pondělí 28. listopadu 2016

Perfektní řasenky #1 // Guerlain, Too Faced, theBalm

Už dlouho jsem se chystala pro vás napsat nový článek o mých oblíbených řasenkách a proč je mám ráda. Za poslední půlrok jsem jich našla spoustu nových a hodně dobrých, a proto mi to trvalo déle, než jsem předpokládala. Také jsem článek rozdělila do dvou, aby toho nebylo moc a naopak bych chtěla i trochu rozvést celou problematiku řasenkové individuality


O jakých řasenkách se dnes budeme bavit už jistě víte z názvu článku. Proto bych na začátek trochu shrnula to, podle čeho si řasenky vybírám já. Už před nějakou dobou jsem se vzdala představy o preferencích co se týče hustoty a kartáčků řasenek, protože velmi kvalitní a vyhovující kus jsem našla ve všech různých verzích. Dříve jsem preferovala kartáčky s klasickými a spíš delšími a hustými štětinami, ale poslední dobou jsem našla favority i v jejich pravém opaku. Tedy v kartáčcích plastových a se štětinami krátkými.


Obtiskování
Velké téma, které jsem nikdy moc nechápala. Vlastně mi to nedělala téměř žádná řasenka, kterou jsem kdy zkusila. Poslední dobou se mi to ovšem dít začíná a je to prostě a jednoduše tím, že mi vyrostly řasy. Po skoro měsíci a půl s Talika sérem mi řasy začaly růst a začaly se tak při otevřených očích mírně dotýkat víčka. Teď už tedy chápu (a věřím) že některé řasenky o kterých jsem tvrdila, že to nedělají, to dělat mohou. Druhým důležitým bodem je také to, jak moc mastná víčka máte a jestli používáte stíny, nebo alespoň bázi a pudr. Z logiky věci, pokud máte mastná víčka a řasy se vám v některých bodech dotýkají, je jasné, že se řasenka obtiskne. Kdyby se neobtiskla, nejspíš ji neodlíčíte ani olejovým odličovačem, že.. :) Pokud používáte bázi a stíny, tento problém se do jisté míry může minimalizovat, pokud si oči nelíčíte se stíny, doporučuji na víčka použít alespoň bázi a lehce je zapudrovat, oddálíte tak právě mastná víčka a následné obtiskování.

Opadávání
Některé řasenky se prostě drolí a opadávají a je to dané jejich texturou. Takovým řasenkám je dobré se vyhnout, nicméně mám pár svých velmi oblíbených řasenek, o kterých se to ve velké míře tvrdí také a mně to nikdy nedělaly. Dlouho jsem nechápala, jak je to možné, až jsem po delší době vzala do ruky Better Than Sex od Too Faced. Poprvé se mi tak stalo, že mi pod oči doopravdy opadala. Což mě přivedlo k tomu, že řasenky které jsou starší a vyschlé se drolit a opadávat samozřejmě mohou. Pokud vám to řasenka dělá od začátku, i když je nová, tento případ se jí logicky netýká. 

Slepování
Obecně se dá říct, že čím hustší konzistence, tím spíš budete mít řasy slepené. Není to ale jediný aspekt. Velkou a neopominutelnou roli hraje také to, jestli máte řasy hodně husté, nebo naopak velmi řídké a také to, jestli vám výrazně rostou křížem přes sebe, nebo je máte posazené hezky jednu vedle druhé. Čím hustší řasy máte, tím spíš se vám obalením řasenkou jedna ke druhé nalepí. Já osobně rovnám překřížené řasy klasicky kleštičkami. Tím, že se všechny řasy natočí vzhůru, se jejich křížení zmenší a celkový výsledek je lepší. Z tohoto důvodu dělá spousta řasenek mým spíš méně hustým řasám dobře, ačkoliv se o nich říká že slepují opravdu hodně. Trocha slepení za cenu, že jsou moje řasy vidět? Ano prosím! :) Jedním z posledních důležitých faktorů je i to, kolik vrstev řasenky dáváte, jestli otíráte kartáček a také to, jaké jsou vaše preference v konečném vzhledu řas. Co je pro někoho jiného ještě přijatelné, může být pro vás jeden velký slepenec. ;-) 

Veškerou technickou stránku věci jsem snad pokryla a teď tedy k mým oblíbeným řasenkám. Vybrala jsem tyto tři společně hlavně proto, že mi dělají největší objem a nejlepší efekt umělých řas. Minimálně tedy v reálu, na makro fotkách je rozdílů vidět mnohem víc. Přidala jsem i dvě fotky mých řas bez řasenky, aby byl vidět i rozdíl, který řasenky dělají. Nejsem na nich jinak vůbec namalovaná, tudíž si předem raději sedněte. :))



Guerlain So Volume Mascara - má plastový kartáček s malými hroty, velmi dobře se mi s ním manipuluje i na krajích očí a spodních řasách, ultra černá barva, nerozmazává se, neopadává mi, slepení je spíš menší, srovnatelné s BTS, naprosto kouzelná je její vůně a celkově preferuji její efekt ze všech nejvíc, za mě rozhodně první místo díky výsledku, při více vrstvách už slepovat řasy bude o trochu víc, nicméně na fotce dole je její jedna vrstva (respektive jedno namočení, se kterým nalíčím obě oči), kartáček řasy moc nerozčeše, takže pro ještě lepší efekt je potřeba řasy po aplikaci pročesat a pak případně přidat ještě jednu vrstvu, já nanáším spíš tahem nahoru ze strany na stranu, otáčet kartáčkem moc nemá smysl, řase se akorát hustší mokřejší konzistencí slepí



Too Faced Better Than Sex Mascara - hodně hustý a velký kartáček, hůř se mi s ním dostává až k řasám a na spodní řasy je v podstatě nepoužitelný, pokud je máte jako já hodně jemné a dotýkající se spodního víčka, efekt je ale opravdu moc pěkný a jsem s ním spokojená, líbí se mi objem a dřív jsem ji považovala za nejlepší a velmi černou, ve srovnání s Guerlain So Volume ale už mi tak dobrá nepřijde, oproti ní také při jedné vrstvě nedělá takový wow efekt, obtiskává se mi zřídka kdy, spíš méně než více a opadávat mi začala až po vyschnutí, při otáčení kartáčkem při aplikaci se řasy celkem hezky oddělí, což ale platí pouze při první vrstvě, nebo při otřeném kartáčku, konzistence je tak středně hustá i tekutá



theBalm What's your type? The Body Builder - skvělá alternativa k BTS za poloviční cenu, ačkoliv na fotkách vypadají mírně rozdílně, v reálu nejsem schopná poznat, která je která, už jsem i někde psala, že Body Builder nedělá tak výrazný efekt, ale za to oproti BTS neslepuje tolik - takže malý update, po lehkém vyschnutí BTS dělají obě naprosto to samé, kartáček také mají velmi podobný poskládáním i tvarem, ale Body Builder je menší a drobnější, tudíž se mi s ním lépe manipuluje, stále si ale občas ušpiním okolí kořínků řas (jako u BTS), když se snažím dostat co nejvíce k řasaám, řasenka je jinak krásně černá a neopadává mi, nanáším klasicky otáčením kartáčku a tahem směrem nahoru, při několikátém přetírání může dělat trochu cucky, ale při otírání řasenky, nebo jedné až dvou vrstvách mi to nedělá, celkově je ale o trochu víc mokrá a kartáček nabírá velké množství řasenky



Guerlain So Volume Mascara - jedna vrstva
Parfumerie/eshopy - cca 1000,-

Too Faced Better Than Sex Mascara - jedna vrstva
Sephora/eshop - cca 1000,-

theBalm What's Your Type? The Body Builder
Eshopy/Douglas - cca 450,-


Celkově mám z porovnání řasenek pocit, že Better Than Sex si už znovu nekoupím. Ale to jen proto, že v podstatě totožný výsledek dostanu i s řasenkou theBalm Body Builder, která stojí o polovinu méně. Absolutním vítězem je pro mě ale Guerlain So Volume Mascara, tahle řasenka mi neuvěřitelně sedí a velmi se mi líbí její efekt na mých řasách. Rozhodně je nejdramatičtější, dodá neskutečný objem i délku. V dalším článku o řasenkách už nebudu probírat tolik teorii. Bude hlavně o porovnání mých dalších dvou favoritů, kterými jsou Benefit Roller Lash a Maybelline Lash Sensational. Která z nich bude patřit do mé pomyslné top trojky se dozvíte příště! :)

Která řasenka je pro vás ta nejlepší? Saháte spíš po levnějších, nebo po těch dražších? Těším se na vaše komentáře a děkuji za přečtení! L.

17 komentářů:

  1. Já jsem na řasenky velmi vybíravá a většinou, když narazím na nějakou, která mi vyhovuje, zůstanu u ní několik měsíců. Kupuji si jenom objemové řasenky, a když nevytvoří takový ten efekt umělých řas, tak spokojená nejsem :D. A taky nesnáším slepené řasy, což mi dělala slavná Rebel Eyes od Gosh, kterou jsem po týdnu vyhodila. Obecně mi více vyhovují klasické kartáčky, ty umělé mi často moc nesedí, ale najdou se i vyjímky. Asi rok a půl jsem používala jen BTS, která je super, mně teda řasy neslepovala a docela mi vyhovovala i na ty spodní. Jen ted rychle vysychá a potom to opadávání, no. Našla jsem ale lepší náhradu, a to High Impact od Clinique, což je rozhodně nejlepší řasenka, kterou jsem kdy měla. Objemová, neslepuje a moje řasy vypadají vážně skvěle.. Asi ji dlouho nevyměním :). Jinak spoustu lidí tvrdí, že řasenka je jedna z věcí, do které se nevyplatí investovat, protože v drogerce se dají sehnat skvělé řasenky. Já jsem opačného názoru, z drogerie mi téměř žádná nevyhovovala a to jsem jich vyzkoušela fakt hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně třeba trochu slepení nevadí, pokud je celkový dojem velmi dobrý. :) Ono když ti rostou řasy přes sebe, tak se tomu slepení proste nejde vyhnout. A pak bych to taky nedávala za vině kartáčku. Já jsem si dlouho myslela, že také preferuji klasické kartáčky, ale pak jsem objevila Lash Sensational (asi tři roky zpět) a teď nedávno Roller Lash a Guerlain So volume, tolik k těm přírodním kartáčkům. :)

      Vymazat
  2. Moc pěkně napsaný článek, hezky jsi to pojala :o) Moje top řasenka je Roller Lash od Benefitu, dále v závěsu je Smokey Eyes od BB, z drogérkových to je Devillash od Dermacolu a Lash Sensational od Maybelline. Všechny mi dělají moc krásné řasy a hlavně se neobtiskávájí, což mi dělá většina řasenek - mám dlouhé řasy, takže když už jsem si myslela, že mám dalšího oblíbence tak se obtiskly - mezi ně patří Perversion od UD (kdyby se neobtiskávala, tak jí miluji) a They´re real od Benefitu. Řasenka od Guerlain mě zaujala, dělá ti nádherné řasy :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Roller Lash je super, o té budu psát zase příště. :)) Smokey Eye je bezvadná, to souhlasím, ale nedělá mi takový efekt, jako třeba ta So Volume od Guerlain. Perversion má hodně kladných recenzích a reálně nad ní uvažuji, ale bojím se, aby to nebyl zase jen nějaký hype... :) Já teď zkouším třeba ještě MUFE, YSL a nějakou tu co byla v MC boxu, tak jsem zvědavá. :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě je TOP řasenka od MUFE Excessive lash, uzonký hustý štěteček a super řasy v jednom tahu a hlavně - drží celý den. A teď mám asi 14 dní nově od Maybelline Lash sensational /všude opěvovanou, když jsem jí viděla v akci v DM za 149,- ač pro mě s plastovým kartáčkem, který jsem nikdy neměla..no na zkoušku jsem jí vzala/ jako a spadla mi brada, SUPER ŘASY a to CELÝ DEN. Třeba mě osobně vůbec nesedí od UD Perversion - nanesu a efekt je boží, ale v průběhu dne začne opadávat a řasy mi jdou dolů :(
    Tobě bych z těchto tři taky viděla Guerlain :)
    Měj se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MUFE teď zkouším a zatím musím říct, že opravdu dobrý! :) No jo, Lash Sensational je moje oblíbená už roky a přísahám na ní! Minimálně tedy na mých řasách se chová naprosto bezvadně, teď jsem ale objevila ještě o něco lepší verzi téhle řasenky a je to Roller Lash, která dělá to samé, ale o něco lépe. :)

      Vymazat
  5. PREKRÁSNE FOTKY !!!
    Čo sa týka obsahu, veľmi dobre napísané a musím súhlasiť, že na Tebe je tá Guerlainka fakt výrazná a dramatická.
    Ja riasenky veľmi neprežívam, nakoľko mám riasy husté, dlhé, vytočené dohora, a teda čokoľvek dobré mi sadne. Nemôžem až moc vytáčať dohora, pretože sa mi obtiskávajú na viečko.
    V poslednom čase som si vcelku obľúbila od Revlonu fialovú (odporučenie od Tety z Prahy).
    Mám aj z boxu od Maric Claire Better then sex a veľmi dobrá.
    Ale určite skúsim od Guerlain, to si nenechám ujsť :).
    P.S. Použila si v článku nejaké menšie písmenká alebo sa mi len zhoršil zrak, že sa to ťažšie čítalo ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji!! :) Jsem ráda, že je za těmi články ta práce vidět. :) Trochu ti ty dlouhé řasy závidím, já je mám blond a když nedám řasenku až vyloženě na kůži a nechytnu tak řasy úplně u kořínků, tak prosvítá ta světlá barva a vypadá to divně... Jsou s tím jenom trable :D Každopádně ty jsi ukázkový případ toho, že když není řasenka vyloženě špatná, udělá ti řasy pěkné, když máš dobrý základ. Lidi jako já lépe posoudí, zda je řasenka dobrá nebo ne :))

      Měnila jsem nějaké věci, pořád mi to nedá a musím něco upravovat :D Asi jsem použila menší font, teď už by to mělo být dobré. Snažila jsem se hlavně, aby byly články dobře čitelné na telefonu... :)

      Vymazat
  6. já kupuji spis levnejsi znacky, nedokazu se prenest pres vyssi cenu, kdyz je stejne vyhazuji po pulroce. kdyz uz mam drazsi rasenku, beru ji v mini verzi, penezenka pak min place :D driv jsem pouzivala spis objemnejsi kartacky, ale presla jsem na oddelenejsi, plastove a uzke steninky. treba ta od guerlainu vypada vazne dobre, nevis, prodavaji ji i v mini verzi?
    moje momentalne nejoblibenejsi je sephora outrageous curl a tedka zkousim i benefit theyre real v mini balení a efekt je hodne podobny, u sephory trochu lepsi. jen ten benefiti kartacek je hrozne tvrdy a ten palcat na konci je o vypichnuti oka :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že řasenky nevyhazuji vyloženě po půl roce. Vzhledem k tomu, že jich mám otevřených vždycky víc a nepoužívám každou každý den, tak si myslím, že něco přes půl rok určitě vydrží. Navíc kosmetiku neskladuji třeba v koupelně, takže není nic ve vlhku a mám všechno v šuplících ve tmě. Jediné řasenky co po půl roce vyhazuji jsou ty, co mám v kosmetické taštičce. :)

      Obávám se, že Guerlain miniatury nedělá, nebo jsem je nikdy neviděla. Ale jinak je to s miniaturami dobrý nápad, možná by to byl i efektnější způsob pro mě, když jich nutně potřebuji mít otevřených deset :D

      Vymazat
  7. Tak to mě naopak Better Than Sex od TF, co jsem měla v miniatuře nijak nenadchla, dost mi slepovala řasy. Měla velmi pozitivní receze od lidí, kterým vyhovovala i Perversion od UD, takže jsem si od ní nic moc neslibovala. Měla jsem taktéž miniaturu a ta mě nadchla, takže ji mám koupenou v plné velikosti a právě na cestě z e-shopu Sephora :o). Dále do mojí top 3 patří Volume de Chanel a Diorshow Extase (tu jsem měla koupenou nejvícekrát). Řasenky z drogerie už delší dobu nepoužívám, takže nemohu hodnotit, ale od té doby, co jsem si přičichla k HE produktům už asi návrat nenastane... Jinak v poslední době mě hrozně zklamala řasenka od Burberry Bold Volume - musela jsem ji cca po 1,5měsíci užívání vyhodit, totálně změnila konzistenci a nedala se nanážet, jak zhoustla (ale balení bylo famózní). Jinak produkty Burberry Beauty miluju!
    Silvie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nějakou Diorku měla, myslím že klasickou Dior Show a ta mi přišla hodně podprůměrná a i když je na trhu tolik jiných možností, jinou jsem nezkoušela. Na Volume de Chanel se chystám už velmi dlouhou dobu, ale mám oteveřených řasenek poměrně hodně a ještě spoustu jich mám na seznamu před ní. Třeba právě Perversion, která je opravdu hodně chválená.. Značku Burberry nemám vyzkoušenou vůbec, hlavně kvůli dostupnosti, samozřejmě mě jinak láká. :)

      Vymazat
  8. Já také hlasuji pro Roller Lash od Benefitu! A Perversion UD není hype, alespoň pro mě je to dobrá řasenka, určitě udělá objem, možná méně než BTS, ale mě se ten efekt u Perversion líbí víc. A posledních 14 dní zkouším Mad Lash od the Balm a hezký, hodně hezký. Já jsem se dost pobavila při čtení, “žádná řasenka se mi neobtiskává” … jak je to možný, jak to dělá? :) Nevím jestli je to bohužel, ale mám přirozeně delší, zahnuté řasy a pokud se mi podaří mrknout, předtím než zaschne, mám ji tam – což je asi pokaždé (ale člověk se časem naučí efektivně odličovat a maskovat).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě pobavila, ale je to tak :)) Myslím, že fotky mluví jasně a za vše. Když si líčím řasy, ještě k tomu koukám dolů a i při otevřeném oku se mi v podstatě nedotýkají víčka, tudíž se nemá kde a co obtisknout. Já mám zase problém, že jak se snažím dostat až ke kořínkům, tak mám řasenku úplně všude na víčku.. :D Expertka, takže si z dlouhých řas "nic nedělej" :)

      Od theBalm jsem zkoušela jen tuhle, co je v článku, ale určitě chci zkusit i jiné, protože je vážně skvělá - a lepší než BTS.. :)

      Vymazat
  9. Opět, naproto perfektně sepsaný článek. Já z těchto vyzkoušela jen TheBalm , ale musím říct, že zrovna Bodybuilder je moje nejnejnejoblíbenější řasenka, dělala mi nejkrásnější řasy. :) Momentálně mám They're Real od Benefitu, občas dám jen ten tinted primer, občas primer i řasenku a občas jen řasenku, takže i když oba produkty už asi tři měsíce používám, furt tam toho je hafo :D Jsem spokojená, je to super kombo, ale na Bodybuildera prostě vzpomínám do teď :) BTS chci ale taky vyzkoušet, od Too Faced jsem nikdy nic neměla a pořád nevím proč, protože tolik produktů chci vyzkoušet, ale vždy sáhnu po něčem jiným :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji mám také ráda, na to, že stojí půlku co BTS, je to perfektní řasenka. They're Real jsem nikdy neměla, takže nemohu posoudit. :) Jinak to tak mám taky, chci toho vyzkoušet tolik, že se to stejně nedá stihnout za jeden obyčejný kosmetický život :D

      Vymazat