čtvrtek 8. prosince 2016

Velká Vánoční Soutěž // TALIKA Eyebrow Lipocils Expert - péče pro růst obočí

Přeji vám všem krásné čtvrteční ráno! Už jste přemýšleli, co si budete přát k Vánocům? A co takhle trendy husté a pěkné obočí? Některým z vás se tohle přání splní, protože v dnešním článku jsem si pro vás spolu se značkou Talika připravila soutěž hned o pět Eyebrow Lipocils Expert gelů na obočí. Takže ruce nahoru, kdo chce #ObočíPodStromeček? :)


Obočí je v současné době velký pojem. Dávno minula doba trhání a zuřivého dokreslování o čtyři odstíny tmavší tužkou než je barva vašich vlasů. Ačkoliv všichni podléháme trendům, základem je zdravý rozum. Pěkné, přirozeně husté a upravené obočí z módy totiž nevyjde nikdy. A ať už ho budete následně tvarovat jakkoliv, důležitá je jeho kvalita a péče o něj. Na vyzkoušení jsem dostala právě Eyebrow Lipocils Expert a navíc jsem dostala možnost, abych s ním udělala radost i několika z vás! Pokud tedy chcete udělat radost sobě, nebo někomu, kdo s obočím bojuje, určitě zkuste štěstí.

Francouzská značka Talika se prodává exkluzivně v parfumerii Douglas a rozhodně stojí za povšimnutí. Její produkty jsou totiž tak trochu Niche, protože se zaměřují na velmi specifické problémy (oční okolí, řasy, obočí, pokožka rukou..) a náročné uživatelky. Spojuje v sobě jak moderní a vědecky ověřené postupy a látky, tak zároveň klade důraz i na sílu tradičních léčivých a rostlinných složek. 





Gel na obočí Talika Eyebrow Lipocils Expert má nejen podpořit růst obočí, ale také o něj pečovat a podpořit jeho přirozenou pigmentaci. První výsledky se při důkladném a pravidelném používání mají dostavit zhruba po čtrnácti dnech. Mně se moc líbí aplikátor, který má nejen klasický kartáček, ale také navrchu malou houbičku. Ta, jak jsem se dočetla, slouží k velmi jemné a šetrné aplikaci gelu, bez zbytečného tahání křehkého obočí. (Nebo řas, v případě séra na řasy.) Hned po pár vyzkoušeních mohu říct, že gel nelepí ani neslepuje/netvrdne, naopak se zcela vstřebává, spíš jako sérum a i při neopatrné aplikaci mi z něj neslzí oči, takže bude s velkou pravděpodobností sedět i velmi citlivým typům pleti. Udělala jsem si i fotky před a moc se těším na fotky po. :) A kdo se bude těšit se mnou?

Podmínky soutěže:
1) sledovat Facebook Talika Česká Republika (tady)
2) sledovat můj Facebook eLBeautyBlog (tady)
3) napsat mi pod článek soutěžní komentář s vaším FB jménem (do komentáře můžete kromě jména napsat, třeba jak si upravujete vaše obočí vy a jaké trendy se vám líbí/nelíbí :)

Soutěž poběží od dnešního dne (8.12.2016) do příštího čtvrtka (15.12.2016) a v pátek (16.12.2016) vyhlásím na svém Facebooku vítěze. Výherců bude celkem pět a vybírat budu právě z komentářů pod tímto článkem. Také děkuji oficiálnímu zastoupení značky Talika, že vám společně můžeme udělat radost! A sledovat nás můžete také na Instagramu (tady a tady). 

Užívejte si předvánoční období a já se budu těšit zase příště! L.



94 komentářů:

  1. Fb : saša Porubská
    Ja si svoje obočie musím prifarbovat pretože mám dosť tmavé vlasy ale obočie mám bledé. Tento gel by ma veľmi potešil ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, také mám půlku obočí světlou blond - to znamená neviditelnou, když ho nedobarvím :)

      Vymazat
  2. Jeej, super súťaž! Ja s obočím dosť často bojujem, už sa ho snažím menej trhať, aby mi dorástlo a zahustilo sa. Verím, ze tento gél by mi s tým určite pomohol, takže sa rada zapojím! Ďakujeme za súťaž :)
    Sledujem ako Klaudia Brücková
    Aj ty si užívaj predvianočného obdobia, hlavne nech je plné radosti a pohody :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů super soutěž obočí pod stromeček by se hodilo, dost mi teď i padá a co si budeme povídat, kdysi jsem si ho také dost protrhala.... no jo už moc nedorostlo :-D obočí si upravuji tužkou a stínem, mám ráda když je obočí vidět a je hezky vykreslené , ombré efekt je také moc pěkný, ale na to už moc není čas :-D
    Na fb sleduji jako Tereza Hradecká

    OdpovědětVymazat
  4. Fb: Blanka Butkovicova
    Hezky den. Tak tohle je soutez jako delana pro me. Oboci mam nepravidelne huste a tak ho musim kazdodenne dokreslovat tuzkou a nanest stiny na oboci, aby vypadalo trosku k svetu. Preji ti krasny Advent. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Fb: Lenča Brantlů
    Jako malá jsem měla krásné husté obočí, v pubertě jsem si ho ale hodně vytrhala a už moc nenarostlo, tak doufám, že by mi tento gel pomohl s jeho nárustem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5

      To je klasika :) kdo si někdy nevytrhal obočí až moc :)

      Vymazat
  6. FB: Leona Dobiášová (sleduji obě stránky již dlouho)
    Obočí mám od přírody celkem husté a tmavé, takže mi stačí jen fixační gel v nějakém tmavším odstínu. Jediné, co mi vadí je to, že mi obočí na koncích začíná řídnout (zřejmě věkem), takže tento gel bych určitě využila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6

      Také to tak mám, že na koncích mám na každé vnější straně dva chlupy :)))

      Vymazat
  7. FB: Alexandra Petriková
    Farbim obocie kedze su velmi blede a pouzivam ricinovy olej aby zahustilo sa,no este som nevsimla ziadnu zmenu :/ tento vyzera super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7

      O ricinovém oleji jsem také četla, ale nikdy jsem nezkoušela :)

      Vymazat
  8. FB: Sandra Stemonová
    Skvela soutez, moc za ni dekuji! Oboci si musim dobarvit, jelikoz je svetle a posledni dobou i pomalu cele nakreslit, jelikoz mi zacalo ridnout a ted mi polovina oboci chybi �� zacinam premyslet o tetovani, abych usetrila rano cas, ricinovy olej mi taky ani na oboci a rasy nijak nepomaha, zadny efekt nepozoruji..evidentne jsem nejen prsa, ale i oboci zdedila po tatkovi, takze zadna sranda ������

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8

      Když se obočí vytetuje pěkně, u nějakého opravdového profíka, tak to vypadá pěkně a přirozeně, už jsem o tom také přemýšlela.

      Vymazat
  9. FB: Klárka Svojanovská
    Skvělá soutěž, tohle by se mi fakt hodilo. :) Obočí mám řídké a oproti vlasům také dost světlé, takže samo o sobě je skoro neviditelné. Obočí vyplňuji stínem a nebo gelem v kalíšku a nakonec ještě zafixuji gelem v podobě "řasenky". Bez obočí nedám ani ránu, můžu klidně někam jít nenamalovaná, ale ne bez obočí! :D Vždycky jsem záviděla všem, co ho mají husté, krásně tvarované a nemusí s ním nic dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9

      Děkuji a já také závidím husté a pěkně tvarované obočí všem ostatním :D

      Vymazat
  10. Mám ráda hezky upravené obočí, ale ne takový ten trend moc výrazného a úplně podle šablony. Teď používám pomádu/gel od Nyx A jsem moc spokojená.
    Fb Jana Jedináková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10

      Tenhle trend je doslova strašný... Já mám obočí ráda přirozené, což je asi taky vidět z mých fotek za poslední dobu :)))

      Vymazat
  11. Jméno na FB: Daniela Klepsová
    Bez úpravy obočí si nedokážu představit make-up rutinu. I když velmi často nanesu jen minerální pudr, lůj na rty a řasenku, obočí rozhodně nikdy nevynechám :-). Není nad to mít krásně upravené obočí, hned celý obličej vypadá báječně. Jelikož už nějakou dobu používat sérum na řasy od Hair Plus, moc ráda bych vyzkoušela jinou značku, zejména pak produkt na obočí, které nemám přirozeně ideální. Pokud by mi produkt vyhovoval, určitě bych po spotřebování Hair Plus přešla na Taliku - jsou na ni totiž skvělé recenze. Děkuji za skvělou soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11

      Souhlasím, ale já se právě teď snažím dostat do bodu, abych měla obočí v takovém stavu, že ho třeba jen pročešu gelem, aby s ním bylo co nejméně a práce a i nenamalovaná jsem vypadala, jako že vůbec nějaké obočí mám :D

      Vymazat
    2. To je báječný, až neskutečný, že každému odpovíš na soutěžní komentář :-).
      Ohledně pročísnutí gelem - to preferuju, ale jsou i dost časté #badbrowdays a to už i po nějakém stínu musím sáhnout. Sérum by určitě vyřešilo "celý problém" a ušetřilo tak ráno pár drahocenných minut, když můžu ještě ležet v posteli O:-)

      Vymazat
  12. Ahoj, je to prima soutěž, která se mně líbí. Mám ráda upravené obočí, doposud používám fixu od makeup revolution s kterou jsem trochu spokojená, ale stále to není to pravé. Používala jsem také sérum určené na obočí, což mně moc nepomohlo. Byla bych hodně zvědavá na tohle, co umí za zázraky :)
    FB: Jana Pilčíková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12

      Zázraky se dějí jenom v pohádkách :))) Ale zlepšení určitě po séru bude :)

      Vymazat
  13. Tohle sérum jsem měla na řasy a je to až neuvěřitelné, jak rychle to působí. Na obočí by se mi to líbilo, jelikož se mi můj tvar nelíbí, tudíž musím dokreslovat a v podstatě na to nemám moc času s mýma dětma, takže kdyby dorostlo a následně by mi ho někdo krásně upravil do pěkného tvaru, byl by to nejlepší vánoční dárek:)
    FB: Linda Stankov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13

      Také jsem ho měla i na řasy a byla jsem velmi mile překvapená, takže čekám velké věci :)

      Vymazat
  14. Tak to jsem zvědavá na fotky po :) Já mam svoje obočí defakto průhledné a hrozně řídké, bez zabarveného gelu na obočí nevyjdu ani s košem :D Zajímalo by mě jestli by mi tohle dokázalo pomoct, když jsem nikdy neměla normální obočí :D Na fb sleduju jako Rennie Nováková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14

      Fotky určitě budou a myslím, že výsledky budou vidět také :) Já mám obočí hodně světlé a občas nějaké místečko holé, takže ten pocit znám :)

      Vymazat
  15. No tak kdyby to fungovalo byla by to pecka, protože moje obočí "asi někam uletělo" :D :D... Těším se na fotky před a po :) obočí si vykresluji každý den mikrotužkou od nyxu a fixuji essence gelem, bez toho nevyjdu z domu asi jako bez jediné věci co se týče líčení :D... jméno: Dominika Štefková :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15

      Fotky budou :) Také jsem bych chtěla obočí, které nebudu muset každý den půl hodiny upravovat :)

      Vymazat
  16. FB Jana Janotová
    Obočí si upravuji voskem + stínem, mám celkem nepravidelný tvar a každé obočí jiné, takže u toho strávím ráno nejvíc času :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16

      Také mám každé obočí jiné, ale rozhodně nemám čas se snažit mít obě stejná :D

      Vymazat
  17. Fb: Tereza Partykova
    Svoje obočí si musím každý den domalovavat, mám ho řídké a sem tam mám mistecko, kde chybí úplně, takže by se mi toto sérum opravdu hodilo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17

      Mám to tak také a doufám, že mi díky séru holá místečka zmizí, abych měla s obočím co nejméně práce :)

      Vymazat
  18. Fb eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Pouzivam hnedou tuzku na oboci

    OdpovědětVymazat
  19. FB Miška Pavlíková
    Já si obočí moc nezvýrazňuji samo o sobě ho mám přirozené a tmavé, ale když se líčím a mám více času, tak používám gel na obočí od Benefitu :) a jsem spokojená.

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  20. FB Mirka Škampová.
    Obočí už si netrhám na tak úzko jako kdysi, po ránu ho lehce tónuji tužkou, abych ho trochu zvýraznila. Toť vše.
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20

      Já jsem se tomu největšímu trendu úzkého obočí naštěstí vyhnula :)

      Vymazat
  21. Ahojky, to je super soutěž, presne neco takoveho by se mi hodilo, protoze jsem si v puberte vytrhala oboci a jakou dobu ho udrzovala tenke. Ted ho nechavam dorust, ale je to boj:-) Zkusim stesti, pripadne si pockam na tvou recenzi a serum si poridim:-)
    FB Linda Sige

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21

      Já jsem tohle období trhání naštěstí minula a i když jsem občas omylem vytrhla něco, co tam být mělo, tak mi obočí moc neroste a na vnějším stranách místo, jeden chlup, holé místo, dva chlupy.. známe :))

      Vymazat
  22. Obočí se mi líbí husté ala cara, i já jsem v patnáctém roku podlehla "blbým" řečím spolužačky a vytrhala jsem si je, ale nyní už tedy jen doupravuji, ale už prostě nyní takové jako kdysi :-) hlavně se mi nelíbí prořídlost, takže používám gel na vyplnění ;) fb: Peťa Kovaříková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22

      Mám to dost podobně, obočí husté, ale upravené a i já mám občas někde chybějící chloupky a chtěla bych je doplnit :)

      Vymazat
  23. FB Otilia Nudzikova
    Pouzivam na vyplnenie puder na obocie, sem tam tuzku. Obocie mi uz ale nejak nechce rast, nemam uz ani co vytrhavat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23

      Tak to já teda musím, obočí mi roste všude možně, kromě obočí :D

      Vymazat
  24. Ahoj, na FB sleduju jako Bára Zulkovská :-)
    obočí jsem dřív vůbec neřešila (bláhově jsem si myslela, že mám obočí dostačující...jako ano je tmavé a celkem husté, ale žádný zázrak), ale tak 3 roky zpátky jsem se o jeho úpravu začala víc zajímat a fakt mě to baví jak dokáže orámovat obličej a dotvořit každé líčení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 24

      Také to tak mám, tak dva, tři roky zpátky mi došlo, že vlastně nemáš až tak super obočí a že bych ho mohla mít mnohem hezčí. :) Je to tak, pěkné a upravené obočí dokáže změnit celý vzhled :)

      Vymazat
  25. na fb elizabeth greenova hodilo by se aby se mi zahustilo uz to neni jako driv tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduju na FB jako Eliška Vrbová
    vrbova.eliska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. FB: Helenka Březinová
    Jelikož jsem již několik let bez obočí, celkem by se mi tento gel hodil. :D Než vyjdu ven, musím si obočí celé nakreslit. Kreslit něco, co tam není... nic moc :D

    OdpovědětVymazat
  28. Ja som so svojim obočím vcelku spokojná, je husté a dobre tvarované, nemusím nič dokresľovať. ALE, pred časom, sú to také 2-3 mesiace, som si nechala dorastať obočie v strede ku koreňu nosu, aby som ho trošičku opticky predĺžila. Nerastie tak rýchlo a husto ako som dúfala a najmä mi chĺpky rastú hala bala rôznymi smermi. Možno by to pomohlo :)
    Sledujem všade pod svojim menom Lenka Brestenská

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 28

      To si tedy popravdě nejsem jistá, jestli sérum dokáže změnit směr růstu chloupků, navíc si myslím, že zrovna ten směr je prostě daný, mně třeba ty chloupky rostou všude vodorovně a směrem dolů, a to bych u kořene chtěla, aby rostly nahoru :)

      Vymazat
  29. Je pravda, že jsem s obočím celkem spoko.:D I když.. Taky jsem před několika lety podlehla trendu "čárky" 😂😂 Naštěstí mě to rychle opustilo a nechala jsem si ho dorůst, ale pořád to není ono,je takové řidší (strašně se mi líbí husté obočí)
    Obočí si momentálně nejčastěji upravuji gelem na obočí (pro mě je to nejrychlejší volba, když pospíchám ráno) :)
    A sleduju na fb jako Lenka Hoangová 😊☺😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 29

      Jo jo, jak to tak čtu, tak trend čárky byl velmi oblíbený a přitom si nejsem jistá, jestli to byl opravdu trend nebo nějaké momentální pohnutí myslí :D Ono to také možná není co to bývalo proto, že prostě stárneme :D

      Vymazat
  30. Mám poměrně husté a plné obočí od přírody, takže ho každý den upravím jen stíny na obočí. Jsem hrozně ráda, že se v posledních letech změnil trend, kdy mohutné obočí je opět trendy. Strašně se mi totiž nelíbí,když někdo nosí jenom tenounkou čárečku místo opravdového obočí nebo nedejbože ho nosí celé vyholené a dotetované či dokreslené, to mi přijde spíš úsměvné. Krásně vytvarovaným hustším obočím lze například vzhledově pár let ubrat a i vzhled vypadá daleko přirozeněji.

    FB: Martina Slancová, e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. FB: Yvonne Mahdalová

    Vzhledem k tomu, že mám poměrně dlouhé chloupky obočí, tak se rády všelijak kroutí a musím je pravidelně zkracovat. Pro každodenní úpravu aktuálně používám Brow Zings od Benefitu, ale v budoucnu se plánuji vrátit ke Gimme Brow a začít používat nějakou tužku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi obočí roste dlouhé, ale je ho poměrně málo, takže když ho zkrátím, objeví se holá místa :) Tužka je tak můj nejlepší kamarád :)

      31

      Vymazat
  32. Fb: Erika Rybová
    Ahoj, opět super soutěž! Obočí si dobarvuji, dokresluji, voskuji, dělám s ním psí kusy a výsledek nic moc. Gel od Taliky by mi určitě pomohl. 😀 Byla bych moc ráda. Podle toho, co jsi o něm psala, je to skvělý produkt. 😀 Přeji všem hezký večer a hodně štěstí. 😀 Krásný adventní víkend! 😀

    OdpovědětVymazat
  33. FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduju jako The Rainbower :). A co se týče obočí, tak já asi 7 let používala obyčejný matný stín, jenže nedávno jsem navštívila brow bar a všechno se změnilo :D. Pořídila jsem si pár produktů od benefitu. Obecně se mi líbí spíš přirozené obočí, nejsem zastánce takových těch hodně dokreslených (na Youtube populárních :D) obočí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi "hranaté" instagramové obočí dost nelíbí, obecně mám ráda, když je obočí tvořeno z chloupků, jakože jsou vidět, ne když je to jednolitý nakreslený obrazec, to už s obočím nemá moc společného :)

      34

      Vymazat
  35. Fb:Lili Butulová

    Já jsem dlouho nějaký obočí neresila,hlavně ze jsem mela rasenku a make-up na ksichte :-D
    Az poslední dobou se na něj zacinam soustředit,ale jelikož mi vůbec neroste tak jsem již zvažovala koupi tohoto výrobků,ale jelikož mám ted malou a rada dělám radost ji tak ještě nebylo kdy si udělat radost pro maminku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 35

      Tomu naprosto rozumím :-) Děti mají přednost vždy a všude. ;-)

      Vymazat
  36. Sleduji jako Klára Odehnalová.
    Má úprava obočí probíhá tak, že si jednou za měsíc zajdu ke kosmetičce, nechám si ho vytrhat a nabarvit a dále to neřeším. :D

    OdpovědětVymazat
  37. FB: Kamila Kiliánová
    Bez upraveného obočí si neumím představit makeup :) Nejčastěji používám dvě barvy stínu a fixační gel, občas mikrotužku :) Obočí ale musí působit přirozeně, nemám ráda černé hranaté obočí ala Marfuša :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 37

      Mám to úplně stejně. Nelíbí se mi trend šíleného hranatého obočí, který teď na sociálních sítích vede. Přitom přirozené vypadá nejlépe, když je pěkně upravené.

      Vymazat
  38. Někam záhadně zmizel můj komentář, a to mi přišel i mailem, tak nevím ... kopíruji: Tak jsem podlehla nátlaku (neee tvému) a zřídila si FB, tak proč ho nevyužít k tak krásné soutěži ;-) Obočí a rtěnka musí být, nejlépe na bezchybné pleti :-D Jsem starší kousek a obočí mi poněkud vypelichalo, účinný prostředek by se hodil ;-) Měj se hezky :-) kdybych náhodou vyhrála, sleduji tě jako Michaela Vašíčková, naštěstí je to tuctové jméno, tak jsem potlačila stihomam :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že sis to ohlídala! Nevím, proč tvůj komentář zmizel, samozřejmě to nebyl můj záměr, takže asi nějaká nehoda, nebo ho neukázal blogger - což mě dost štve teda :-( Mrzí mě to, ale třeba zrovna tohle číslo pak vybere random ;-) držím palce a omlouvám se za komplikace!

      38

      Vymazat
  39. Ahoj :) Ráda bych se soutěže zúčastnila ! Sama mám obočí jemné a nevýrazné, takže používám na zvýraznění stíny od nyx ! Ale výrazné husté přírodní obočí je prostě sem !
    Angelika Šimlová :)

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, ráda bych se zúčastnila soutěže, cenu bych darovala mé mamince, která si obočí upravuje denně:) Fb: Aneta Jurůjová

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj! Asi budu poslední komentář, takže šance na výhru je nejspíš nulová :) Tvůj úžasnej blog jsem objevila nedávno a jsem nadšená! Je super!!! Jen místo pečení cukroví ho teď celý pročítám, takže jsem doma trochu v nemilosti :D
    Jinak na FB jsem Věra Krylová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 41

      Tak nejsi poslední a šanci má stejně )plně každý úplně stejnou . vybírat bude jako vždy generátor náhodných čísel na www.random.org :)

      Vymazat
  42. Ahoj,
    úplně náhodou jsem objevila tuto skvělou soutěž a Tvé stránky,mimochodem jsou úžasné a divím se sama,že je dávno neznám,protože se často nechávám inspirovat právě od různých blogerek a většinou se podle jejich názoru rozhoduji zda si mám daný produkt koupit či ne.A ted zpátky k tématu :) Bohužel mám velmi slabé a tenké obočí (hříchy mládí-neustálé trhání do úzkých linek)a tak si ho musím denně dokreslovat což mě fakt nebaví,vyzkoušela jsem už hodně gelů,ricinový olej apd.,ale zatím bezúspěšně a tak bych byla velice ráda mít možnost vyzkoušet tento gel a přesvědčit se zda je opravdu tak účinný.Byl by to krásný dárek k Vánocům a mým narozeninám :) Moje FB jméno:Květa Hájková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za milý komentář! :) A jinak si z toho pečení nic nedělej, já zase místo něj píšu články. :)))

      Držím palce v soutěži!

      42

      Vymazat
  43. Fb: Adéla Štrerclová
    Svoje oboci si upravuju tuzkou a gelem a mam radsi francouzsky husci styl oboci

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj. :) na FB se jmenuji Kateřina Václavková. :)
    A oboci si barvim a obcas dokresluji stinama na oboci. :)

    OdpovědětVymazat
  45. FB Nela Richterová
    Svoje obočí si pouze vytrhávám, nic víc :)
    Nelarichterová@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Všem vám moc děkuji za účast v soutěži! :)
    Vybírat budu z čísel 1-45 <3

    OdpovědětVymazat