čtvrtek 29. prosince 2016

Co jsem dostala k Vánocům // Vánoční edice 2016

Dnes tu pro vás mám oficiálně poslední vánoční článek letošního roku. Vzhledem k mým blogovým statistikám nepředpokládám, že by někoho můj článek pohoršil, nebo naštval. Navíc mi ani nepřijde, že bych dostala něco tak speciálního, co by mi někdo mohl závidět. Takže vás moje milé stalkerky (a stalkeři) vítám u teenagery ( ha ha ) oblíbeného formátu - co jsem dostala k Vánocům 2016.


Kosmetiky jsem dostala minimum a má to i svůj logický základ. Z nějakého důvodu přijde všem v mém okolí moje kosmetická sbírka zastrašující a jinými slovy řečeno, netroufnou si nic koupit, aby náhodou nevybrali špatně. A ano, už jsem si je tak vycvičila. :))) A teď už bez legrace. Kosmetiku si kupuji celoročně v měřítku větším než velkém, a tak si od ní pod stromečkem na chvilinku odpočinu. Do článku jsem také nezařazovala dárky typu myš k notebooku, paměťová karta, oblečení a pár dalších věcí, které mi přijdou zbytečné fotit (vouchery, dárkové karty), respektive na fotkách stejně nebudou vypadat zajímavě a vy se ani nepokocháte. A teď už hurá na dárky! :)

Dostala jsem pouze jeden balíček ze Sephory, ve kterém jsem našla parfém Valentino Donna a Guerlain La Petite Robe Noir Intense - novinku letošního roku. Oba jsem si moc přála a měla jsem z nich velkou radost. Stejně tak jsem si přála krémovou cushion tvářenku a rozjasňovač značky Sephora a také jsem je oba dostala. A pokud by někdo váhal, tak tenhle balíček jsem dostala od manžela. (A ten dostal před Vánoci seznam. :)) Jako bonus mi koupil naprosto úchvatné růžové huňaté ponožky, protože nic lepšího na doma snad neexistuje.









Víceméně také od manžela je několik knih, které jsem si pod stromeček vybrala a objednala sama a mám z nich neuvěřitelnou radost! Nesmí chybět blogerkami oblíbený román Bábovky, který jsem vzala ze zvědavosti a jako oddechové čtení. Nietzcheho už mám plné zuby. :D A protože knih, které budou vypadat dobře na fotkách, není nikdy dost, vybrala jsem si ještě Coco Chanel Pohled zblízka, protože mě tohle méně klasické pojetí zajímá. Dlouho jsem také koukala na Face Paint History of Makeup od Lisy Eldridge, kterou určitě všichni znáte z YouTube a Bobbi Makeup Manual. Ten jsem vzala čistě jen z lásky k Bobbi. Nepředpokládám, že bych se z něj naučila nějaké převratné novinky, ale kdo ví, nechám se překvapit. :)



Posledním a zároveň nejpřekvapivějším dárkem od manžela byla zrcadlovka. Na rovinu říkám, že jsem čekala kabelku, nikoliv foťák. :D Na druhou stranu oceňuji snahu a podporu, kterou mi tím vyjadřuje k mému blogování a focení fotek na Instagram. Fotky v tomto článku (kromě těch se zrcadlovkou :)) jsou mimochodem foceny právě na ní a fotím na manuální režim, tudíž případné chybičky mi zatím odpusťte, než si zvyknu a focení doladím. Kdyby byl někdo zvědavý, dostala jsem Canon 700D se setovým objektivem 18-55mm a objektivem 75-300mm. A na moje narozeniny, které mám za pár týdnů, si budu přát ještě objektiv 50mm f/1/4 - protože prostě jasné a světlé fotky zblízka i v šeru? Ano prosím. :) K foťáku jsem také dostala nějaké příslušenství, jako třeba dva stativy, jeden menší a druhý větší, speciální SD kartu (ony mají různé rychlosti?) a tak dále... Co ale oceňuji víc než lepší fotky, je otočný a výklopný displej, protože kdybyste věděli, jak jsem fotila líčení, určitě byste se upřímně zasmáli.

K foťáku jsem od kamaráda dostala i knihu se základy focení, což je super milý nápad. Vlastně jsem dojatá už jen z toho, když vidím, že lidé okolo mě poslouchají, vnímají a pak mi koupí něco, co mi opravdu udělá radost. :)






Od zbytku mé rodiny jsem dostala hromadu svíček a různých dalších drobností a s pocitem, že stoprocentně museli vykoupit celé HM Home, jsem se upřímně radovala. Moje obsese focením je už všem známá a také všichni vědí, že jsem ke kosmetice začala sbírat také doplňky právě na focení a různé dekorace, abych měla na fotkách alespoň nějakou variabilitu. Kdo by chtěl pořád koukat na jeden velký bílý ananas, že. ;-) A tak k němu přibyl ještě jeden malý stříbrný a dvě voňavé svíčky ve tvaru hrušky.

Kromě dalších dvou klasických svíček jsem dostala i nějaké keramické tácky a kovovou mističku ve tvaru srdíčka. A co bych to byla za blogerku, kdybych z HM Home neměla alespoň jeden keramický hrneček s podšálkem. Takže i jeden takový mám a musím říct, že drobnosti do bytu HMko prostě umí. Tedy minimálně já jsem nadšená a už se nemohu dočkat, až si se vším budu během focení hrát. Vlastně už jsem si hrála, jak s novou zrcadlovkou, tak s dekoracemi a doufám, že se vám fotky (třeba i ty v dnešním článku) budou líbit a neukamenujete mě za trochu toho kýče. :)







Jedním z dárků, který jsem si vybrala a velmi se na něj těšila, byla bílá krabička na kapesníky z Bonami. Během rozbalování mě ale čekalo překvapení, protože jsem si naivně myslela, že je krabička keramická, což není, je plastová. Schválně mrkněte (tady) a řekněte, jestli byste čekali keramiku, nebo plast. (Popisky samozřejmě nikdo nečetl. :)) I tak se mi ale opravdu líbí, dokonce si troufnu tvrdit, že je to jeden z nejhezčích doplňků. Vypadá moc hezky a stylově a konečně se mi na stole nebude válet toaletní papír na utírání všeho možného. :)

A na třetí fotce můžete vidět všechny zmiňované kousky společně, včetně pleteného srdíčka a dřevěné cedulky, které jsem dostala od kamarádky.





Jedna ze dvou mých nejbližších kamarádek bydlí v Londýně a já se nemohu dočkat, až za ní konečně poletím. Na rozdíl ode mě je to zaměstnaná a velmi pilná žena, takže sesynchronizovat kalendáře není tak snadné, jak by se mohlo zdát. I tak si ale udělala čas a zaletěla na Vánoce do Čech a společně jsem si užily alespoň jedno odpoledne - a o tom Vánoce jsou. Sejít se s někým, s kým vám to jindy nevychází a znovu si připomenout všechny ty pěkné chvilky. A když zatím neletím do Londýna, přivezla mi kousek Londýna až domů! Všechny dárečky mi koupila tam a za to jí děkuji snad ještě víc, protože mně by se to všechno letadlem tahat nechtělo. :))

Mezi dárky jsem našla nádherný keramický kelímek na pití, na kterém mě asi nejvíc překvapilo právě to, že je keramický. Moc se mi líbí i jeho design a už se úplně vidím, jak povezu syna na kroužek, nebo k doktorce, a do hrnečku si udělám teplý čaj a hodím si ho do stojánku v autě. :) Nechyběla ani kosmetická taštička v rose gold barvě, která je svou velikostí spíš jako kabelka. Prý abych tu kosmetiku na cestách měla kam dávat. :) Mimo to jsem také dostala vánoční sadu tělového másla a peelingu se sladkými vůněmi cukroví a krém na ruce, který voní úplně přesně jako sladký sirup z růží, který miluji do krému na makronky. :) A aby toho nebylo málo, přivezla mi ještě náramek, náušničky, stojánek na kosmetiku (který jsem zapomněla vyfotit) a dvě lahve vína - ty jsme ale okamžitě spolu s jejím přítelem vypili, hned potom, co jsem dopili Moet, který jsem dostala pro lepší náladu od manžela na Štědrý den (kdo sledujete moje Instagram stories, víte :D). Ať žijí Vánoce!










Upřímně jsem tak trochu ráda, že moje druhá, velmi blízká kamarádka nemá ambice na stěhování se do zahraničí, protože nevím, co bych bez ní dělala. Tedy, co bych dělala bez nich bez obou. :)  Víte, že Helča se řekne turecky Helva? :))) Omlouvám se za nicneříkající inside joke a pokračujeme dál. A když jsme u těch jmen, dostala jsem také dřevěné LUCKY kostičky. :)

Dárek od někoho, kdo vás zná, prostě poznáte. A tak jsem pod stromečkem našla naprosto dokonalé mramorové prkénko z Nordicday - které je z části dřevěné a z části mramorové. Vypadá naprosto luxusně a budu s ním mít ty nejhezčí fotky na světě! :) Samozřejmě díky tomu prkénku, nikoliv díky mým schopnostem a dovednostem. V neposlední řadě jsem také dostala tři produkty od značky Manna, kterou velmi často vídám na Facebooku. Znám ji hlavně díky tuhým mýdlům, ale nikdy jsem nic nezkoušela. Proto jsem ráda, že to teď mohu napravit. Konkretně jsem dostala právě tuhé mýdlo, bambucké máslo a hroznový olej - který je prý mimochodem opravdu skvělý, takže se teď těším ještě víc.








Posledním dárkem, který je tak trochu ode mě pro mě, je Veet Beauty Styler, který jsem před Vánoci koupila jak sobě, tak i kamarádkám. A to hlavně proto, že jsem se nechala strhnout vtipným videem Lucky z Get The Louk ve spolupráci právě s Veetem. Moc se těším na zkoušení a uvidíme, jak mi/nám bude sedět.






Pokud ještě nákupů a dárečků nemáte dost, můžete mrknout, co jsem nakoupila z nekosmetických věcí před Vánoci pro ostatní (tady), velkou část jsem totiž kupovala dvakrát, vždy jednou i pro sebe. :)

Nebudu tu psát, jak jsem vděčná a jak jsou Vánoce hlavně o rodině. Na klišé tu máme jistě mnoho jiných expertů a já si naopak přisadím, že za tři týdny budu mít narozeniny! :))) Takže pokud se vám dnešní článek líbil, byť byl jako obvykle sáhodlouhý, dejte mi vědět v komentářích, jestli budete chtít pokračování. A také nezapomeňte připsat, co jste pod stromečkem objevili vy, nebo co vám udělalo letos na Vánoce největší radost a zatím se mějte krásně! L.

26 komentářů:

  1. Dostala jsi krásné věci. Mně kosmetiku taky nikdo nekupuje, jedině když si o ně vyloženě řeknu a pošlu odkaz. Já letos dostala štětce, ze kterých mám velikou radost a taky nějaké oblečení na sport, lodičky atd. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že většina milovnic kosmetiky to tak bude mít, bojí se nám něco koupit chudáci - a možná mají tak trochu pravdu, že ;-)))

      Vymazat
  2. Krásné dárky, Luci!!! Máme hodně podobný vkus:-) Boxík na kapesníky mám doma už několik let a také jsem byla hodně překvapená, že je plastový:) Obecně na bonami nakupuju moc ráda. Nádherná prkénka má i kitchenette shop. HM home mě (alespoň co se týče doplňků do bytu) velmi mile překvapil už při svém uvedení...moc se mi líbí ananasy! Sice jsou děsně profláklé, ale půjdu do nich;) Užívej zbytek svátků a už se moc těším na detailní fotky líčení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji!! To, že se nám líbí podobné věci už vím z IG :))) Bonami mám taky ráda, hlavně proto, že jsou tam ty věci poměrně levný, na rozdíl od jiných "designových" eshopů. :) A Hmko je klasika, nejlepší poměr cena výkon když vím, že za půl roku se ty trendy změní a já půlku věcí budu chtít vyhodit - případně mi něco shodí ze stolu kočka. ;-)

      Vymazat
  3. No já musím uznat, že jsi dostala perfektní dárky! :) Já momentálně také moc kosmetiky nedostala a jsem za to ráda, protože jí teď mám fakt hodně :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na recenzi na ten hroznový olej, oleje jsem si v poslední době dost oblíbila.

    OdpovědětVymazat
  5. Super dárečky :) To je super, že tě manžel takhle podporuje!

    HAUL | Kosmetický wishlist 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, je to super, dokonce i manžel mě popostrčil k založení blogu :)

      Vymazat
  6. Super článek, doplňky do bytu jsou krásné a moc se mi líbí. Bábovky si chci taky přečíst, jenom čekám, až se na mě dostane řada v knihovně :D Kosmetiku Manna taky vídám čím dál častěji a docela mě láká, tak třeba časem něco zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) No, nevím jestli je dobře, že ji takhle často vídáme na FB jako reklamu - aby to pak nemělo opačný účinek :)) Ale také jsem zvědavá, jaká bude :)

      Vymazat
  7. Dostala si naozaj krásne vecičky! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné krásne darčeky s vtipným popisom, vážne som sa dobre zasmiala :).
    Z tých vôní mám veľmi rada tú od Guerlain, Valentina som ešte nevoňala. Ale ako dobre mi vonia Guerlain, tak ho nemôžem mať na sebe, jednoducho nešteluje k môjmu PH :))).
    Nádherné doplnky, veľmi sa mi páčili, najmä tie z Anglicka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, já se právě snažila psát tak trochu odlehčeně, abyste si opravdu odpočinuli a pobavili se :) Guerlain LPRN Intense jsem si zamilovala okamžitě, pro mě je to spíš "jednodušší" vůně, pěkně sladká a středně těžká, ideální na den i večer, sladké vůně se s mojí pletí naštěstí sedí, nebo tedy minimálně mně na mně voní :)) Děkuji!

      Vymazat
  9. Ten naramek je krasny;) Ja dostala tento https://www.goldeligius.cz/calvin-klein-naramek-body-kj2wmb000100.html Radka

    OdpovědětVymazat
  10. Gustavo Woltmann5. ledna 2017 v 10:00

    Perfektní dárečky, hlavně ten foťák!

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké dárky a opravdu krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  12. to je krása :) nejvíc mě upoutala ta vánoční kosmetika s lištičkou - je to divné, ale vybírám si často kosmetiku i podle obalu :D užívejte vánočních dárků a Nového roku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a znám to, také často kupuji kosmetiku podle obalu :)

      Vymazat