sobota 12. listopadu 2016

Korejská kosmetika TonyMoly // recenze

Poslední dobou mi přijde, že se čím dál tím více kosmetických trendů z Asie přelévá k nám do Evropy. Ať už se jedná o spoustu kroků v péči o pleť, BB a CC krémy, cushion makeupy, plátýnkové masky, nebo třeba o lehounké a vrstvitelné textury. Není to tak dávno, co se v Sephoře objevila pro mě poměrně nová značka asijské kosmetiky TonyMoly, která vyniká především svými opravdu originálními obaly.


Doma mám celkem tři produkty, o kterých bych se chtěla zmínit, protože nadšení korejskou kosmetikou chytilo i mě. Bohužel ale budu muset dodat, že příště se podívám spíš na nějaké dražší značky, nebo se vrátím k mé oblíbené Missha kosmetice. TonyMoly mi po vyzkoušení pár produktů přijde jako lepší drogérková značka, nikoliv jako kosmetika patřící do parfumerie. Možná to zní až moc tvrdě, ale myslela jsem si, že ten obrovský boom okolo asijské kosmetiky by měl být hlavně proto, že používají úžasné a skvělé (přírodní) ingredience a ty se pak objevují na prvních místech ve složení. A právě tyhle složky by pak měly být zázračné a dělat s naší pletí zázraky.

TonyMoly Panda's Dream So Cool Eye Stick
Tyčinka pod oči, která má mít chladivý efekt a má být něco jako hydratační sérum, které vypne pleť, zklidní ji a uleví, pokud je napjatá a suchá. Ze všech třech produktů, které vám dnes ukáži, je určitě mým favoritem. Je malinká, skladná a můžete ji přihodit na cesty do kabelky. Obal je roztomilý a bude se líbit hlavně dětem. :) Se sérem ve skleněné dóze s kapátkem budete působit rozhodně sofistikovaněji, ale musím uznat, že panda prostě je roztomilá.



TonyMoly Panda's Dream So Cool Eye Stick / Sephora, 390,-

Samotné účinky tyčinky jsou tak půl na půl. Rozhodně hydratuje, ale zároveň nezamastí. Proto je podle mě ideální na hydrataci očního okolí před aplikací makeupu a stínů. Neměla jsem problém se změněnou výdrží dekorativní kosmetiky a aplikace probíhala hladce. Pokud je ovšem produkt který dávám pod oči v tyčince, měl by se okamžitě rozpouštět a po pleti hladce klouzat, protože tento typ balení svádí k přímé aplikaci. Rozhodně se takto dá tyčinka použít, nicméně mi nepřijde, že by byla aplikace kdovíjak hladká a trochu si kůži pod očima přece jen tahám. Celkově jsem ale spokojená. Chladivý efekt je mírný a hydratační schopnosti průměrné. Dalším benefitem je jemné vyhlazení linek okolo očí díky obsaženým silikonům. Na druhou stranu nic, co by nedokázal jakýkoliv silikonový primer. Pokud budu myslet pozitivně, asi je lepší použít něco speciálně určeného na oblast pod očima. Není to must-have, ale jako úplně zbytečný produkt bych tyčinku neoznačila. Ještě víc ji oceníte v případě, že na vás jsou normální oční krémy příliš hutné nebo mastné a potřebujete jen tak akorát hydratace a trochu toho vyhlazení před líčením.

TonyMoly Tomatox, Magický masážní balzám
Masážní krém, který má být zároveň maskou, obsahuje výtažky z rajčat a antioxidanty, pro rozzářenou pleť a sjednocení tónu. Abych byla úplně upřímná, ničeho z toho jsem si nevšimla. Čistou a hezky vypadající pleť mám v podstatě pokaždé, když si ji umyji adekvátním přípravkem, nebo použiji jakoukoliv hydratační masku. Antioxidanty jsou vždy dobrá věc, a proto ještě stále doufám, že výsledky třeba přijdou časem. Sjednocení pleti jsem si nevšimla vůbec, ačkoliv se o masce tvrdí, že by to měla dokázat již po jednom použití. Beru pozitivně to, že se má maska vmasírovat. Normální masku takto nenanáším, ale když je to u této napsáno na obalu... :)




TonyMoly Tomatox, Magický masážní balzám / Sephora, 390,-

zleva Tomatox  masážní balzám a Egg Pore chladící maska na stažení pórů

Největším problémem je, že mi maska na pleti není příjemná. Nemám vyloženě alergickou reakci, ale pleť mi během maskování nepříjemně brní a pne, jako bych nějakou měla mít. Maska se smývá relativně dobře a pleť vypadá prostě jako po jakékoliv jiné masce. Co ale musím uznat, je její nádherná čistá a svěží vůně. Něco hrozně moc příjemného mi to připomíná, jen si nemůžu vybavit co. Bohužel ale nevidím na masce vůbec nic speciálního, proč bych si ji masku koupit znovu,

Tony Moly Egg Pore Tightening Cooling Pack
Další maska, o které jsem slyšela a chtěla ji vyzkoušet. Nutno podotknout, že mít masku ve tvaru vajíčka je opravdu legrace. ;-) Zajímavá je i textura, která je našlehaná, pěnová, pórovitá, ani vlastně nevím, jak nejlépe to popsat. Vůně je opět příjemná a svěží a vajíčko slibuje stažení pórů. Cooling v názvu nechápu, protože maska mě na pleti nechladí. Velice zavádějící je také stažení pórů, protože to prostě není možné. Póry mají pořád stejnou velikost, ať s nimi děláte cokoliv. Můžou se pouze vyčistit a pak jsou opticky méně viditelné, nebo je můžete vyplnit třeba primerem a pak vypadá pleť hladší. Velikost pórů ovšem nic z toho neovlivňuje. Od masky jsem tedy čekala hlavně právě vyčištění a optické zmenšení pórů, bohužel maska na mé pleti nic nedělá. A pokud jste citlivé na pleťové vjemy, dejte si pozor. Maska, nejspíš díky své konzistenci, na nose strašně lechtá. :))






Pokud chcete vyčistit a tudíž opticky minimalizovat póry, sáhněte po zelené nebo bíle GlamGlow masce, po Estée Lauder 3 minute Detox, po Neem Mask od Himalaya Herbals, nebo i po avokádové masce s ovsem od Freemann. U všech těchto vidím alespoň nějaké výsledky a to hlavně podle ceny. Jsem mírně zklamaná sama sebou, že jsem se nechala nalákat na produkt, který slibuje něco, o čem vím, že není reálné a tak to také dopadlo.

Možná jsou tři produkty na hodnocení celé značky ukvapené, mně to ovšem na posouzení stačí. Další produkty tedy již zkoušet nepotřebuji, protože mě prostě nepřesvědčila. Jsem opravdu zvědavá, jestli máte zkušenosti s touto značkou vy, případně i s těmito produkty a co na ně říkáte. Určitě mi napište i jaký názor máte na asijské treny! L.

26 komentářů:

  1. Značku nepoznám a kórejska kozmetika ma zatiaľ nechytila za srdce, no ako pozerám, majú celkom fajn produkty. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Tato značka mě až tak neláká a to hlavně kvůli těm roztomilým obalům. Beru to tak, že výrobce vrazil prachy do vnější části a na vnitřní nezbylo. Zatím mám zkušenosti jen s Erborian, což je vlastně francouzsko korejská značka. Mám oční hydratační sérum a hydratační tonikum a s obojím jsem na výsost spokojená. Jo a balzám na rty, ten mám taky ráda ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem přesně psala v článku, Tonmoly není špatná, ale podle mě nepatří do parfumerie, ty obaly jsou hezké, ale samotné výrobky nevím no.. :) Jinak pokud se nepletu, od Erborian jsem nic nezkoušela, tak třeba časem :)

      Vymazat
  3. tie produkty sú veľmi rozkošné ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Obaly jsou sice krásné, ale to je asi tak vše :) Jinak od značky jsem ještě nic nezkoušela a ani nebudu :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji ty obaly. Pandu mám doba a bez ní pomale už nevstanuji. Miluji ten chladivý pocit na pleti -)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panda je jediný produkt, který bych si koupila znovu. Jinak mi to přijde dost průměrné :)

      Vymazat
  6. Přímo s Tony Moly zkušenost nemám, já vždy fandila spíše Holika Holika :) Každopádně tuhle asijskou kosmetiku budu asi vždy kupovat online ať už na ebay nebo jinde, protože v Sephoře jsou zbytečně drahé. Pandu bych rozhodně chtěla vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám absolútne žiadne skúsenosti s ázijskou (vrátane kórejskej) kozmetikou a neplánujem na tom nič zmeniť. Nikdy ma to nezaujalo, i keď musím uznať,že obaly a to všetko okolo robia dobre. Ale to je asi tak všetko, aspoň podľa toho čo čítam v poslednom čase.
    Článok skvelý, fotky ňuňu.
    Ako to ty robíš, že si užívaš medové týždne a zároveň pribúdajú články ? Rozdvojená osobnosť :)))) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže žádné BB krémy, plátýnkové masky? :) To mě to zas chytlo, třeba pár věcí od Missha mám a přijde mi celkově asijská kosmetika jako kvalitní. Jen si člověk musí dobře vybrat značku, ne vše co se prodává v Sephoře je dobré hold. :) A pokud se nepletu, třeba Sisley je asijská značka, na to se ještě chystám a zajímá mě moc :)

      Články jsem napsala dopředu, neboj, na dovolené nic nepíšu :D Mám je přichystané a naplánované a samy se vydávají ;-) a teď poprvé jsem si sedla ke komentářům, protože až se vrátím, nechce se mi odpovídat na stovku najednou, to bych se zbláznila. :)))

      Vymazat
  8. Nuž, zo Sisley som určite nič neskúsila a BB a CC krémy nepoužívam. Mám zmiešanú až mastnú pleť a po vyskúšaní asi 4-5 BB krémov som sa zakaždým leskla ako diskoguľa. Ani ich masky ani nič iné.
    Ja som stará konzerva, keď raz objavím niečo čo mi sadne, neskúšam nič nové a držím sa toho. Ale chápem, že ty ako blogerka aj ako žena, ktorá rada skúša nové kozmetické veci, to máš inak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to naprosto chápu. Nemusí každému sednout všechno. :-) Naopak si myslím, že pokud si našla produkty, které ti stoprocentně sedí, je to dobře a není potřeba to měnit. :-) Já prostě ráda zkouším nové věci a i když mi něco si, mám pocit, že potřebuji zkusit všechno :-)))

      Vymazat
  9. K Vánocům dostanu pár věcí od Tony Moly. Tak uvidíme. :) A fakt se těším! Na pandu jsem slyšela jen a jen samou chválu. :)
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  10. Tieto produkty som videla v Sephore a dosť dlho som rozmýšlala, či si ich mám zobrať, ľutujem, že som si ich nakoniec nevzala, najmä tú pandičku:/

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  11. Kosmetika má moc roztomilé balení!

    OdpovědětVymazat
  12. Nevím sice jak nadšená bych z produktů byla, ale koupila bych si je už jen kvůli těm cute obalům :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem jednou zkusila použít „pandí gel“ i na noc, a byl to dost devastující zážitek (alespoň pro moje oční okolí, produkt vytvořil zvláštní krustu, něco jako když zaschne jílová maska). Never more. Nicméně mám jeden produkt, který je dle mého názoru TOP, ve zvláštní kategorii. Jde o Magic Food Banana Hand Milk – pokud potřebujete malou pozornost, dárek pro jakoukoliv věkovou skupinu, zkuste tuto lahvičku. Vypadá excentricky, voní bizarně, ale nikoho neurazí, krém na ruce funguje, poměr cena/výkon excelentní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pandí gel je zvláštní věc, ale možná proto, že ho dávám pod normální hydratační krémy mi nic takového nedělá, nicméně když o tom tak přemýšlím, takový divný "zaschlý" pocit jsem po tom vlastně také párkrát měla, akorát mi nedošlo, že to dělá právě ta panda.. :)

      Ten krém na ruce je asi jedna z nejznámějších věcí od TM, ale já na krémy na ruce moc nejsem, trvá mi roky nějaký spotřebovat, protože už dva roky mažu syna olejem každý večer a dávám si na noc rukavice, přes den pak krém prostě nepotřebuji zas až tak často :)

      Vymazat