pondělí 5. prosince 2016

Nákupy & Vánoční tipy // listopad 2016

V listopadu bylo mým hlavním cílem nakupovat zejména v USA a tak jsem vůbec nepředpokládala, že bych nákupy musela rozdělit do dvou článků. Naopak jsem si říkala, že asi bude hlavně jen ten zahraniční a ten klasický vůbec psát nebudu. Moje představy se ovšem nenaplnily a já pro vás mám v pořadí druhý článek o nákupech za listopad (teď teprve mluvíme o obsesi...) a tentokrát tedy z našich parfumerií a eshopů. A přestože je toho i tak poměrně dost, přidala jsem náhled na své letošní oblíbené kolekce spolu s pár tipy, které zaujaly mě.


Spuštění nového eshopu M.A.C. asi nikomu z vás neuniklo. Není to tedy zase vlastně až taková novinka, protože já jsem si ho chtěla zkusit někdy hned z kraje listopadu. Až na poškrábanou krabičku (čemuž se několik z vás smálo u mě na Instagram Stories) vše proběhlo v pořádku. Vzala jsem si dva produkty a to Mineralize Skinfinish v odstínu Soft & Gentle (růžovo zlatý rozjasňovač) a matnou rtěnku Mehr (červeno hnědá tmavá nude). Hned po návratu z dovolené jsem se také dívala na vánoční kolekci Louskáček, která je doslova a do písmene kouzelná, ale naštěstí se mi zatím podařilo odolat. S důrazem na slovo zatím



Upřímně nevím, kdy jsem to všechno stihla, ale někdy v průběhu měsíce jsem si také dvakrát zaskočila do parfumerie. Jednou pro Guerlain Voyage Exceptional Compacted Pearls of Powder, který je určitě výjimečný a to hlavně svou cenou. Právě kvůli ceně jsem ho moc chtěla zrecenzovat na blog a porovnat s klasickým kompaktem Voyage, který je o víc než polovinu levnější. Druhým produktem, který jistě neunikl nikomu z vás, kdo sledujete můj Instagram, jsou vánoční Meteority z limitované Shalimar kolekce, jejíž tváří je Natalia Vodianova. 

A protože se blíží Vánoce, rozhodla jsem se vám kolekci ukázat právě zde v článku. To jen kdybyste postrádali dostatek inspirace takhle před Štědrým dnem. Případně kdybyste někomu z vašich blízkých potřebovali dát třeba návod... :)) Pokud se jedná o perly kosmetického světa, jedny z nich určitě vyrábí právě Guerlain. 






Celá kolekce, která bude jistě už částečně vyprodaná, obsahuje kromě meteoritek v modro zlatém obalu také třpytivý prach na tělo a vlasy, duo očních stínů, jak jinak než v modro zlaté kombinaci, nebo třeba zlaté oční linky a rudou rtěnku Rouge G spolu s narůžovělým rozjasňovačem v peru Precious Light. Mimo Meteoritek bych si z kolekce vybrala ještě právě Shalimar Souffle D'Or třpytivý pudr, jenže ten jsem bohužel už nesehnala. Co ovšem stojí za pozornost je můj nejoblíbenější bronzer vůbec Terracotta. Pokud ji ještě nemáte, můžete si ji na Vánoce pořídit v limitovaném modrém obalu, třeba spolu s duem očních stínů.

GUERLAIN HOLIDAY COLLECTION 2016

Další kolekcí, která mě chytla za srdce, a to doslova, je Bobbi Brown Wine & Chocolate, vánoční kolekce pro rok 2016. Už jsem vám o dvou produktech psala v tomto článku a i nadále jsem čekala, až se kolekce konečně objeví i v buticích, nebo případně na eshopu Douglasu. Po návratu z dovolené jsem se dočkala a bez přehánění jsem utíkala do butiku. Místo paletky Party To Go jsem si vybrala dvě jiné, což je typický příklad toho, proč se vyplatí počkat si na kolekci v prodejně. Určitě bych sice z nákupu online zklamaná nebyla, ale ve skutečnosti na mě občas produkty působí jinak než z fotek a recenzí ostatních. A jestli se ptáte, jaké dvě paletky volaly mé jméno, byla to čokoládová Chocolate Eye Palette a vínová Wine Eye Palette.





A stejně jako u Guerlainu, mám pro vás připravený výběr, který v limitované vánoční kolekci Bobbi Brown najdete. Vybrala jsem tedy hlavně ty, které zaujaly mě. Jsou to paletky očních stínů, protože ty jsou prostě tááák nádherně poskládané a seženete je i ve variantách právě třeba s mini rtěnkou (Party To Go), nebo s mini řasenkou (Golden Eye). Sequin Eyeshadow jsou nádherné mono stíny s dokonalým obalem i luxusním výběrem vánočně lesklých a třpytivých odstínů a také kompakt s tvářenkou a ultimátním Bobbi leskem na pleť (Glow To Go), který má dodat jas, zdraví a šťávu. Na fotkách ještě chybí tvářenky ve stejně pěkném zlatém obalu jako je rozjasňovač Brightening Brick, nebo třeba sada deseti mini rtěnek v prvních deseti odstínech, se kterými Bobbi přišla před dvaceti pěti lety na trh. A jsem si jistá, že většinu celé kolekce ještě stále seženete, jak na eshopu Douglasu, tak i přímo v parfumerii a samozřejmě také v buticích Bobbi Brown. No není tahle kolekce naprosto nádherná?

Co bych si z kolekce vybrala já, je jasné, protože už to mám samozřejmě doma. :) Jsou to hlavně paletky. Jak Cool Dusk, tak hlavně asi právě Wine a Chocolate Eye Palette. Čokoládová je neutrální až studenější a vínová je neutrální až mírně teplá. Cool Dusk je pak opět studená až neutrální.
BOBBI BROWN HOLIDAY WINE & CHOCOLATE COLLECTION 2016
Když na minutku ustoupím od nádherných třpytivých a lákavých kolekci věhlasných značek, vrátím se na moment i do lékáren a drogerií, ale třeba také k Marie Claire Beauty Boxu. O tom jsem vám už psala článek na blogu a ještě teď, během psaní tohoto článku, je v prodeji a dostupný. A ačkoliv mě tento box příliš nenadchl, rozhodně tedy výrazně méně než ten minulý, pokud se vám jeho obsah líbí, je to zároveň i tip na zajímavý dárek pro kosmetické nadšence. 



Úplně na začátku měsíce, před cestou na Havaj, jsem také musela dokoupit některé nezbytné hygienické potřeby a jako vždy je to značka Chilly, na jejíž intimní gel Fresh nedám dopustit a bez ubrousků do letadla bych se určitě neobešla. Není nic příjemného strávit v sedě deset hodin a to je jen jeden z těch hodně nepříjemných aspektů létání. 


Na začátku měsíce jsem také navštívila představení novinek značky Revlon, v čele s milou Eliškou. Jednalo se o matné tekuté rtěnky Ultra HD Matte Lip Color a už jste je na sociálních sítích určitě zaregistrovali. Bohužel od návratu z dovolené bojuji už asi se šestým(!) oparem, a tak se článkem stále čekám, abych vám rtěnky mohla ukázat i na rtech. V balíčku jsem mimo tekutých rtěnek dostala dva laky na nehty, jeden barevný fialový  v odstínu Royal Flush a průhledný Top Coat. V akci jsem je už ukazovala na mém Instagramu a musím říct, že jsou to jedny z nejlepších laků na nehty, které jsem kdy zkoušela. Hlavně z top coatu jsem nadšená a asi jsem našla něco, co je ještě o malinko lepší než Sally Hansen.




Dalším, neuvěřitelně milým balíčkem byl jako obvykle ten od značky NUXE. Doslova se cítím rozmazlována a opečovávána a kdo by se tak nechtěl cítit? Na Instagramu i Facebooku jsem vás už upozorňovala, že při nákupu značky NUXE nad 650,- dostanete voňavou svíčku jako dárek a o to větší jsem pak měla radost, když mi v balíčku přišla až domů. Stejně tak jsem zmiňovala limitované balzámy na rty Reve De Miel. Hlavně tedy moje růžová verze je roztomilá! Pokud tedy plánujete nějaký ten NUXE vánoční dárek, ať už pro sebe, nebo pro někoho jiného, doporučuji to stihnout dřív, než se svíčky rozdají a na vás už nic nezbude. :))  Moje tipy co koupit by asi byly všem jasné. Suchý olej, balzám na rty, nebo celá medová řada! Jak odličovací gel, tak třeba tělové mléko, nebo krém na ruce. A pokud ještě nemáte žádný kosmetický adventní kalendář, můžete se podívat na NUXE set krásy, v kterém najdete mnoho deluxe cestovních balení na vyzkoušení. Já už jsem některé z nich zkoušela a psala o nich v mé péči o tělo, kde najdete také spoustu tipů, jak si odpočinout i se cítit krásná. :)




Kromě svíčky a balzámu jsem měla v balíčku ještě micelární vodu s růží, kterou jsem si přála vyzkoušet. A jestli dokážu něco ocenit, tak je to originální a vtipně podaný PR balíček. Když jsem tedy dostala spolu s tělovým mlékem s medem Reve De Miel i opravdový medvědí med, který si určitě všichni pamatujeme z dětství, byla jsem upřímně nadšená! Jak z medu, tak právě z celé medové řady. A co oceňuji ještě víc je pumpička u tělového mléka, s čímž by měla přijít každá značka, protože to je super praktické. Jinak sice mívám namazané celé tělo a ruce, ale i samotný obal krému samozřejmě. Co víc si přát? Asi ty pumpičky. :)




Pevně doufám, že jsem na nic nezapomněla a vy si užíváte předvánoční čas v klidu a v pohodě. Já se obecně před Vánoci nikdy nijak výrazně nestresuji, většinu dárků již mám koupenou a na rozdíl od mnoha ostatních mám trochu toho hektického shonu docela ráda a vzbuzuje ve mně hlavně očekávání a příjemné napětí. A abych čekání na Ježíška zpříjemnila i vám všem, připravila jsem si pro vás velmi zajímavou soutěž, na kterou se můžete těšit už tenhle čtvrtek. A zatím mi můžete napsat, co jste si koupili v listopadu vy? Nakupujete hlavně dárky pro ostatní, nebo (jako já :D ) nezapomenete ani na sebe? Určitě mi dejte vědět, kdo z vás píše dopis Ježíškovi! :)) L.

16 komentářů:

  1. Bobbi Brown kolekce se vážně povedla. Byla jsem se na ni podívat a ty paletky jsou opravdu krásné, a možná jim neodolám. Nakonec jsem si koupila BB Cream, který je vážně super a vlastně nechápu, proč se o něm vůbec nemluví :)- NUXE produkty vypadají taky krásně a ráda bych něco vyzkoušela, asi si udělám radost a koupím si alespon balzám na rty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ten BB v odstínu medium a nosila jsem ho v létě a teď i na dovolené, ale já s ním mám problém, že mi v teple na obličeji "taje" a strašně se obtiskává i když ho zapudruji.. A zrovna BB by měl být na teplejší počasí dělaný podle mě. V zimě je ale bezvadný, to jo.. :)

      Vymazat
  2. Pěkné ráno, hezký článek, krásné fotky :o) Kolekce od BB vypadá naprosto úchvatně, pořád přemýšlím jestli jít do některé z paletek, též mě lákají jejich rtěnky. Kdybych se mohla vypravit do Prahy na prodejnu, už jsem tam dávno byla a určitě bych neodolala.
    Tenhle měsíc jsem si udělala radost paletkou Appetit a pudrem Sexy mama od TheBalm, z obojího mám radost :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta Apetite vypadá taky moc pěkně, moc se mi líbí odstín bacon! :) No s Sexy Mama pudr je skvělý :) Ale Bobbi je Bobbi.. Článek bude teď někdy a myslím, že i po Vánocích ještě pár kusů někde bude snad :)

      Vymazat
  3. Oprava, ne tento měsíc - ale listopad :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu tvoji logiku, mám to nastavené stejně, píšu o listopadu takže je to TENHLE měsíc :)))

      Vymazat
  4. Letos jsem dopis Ježíškovi psala, po několika letech teda :) a napsala jsem, že i kdybych tam našla jen pytlík kešu oříšků budu ráda, ale připsala jsem si ještě nějaké další drobnosti, po kterých toužím :)
    Krásné novinky i fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi skromné děvče :-D, můj seznam a dopis je poněkud materialističtější :-)))

      Vymazat
  5. ach,všetko také krásne vecičky :) radosť čítať tvoje články, lebo sa vždy tak zasnívam, že tieto produkty sú moje tajné sny :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny článok a ešte krajšie fotečky !
    Z Nuxe sviečku mám, dostala som ju ako darček k nákupu parfému Nuxe, ktorý si darujem pod stromček. Ja už Ježiškovi za seba nepíšem, to by som sa načakala kým by mu to došlo :))). Tak si nakupujem sama. Ale napísala som mužovi, že by som zase zatúžila dostať šperk od Petra Tóth Jewellery, tak to hádam stihne pokiaľ sa všetko nevypredá :))).
    Kolekcia Bobbi Brown je dokonalá, na spapanie. Zato z Guerlainu som bola trošku sklamaná a gule ma bohužiaľ pri osobnom pozretí neoslovili, vďaka vôni Shalimaru, ktorá mi vyslovene vadí a aj vďala farbe, sú na mňa bleduľu príliš výrazné. Škoda, veľmi som sa tešila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si prachsprostě Ježíškovi píšu :D Naštěstí mám hodného :)))
      Ty jo, já z těch meteoritek vlastně ani tu vůni Shalimmaru necítím, jak už jsem ti někde psala, já cítím meteoritky a trochu (velmi málo) něčeho jiného, takže jsem spokojená. Mně se ty kuličky líbí moc, asi nebudou nejpoužívanější, ale rozhodně jsem ráda, že je mám. Jinak mě z kolekce zaujal jen ten třpytivý pudr, ale podle paní z Marionnaud jim na prodejny přišel v počtu jednoho kusu. Jinými slovy - beznadějně vyprodaný... :(

      Vymazat
  7. Ahoj Luci! Nemáš prosím zkušenost s těmi mono stíny od Bobbi brown? Dnes jsem si podle Tvé chvály koupila ten balzám na rty Nuxe a ta vůně - mě položila :) jsem nadšená ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to jsem moc ráda! :) Já samozřejmě doporučuji jen věci, za kterými si stojím a jsou podle mě super, nemusí to ale vždy sedět všem, proto mě takové zprávy vždycky potěší. Jsem ráda, že jsi spokojená. S těmi mono stíny zkušenost nemám, jen jsem si je swatchovala v obchodě. Se stíny z klasické nabídky samozřejmě zkušenost mám - recenze je v článku Značka: Bobbi Brown :)

      Vymazat
  8. Jj určitě jsem četla :) máš krásné články 👍 A ty fotky ☺️ A balzám po prvním nočním vyzkoušení - koupila jsem si ho jako ten balzám na noční stolek ;) a rty ráno jsem měla jako když jsem si je právě namazala? Takže SUPER!!

    OdpovědětVymazat