čtvrtek 15. prosince 2016

Nákupy nejen z HM home a tipy na dárky i na poslední chvíli // Vánoční edice 2016

Stále jsem čekala, až mi dorazí poslední zbytky dárků, abych mohla napsat takový malý vánoční Guift guide. Je to totiž každoročně velmi populární téma a ani se tomu nedivím. Tipů na dárky prostě není nikdy dost. Ačkoliv je to samozřejmě značně individuální záležitost, myslím, že trochu té inspirace ještě načerpáte. Také bych chtěla poprosit mou rodinu a přátele, aby tento článek neotvírali a nečetli, protože existuje možnost, že zrovna váš dárek se v článku objeví. :)


Asi není třeba psát nic víc. Pokud už máte nakoupeno i zabaleno, gratuluji a pokud náhodou nemáte, v dnešním článku se můžete nechat inspirovat, pro co ještě zaběhnout, nebo čím si udělat radost. Já osobně si teď nejvíc užívám nákupy v HM home (tady), protože co se doplňků na focení týče, nikde si nevyberu tak jako tam. Řekla bych, že je to takový pěkný líbivý střed, jak cenový, tak co se kýčovitosti týče. :) Dnešní tipy nejsou úplně originální, protože část z nich není z mé hlavy. Povinně si všichni museli založit účet na dejmidarek.cz a já jsem jen přidala pár vlastních nápadů. Je to nejen efektivní, ale i pohodlné. Také bych chtěla dodat, že v dnešním článku nejsou žádné produkty, které bych od firem nebo značek dostala, nebo byla domluvena o nich napsat. Před Vánoci se to na blozích hemží spolupracemi, což mi absolutně nevadí, jen bych chtěla aby jste vy, moji čtenáři, měli jasno. Všechny dárky jsem prostě kupovala za své. :)


Je to klišé, ale kdo nemá rád parfémované svíčky? Asi se vás pár najde, ale většina se mnou bude nejspíš souhlasit, že příjemně vonící svíčkou vás nejspíš nikdo neurazí. A pokud jde o design, v HM home si vyberu vždy. N°1 Cotton je jemná a nevtíravá vůně čistého prádla, ale víc vám asi neřeknu. Mám raději YC vosky co se vůně týče, svíčku jsem brala jako dekoraci. Každopádně výběr jak designů, tak klasických vůní je opravdu velký a navíc jsou svíčky za pár korun.

Hrníčky s podšálky jsem kupovala pro moji mámu, stejně tak kovové zrcátko s mističkou třeba na šperky. Hrníčky nejsou keramické, jsou porcelánové, což hodnotím velmi kladně a keramiku bych nekupovala.  Co jsem ještě vzala pro sebe, a to zejména na focení, byly kovové prstýnky a náramek. Ve výprodeji jsem si také pořídila nové kočičí brýle, protože těch není nikdy dost. 











Strašně ráda dostávám šperky, asi jako každá žena. Problém je, že jsem alergická na několik kovů/přísad, nejen nikl. Bižuterii nosím tedy jen výjimečně a musí být z chirurgické oceli. Kamarádka si také přála nějaký takový doplněk a i si ho sama vybrala, konkrétně doslova zlatý řetěz, který stál něco málo přes tisícovku (už není skladem). Já jsem jen do košíku přihodila pár dalších kousků (třeba tady), kterými podaruji někoho dalšího. (A něco si i nechám, ha ha! :) Kvalitní chirurgická ocel prý nezpůsobuje alergické reakce a vydrží velmi dlouho pěkná. Pokud tedy zrovna nemáte pár desítek tisíc navíc na řetěz z pravého zlata (ha ha), možná se mrkněte třeba sem. Eshop nemohu vyloženě doporučit, protože jsem v něm nakupovala poprvé. Nicméně zboží vypadá pěkně a kvalitně a je na něj záruka dva roky, takže vlastně proč ne. :) Osobně spíš preferuji klasické zlato, ale je pravda, že i z drahého šperku mívám občas alergickou reakci, takže by chirurgická ocel mohla být dobrý tip i nápad. Minimálně jako náhrada za lacinou a nekvalitní bižuterii, ze které vám zezelenají prsty a která se ošoupe po dvou dnech nošení. 






A když už mluvíme o doplňcích a špercích, objevila jsem naprosto rozkošné malé šperkovnice na prstýnky, kterých jsem celkem vzala asi deset, aby dostal každý z mého okolí alespoň jednu. Můžete je koupit třeba tady a pochybuji, že někomu nebudou připadat kouzelné! Mají je v různých tvarech i barvách a na nejednom kosmetickém stolku se budou vyjímat. Minimálně tedy na tom mém určitě! :))







Eshop Bonami.cz asi také znají všichni a pokud si rády zapisujete a poznamenáváte v podstatě cokoliv, zápisníky a bločky s hezkým designem jsou zaručeně to pravé. Před nějakou dobou jsem si pořídila tyhle dva krasavce, které už vídáte u mě na fotkách. Já je mám spíš jako dekoraci, ale věřím, že někomu by určitě mohly udělat radost. Případný další výběr na Bonami je pak docela velký, ale já vzala marble, to je jasné. :) Velmi mám také ráda eshop Nordicday.cz, kde velmi často nakupuji jak pro sebe, tak pro ostatní a designově severské (a leckdy i úžasné) kousky se dají sehnat právě tam.





Bločky a zápisníky jsou ale jen jedna část. Diáře jsou ta druhá, Pro milovnice papírenských potřeb je to nepostradatelný doplněk, který s sebou budou nosit po celý rok. Pokud jste minimalistky a z pestrobarevných diářů si děláte legraci, (nebo pokud sháníte dárek pro manžela, tatínka, nebo bratra) mrkněte na Doller diář, který je nedatovaný a elegantní. Bude slušet jak vám, tak i vašemu chlapovi. Já jsem se ovšem trochu netrefila a Doller se nesetkal s mojí představou o perfektním diáři, protože já jsem přece jen ten kreslící a zvýrazňující typ. :) Proto jsem ihned po přečtení článku Rendy objednala z Yuppi.cz Happy Planner a rovnou jsem vzala i samolepky. K diářům sežnete také mnoho dalších doplňků a také objevíte i moc pěkné sety. Diář si můžete vybrat datovaný i nedatovaný a já osobně jsem nadšená a děkuji za tip! Navíc, diář je pro většinu lidí naprostý must-have a proč nespojit hezký design s užitečností a někomu neudělat radost? :)







Nebudu zde v článku zmiňovat praktické dárky, jako je oblečení, hračky pro děti, nebo třeba rychlovarnou konvici. :) Také zcela vynechávám dekorativní a pečující kosmetiku, protože co zhruba budu dávat, už stejně víte z ostatních článků. Jako dobrý tip ale vidím jeden z dárků, které jsem kupovala na přání. Jsou jím rukavice z jehnětiny, které naprosto miluji a stejně tak moje sestra. Kvalitní kožené rukavice na zimu jsou prostě potřeba a jedny takové jsem koupila tady a stály něco málo přes tisícovku i s poštovným. Navíc se jedná o český výrobek, což je pro mě velké plus. Rukavice z umělé kůže samozřejmě seženete i v řetězcích s oblečením, rozhodně ale nejsou tak kvalitní a příjemné. Nicméně chápu, že někdo by mohl mít problém s materiálem a takový názor respektuji. :)


Dalším malým tipem jsou samozřejmě knihy. Já jich mám hromadu na cestě a doufám, že balík dorazí před Vánoci. I tak bych je ale chtěla zmínit, protože knihy jsou velkou součástí mého života a máme jich doma stovky. Doslova. Ne tak intelektuální, ale stále knihu, jsem koupila manželovi, protože se mi moc líbilo její provedení. Díky svému tématu bude milým dárkem pro spoustu kluků/mužů, ale i nás holek. :) Komiksová kniha s příběhem Futurama a Simpsonovi by tak mohla zaujmout i někoho z vás. Na cestě mám ještě další čtyři knihy pro sebe a pokud budete chtít, někdy příště bych vám o nich mohla napsat. Jsou totiž kosmetické a designové. Jak jinak. :)


Nebyla bych to já, kdybych i přes název článku nepřidala alespoň pár tipů, které jsou kosmetické alespoň trochu. Minule jsem psala o mých oblíbených parfémech od Thierry Muglera a ty už tedy zmiňovat nebudu. Pokud ale stále vybíráte něco, pro co můžete skočit do parfumerie, tip na dobré parfémy by se mohl hodit. Jsou jimi z těch levnějších hlavně NUXE parfém (třeba eshop dr. Maxe) s vůní suchého oleje, který jsem si sama koupila už před dvěma lety a mám několikáté balení a Escada Desire Me. Z těch dražších pak nade vše miluji Flora by Gucci, Chloé by Chloé, Giorgio Armani Si a nově také Black Opium od YSL. Posledním kouskem je určitě Chanel N°5, který považuji za jedinečný. Pokud chcete luxusní a věčný dárek, znalkyně a milovnice Chanelu zaručeně potěší.



Poslední částí mého článku jsou dárky, které buď nemám ještě fyzicky doma, nebo se dají darovat v obálce jako voucher. Manželovi jsem minulý rok objednávala boxy z Manboxeo.cz (dárkové boxy v dřevěné bedně, kterou obdarovaný musí otevřít páčidlem) a ze zvědavosti jsem se na tento eshop mrkla i letos. Objevila jsem dárkové vouchery zalité v betonu (tady), které je nutné rozbít kladivem. Moc se mi líbí nápad i provedení. Vzala jsem tedy vouchery dva a manžel si tak bude moct vybrat, co si za ně koupí. Pokud se mu podaří se k voucherům dostat, ha ha. :) Minulý rok vypáčil obě bedny docela zdatně.. :) Výhodou je, že si cenu voucheru můžete navolit podle sebe a také podle toho, kolik předpokládáte, že budou stát věci, které si dotyčný bude chtít koupit.

Jediným mínusem je malý výběr typu voucherů a pokud nemáte doma kuřáka, gentlemana, sportovce, nebo třeba milovníka BIO věcí, asi si nevyberete. Mrknout můžete ale i třeba na zmíněné boxy. Já jsem minulý rok byla opravdu spokojená (brala jsem s whiskey a se sladkostmi) a věřím, že budu i letos. I tak ale považuji dárky pro manžela za jedny z nejtěžších na vymýšlení. Parfémy, hodinky, ručně dělanou designovou dýmku, kameru do auta, letenky, pokazy do Barber's Shopu... Všechno už jsem dávala a přijít s něčím novým je čím dál tím těžší. Nehledě na to, že když jsem mu před pár lety plánovala koupit GoPro, přišel o týden později domů a měl s sebou tři. A tak je to se vším a vždycky. Story of my life... :D

zdroj
A úplně posledním mým tipem je návštěva hororového mlýnu HorrorMill.cz. Jedná se o zážitkový adrenalinový dárek, se simulací jako z pravého hororu. Dostane ho nejen manžel, ale i většina našich kamarádů. Minimálně tedy ta pánská část. :) Já se osobně účastnit nebudu, nerada se bojím, ale četla jsem jen pěkné recenze a za vyzkoušení to podle mě určitě stojí. Ani cena není nijak vysoká a jsem ráda, že jsem službu tohoto druhu objevila. Dokonce jsem doslova nadšená a těším se, co na to obdarovaní budou říkat! 

Vouchery jako takové nemají, což vidím jako nevýhodu a docela mě to štve. Nicméně si poradím a vouchery namaluji na cedulky, které spolu s penězi dám třeba do obálky. Rezervaci si pak každý může udělat sám online na den, který mu bude vyhovovat. Protože je možné účastnit se jen ve skupinkách po dvou až čtyřech lidech, budu dávat vouchery vždy po dvou, případně po čtyřech kusech, aby mohli ti, kteří se rádi bojí, rovnou vyrazit. :)


Snad se vám můj pozdní gift guide líbil a třeba se necháte inspirovat na svátky, narozeniny, nebo i ještě letos na Vánoce a něco pěkného pořídíte. Dejte mi vědět, co jste nakoupily pod stromeček vy a jestli máte už vše, jsem opravdu zvědavá! :) Zítra na vás také čeká vyhlášení soutěže o sérum na obočí Talika, tak sledujte můj FB, kde výherce oznámím a v sobotu se můžete těšit na další vánoční článek - jak balím dárky. Mějte se krásně!

L.

18 komentářů:

  1. Super tipy, moc se mi líbí ty špěrky. Já obecně šperky příliš nenosím, pouze hodinky, ale ted mám nějaké období, kdy mám chut nosit různé náramky, prstýnky apod. Jenže bižuterii moc nemusím, takže chirurgická ocel bude ideální. Happy Planner je skvělý, taky jsem ho obdivovala od Rendy. Já mám diář od Momenteeczech a spokojená s nim docela jsem, ale tenhle se mi líbí asi více :). A na ty bločky se jdu na Bonami hned podívat, jsou krásné. Tento týden jsem pěkné sehnala i na Asos, což mě překvapilo.
    A dárky už nakoupené mám, chybí mi jen jeden a ještě jeden musí dorazit, tak snad to stihnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty diáře jsou teď vyprodané, ale můžeš si dát sledování :) -https://www.bonami.cz/p/zapisnik-tri-coastal-design-stockholm-marble-modry

      Jsem ráda, že se tipy líbí! Já šperky také moc nenosím, kromě zásnubního a snubního prstýnku a pak nějakých designových kousků, právě kvůli alergiím na kovy.. Nemám to jednoduché :)

      Vymazat
  2. Ten diář Happy Planner je krásný

    OdpovědětVymazat
  3. U nás sice H&M je, ale ne se sekcí Home, takže tu vždy musím objednat z netu (respektive, jednou jsem objednala tác :D).. je to škoda, protože tolik skvělých věcí tam vždycky mají, které nechci objednávat před tím, než je uvidím.. No na druhou stranu, aspoň to šetří peníze, že :D :D Diář Doller bych také chtěla, ale momentálně se rozhoduji mezi Doller nebo jedním krásným z Amazonu, který má na sobě potisk Van Goghových obrazů.. :D Ale ten Happy Planner je překrásný taky, jen na můj vkus moc velký, já mám ráda ty malé.. :) Black Opium jsem si také koupila pod stromeček, a Gucci Flora je moje srdcovka, mamka jí má, tak jí nenápadně používám od ní, ale budu jí muset koupit i sobě.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda velké diáře, většinou si tam píšu i kompletní seznamy úkolů, co musím všechno naplánovat nebo udělat :) Jak s blogem, tak ty normální věci, jako dětskou doktorku, nebo dětskou zubařku :D

      Flora i Opium jsou bezvadný, za mě vede Flora! :)

      Vymazat
  4. Krásné a stylové dárky! Vybírat dárky pro tvého muže musí být mazec:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě zaujala ;-) No, není to jednoduché, co si budeme povídat :)

      Vymazat
  5. Predovšetkým sa mi páčia je veci na začiatku, ktoré sú také ňu§u že až :). Najmä prstienky a tak.
    Ja už síce väčšinu darčekov mám nakúpených, ale ešte mi zostáva Dráčik, čo bude iná zábava :(((. Zoznam darčekov mám už v septembri a potom pomaličky zhromažďujem doma, tak aby som nedávala vouchery (s výnimkou netere na nákup oblečka v povianočných výpredajoch).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o tom tyhle články jsou, inspirovat se, nebo prostě jenom nakouknout pod stromeček někoho jiného :) Já jsem spoustu dárků kupovala na přání, popravdě bych některé ty věci sama určitě nevybrala/nekoupila, ale proč neudělat radost, že :) Také vouchery nerada dávám, ale někdy prostě není zbytí :)

      Vymazat
  6. Já už mám vše nakoupeno, příští týden mám dovolenou, tak už se těším až vše zabalím, to mě moc baví a vždycky mi to navodí tu správnou vánoční atmosféru. Strašně mě zaujaly ty stojánky na šperky, ty jsou boží a vtipné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si užij ten předvánoční čas hlavně v klidu, když si bereš dovolenou! :) Já mám tohle období taky moc ráda, balení dárků, pečení.. ale už moc ne ten úklid :)Děkuji!

      Vymazat
  7. Překrásné fotečky a celkově zajímavé tipy, jdu kouknout na samolepky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí ty šperky a ty šperkovnice jsou opravdu moc roztomilé, hned jsem si je uložila...:) Já naštěstí už skoro vše mám, i když letos celkem pozdě...No pro manžela je to hrůza i u nás, ale nezklamou motivy Star wars, Marvel nebo oblíbené hudební skupiny a pak určitě nějaký jedlý balíček, kde míchám vše co má rád, nebo by rád ochutnal...takže pivo, kávu, čokoládu, oříšky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je dobré, že máš alespoň nějaké nápady, já letos nemám ani ty a nechci dávat hlouposti jenom proto, abych něco dala.. :) Není to s těma chlapama jednoduché :))) Balíček s jídlem je výborný nápad, ale manžel na "mlsání" moc není, leda bych mu udělala balík s proteinovými drinky :D

      Vymazat