, mohu vám ji jednoznačně doporučit! A mě zajímá, jaké vůně v kosmetice máte rády a jaké ne a třeba i jaká značka vám voní a která ne? Ovocné, pudrové, květinové, medové...? Mějte se krásně a budu se těšit u dalšího článku! L.

14 komentářů:

  1. Tý jo po prvním obrázku jsem si říkala co to asi je a musím říct že to vypadá hodně dobře :) Značku moc neznám, ale vůně mi v kosmetice vubec nevadí, hlavně aby nebyli příliš silné :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle fialková vůně všech meterorites produktů je intenzivní tak akorát, mám ji moc ráda :)

      Vymazat
  2. Bázi jsem si zamilovala a jinou už nepoužívám. Líbí se mi její lehoučká konzistence, která jemně rozzáří a osvěží pleť.

    Klasické silikonové báze, které na obličeji vytvoří neprodyšnou voskovou vrstvu nenávidím a na obličej už bych si je nikdy nedala. V létě jsem si koupila YSL Le Teint Saharienne Blur Perfector, ale na vyzkoušení nebyl čas, tak uvidím, jestli mě překvapí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím! Já třeba nemůžu snést vychvalovanou satin base od Dermacolu, přijde mi naprosto příšerná, taková silikonová kaše, která je cítit, jako bych si na obličej nalepila igelitový pytlík :)))

      Já si tuhle Guerlain také oblíbila, ta textura je úžasná!

      Vymazat
  3. Lucko, tohle je úplně mimo, ale to je taková nádhera, ten nový vzhled blogu. Už nějakou dobu se tu kochám a teprve teď s odstupem musím říct, jak obrovský je to rozdíl!💗💗💗
    Bázi znám a spolu s Lingerie de Peau a kuličkami je nejvýše na mém wishistu (ale první bude Natasha😉).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak moc milé! :) Děkuji! Snažila jsem se, aby vzhled korespondoval se mnou, mým stylem a hlavně s mými články. Předtím to bylo příšerné, ale čekala jsem, jestli mě to nepřestane bavit, než do blogu začnu investovat. Vypadá to, že asi nepřestane :)

      Vymazat
  4. Přiznám se, že jsem asi jediný člověk, koho Guerlain příliš neláká.. Ikdyž poslední dobou docela uvažuji o jejich makeupu, když stále čtu tolik pozitivních recenzí. A vůně v kosmetice taky miluju :). Hlavně kávu (například u tělového peelingu) nebo vanilku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také moc ráda sladké vůně a parfemaci jídla a koření u kosmetiky :)) Vůně kávy, kakaa, vanilky, perníčků - to je prostě top! Ale vůně Guerlain jsou jiné, vyspělé a luxusní :)

      BTW říká se, že ke Guerlainu se musí dospět ;-) tak třeba časem :)

      Vymazat
  5. Ja mám rada najmä svieže vône a vyhýbam sa sladkým. Od Guerlain mám len parfém z ich Aqua alegoria rady.

    Bourjois GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. ZBOŽŇUJEM !!! Jeden z top produktov od Guerlain, nič lepšie nepoznám. Ale to bude aj mojou zaťaženosťou na túto značku. A súhlasím, že spolu s Lingerie de Peau je to úplná bomba.
    A tá vôňa.
    Celkom ja a vône je ťažká kategória, pretože som si veľmi dlho nevedela nájsť vôňu toho "SVOJHO" parfému. Až pokiaľ som nenašla Bottega Veneta značku a ich úplne prvý parfém. A plus ten úplne posledný, čo je vlastne zjemnená verzia toho úplne prvého.
    Z Guerlain mi voňajú len 2 vône, na leto Aqua Allegoria Limon Verde a na celý rok Terracotta.
    Krásnučké fotečky, znovu som sa zamilovala do Guerlainu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, také mě uchvátila, všemi svými vlastnostmi. :)

      Na tu Bottegu se musím konečně podívat zblízka, když ji tolik chválíš!

      Vymazat
  7. Já, dobrovolně se hlásím. Koupila bych si ji kvůli obalu, pak kvůli vůni, a když teď vím, že je skvělá i uvnitř, je to milý bonus. Nicméně v téhle chvíli si užívám Guerlain L´Or aka dokonalost v lahvičce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L*Or je na řadě :)) Díky bohu nejsem kosmetický "snob" sama :) Člověk si musí umět udělat radost, byť povrchními maličkostmi :)

      Vymazat